Hirdetés
- OLED TV topic
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Mini-ITX
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Gaming notebook topik
- RAM topik
- iPad topik
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
Hirdetés
-
A Lian Li Strimer kábel mókolása.
lo Értelmetlenül állok az egész előtt, hogy a Lian Li minden cuccából ad ki fekete/fehér verziót csak pont a Strimer...
-
Érkezik a Redmi Watch 5 Lite
ma Szeptember 25-én Indiában lesz az aktivitáskövető premierje, és lehet, hogy marad is azon a piacon.
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Raymond
félisten
válasz BullZeye #41597 üzenetére
Egy HMD-ben nem a kijelzo felbontasan kell renderelni mert a nagyito lencsek torzitasa miatt nem lenne 1:1 pixel mapping. Hogy a kozepen is meglegyen ennel nagyobb felbontason kell renderelni es hogy pontosan mekkoran az a kijelzotol, lencsektol es a HMD hardware/szfotver gyartojatol fugg. Alltalaban kb. 1.4x szorzo ezert is latod a SteamVR-ban hogy 3024x3024 a felbontas szemenkent ha 100%-ra allitod. Ugyanez van minden masik HMD-nel is, peldaul a a HTC Vive (1080x1200) az 1512x1680 vagy a Vive Pro (1440x1600) pedig 2016x2240, stb.
Ha a technikai reszletek erdekelnek akkor atolvashatod peldaul ezt [link]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen