- OLED TV topic
- Apple iPad 11” (A16, 2025) - a táblagépek vanília fagylaltja
- Léghűtés topik
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Azonnali fotós kérdések órája
- Asztrofotózás
- 80% vs. 100% – Tönkreteszed az aksit, ha mindig feltöltöd? – Tech Percek #6
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Azonnali informatikai kérdések órája
-
PROHARDVER!
Mielőtt hozzászólásban feltennéd a kérdésed olvasd el a Témaösszefoglalót, a Téma tudnivalókat vagy használd a keresőt.
Az esetek nagy többségében megtalálható a válasz!
Új hozzászólás Aktív témák
-
c64fanhun
tag
Sziasztok!
Új vagyok itt, illetve van egy "új" gépem, használtan vettem.
Mondom ha az AMD gyári driver progija kínál alapabb tuning lehetőségeket, miért ne élnék vele. A kérdés az lenne, hogy egy Sapphire rx570 pulse mini itx kártyát mennyire lehetne boostolni a radeon szoftveren belül, illetve mikhez nyúljak bátran?
Elég kezdő vagyok, és nem érdekem, hogy megfőljön a kártyám, úgyhogy inkább e téren kérdezném az öreg motorosokat!
Úgy tervezném, ha játszom, akkor boostolt órajelek, jobban dolgozó hűtés, ha pedig csak netezek, filmezek, akkor zero pwm, automata csendes hűtés, kis órajel, ezek közt pedig gyorsgombokkal váltanék
500w-os cooler master tápom van, illetve egy micro itx házam, ami már majdnem mini itx, 5,25-ös meghajtó sem fér bele. Elölről egy 12-es, oldalról még egy 12-es venti tolja a levegőt, hátra pedig egy 8-as fújja ki.
Új hozzászólás Aktív témák
● Hozzászólás előtt olvasd el!
- 3 Év Gari - Asus RTX 3060 12GB Dual V2 OC 192bit
- 3 hónapos Sapphire Pulse AMD Radeon Rx 7900 XTX 24 GB, 33 hó garanciával!!
- ASRock Radeon RX 6900 XT Formula OC 16GB GDDR6 256bit
- GIGABYTE GeForce RTX 2080 TURBO OC 8GB GDDR6 videokártya (használt)
- 27% Számla! Sapphire RX 7900 XTX Vapor-X 24GB GDDR6 Nitro+ Videokártya! BeszámítOK
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S21/Samsung Galaxy S21+/Samsung Galaxy S21 Ultra