Hirdetés
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Apple asztali gépek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- 3D nyomtatás
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Új tokozással jön az Arrow Lake utódja?
- Gigantikus leépítéssel építené újra az Intelt a cég új vezére
- Milyen TV-t vegyek?
-
PROHARDVER!
Téma összefoglaló! Kérlek olvasd el mielőtt kérdezel, és használd a keresőt!
Az összefoglalóban pár helyen a fórumtársak hozzászólásai vannak belinkelve, vagy az ő információik alapján írtam le az adott információt. Ezúton is köszönöm mindenkinek! gyűrű
Új hozzászólás Aktív témák
-
gzoll
aktív tag
Nekem a sima stick van de addig lesz meg amíg megy rajta a jelenlegi HBO go verzió, ha kikakukkol és nem megy rá újabb akkor inkább veszek egy mi sticket. Nagyon jó ez a fire stick amúgy imádom de ez a folyamatos szívás az Amazon androiddal nem kell majd...
-
newwektor
újonc
Sziasztok! Kezdő vagyok a Firestick-kel. Most karácsonyra vettem 4k-s verziót és sima lite-t. 2 napja gyűrőm a 4k-s, de semmi sem megy abból amit a fórumon írtok. Elsősorban az HBO Go és a media lejátszás miatt kellett. Első használatkor azonnal frissítette magát, a gyári dolgok mennek, a Plexet, Downloadert leszedtem. Be van szerintem minden állítva, amit írtattok, de még sem tudok a Downloaderen keresztül semmit sem leszedni, se HBO Go apk-t se mást. Mindenre hibát ír ki, általában ezt 'An unknown error has occured.Check your URL and connection'. Az HBO Go-s tinyupload link se jön be (notiról igen), google playbe se tudok ezen keresztül belépni jelszó után csak tölt, de semmi nem történik. A router mellett van DL80/UL120Mb-s sebességet ír ki a Stickre az amazonról letöltött app. Leszedtem notira az HBO Go apk-t, de ha rádugom a sticket hanggal jelzi, hogy csatlakozott, de se TCM, se a Fáljkezelő nem lát semmit a stickból. Kell, ehhez notira valami spec progi még, hogy felismerje? Kell a Sticknek + táp az on kívül amit