Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Házimozi haladó szinten
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Milyen széket vegyek?
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Vezetékes FEJhallgatók
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
qdak
addikt
Köszönöm a válaszokat!
-
hobizoli
nagyúr
válasz
csongi #14894 üzenetére
OK, ez is igaz
egyebkent ha vkit erdekelne, erre lehet kapni egy ontapados hofok matricat, ami elszinezodik legmagasabb elert homersekletnek megfeleloen, es a kihules utan is megtartja azt az erteket
szoval arrol csak le kell olvasni mennyi volt a max a trip alatt
tobbfele -tol -ig hatarokhoz kalibralva lehet venni 1k/db koruli aron
nyilvan nem az 1.2-s Puntohoz van ez kitalalva elsosorban, de amugy erdekessegkent igy nyaron, amikor az aszfalt is 40-50 fokos meg lehet nezni egy autopalyas 130-s menet utan is pl
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Integrale #14890 üzenetére
azert annyira nem lesz kicsi az aramlas melegen
olajhuto meg nem igazan van az 1.2-s Punto-nal, hogy az stabilizalja az olajhomersekletet
Swift Sportok is sorban hajtokar csapagyasosnak a gyari 5W-30-s olajjal, mert melegen hiaba van aramlas, vizze higulva nem tud melle nyomast is
156/147 TwinSpark gyari ajanlasa is 2003-tol 10W-60 lett
akkor meg ilyen 5W-50-s olajak nem igazan voltak -
hobizoli
nagyúr
az olajteknot azert levennem rola, nehogy a szivokosar szuroje is tele legyen retekkel es mar az limitalja a beszivott mennyiseget
erre az eghajlatra a 0W felesleges5W-50-s olajat hasznaljatok inkabb
az uzemmelegen ~100 fokon is tud nyomast a terfogataramlas mellett, mert ott 1,5x nagyobb meg a vizkozitasa es az nem melegen "esik" szét5W30 full syn:
5W50 full syn:
ez egy amugy egy jo féle japan olaj
olajnak nem csak nyomasa vagy terfogatamalasa kell legyen megfeleloen nagy, hanem egyszerre a ketto
onmagaban csak a nyomas terfogataramlas nelkul es csak a terfogataramlas nyomas nelkul sem jo
minden +1000rpm-re 0.7-0.8bar-l nagyobb olajnyomas kell legyen
ha nincs nyomas, akkor a ket femalkatresz kozul az ero ki tudja nyomni az olajat es azok osszernek, mikozben azoknak egy olajfilmen kene elcsusznia -> kopas
a kopas miatt nő a résveszteség, amitől még kisebb lesz a nyomás (bár a térfogataramlas ott nő, hiszen arrafele konnyebben aramlik az olaj) -> negativ spiral
ennek fordulaton van inkabb szerepe terhelesen, nem alapjaraton
a nyomashatarolo szelep az tipikusan a nyomasra limital
azaz ha pl 20W-s olajat tennel bele es qrva hideg van, a baromi nagy, mézszerű viszkozitasa miatt nyomas az lesz csak a hatarolo szelep egybol visszaengedi a olajteknobe a "folyadek" nagy reszet, es kenesi pontok fele nem fog aramolni kb semmi -
qdak
addikt
válasz
molnarpeter #14887 üzenetére
Meleg motornál, pár mp re kiirja, majd eltűnik.
Amit még így összeszedtem, az olajszűrő lehet gagyi és keveset ereszt át ?
Vagy az utolsó cserénél, amit a fiam vett 5W40 nem jó hozzá ?Esetleg 0w s olaj, bár mlegen ugyanaz a viszkozitásukVagy amit a kolega is mondott, kontaktos a csatlakozó, ezt délután megnézem.
Mérjetek olajnyomást először! Sajnos ahhoz nincs eszközöm
-
qdak
addikt
Sziasztok
Adott egy Punto 1.2 8v 60Le
Random időként kidobnya az olajnyomás lámpát.
5w40 olaj, szint középen, olajszűrő új (MANNOL SM 168 Olajszűrő)Valkinek valami ötlet ?
-
daneel_hu
addikt
válasz
slett27 #14880 üzenetére
Sokkal jobb lesz a Bravo, mejd meglátjátok.
Ha lenne pénz egy Giuliettára, akkor az a legjobb megoldás ha már kompakt és használt.
De azok legalább 2 milláról indulnak érzésem szerint, vagy több.LINEA az tulajdonképpen egy Grande Punto + hátul egy plusz koffer.
A LINE még csak nem is néz ki jól, a Grande Punto az pl. szép autó... -
slett27
addikt
válasz
daneel_hu #14878 üzenetére
Már semmi. Mosonmagyaróváron volt a Linea (#14876) beültünk, nehezen indult, köszörült aztán gyök kettővel elindultunk és úgy is maradt. Padló gázon 15km/h.
Mondom itt valami nagy gáz van. Valamit németül írt ki a kijelző, nem tudom mi volt, de sípolt. Aztán nagy nehezen visszaértünk a kereskedésbe, ott ember ment vele egy kört óriási fehér majd fekete füstöt okádva a kocsi már ment. Nyilván maradt ott és eljöttünk.
Ez minek volt betudható, nem tudom.Mivel összesen 7db Linea volt a hahu-n ez volt egy egyetlen alternatíva.
Így Veszprémben találtunk egy Bravo 2-őt Dynamic 2008-ast Sport felszereltséggel.
Nem sokáig kellett győzködnöm feleségemet hogy ez jobb lenne. Csak egy kört kellett menni vele. 1.9 8v MJet 120LE bordó, 5 gang, digitális klíma. Egyetlen probléma a 340e km de reméljük megkapott mindent és mivel dízel is így még ugyan ennyit lehet beletenni.Képet lövök majd a kocsiról.
-
daneel_hu
addikt
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
gipsztigris #14873 üzenetére
Linea rugókkal szenvedett múltkor valaki fb-n, egyik tengelyre nem lehet kapni utángyártottat adott motornál
(1.6D asszem, nem gyakori jószág mondjuk, Fiorino rugót találtam nagyon hasonlót, persze később kérdezve nem reagált, hogy sikerült-e megoldani
)
-
slett27
addikt
válasz
gipsztigris #14873 üzenetére
Feleségemnek lenne egy kis optimalizálásal. Egy 95@110LE lenne a cél. Aki ezzel foglalkozik azt monda vehető és vállalható az a teljesítmény simán hozható.
[link] Ő lenne az.
-
gipsztigris
addikt
válasz
slett27 #14872 üzenetére
A Bravo esetében igen. De egy csomó dízel van amiben M32 van. Pl. Alfa 159.
Linea a racionális emberek választása! Nem túl szép, ráadásul török, de tágas, takarékos és megbízható.Az ötös váltó pedig örök mint a nyomorúság. Nincs kettős tömegű, egy kuplung szett meg van harmincezerből csapággyal együtt.
-
slett27
addikt
válasz
gipsztigris #14870 üzenetére
Akkor a 6-os FIAT váltó dízelben jól értem ? Valószínű amúgy egy Linea lesz. 1.3 16V. 95LE (és ez optimalizálva) manuális klíma 5-ös váltó.
-
sziasztok!
Most volt olaj cserén az autó (alfa giulietta 1.6 jtdm2 2012)minden szűrővel együtt.
Elméletben minden rendben ment viszont az üzemanyag szűrő szenzora elvileg beszart, azaz jelez hogy vizet érzékel de többször megnézték és nyugodjak meg nincs ott víz, plusz ha lenne is nem tud nagy gondot okozni de majd kövi olaj cserénél rendelnek bele nekem rendes szenzort is.
A szűrő amit beleraktak az egy VALEO587536, nem tudom ez mennyire szar, azt se tudom hogy ezekhez jár e szenzor vagy nem, én csak azt tudom hogy eddig ez a hiba nem állt fenn es az elöző 2 üzemanyag szűrő csere után sem állt fenn.
Mekkora probléma ez, mit tudok kezdeni azzal ha azt mondják ez most adta meg magát ez van, kell azt is cserélni majd.Válaszotokat előre is köszönöm!
-
slett27
addikt
Sziasztok !
A Fiat Bravo 1.6 MJet / 1.9 MJet 6-os váltó is mind M32-es ?
Vagy csak a T-Jet-ben ?
-
hadam98
senior tag
válasz
gipsztigris #14865 üzenetére
Indulni elindul, van mikor többször kell próbálnom.
De kidobja folyamatosan. Hogy lehet orvosolni rendesen? -
hadam98
senior tag
Sziasztok,
Alfa Romeo 159 - ezt dobja hibának. Ötletek?
