Hirdetés
- 8 bővítőhelyes Jonsbo "akvárium", akár kábeleket rejtő alaplapokhoz is
- 4K felbontású, 240 Hz-es OLED monitorokkal köszönti az őszt a Lenovo
- Ismét egy teljesen friss egérrel gyarapította kínálatát a Pulsar
- Legalább 20 éves lemaradásban vannak a kínai litográfiai cégek?
- Egyelőre kézivezérléssel működteti az Intelt az új vezetője
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- TCL LCD és LED TV-k
- Vezetékes FEJhallgatók
- Gaming notebook topik
- Már az MSI-nek is van 500 Hz-es QD-OLED monitora
Új hozzászólás Aktív témák
-
polonic
félisten
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Steady74 #3359 üzenetére
Érdekes amiket írsz mert 2010-ben szerintem minden szempontból hátrány volt a segítségek használata. 2011-ben lehet előny akár a nyers tempót nézve is?
Mondjuk nekem nincs ebben személyes tapasztalatom mert legalább 5-6 éve segítségek nélkül nyomom minden játékban. 2011-ben engem az lepett meg hogy kerékcsere után a hideg gumin mennyire kiszámíthatatlan az autó. Nagyon hirtelen dobja el magát és lehetetlen megfogni. Multin ezzel párszor "be is égtem" amíg meg nem szoktam. A kopott gumi már sokkal kezelhetőbb mert ott csak az orrát tolja és minden kanyarban 1-el jobban vissza kell váltani
-
AMD_ok
őstag
válasz
Steady74 #3359 üzenetére
Ezt én is észrevettem, polonic-al megyünk coop-ot, és nálam már volt defekt, benzinkifogyás (all assist off, kivéve esőben a TC), nála automata váltó van segítségnek. Mivel online nem tolom, ezért nekem tulképp ugye mindegy ki mivel megy, de az én meglátásom is az, hogy senkit sem kell kizárni a játékból, ha jobb vagy, ha rosszabb nála assist nélkül. Nekem így kihívás, jobban szeretem, ha teljesen én kontrollálom az autót, bár meg kell mondjam, nekem annyira ez a fajta irányítás nem jön be, mint a 2010-esben volt (valahogy nem érezni annyira az autó "súlyát"), de ez már legyen az én bajom
-
makkai
aktív tag
válasz
Steady74 #3359 üzenetére
Nekem hál Istennek az F430-al nincsennek gomb problémáim.
Még a kormány hátulján lévő gombokra is be tudtam állítani a balra jobbra nézést.
Szerintem az autómata váltó miatt nem fogy ki a benya , mert mindíg időbe vált, nem pörgeti tovább a motort.
Én csak az autómata váltót használom és 4-5- teljes körre elég mix3-on az üzemanyag 20%-os verseny mellett.
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- Milyen okostelefont vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Parfüm topik
- Futás, futópályák
- Anime filmek és sorozatok
- Svájcban bukkant fel egy Berlinbe készülő HMD
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Milyen TV-t vegyek?
- Kétmotoros tereproller, ami nem lett túl drága - Ausom L2 Max Dual
- További aktív témák...
- DJI Air 3 Fly More Combo RC-N2 21 hónap garancia
- Apple iPhone 16 Pro (használt, Független, 128 GB, 8 GB RAM, sivatagszínű titán)
- Google Pixel 7 Pro (használt, Független, 128 GB, 12 GB RAM, Fekete)
- Újszerű Apple MacBook Air 13.6" - M2, 16GB/256GB - 15 ciklus - 100% akku(MC7W4MG/A) Csillagfény -HUN
- Asztali PC , R7 5700X , RTX 3070 Ti , 32GB RAM , 512GB NVME , 2TB HDD
- HP EliteBook 835 G7 AMD Ryzen 5 4650U
- IPhone 12 Mini 64GB Szép Állapot! Akku:100% 6 hó jótállás
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X270 - i5-7G I 16GB I 512SSD I 12,5" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
- Apple iPhone 13 / 128GB / Gyárifüggetlen / 12Hó Garancia / 89% akku
- Utolsó 1 darab - Sennheiser MOMENTUM 4 fejhallgatók
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest