Új hozzászólás Aktív témák

  • DraXoN

    addikt

    válasz Rowon #23 üzenetére

    Ebben mi emberek és ősemberi agyunk a hibás, hogy ezen tartalmak mindig a legnépszerűbbek.

    Egyszerűen az agyunknak nem volt elég ideje evolúcióban ráálni, hogy az ilyet felismerjük.

    És miért "ősemberi" viselkedés ez? A túlélés miatt van:
    1. hiba/veszély, "érdeklődés felkeltés" jobb megfigyelés.
    2. alkalmazás a korábbi látottakból, nagyobb túlélési esély.

    Itt gyakorlatilag az első pont az ami aktiválódik, lényegében 2. pont alkalmazása nélkül (talán nem veszi meg a terméket ezáltal, de lehet úgy se vette volna meg, de akkor is, a "galiba" ami a tartalom már felkelti az érdeklődést és dopamint termel az agy, hogy "jutalmazza" ezen érdeklődést a tanulásra ami "lehet jól jön" ösztönre épül).

    ... ősemberek vagyunk még mindig ... ezzel talán nincs is baj, csak meg kellene tanulnunk uralkodni ezen ösztönös viselkedéseinken :) (bár felborulna akkor a marketingpiac nem kicsit :DDD ... politikai reklámokat inkább nem is részletezem az is mennyire kihasználja ezen gondolkodást)

Új hozzászólás Aktív témák