Hirdetés
- 4K-s okosmonitor huppant le az MSI tervezőasztaláról
- Almás felhangokat pendít meg a Cougar legújabb, E-ATX-es háza
- A kelleténél jobban lebutítja egyes GeForce RTX 5090-es VGA-it a Zotac
- Komoly technikai frissítést kap a Grand Theft Auto V
- És akkor bevillant a nagy ötlet: miért ne lehetne hűteni egy tápcsatlakozót?
Új hozzászólás Aktív témák
-
camper
tag
válasz
Aljasvip #8381 üzenetére
Itt bukik az első állításod: ha 400...800FPS között hullámzik is a teljesítmény, egy erre alkalmas g-sync/freesync monitorral ebből semmit nem fogsz érezni.
//de mivel nem létezik ilyen monitorNem bukik meg az állításom, hisz nem létezik ilyen monitor. Röviden: korlátoznia kell az fps-t.
FPS korlátozásra jó lenne, de csak fixen túlméretezett VGA teljesítmény
Itt most egészen pontosan erről van szó.
FPS korlát a játékban: a VGA teljesítményét szabályozza azzal, hogy rajz parancsból egy limitált mennyiséget ad ki. Ez a legjobb megoldás, mert maga a játék motor vezérli.
Nekem ezt a részt nem sikerül megugranom. Miért, a játékban bekapcsolt vsync mi mást csinálna?
Főképp ennek fényében:Nem lehet, hogy ez az egész újonnan(?) megjelent manuál fps állítási lehetőség a játékokban csak arról szól, hogy lehetőséget adjanak neked túllépni a monitorod korlátait?
Van egy 165hz monitorod, de a kedvenc szervereden a netspeed enged akár 240fps-ig is, így fogod kikapcsolod a vsyncet, manual beállítod az fps-t 240-re és bekapcsolt bővített szinkronizálás mellet vígan osztod a fejeseket.
Mert én erre tippelnék.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- Trollok komolyan
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Autós topik
- Interactive Brokers társalgó
- BestBuy topik
- OLED TV topic
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...