- Milyen processzort vegyek?
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Monitor hiba topik
- CES 2025: az In Win nem viccel, ha tápegységről van szó
- Azonnali informatikai kérdések órája
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Milyen széket vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bazsee71
őstag
Sziasztok!
Samsung szervizzel akadt problémám. Beadtam javításra Samsung Wave II-es, garanciális készülékemet: bluetooth nem tudott fájlt fogadni, GPS nem működött, időnként magától újraindult, hívások után sűrűn fagyott. Arra most ki sem térek, milyen szerencsétlenkedéssel indult a dolog (Allee szerviz). Kaptam az értesítőt, hogy mehetek a készülékért, testvérem hozta el...
...nem javították, mert ismeretlen idegen anyag került bele. Állítólag képeket is mellékeltek (a telefon és a papírok még nincsenek nálam). A probléma az, hogy az életben nem ázott el a telefonom, nem is folyattam rá semmit. Kondenzációra tudok gondolni (nem tartom valószínűnek), vagy izzadságra, mivel nyáron telefonálás közben hozzá szokott érni az arcomhoz (ezt azért még bőven rendeltetésszerű használatnak tartom).
Elvileg a központi szervizben járt, azt javasolták. Még örültem is, mert elmondásuk szerint ott mindent átnéznek rajta, ami kicsit is gyanús, cserélik. Garancia lejárta előtt álltam, ez kimondottan tetszett. Annyi eszem van, hogy ha belefolyatok valamit, nem kérem a tüzetes átvizsgálását....
Mit tudok tenni, hogyan tudnám igazamat bizonyítani, elérni a telefon garanciális javítását?
Előre is köszönök minden hasznos tanácsot!
Üdv:
BalázsUi.: volt tapasztalatom Nokiával, SE-nal, de Samsungék mindent alulmúltak. Ha nem változtatnak álláspontjukon, nem merek legközelebb is Samsung terméket venni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen processzort vegyek?
- AliExpress tapasztalatok
- EA Sports WRC '23
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Okos Otthon / Smart Home
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- További aktív témák...