- A Solidigm elhagyja a végfelhasználókat célzó SSD-k piacát
- Kvantumpontos OLED monitorokkal bővült az ASUS ROG-os portfóliója
- A GravaStar egyedi megjelenésű fémegerei is beléptek az ultrakönnyű szegmensbe
- 520 Hz-es monitorok duója az ASRock védjegyével
- CL 30 alá mennek a G.Skill hamarosan debütáló RAM-jai
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Milyen monitort vegyek?
- Intel Arc Battlemage B570/B580
- Milyen nyomtatót vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Lézervágás, gravírozás
-
PROHARDVER!
-
Dyingsoul
Topikgazda
(rögzített hozzászólás)
A topik témája: VR. Az Amazonos vásárlással kapcsolatban ide írjátok: Amazon topik
Ami nem a topikba tartozik: Hardveraprós hirdetések linkelése/kibeszélése, csomagszállítási információk, Amazonos rendelési problémák. Ha a hozzászólásod törlésre kerül, kérlek ne írd be újra![ Módosította: lugosi ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
Új hozzászólás Aktív témák
-
Raymond
félisten
válasz BullZeye #41597 üzenetére
Egy HMD-ben nem a kijelzo felbontasan kell renderelni mert a nagyito lencsek torzitasa miatt nem lenne 1:1 pixel mapping. Hogy a kozepen is meglegyen ennel nagyobb felbontason kell renderelni es hogy pontosan mekkoran az a kijelzotol, lencsektol es a HMD hardware/szfotver gyartojatol fugg. Alltalaban kb. 1.4x szorzo ezert is latod a SteamVR-ban hogy 3024x3024 a felbontas szemenkent ha 100%-ra allitod. Ugyanez van minden masik HMD-nel is, peldaul a a HTC Vive (1080x1200) az 1512x1680 vagy a Vive Pro (1440x1600) pedig 2016x2240, stb.
Ha a technikai reszletek erdekelnek akkor atolvashatod peldaul ezt [link]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest