Hirdetés

Aktív témák

  • Kbali

    nagyúr

    válasz skatebab #49316 üzenetére

    Mert megteheti, meg mert nem akarja saját költségre bevállalni a cserét.
    Ha te boltos volnál, és a vevő által visszahozott termékről nem tudod eldönteni, hogy ő rontotta-e el már az első használatba vételkor vagy gyári hibás, akkor cserélnéd saját szakálladra (költségedre) vagy pedig megvizsgáltatnád egy hozzáértővel (szakszerviz).
    Sajnos szívás az eseted, de szerintem nem kirívó. Tömegtermékekről beszélünk, még a drágább kategóriákban is becsúszik a gyártási hiba lehetősége.
    Arra is lehet figyelni, hogy a PTK szerint max. 60 napja van, hogy teljesítsen, sajnos ezt a hivatkozott kereskedelmi, garanciális szabályok nem tartalmazzák, csak annyit, hogy "törekednie kell a mielőbbi kijavításra).
    Arra is felhívnám,a figyelmed, mivel 3 napon belül vitted vissza, nem állhatsz el a vásárlástól, hanem alap a termékcsere, elállni pedig akkor állhatsz el emlékeim szerint, ha nem tud ugyanolyan, de hibátlan termékkel kiszolgálni.

Aktív témák