- Jókora gond volt az ASRock bizonyos alaplapjaival
- OLED TV topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen széket vegyek?
- 3D nyomtatás
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz
slett27 #11941 üzenetére
Akkor menj vissza, és kérd a javíttatást, kompenzációt. Gondolom kicsit sem gyanús, hogy ráírják a típushibáját, majd hopp, be is következik, tudtak róla, ilyen egyszerû. Egyébként Bravonál és társainál nem annyira gyakori.
Az, hogy megtekintett állapotban hoztad el, nem jelent semmit, vagyis de, azt, hogy amit làtsz, az olyan. Na de amit nem látsz?
Írj nekik e-mailt, fogyasztóvédelem és társai legyenek benne megemlítve, Google értékelés kisarkítva arra, hogy nem jogszerûen járnak el, aztán menj vissza.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest