Új hozzászólás Aktív témák
-
HAX
tag
Sziasztok.
A CodeBlocks-ban valahol/valahogy meglehet nézni a programozási tételeket, ha igen akkor hol?
Gondolom valahogy elő lehet hozni ha benne van "gyárilag" a min/max kiválasztás. -
HAX
tag
kingabo, WonderCSabo:
A pluginos módszer könnyebbnek bizonyult így már müködik köszönöm.
-
HAX
tag
bucsupeti:
Köszönöm!Jelenleg CodeBlocks-ot használok de valamiért nem ír kapcsos nyitózárójelet az Alt Gr+b billentyűkombinációra. Meg tudná valaki mondani, hogy mi lehet a probléma és hogyan lehet ezt működőképesre állítani? (Nem túl kellemes állandóan beillesztgetni...)
/** \brief
*
* \param
* \param
* \return
*
*/ <--ezeket írja nyitó kapcsos zárójel helyett. -
HAX
tag
Sziasztok!
Szeretnék nekivágni a C++ programozásnak de nagyon kezdő vagyok. Most egy nagyon kezdetleges játékot szeretnék csinálni amit előre meghatározott számokkal lehet "irányítani" (pl.: ha passzolni akarod a kört akkor nyomd meg az 1-es gombot->enter ). Körökre osztott stílusú valami lenne, de nem is ez a lényeg... ezzel szeretnék gyakorolni, a kérdésem arra irányulna ha más (fejlettebb) megoldásokat szeretnék megismerni menet közben (ami a lényege lenne az egésznek tulajdonképpen) akkor ezeket hol találhatom meg?
Most pl. egymásba ágyazott if utasításokkal oldom meg az alapját: ha megnyomja a felhasználó az 1-es gombot történjen "valami" mert ha a 2-es gombot nyomja meg "másvalami" történik. Viszont szerintem ennél van egyszerűbb módszer is, ez elég kezdetlegesnek tűnik (És ezt később fejleszteni pl.: egérrel irányítani az egészet, képeket beletenni,stb.). Szépen lassan szeretném gyakorlattal megismerni a jobb/összetettebb módszereket. Most nem igazán tudom hogyan kéne folytatni, új dolgokkal megismerkedni. Gondolom ha minden egyes új kódot, megoldást itt kérdeznék a falra másznátok.Ismertek olyan weboldalt, irományt, fórumot, stb ahonnan ezeket a számomra új dolgokat fellelhetem?