Hirdetés
- Milyen videókártyát?
- Alaposan kitolhatod az Steam Deck üzemidejét egy új funkcióval
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Fujifilm X
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Melyik tápegységet vegyem?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Bambu Lab 3D nyomtatók
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17
#24028
üzenetére
Elég sok fejlesztő beszélt a DX12 időigényéről. Dan Bakernek például négy hét volt a DX12 back-end a Nitrousba. A problémát a motorstruktúra jelenti, ha az nem ideális a DX12-höz, akkor azt előbb át kell alakítani. Például így járt a Sniper Elite 3-mal Kevin Floyer-Lea. Ott a Mantle back-end nem volt több öt hétnél, de hónapokat vett igénybe a motorstruktúra átírása.
Teljesen lényegtelen, hogy egy motor milyen back-endeket tartalmaz. A motorstruktúra számít. A CryEngine a 3.6-ban állt át explicit API-s struktúrára, muszáj volt nekik, mert a Mantle nem működik máshogy. Ez a struktúra pedig jó a DX12-höz is. A CryEngine V annyit csinált, hogy ezt az explicit API-s struktúrát két részre bontotta, így maga a fő render magasabb szintre került, és külön iRender rendszert kaptak az explicit API-k és a normál API-k. Ez a karbantarthatóságon javít, de strukturálisan megfelelő a 3.6 is.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 Mini 64GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3647
- AKCIÓ! Apple MacBook Pro 16 M4 Pro 48GB RAM 4TB SSD macbook garanciával hibátlan működéssel
- ÚJ! AKRacing Arctica gamer szék
- BESZÁMÍTÁS! ASRock Fatal1ty Z97 Killer alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Samsung Galaxy S21 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest


