- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen videókártyát?
- Házimozi haladó szinten
- Projektor topic
- Vezetékes FEJhallgatók
- Fujifilm X
- Pánik a memóriapiacon
- Rémisztő árakkal szembesülnek a notebookgyártók az új mobil platformoknál
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
Új hozzászólás Aktív témák
-
graphicsp
kezdő
Olvastam korábban, de ez hol cáfol meg engem?
A natív OGL implementáció valószínűleg gyorsabb is lehetne, mint a cinkes vulkános (nézzünk meg pl egy cink vs natív NV OGL benchmarkot) (btw a szintén collaborás OGL->DX12-nek is jobb a performansza, mint a cinknek), másrészt olyan komponensek esetében, mint pl. a DX, hogyan képzelnék el a wrapperes megoldást? Lecserélik a MS által szállított DX dll-eleket a system könyvtárban a sajátjukra, és majd azt használja a desktop window compositor is? Ami mellesleg több monitort is meg tud hajtani több GPU-val és különböző vendor driverekkel, a DX-eknek kernelkomponenseik is vannak, az egyes gpu-resource-okat meg kell tudni osztani processzek vagy akár gpu-k között is, stb. Azaz, mégis hogyan integrálsz egy tingli-tangli wrappert egy ilyen multimonitoros multigpu-s rendszerbe?
(mutass nekem egy wrappert, ami egyáltalán támogat multigpu-t vagy multimonitort)Ezek csak arra jók, hogy bemásolod a dll-t a játék mellé, azt' az ott azzal megy, performance overheaddel.
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell 14 Latitude 5430 FHD IPS i5-1245U vPro 4.4Ghz 10mag 16GB 512GB Intel Iris XE Win11 LTE Garancia
- DELL PowerEdge R630 rack szerver - 2xE5-2650v3 (20 mag / 40 szál, 2.3/3.0GHz), 32GB RAM, 55992Ft+ÁFA
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 14400F / RTX 3060Ti / 32GB DDR5 / 512GB SSD!
- Eredeti Lenovo 300W töltők - ADL300SDC3A
- Autós kamera eladó
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi



