- Csendességre törekvő mechanikus klaviatúra jött MSI logóval
- Láncba köthető DeepCool ventilátor az ARGB fények kedvelőinek
- Hamarosan birtokba vehető az AYANEO legújabb handheld gépe
- Nyáron jön az Acer oktatási rendszerbe szánt, ChromeOS-t futtató tabletje
- Nagy képátlójú, 4K-s QD-OLED monitor jön az Acertől, ami Calman plecsnit kapott
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Milyen nyomtatót vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- SSD kibeszélő
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
Új hozzászólás Aktív témák
-
juvegamer
tag
Nekem is tetszenek a Giulietták csak irgalmatlanul kicsi a belső terük. Ha beállítom magamnak az első ülést mögöttem alig marad hely pedig csak 185cm magas vagyok.
Nekem most egy Cromám van na ennek brutális a helykínálata. -
juvegamer
tag
válasz molnarpeter #15477 üzenetére
Hááát, nem tudom. Egyátalán lehetséges? Ennyire nem értek hozzá.
-
juvegamer
tag
válasz molnarpeter #15475 üzenetére
Mármint, hogy manuálisra átalakítani? Automata helyett manuált?
[ Szerkesztve ]
-
juvegamer
tag
válasz gipsztigris #15473 üzenetére
Köszi. Igen, én is közben utánkérdeztem. Ha teljes felújítás kell akkor olyan 600e ft-ig is elmehet. Szóval meggondolandó.
-
juvegamer
tag
Üdv!
Lenne egy 1.8 turbo benzines Delta jó áron eladó de váltóhibás. Érdemes vele foglalkozni vagy hagyjam? Nem tudom egy ilyen automata váltó javítása, cseréje mibe fájhat?
Kösz -
juvegamer
tag
Üdv!
Fiat 500L-el van valakinek tapasztalata? Gondolkodom rajta mert viszonylag kényelmes, nagy a beltere. 1.6Mjet vagy 1.4Tjet esetleg 1.4 szívó motorral, bár az utóbbi esetnén tartok tőle, hogy kevés ehhez a kasznihoz.
Előre is kösz. -
juvegamer
tag
Üdv!
Én eléggé szkeptikus vagyok ezekkel a prémium üzemanyagokkal kapcsolatban. Nem hinném, hogy jelentős, átlagember számára is érzékelhető hatásuk lenne.
Nemrég láttam a youtubeon a Novoth autó Shell 100-as 10 ezer km-es tesztjét ahol előtte és utána is kameraszondával nézték meg a befecskendezőket, szelepeket, dugattyúkat és semmi változást nem tapasztaltak. Főleg a Shell marketingszövegéhez képest. -
juvegamer
tag
válasz gipsztigris #12908 üzenetére
kösz
-
juvegamer
tag
Üdv!
Kérdésem: a Lancia Deltában a 2011 utáni évjáratokban láttam, hogy van 105 Lovas 1.6 multijet. Ez miben különbözik a 120 lovastól? Miért lett 105 lovas egyátalán?
Előre is kösz. -
juvegamer
tag
-
juvegamer
tag
válasz Integrale #12608 üzenetére
Második legszarabb váltó de "jó".
Hát én nem tudom de nekem akkoriban az a srác aki ezzel a terelőmotor javítással foglalkozik 110e ft-ot mondott a javításra.
A leömlőből a Fiatalkatreszek.hu oldalon kettő is van (nem tudom mi a különbség ) az egyik 188e ft a másik 360e ft.
Persze mindegyik autóra költeni kell ez tény.
Na mindegy majd meglátjuk, hogy mi lesz.Egyébként ez az Opel Meriva B (2014-es 1.4 szívóbenzin) amit most használok egész jó kocsi. Magas és kényelmes üléspozíció, praktikus jól variálható utastér és elég sok extra van benne. Lehet megtartom ha nem jön össze a Croma.
-
juvegamer
tag
válasz Integrale #12603 üzenetére
Nem tudom, nekem a Croma ülése kényelmesebbnek tűnt mint a Deltáé. Egyébként amit kinéztem magamnak külföldön annak pont állítható az ülőlapja de a simával sem volt gondom.
A Deltában megmondom őszintén kicsit csalódtam, sajnos mindkét típushibája előjött nálam az egyik a terelőmotorok végfokának meghibásodása. Ezt faterral nem is értettük, volt már vagy 20 olasz autónk (Regata, régi Croma, Lancia Thema, régi Bravo, Stilo, stb.) az évek alatt de ilyen hibával még sosem találkoztunk. A másik a leömlő repedése volt, mindegyik húzós tétel de nem foglalkoztam vele inkább eladtam. Pedig kívülről mind a mai napig tetszik.Igazából lehet hogy anno a Cromával szerencsém volt de a 4 év alatt nekem komoly gondom nem volt vele. Szelepfedél tömítést azt én is kétszer cseréltettem de azon kívül csak olajat és szűrőket cseréltem. Igaz az enyémben amikor megvettem 149e km volt és én is időben cseréltem mindent. Ja, és olyan 7,5 liter volt az átlagom a Cromával pedig 1500kg-os autó.
Az 1.4 tjet Delta 8-at evett, a sima 1.4 Bravo 7-et nálam.A Croma váltója is M32 lenne? Az M32 az nem 6 fokozatú?
[ Szerkesztve ]
-
juvegamer
tag
válasz Integrale #12601 üzenetére
Lehet de azért a Deltán is vannak drága dolgok. Amúgy meg szerintem a Croma kényelmesebb, az ülései is jobbak és maga az autó is masszívabb szerintem.
A tiéd hogy funkcionál? Megvan még?
Én most tervezem, hogy hozatok kintről egyet. Amióta eladtam nem találtam olyat ami megfelelne. Pedig volt Deltám, Bravo, stb. Itthon nem lehet jó 1.8-ast kapni de kinn láttam egypárat de egyre ritkább.[ Szerkesztve ]
-
juvegamer
tag
válasz fpatrik17 #12588 üzenetére
Szia!
Én inkább egy Fiat Cromát vennék erre a célra. Abban is van 120 és 150 le-s multijet verzió. Nagy, kombi szerű autó, hatalmas belső térrel és magas üléspozícióval. A futóműve is robosztusabb és jobb mint a Deltáé (hátul pl.multilink). És szerintem fenntartani is olcsóbb. -
juvegamer
tag
válasz gipsztigris #12562 üzenetére
Persze ha nálam is a gyereknek lesz saját autója akkor többet nem lesz szempont a hátsó lábtér. Akkor én is Giuliettát vennék. Elöl két embernek az is tökéletes.
-
juvegamer
tag
válasz Integrale #12561 üzenetére
Igen, nagyon jól összefoglaltad én is ezzel szembesültem. Kár hogy a Cromának nincs utódja.
Még a kombi Insignián gondolkoztam az 1.8-as benzines verzión ami talán a Cromában lévő 1.8 benzin motor Euro5-ös verziója? Csak asszem a váltó ezen meg az M32-es ami elég problémás ha jól tudom. -
juvegamer
tag
válasz Integrale #12557 üzenetére
Pedig az Opel kifejezetten a családosoknak tervezte az autót. Helykínálat és praktikum tekintetében biztos, hogy jobb mint a Giulietta. Szerintem.
Amúgy én is most vettem egyet. Igazából a Croma helyett kerestem valamit (tavaly eladtam) amiben magas az üléspozíció mint a Cromában és jó a helykínálat elöl hátul és azt kell hogy mondjam a Meriva B-ben ezek megvannak. Pedig rengeteg olasz autót néztem de nem találtam semmit. -
juvegamer
tag
válasz z0d1@Ku$ #12552 üzenetére
Hááát helykínálat tekintetében - legalább is hátul - biztos, hogy visszalépés. Én is gondolkoztam Giuliettában de miután kipróbáltam, hogy hátul mekkora hely van főleg úgy, hogy magamnak beállítottam az első ülést (185cm vagyok) elég nagy csalódás volt. inkább két személynek való a Giulietta szerintem.
-
juvegamer
tag
-
juvegamer
tag
Üdv!
Srácok! A Fiat Cromában a 2.2 benzinmotor mennyire para? Annyit olvastam,. hogy a vezérlése elég problémás és ha jól emlékszem csak E5-ös benzint szereti tehát a 100-ast kell bele tankolni.
Előre is kösz. -
juvegamer
tag
válasz Integrale #12253 üzenetére
Beindítás után percekig ingadozott. Oké én ezt értem amit írtál de akkor a Bravonál miért nem csinálja? Ott is kihúztam a nívót mikor járt a motor és nem történt semmi az alapjárattal. Fater Stiloján is kihúztuk a nívót ott sem történt semmi.
Neked is ingadozik az alapjárat ha kihúzod a nívót a Cromán?Ez egy eladó autó így nincs lehetőségem az általad javasolt eljárásokat kipróbálni. Vagy megveszem így ahogy van vagy hagyom.
Persze lehet, hogy ez nem gond a Crománál csak furcsa volt.
Nekem is 4 évig volt ilyen Cromám de soha nem volt gond az alapjárattal.Egyébként a következőket tapasztaltuk amikor megnéztük tegnap:
- az olaj sajnos elég fekete volt, rég nem cserélhették vagy nem tudom
- alapjárat hidegen ingadozott egy picit (amit említettem)
- olajteknő környéke olajos volt de felül a hengerfej környékén nem
- a két első lengéscsillapító vagy a rúgó nem bele való szerintem mert baromi nagy volt a távolság a kerék és a kerékjárati ív közt (majdnem olyan érzésem volt mintha nem lenne motor az autóban)
- osztrák származás tehát volt az alján korrózióivana: köszi a választ.
-
juvegamer
tag
Sziasztok!
A következő kérdésem lenne: tegnap néztem egy Fiat Croma-t, 2008-as már a faceliftes 1.8 benzines ugye ez az Opel motoros. Hidegen eléggé ingadozott az alapjárat 900-1200 között. Aztán kicsit járt a motor és fater kihúzta a nívópálcát a járó motornál erre elkezdett ingadozni az alapjárat. Ha visszadugta akkor abbahagyta. Nem tudom ez normális jelenség? Nekem is volt ilyen Cromám de ezt soha nem próbáltam. Megnéztem a Bravom-on ami 1.4 16v motoros de ott nem volt gond sőt fater szintén 1.4-es Stilóján is kipróbáltuk ott sem volt semmi érzékelhető változás. Mondjuk az olaj is elég fekete volt nem mostanába cserélték az biztos.
Gondolkozom, hogy megvegyem-e. Most hozták be Ausztriából de ezek a dolgok kicsit elbizonytalanítottak.Integrale: neked még megvan az ilyen Cromád? Esetleg nem néznéd meg, hogy a tiéd mit csinál ilyenkor?
Előre is kösz.
[ Szerkesztve ]
-
juvegamer
tag
válasz gipsztigris #11886 üzenetére
Kösz. Természetesen Selenia olaj megy bele és 10 ezrenként cserélve lesz. Akkor még meggondolom, hogy cseréljem-e. Mondjuk nem régóta van nálam az autó így fogalmam sincs hogy valaha cserélték-e.
-
juvegamer
tag
Üdv!
Az lenne a kérdésem, hogy olajat szeretnék cserélni az 1.4 TJet Deltán és néztem a Fiatalkatrészek oldalon, hogy az olajcsere szettben amit árulnak van egy turbó olajzócső csavar is. Szükséges ezt is cserélni? Fontos a szerepe? Olajat, szűrőket már megvettem de ha kell akkor ezt is cserélem.
Előre is kösz. -
juvegamer
tag
válasz diablo1984 #11857 üzenetére
Van a családban egy ilyen motoros Stilo, de az nem eszi az olajat. Igaz csak 159e km van benne, meg mi gyári Selenia olajat használunk.
Én amúgy megbízható, problémamentes motornak tartom nyugodt szívvel vennék egy ilyen motoros autót. -
juvegamer
tag
válasz gipsztigris #11844 üzenetére
Köszi. Van kedvezményem, megnézem.
molnarpeter: Köszi de inkább cserélni szeretném.
-
juvegamer
tag
Üdv!
Az 1.4 Tjet Lancia Delta és az 1.4 Tjet Fiat Bravo hátsó kipufogódobja egyforma? Ránézésre és a logika szerint egyformának gondolnám. A Deltához nem találok sehol de a Bravohoz egy helyen találtam. -
juvegamer
tag
válasz gipsztigris #11798 üzenetére
Matrica szerint 2020-ban cseréltek vezérlést és vele együtt vízpumpát is. Benézve a motortérbe látszik is a vízpumpa tiszta újszerű háza. Azóta kb. 30 ezret futott a kocsi. Persze ettől még ereszthet.
Tényleg azt nézték, hogy nem hengerfejes? Valami cső/tartály volt asszem zöld folyadékkal amit a kiegyenlítő tartályra tettek, azt mondták ha elszíneződne a folyadék ( talán kékre) akkor lenne gond.
Köszi a választ.
Még annyi kérdésem lenne, hogy elöl a krómozott hűtőmaszkot ki lehet cserélni? Macerás?
Mert ez törött és egy bontóst felhívtam és azt mondta, hogy leszedni nem lehet az első spojlerről mert eltörnek a fülek, szóval csak újat lehetne feltenni. Ez igaz? -
juvegamer
tag
válasz z0d1@Ku$ #11796 üzenetére
Köszi a választ neked is és Integrale-nak is.
Még annyi gondom lenne, hogy a kiegyenlítő tartályból mintha apránként fogyna a víz. Amikor megvettem már akkor is minimumon volt és amikor hazaértem vele (igaz pont a múlt héten a kánikulában kb, 120km alatt) már minimum alatt volt. Feltöltöttem de valahogy az az érzésem mintha fogyogatna. Pedig átnéztük, külső folyás nincs, motor könnyen indul, jól megy, olaj tiszta, víz tiszta, még a kiegyenlítő tartályba tett eszközzel megmértek valamit a szervízben de az is rendben volt.
Nem értem. -
juvegamer
tag
Üdv!
1.4 Tjet Delta. Elöl a turbó és a kipufogó leömlő környékén főleg hidegen sziszegő hang. Gondolom kifúj valahol, bár melegen nem annyira hallani. Mire gyanakodjak? Hol lesz a hiba?
Amúgy milyenek ezek az 1.4 Tjet motorok? Megbízhatóak?
Előre is kösz. -
juvegamer
tag
-
juvegamer
tag
Más témában lenne még kérdésem. Van egy 2007-es Fiat Cromám, 1.8 benzines bár ez lehet, hogy most nem számít. A napokban az autópályán 120km/h feletti tempónál a kormány enyhén vibrálni kezdett ami a sebesség növelésével fokozódott. Másnap irány a gumis, a két első kereket kicentíroztattam, a gumik sem régik kb. 2 évesek és a gumis sem látott semmi hibát. Sajnos ezek ellenére a hiba nem szűnt meg. 100km/h alatt a futómű bármilyen helyzetében semmi hibát nem tapasztalok. Mire lehet gyanakodni?
Előre is köszi. -
juvegamer
tag
válasz gipsztigris #11392 üzenetére
Értem, köszönöm a választ. Ma megnéztem az említett kocsit aztán meglátjuk.
-
juvegamer
tag
Ja, még egy kérdés :multiair motor ajánlott vagy kerülendő? (azt tudom, hogy kényes és drága alkatrész de abban az autóban amit néztem nemrég cserélték).
-
juvegamer
tag
Sziasztok! A Lancia Delta-nak a faceliftes verziója miben különbözik az első szériától?
Miket javítottak? Esetleg a fűtésnél a terelőlapátok hibáját kijavították?[ Szerkesztve ]
-
juvegamer
tag
válasz gipsztigris #11377 üzenetére
Ok. Köszi
Még annyi kérdésem lenne ha esetleg tudod, hogy a 150 lovas verzió esetében honnan szedték a plusz 30 lóerőt a 120-hoz képest? -
juvegamer
tag
válasz gipsztigris #11375 üzenetére
Kár. Így azért meggondolandó jobban egy ilyen autó vétele.
-
juvegamer
tag
válasz gipsztigris #11373 üzenetére
Értem. Még annyi kérdésem lenne, hogy ezeket a reaktív lengéscsillapítókat ki lehet cserélni simára? Tehát 4 új, de sima hagyományos lengéscsillapító mehet bele?
[ Szerkesztve ]
-
juvegamer
tag
Sziasztok! Lancia Delta 1.8Tbi - mennyire megbízható? Be lehet vállalni vagy inkább egy sima TJet? Nem ismerem ezt a motort. Kényes valamire? Városozást bírja? Közvetlen befecskendezés? Azt látom, hogy sokat fogyaszt.
Előre is köszi. -
juvegamer
tag
válasz gipsztigris #11352 üzenetére
Kösz. Akkor gyári lesz.
-
juvegamer
tag
Üdv!
Lancia Delta 1.6 mjet-en (198A200) vezérlést szeretnék cseréltetni mert sajnos nincs információm, hogy az előző tulaj mikor cserélte. Mit ajánlotok? (INA, Gates, Contitech, stb.) Vagy esetleg a gyárit kellene felrakni?
Előre is kösz.[ Szerkesztve ]
-
juvegamer
tag
válasz gipsztigris #11269 üzenetére
Sajnos mivel most lett behozva így nem ismerem a pontos előéletét de autópálya matrica az van rajta úgyhogy ott biztos használták.
A másik kérdésemre tudsz valamit, hogy kell-e pluszban valamire figyelnem azon felül, hogy az ilyenkor szokásos dolgokat lecserélem? -
juvegamer
tag
Üdv.
Az lenne a kérdésem, hogy 1.6 multijet (198A2000) Delta rá lett kötve diagra és az adatok szerint az utolsó 5 DPF regenerálás átlaga 195km (tehát durván 200 km után regenerál). Ez még jó vagy már gyakorinak számít? Amúgy is gondolkoztam rajta, hogy el kellene vinni kipucoltatni az EGR-t és a DPF-et bár nincs semmi hibakódom de kintről behozott kocsi így nem ismerem az előéletét. Tudtok valami megbízható hozzáértő szervizt aki ezzel foglalkozik? (Esetleg ez: https://dpfman.hu/)?
Illetve van-e ezen a motoron valami komolyabb dolog amire még figyelni kellene? (olaj, szűrők, vezérlés cserélve lesz)
Előre is kösz.[ Szerkesztve ]
-
juvegamer
tag
Sziasztok!
Nekem már lassan 4 éve van egy ilyen Cromám, igaz az 1.8 benzines FL előtti. Én nagyon meg vagyok vele elégedve. Olaszból származik, 2018-ban honosítottuk, egy olasz tulaja volt, végig vezetett szervízkönyves. Én 149e km-el vettem most 190e km van benne de nagyon megbízható pedig sokat jártunk vele külföldön. Szerintem a futóműve nem rossz, elöl McPershon hátul Multilink. Nagy, masszív, kényelmes csak ajánlani tudom annak aki ilyet keres.
Azt tudom, hogy a 2.2-es benzinmotor nem valami jó és csak régi E5 üzemanyag jó bele.
Ez az 1.8 benzin viszont szerintem nagyon megbízható, nem véletlen, hogy alig lehet kapni.
A dizeleket nem ismerem de nyiván az összes mai dízelnek az EGR, DPF, kettőstömegű a fő és drága hibaforrása márkától függetlenül. -
juvegamer
tag
Sziasztok!
Nem tudtok egy oldalt ahonnét Lancia Delta (2009-es) használati utasítást magyar nyelven le lehet tölteni? Vagy ha valakinek megvan pdf-ben és elküldené azt megköszönném. -
juvegamer
tag
válasz gipsztigris #11076 üzenetére
Értem. Sajnos azt nem tudom, hogy eddig milyen gyakran cseréltek olajat benne (nincs meg a szervizkönyv), egyébként osztrák (Graz mellől származik) de átnéztem alaposan nem rozsdás, sőt kifejezetten szép esztétikai állapotban van kívül-belül(pedig az elmúlt 1 évben amióta keresek sokat láttam) azért is gondolkodtam el rajta, hogy megvegyem-e.
Kipróbáltam, menni szépen megy azzal nincs gond, indult is könnyen, hibakód nem volt, talán annyi volt , hogy alapjáraton enyhén vibrált a kasztni.
Akkor itt ez a C635 váltó amit írtál ez nem olyan problémás mint az M32?[ Szerkesztve ]
-
juvegamer
tag
Sziasztok!
1.6 multijet Lancia Delta 2009-es, mennyire megbízható szerintetek? Lenne egy viszonylag kedvező áron de már nagyon régóta nem volt dízel autóm így nincs tapasztalatom.
(A kettőstömegű-t meg a DPF-et tudom, hogy drága)
Előre is kösz. -
juvegamer
tag
válasz gipsztigris #11063 üzenetére
Kösz.
-
juvegamer
tag
Üdv.
A Lancia Delta 2009 1.6 multijet, motorkód: 198A2000 euro4 vagy euro5? Neten mind a két verziót írják. -
juvegamer
tag
Mindenkinek köszönöm a válaszokat.
-
juvegamer
tag
-
juvegamer
tag
Üdv.
Érdeklődnék, hogy ha jól tudom a Lancia Deltában van 1.4 Tjet- ből gyári benzin/gázos verzió.
Tud erről valaki valamit? Jó ez a megoldás vagy inkább kerülendő?
Kösz -
juvegamer
tag
válasz Integrale #10257 üzenetére
Igen, mi is inkább a motortérben lévő rozsdásodások miatt hagytuk ott, a többi rész még elment volna. Azért elég sok kis apró hiba volt ami a hahu-s képeken nem látszott csak élőben. A műszaki állapotát már nem is néztük meg komolyabban mert a kollégámnak így már nem tetszett.
[ Szerkesztve ]
-
juvegamer
tag
válasz Integrale #10255 üzenetére
Semmi olyat nem tudok ami gond lenne, csak nekem is van egy Cromám, igaz még az előző kasznis 2007-es. Az egyik kollégámnak a múltkor kerestünk Cromát és ezt is megnéztük, de otthagytuk mert elég rozsdás volt, meg úgy összességében kicsit hervadtabb állapotú volt mint az enyém. Igaz enyém Olaszországból származott ez meg ausztriai ha jól emlékszem.
Mondjuk az enyémmel szerencsém volt mert 149e km-el vettem és a kinti olasz tulaja eléggé vigyázott rá. Mondjuk ez is a "bajom" mert szívesen lecserélném de igazából olaszból nincs mire, annyi romot látni a hahu-n, hogy elképesztő...
Egyébként ez az új Lancia Delta tetszene de szerintem nincs értelme lecserélni...Nem?[ Szerkesztve ]
-
juvegamer
tag
-
juvegamer
tag
Sziasztok!
Fiat Croma 2007 1.8 16v (Z18XER) - hez milyen márkájú olajat vegyek szerintetek?
Szervízkönyve szerint:
SAE 5W-30
ACEA C3
Fiat 9.55535-S2
Dexos 2 (Opel szabvány)Ugye ez opel motor, tehát nem fontos annyira a Selenia. Régebben Castrolt használtam de arról meg azt hallani, hogy gyakran hamisítják.
Az előző olasz tulaj Selenia K Pure Energy -t tett bele utoljára, nekem eddig a szervízbe ahová hordtam Shell olajat tettek.
Vélemények?Előre is kösz.
-
juvegamer
tag
Köszönöm a válaszokat.
Alapvetően a felvetés az lenne, hogy jelen pillanatban van egy 2007-es 1.8 MPI benzines Fiat Croma-m és azon gondolkodom hogy egy Lancia Deltára (a legutolsó modell) cserélném le.
Tetszik a Delta formája, de viszont az én Cromám meg már 3 éve megvan és amúgy nagyon meg vagyok vele elégedve. Olasz volt 149e. km-el vettem, most 180e van benne, igazából rendbe van rakva és tudom, hogy most jó a kocsi.
Érdemes egyátalán lecserélni egy ilyen Deltára? Műszakilag előrelépés?
Szívesen meghallgatom a véleményeket.
Előre is kösz. -
juvegamer
tag
Üdv!
Érdeklődnék, hogy akinek van tapasztalata, véleménye az 1.6-os (120Le) multijet motor, hogy bírja a városozást? Alapvetően városi használat de hetente 1-2 alkalommal lenne egy hosszabb út is.
Előre is kösz. -
juvegamer
tag
Sziasztok.
Az újabb Lancia Deltán gondolkozom hogy veszek. Van valakinek tapasztalata a típussal, illetve hogy mire figyeljek jobban vásárláskor (esetleges típushiba)?
Dízel jobb vagy a benzines motor? Bár elég sokat menne városban és nem tudom hogy a dízel hogy bírná a rövid távokat.
Előre is kösz. -
juvegamer
tag
Üdv!
Én azt szeretném megkérdezni hogy az Alfa 159-es 1,9-es és 2.4-es dízelmotorjai azok ugyan azok mint az új Croma 1.9-es és 2.4-es motorjai vagy van különbség köztük?
Az 1.8-as benzines MPI az ugyan az ha jól tudom (Opel).
Előre is kösz.
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- OpenMediaVault
- Parfüm topik
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Autós topik
- Python programozás
- Eredeti játékok OFF topik
- Paul McCartney szerint nem szabad hagyni, hogy az AI kifossza a művészeket
- Trollok komolyan
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest