Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz szőröscica #14931 üzenetére

    Hétköznapi körülmények között nem eléggé. Nürburgringen kb nincs olyan tesla ami egy kört is kibírna. Túl melegszik az akksi még a kör fele előtt. A fékek meg kb 1/3 körnél. Német autópálya Model S Plaid előtti verzió, P100D talán. 250-re gyorsult, bírta 20 másodpercig és túlmelegedtek a motorok. Vissza lassult 210-ig.

    Beszéltem Model S P100D tulajjal, 2 év alatt kukázta az akksi szettet mert nyomta neki, gyors-töltött, meg volt 2-3 pálya napon. És a teslának elég jó akksija volt az akkori felhozatalban.

    Használt autó piac mindenképp aggasztó. Nincs akksi degradáció csekkolás opció. Egyre több a silány elektronika. Egyre kevesebbet tesztelnek az utakon piacra dobás előtt.

    10 év körüli használt EV piac, hatalmas bizonytalanság lesz, még a mostaninál is nagyobb. Közbe biztosítók és lízing cégek is elkezdték realizálni hogy sz@r van a palacsintában. Lesz itt még ne mulass, borítékolható.

    Szerk, közben megnéztem hogy a 2 Proacemre mi vonatkozik: "For peace of mind, every battery comes with an 8 year/100,000 mile manufacturer warranty, that can be extended to 10 years with regular servicing at an authorised Toyota dealer."

    Szóval jól emlékeztem hogy itt is 8 év. Viszont kitolják 10-re mint a garanciát. Minden évben hozzá raknak egyet ha oda viszed. Szóval összesen 10 év és / vagy 160e km teljes garancia a kocsin és akksin is. Az azért elég jó...

Új hozzászólás Aktív témák