Hirdetés

Bevezette az OpenGL 3.3 támogatását a Moore Threads

A cég friss meghajtója a DirectX 11-es tempót is növeli.

Hirdetés

Múlt márciusban írtunk először a Moore Threads által fejlesztett grafikus vezérlőkről, amelyeknek novemberben bemutatkoztak az továbbfejlesztett verziói is, idén pedig az MTT S70 futott be. A vállalat folyamatosan dolgozik a rendszer nagy problémájának tartott szoftveres háttéren, és egy új meghajtó keretében bevezetésre kerül az OpenGL 3.3 támogatása.

Az új csomag a korosodó API támogatásán túl jelentősen gyorsít bizonyos játékokon, így például a Valorant 40, míg a Project CARS 10 százalékkal fut majd tempósabban, továbbá a CryEngine v5.7-re épülő Neon Noir tesztprogram, valamint az Unigine Valley DirectX 11-es módja is rendre 40 és 30 százalékos sebességjavulást kap. Mivel az eszközillesztő általánosan javít a teljesítményen, így több programot is érintenek a változások, sőt, a Dark Souls: Remastered, a GTFO, a The Riftbreaker, a SketchUp 2023, illetve a 3D One programoknál a stabilitás is jobb lesz.

A v230.40.0.1-es eszközillesztő temérdek hibát is korrigál, de még mindig hosszú út áll a cég előtt, hogy a szóban forgó hardverek reálisan használhatók lehessenek. Az akarat azonban egyértelműen látszik.

Hirdetés

Fotóznál vagy videóznál? Mutatjuk, melyik okostelefon mire való igazán!

PR Vásárlás előtt érdemes megnézni, mit kínálnak az aktuális telefonok, ha igazán ütős képeket vagy profi mozgóképeket szeretnénk készíteni.

Azóta történt

Előzmények