Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gica

    csendes tag

    Igyekeztem végigolvasni visszamenőleg az információkat, de kezdek belezavarodni. Utolsó rendeléseim még júniusban voltak, de a szállítása természetesen átcsúszott júliusra. Volt egy csomagom, ahol a nyomkövetésen kiírták az online fizetést, de természetesen nem értesítettek. Ezt sikerült elintézni és 399ft- lett a vége. A másik két csomagra nem volt online fizetés, azt mondták, a feladó nem küldött elérhetőséget.
    1.Ezt hogyan lehet ellenőrizni? Vagy a posta rámondja és én duplán fizetek? (Mivel egy csomagnál megkapták, így feltételezem, hogy az alapadatoknál minden jól be van írva). Hogyan legyek biztos abban, hogy az elérhetőségem is megérkezzen a csomagszámmal együtt? Kinek jelezzem ezt, a feladónak?
    2.Ma jött meg két csomagom, mindkettő UH…BE kóddal. A sima postás simán bedobta, egyikre sem fizettem. Mindkettő a CAINIAO által jött, az egyik átragasztott Belgium feladással, a másik Hongkong feladással. Ezek szerint csak a kódot nézik a feladót nem? Várható, hogy a későbbiekben is az UH…BE ingyenes lesz?
    3.Ha most rendelek, és ott a „VAT added…” felirat, az azt jelenti, kifizettem az áfa-t is. Erre itthon a posta csak a 399ft-ot rakhatja rá? Vagy - ahogy olvasom - megint számol áfát, amit meg kell reklamálni?
    4.Az ali-nál a szállítási cím beírásnál nem találok olyan sort, ahova az e-mailt be lehet írni. Hova kellene írnom? A telefon formátuma +36 (ami már alapból be van írva, ha megadom az országot) és utána írásjelek nélkül a telefonszám? Elnézést, hogy ilyen dolgokat kérdezek, de már nem tudom, mit ellenőrizzek, hogy minden rendben legyen, és ne 799ft legyen minden csomagom.

Új hozzászólás Aktív témák