Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Beni2360

    félisten

    válasz mexel #88907 üzenetére

    Ebből a szempontból igazad van de ő ha kompenzál vagy vissza kéri ugrik a haszon. Próbálkozik kibújni a vissza fizetés alól. Ez részben érthető. A további árulás meg ha 100-ból 2 visszajelzés rossz akkor miért ne. Van egy bizonyos lekötött szállításra szerződése és azt, hogy bizonyítsa az egész széria hamis igen csak nehéz. Nincs arra lehetőség, hogy egyenként ellenőrizze a készletet.
    Igazából ha kevés a hibás visszajelzés intézhetné rendesen. Én 27 évig magánkereskedő voltam és ha gond volt egy termékkel akkor ha tudtam bizonyítani vissza vittem ha nem akkor nem vásároltam tőle többet. Na de hiába írja le a gyártónak amit te írtál a gyártó nem nagyon fog reagálni vagy ott is 30-90 nap az ügyintézés és addigra ezek már kimentek. De innen kár ezen filózni ismerni kelleni pontosan a kinti szitut.
    Inditsd a disputet aztán meglátjuk mi lesz.
    Én utoljára tavaly Jún-ban vettem tőlük a ZIDOO Z9S-t meg 2018. Jan-ban a Zidoo X10-t meg még apróságokat 2016-ban.

Új hozzászólás Aktív témák