Hirdetés
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- HP EliteBook / ZBook topik
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Végleg lemondott a régi gépekről a Steam
- OLED TV topic
- A Windows 11 nem akarja ránk erőltetni az AI applikációkat – vagy mégis?
- TCL LCD és LED TV-k
- Hisense LCD és LED TV-k
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
Új hozzászólás Aktív témák
-
thon73
tag
válasz
eastsider
üzenetére
Elküldöm nyilvánosan, mást is érdekelhet:
[link]Ez ugyanaz a program, mint az Enumber nyilvántartó, de könyveket tart számon. Van a Books adatbázis, amelyik hivatkozik az Authors adatbázisra.
Elnézést kell kérjek azoktól, akik megnézik:
- én csak hobbiprogramozó vagyok, másrészt a program csak gyakorlásból készült. Magam is találtam hibákat benne. A program egyébként működik, de javítása folyamatban. Ha bárki javítási javaslattal él, örömmel veszem.
- már javasoltátok, hogy töltsem fel a Github-ra. Előbb-utóbb fel lesz, de nem jöttem rá Eclipse alól hogyan kell. Csak AIDE alatt találtam meg, de az most nincs (új telo rom, ugye). Köszönöm, ha valaki segít benne!
- természetesen "AS IS", tényleg csak meg akartam ismerni, hogyan működik...U.i.: Valaki találkozott már olyannal, hogy WinXP alatt a file-ok egy részének mérete konkrétan 0 lesz? Driveteszt ok, Kaspersky ok. De a forrást elő kellett ássam egy korábbi mentésből, mert ez is érintett volt. Hm. Legalább azt tudnám, hogy hogyan kerülhetem el legközelebb...
Új hozzászólás Aktív témák
- HIBÁTLAN iPhone 12 Pro Max 128GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS4025
- Samsung Galaxy S22 Ultra 256GB, Kártyafüggetlen , 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy Watch FE / 16GB / Bluetooth / Wi-fi / GPS / 1 Hónap garancia
- Xiaomi Redmi Note 12 Pro 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Tablet felvásárlás! Samsung Galaxy Tab S10+, Samsung Galaxy Tab S10 Ultra, Samsung Galaxy Tab S10 FE
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest