Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • paprobert

    őstag

    válasz Rowon #23 üzenetére

    A Gamer's Nexus a techyoutuberek Robespierre-re.

    Pártatlanok, pl. a szállodai költség kifizetését sem fogadják el, ha tudósítanak egy cég rendezvényéről.
    Pont az ilyen elveik miatt komolyan vehetőek.

    Ne a csatorna hibája legyen már, hogy ilyen gyakorisággal kell guillotine alá helyezni az éppen aktuálisan fogyasztóellenes céget...
    Egy kommerszebb, egy lábon álló csatorna megijed beleállni ha egy húzósabb téma felmerül. A végén akár el is veszíthetik a céget, mint szponzort = $$$ kiesés.
    A GN-nál ilyen megfontolás nincs.

  • DraXoN

    addikt

    válasz Rowon #23 üzenetére

    Ebben mi emberek és ősemberi agyunk a hibás, hogy ezen tartalmak mindig a legnépszerűbbek.

    Egyszerűen az agyunknak nem volt elég ideje evolúcióban ráálni, hogy az ilyet felismerjük.

    És miért "ősemberi" viselkedés ez? A túlélés miatt van:
    1. hiba/veszély, "érdeklődés felkeltés" jobb megfigyelés.
    2. alkalmazás a korábbi látottakból, nagyobb túlélési esély.

    Itt gyakorlatilag az első pont az ami aktiválódik, lényegében 2. pont alkalmazása nélkül (talán nem veszi meg a terméket ezáltal, de lehet úgy se vette volna meg, de akkor is, a "galiba" ami a tartalom már felkelti az érdeklődést és dopamint termel az agy, hogy "jutalmazza" ezen érdeklődést a tanulásra ami "lehet jól jön" ösztönre épül).

    ... ősemberek vagyunk még mindig ... ezzel talán nincs is baj, csak meg kellene tanulnunk uralkodni ezen ösztönös viselkedéseinken :) (bár felborulna akkor a marketingpiac nem kicsit :DDD ... politikai reklámokat inkább nem is részletezem az is mennyire kihasználja ezen gondolkodást)

  • válasz Rowon #23 üzenetére

    Az átlagembert minősíti, hogy mi a legnépszerűbb tartalom.

    Persze a GamerNexus nem egy Anand jellegű mély elemezős videós újság, sajnos. Mert erre egyszerűen nincs igény. De a GN nem rossz, a tesztjei több mint rendben vannak. Az említett videók meg nem "fikázások", hanem csupán megírják bármiről, ha szar. Ha megélhetési hiénák lennének, akkor pont nem lehetnének ilyen videóik. Ez inkább az erősségük, pl hogy keményen nekimehettek az Intelnek is a legutóbbi balhénál, jó interjúkat készítenek, stb.

    Szóval a GN nem egy limonádé csatorna, épp a legjobbak közé tartozik, mert újságírásban magas színvonalat képviselnek, még ha szakmai mélységben közelébe sincsenek egy Anandtechnek. Más. HardwareUnboxed dettó, nekik egyébként tök jók a monitortesztjeik is. Bár ha tesztek, akkor leginkább rtings.com, na ez a kis kanadai cég extrém igényes, tudományos igényű mérésekkel. Csak designra úgy néz ki, mint valami gagyi kamuoldal. Pedig nem az.

    Ha a gyenge újságírási minőségre keresünk példákat, akkor ott a Linus Tech Tips. Na az az igazi limonádé tartalom. Habár azért még mindig kb félúton vannak egy GN és egy TheVR között, utóbbi szakmailag is kuka. Számomra nézhetetlen és értelmezhetetlen a tartalom, amit gyártanak. De hát ugye erre van igény. :(

Új hozzászólás Aktív témák