- Masszívan lekorlátozza az AI gyorsítók elérhetőségét az USA
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Hobby elektronika
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- 3D nyomtatás
- Melyik tápegységet vegyem?
- NVIDIA GeForce RTX 3060 (GA106)
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
Új hozzászólás Aktív témák
-
camper
tag
válasz Aljasvip #8381 üzenetére
Itt bukik az első állításod: ha 400...800FPS között hullámzik is a teljesítmény, egy erre alkalmas g-sync/freesync monitorral ebből semmit nem fogsz érezni.
//de mivel nem létezik ilyen monitorNem bukik meg az állításom, hisz nem létezik ilyen monitor. Röviden: korlátoznia kell az fps-t.
FPS korlátozásra jó lenne, de csak fixen túlméretezett VGA teljesítmény
Itt most egészen pontosan erről van szó.
FPS korlát a játékban: a VGA teljesítményét szabályozza azzal, hogy rajz parancsból egy limitált mennyiséget ad ki. Ez a legjobb megoldás, mert maga a játék motor vezérli.
Nekem ezt a részt nem sikerül megugranom. Miért, a játékban bekapcsolt vsync mi mást csinálna?
Főképp ennek fényében:Nem lehet, hogy ez az egész újonnan(?) megjelent manuál fps állítási lehetőség a játékokban csak arról szól, hogy lehetőséget adjanak neked túllépni a monitorod korlátait?
Van egy 165hz monitorod, de a kedvenc szervereden a netspeed enged akár 240fps-ig is, így fogod kikapcsolod a vsyncet, manual beállítod az fps-t 240-re és bekapcsolt bővített szinkronizálás mellet vígan osztod a fejeseket.
Mert én erre tippelnék.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Masszívan lekorlátozza az AI gyorsítók elérhetőségét az USA
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Íme az új Android Auto!
- Hobby elektronika
- Mobil flották
- TCL LCD és LED TV-k
- Path of Exile 2
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...