- Mostantól Tajvanon kívülre is viheti 2 nm-es node-ját a TSMC
- Scuf Envision Pro kontroller teszt
- Új cégtől származó rendszerchipról árulkodik a Lenovo friss platformkódja
- Hamarosan kapható lesz az Enermax Intel és AMD HEDT platformokhoz szánt AIO-ja
- 8 GHz felett ketyeg a G.Skill CSO-DIMM DDR5 memóriája
- SSD kibeszélő
- Mostantól Tajvanon kívülre is viheti 2 nm-es node-ját a TSMC
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- CES 2025: az NVIDIA prezentálta az új GeForce-okat
- Milyen processzort vegyek?
- Hobby elektronika
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Közel húsz képkockát is tud generálni az új Lossless Scaling
- ZIDOO médialejátszók
- Dell notebook topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
hapakj
őstag
válasz graphicsp #15 üzenetére
Persze ha az nvidia hatékony drivereiből indulunk ki vagy abból, hogy a Windows össze van nőve a DX implementációval, akkor nehézkes a dolog. De minden egyébb esetben bőven jók ezek a wrapperes megoldások és lehetnek megbizhatóbbak. Pl Android esetén egy alkalmazés kérhet OpenGL-t a vendor drivertől, vagy úgy is, hogy Angle-n keresztül Vulkanra építkezve és tapasztalat, hogy az OpenGL implementáció vendorok között nagyon más problémákat tud produkálni, míg az Angle Vulkan fölött ad egy megbízhatóbb alapot.
[ Szerkesztve ]
-
Pikari
addikt
válasz graphicsp #15 üzenetére
Nem azokat a technikai problémákat hidalja át, amiket említesz.
Az abbéli álláspontodat cáfolja meg, hogy a gyártók vonakodnának gettós github kódokkal működtetni a hardverüket.
Mint látható, nincsenek ilyen gátlásaik.
A Dunning−Kruger-hatás az a pszichológiai jelenség, amikor korlátozott tudású, kompetenciájú vagy képességű emberek rendkívül hozzáértőnek tartják magukat valamiben, amiben nyilvánvalóan nem azok.