Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Rolanddd

    tag

    Üdv! Egy olyan érdekes helyzetben vagyok az Amazonnal amiben még nem voltam. Korábban rendeltem 3 terméket a német Amazonon, mindhárom közel 100 € értékű, amiket viszont nem Németországból hanem Angliából postáztak, nyomkövető kód nélkül. Az egyik aránylag normális időn belül megérkezett, a másik kettő viszont nem akart megjönni. (mivel nem volt Sendungsnummer, így ami megjött, azt sem kezelte le a rendszer hogy megjött, csak az volt odaírva, hogy elküldve).

    Eredetileg ha jól emlékszem a feladástól számított 3 hét volt megadva érkezésnek, persze nem ért ide (csak az egyik). Átváltott az érkezés egy héttel későbbre (már nem konkrét dátum hanem egy intervallum formájában), közben fel is vettem a kapcsolatot velük chaten, hogy tudják-e miért nem jön meg a csomag, ha tudtam volna hogy ennyi ideig tart, tuti nem rendelem meg náluk. Amikor rendeltem, azt írták hogy raktáron van, és ilyenkor ha Németből küldik, kb 1 hét és itt is van, szóval igazából már akkor vissza kellett volna mondanom amikor a 3 hetet írták be, de á mondom türelmes vagyok... Szóval a chaten annyit tudott mondani az ügyintéző, hogy várjunk még egy hetet, és ha addig sem jön meg, akkor intézkednek.

    Így is lett, persze nem jött meg. Újra felvettem chaten a kapcsolatot, és mivel látta hogy még mindig nem jött meg, mondta hogy újra megrendelik nekem és mivel így megvárattak, ajándékból expressz küldeményként küldik el. A 2-ből az egyik 3 nap múlva itt is volt, a másik az ígért időpont után 2 nappal, de legalább megjött.
    Itt vége is lenne a történetnek, viszont néhány nap múlva a korábbi rendelések is befutottak. Először megörültem hogy így már azért elég jó kárpótlás, viszont a rendeléseim között ennek a két dolognak az a státusza hogy várják, hogy visszaküldjem őket. Nem tudom hogy ez rögtön ahogy újra lettek rendelve (külön rendelésként jelentek meg az újak) már akkor is ez volt-e a státuszuk, de abból kiindulva, hogy azt sem tudták hogy a 3-ból az egyik már megjött (azt is elküldethettem volna velük ismét, csak mondtam hogy azt ne mivel már itt van) így gondolom a maradék kettő sem érkezéskor ment át ebbe a státuszba.

    Szóval a kérdésem, ilyenkor mi van? Erre a két termékre ugyanaz a visszaküldő felület áll rendelkezésre, mint amikor rendelünk valamit de nem tetszik és vissza szeretnénk küldeni, egyedül a státusz más (Wir erwarten Ihre rücksendung), de amit nem értek, hogy itt is ugyanúgy van egy dátum, hogy meddig küldhetem vissza. Mi van ha nem küldöm vissza mielőtt lejár a dátum? Mi lett volna, ha a csomag ez a dátum után érkezett volna meg? Járt már más is így? Így ha feladom, nekem kell állnom a postát is? Ja és mivel ezek 40 Euró feletti termékek, azt írja hogy követhető csomagként adjam fel őket. Még van bő egy hetem visszaküldésig.
    Bocsi a hosszú írásért, de így kerek a történet :)

Új hozzászólás Aktív témák