-
daneel_hu
addikt
válasz
rhunseeker #14856 üzenetére
Mindenképpen az erősebbet vedd.
-
Badboys
őstag
válasz
erik365 #14859 üzenetére
Mindkét lambda szonda cserélve Bosch ra, légtömegmérő úgyszintén Bosch, teljes sor kipufogó és tömítések, kipufogó sor tömités szintén cserélve. A katalizátort a szerelő nézte teljesen tiszta. Amikor vettem az autót akkor cserélték, de nem gyárira mert az horror lett volna ezt mondták.
-
Badboys
őstag
Köszönöm a segítő szándékod, de délelőtt folyamán kaptam 2 APK amikkel működik a dolog. Ki írtam a hiba kódot ami a 420 as volt. Ez sajnos valami miatt vissza térő hiba olyan szinten, hogy a motor működésében semilyen változás nem észlelhető. Csak országúton vagy pályán jelentkezik random. Városban nem jellemző. Viszon a katin kívül már mindent cseréltem és mégsem ok. A szerelő megnézte a katit és azt mondta teljesen tiszta nem öreg darab. Amikor vettem azt mondták most cserélték, de nem gyárira mert az horror lett volna azóta mentem talán 8000 km tert. Csak 100 ast tankolok OMV t. Most is a kiolvasásnál azt írta 51 km es sebességnél 89 fokos víznél és 0,9 l fogyasztásnál jött elő mivel forgalmi akadály miatt lassítottam motorfékkel. Azt mondták üttesem ki a hiba bemenő jel szálát, de azt nem akarom mert nem oldja meg a hibát. Más motor hibánál meg lehet beszívnék. Ezt nem tudom lenne e köze a kettőnek egymáshoz. így azt nem vállalom. Viszont e miatt kell mindíg nálam legyen, hogy se perc alatt ki tudjam nyomni. Ne zavarjon a motor hiba jel.
-
tboldi
nagyúr
válasz
rhunseeker #14856 üzenetére
Oh, megtisztelő!
135-ös MultiAirt próbáltam még a 155-ös mellett, nem kevéssel lomhább, dynamic módban sincs kb. semmi tűzijáték. A 155-ös ezzel szemben egy igazi hülyegyerek autó.
Igen, a 120-ason más váltó (M32 helyett C510) és turbó (IHI VL38 helyett VL37) van, valamint a szívóoldali vezműtengely is “ecóbb” profilt kapott, nem nyitja olyan mélyre a szelepeket, mint a 155-ösé, és a 120-as leömlője (helyesebben kollektor) hajlamos megrepedni, a 155-ösé nem. Továbbá dynamic módban nincs overboost sem a kisebb pacisoknál.
De legalább kevesebbet fogyaszt. -
rhunseeker
tag
válasz
tboldi #14847 üzenetére
Hozzád fordulok mint Mito szakértő
Ugye ahogy mondtam, kinéztem egy 155 lovas Mito-t, de közben felkerült egy szimpatikus, jobban felszerelt 120 lovas is kevesebb kilóméterrel.
Ugye neked a 155 lovas van, vezettél 120-ast esetleg? Ha igen, mennyire érezhető a különbség? (Bár valszeg megokosítanám, aztán kb egy 150 ló lenne ez is)
Azt vágom, hogy ebben szerencsére nem M32 a váltó, mert csak 5 sebességes, illetve a turbó más. Van bármi más különbség ami miatt esetleg kevésbé ajánlott lenne? Köszi -
426os
őstag
válasz
Badboys #14854 üzenetére
Több opciód van, HA az elm327 adapter megfelelő (lehet, hogy nem jó az Alfádhoz az olaszok kényesek rá).
- Megveszed az AlfaOBD-t a telefonodra
- Laptoppal csatlakozol az ELM327-re és Multiecuscan-t használsz (Ha nincs BT a gépen, akkor egy 2ezer Ft-os BT adaptert kell beszerezned)
- Keresel valakit, akinek van jól működő eszköze és megkéred, hogy olvassa ki, amit szeretnél.
A motorvezérlőből hibát törölni elvileg a Torque ingyenes verziójával is tudsz. Ha mégsem, akkor lehet, hogy nem jó az adapter vagy a hiba állandó és emiatt nem törölhető. -
hobizoli
nagyúr
válasz
gipsztigris #14851 üzenetére
147 benzines ECU-t vki tud irni...?
dizelre tudok tobbet is, de benzinesre nem -
Badboys
őstag
Üdv!
Segítséget kérnék hátha valaki tud megoldást. Van egy ELM 372 OBD hiba olvasóm, de nem kapcsolódik az ECU hoz. Az autó Alfa147 2006 os 1.6 benzines 105 LE ehhez a kombóhoz kellene program amit telefonra tudnék telepíteni és tudnám a hibát törölni. Nagyon fontos lenne. A PLAY storból amit eddig letöltöttem zsák utca volt. Előre is köszönöm. -
tboldi
nagyúr
válasz
rhunseeker #14846 üzenetére
Ja, oké, én most a nyáron szeretném letudni egy erősített kuplunggal együtt.
Csak az osztrákok utalhatnák már végre az adóvisszatérítést, már 2 hónapja várok rá...És ha belefér még az összegbe, akkor lehet, hogy elkezdem összevásárolni a turbó upgrade-hez is a dolgokat.
-
tboldi
nagyúr
válasz
rhunseeker #14839 üzenetére
Tippem szerint nem lehet akadálya.
Amúgy hajrá-hajrá! A legjobb motor a palettáról, csak az M32-re legyen némi zseton félretéve.
-
426os
őstag
Búcsúzom az olasz klubtól, elvitték ma a Bravot. Tegnap majdnem lemondtam, mert már elkezdett hiányozni, pedig racionális döntés volt elengedni a kezét. Sokat nem tököltek a vevők, remélem elégedettek lesznek vele.
-
VMatteo
őstag
Sziasztok,
Grande küszöbtoldatot, hogy a legegyszerűbb levenni?
Alulról fogja pár csavar, utána magam felé húzom, és bízok benne hogy nem törik el sokminden? -
molnarpeter
nagyúr
válasz
rhunseeker #14839 üzenetére
Amilyen keveset bír a kormány átvezető Grande-ban, szerintem nem maradsz le sokról
-
rhunseeker
tag
Sziasztok!
Kinézetem egy 1.4 155 pacis Mito-t, még csak képeken, de tervezek elmenni megnézni, csak nyilván az ország másik végén van
Egyetlen gondom vele, ami kicsit zavar, hogy multikormány nincs benne (ülésfűtés meg igen, kész csoda
). Ezt utólag bele lehet varázsolni szerintetek? Vagy szimplán nem ér annyit és tekergessem a rádiót ha úgy alakul?
-
slett27
addikt
válasz
molnarpeter #14831 üzenetére
Köszönöm a segítséget !
-
csongi
veterán
Köszönöm!
Lancia delta 1,4 tjet.
Kifogyott a benzin, és nem indul el a szivattyú. Egy Akkumlátor saru le-fel tétel resetelheti? -
gipsztigris
addikt
válasz
Integrale #14835 üzenetére
Sajnos nem mondja meg, illetve csak következtetni lehet, mert pl. az ECU módosítást (amennyiben volt) kilométer óra állással együtt rögzíti, ami nem fog változni a km óra átírásával.
Az újabbak -pl. Giulietta-, azok már ilyen szempontból jobbak, mert ott ki lehet olvasni az EEPROM üzemidejét percben. -
csongi
veterán
válasz
gipsztigris #14819 üzenetére
Ezt ontogetem a Peugeottba. Lenyegsen csendesebben kelepelnek a csucsok.
Mas.
A Croma II. Mi arulkorik, hogy tekert lehet az oraja?
Gondolom a Multiscen nem mondja meg, ha at irtak. -
hadam98
senior tag
Sziasztok.
Alfa Romeo 159 - jó szerviz Tata környékén? -
slett27
addikt
Mivel nagyon bejött az 1.9 MJet Bravo eddig, feleségemnek is néznénk egy Grande Punto 1.3 MJet 90LE-et. Tudom hogy kettőstömegű nincs benne. 5-ös váltós vagy a 6-os is vállalható ? Olvastam történetet főtengely törésről, pontosabban a "sonka" leszakadt és motorcsere volt. Itt Tatán van Fiat bontó úgyhogy alkatrész ügyileg el vagyunk látva, bármit meghoznak hozzá.
-
repvez
addikt
még egy kérdés, az hogy lehet, hogy több éven keresztül használom az autot és mindig ugy használtam, hogy a bajuszkapcsolon felkapcsolva hagyom a tompitottat mert amikor kiveszem a kulcsot akkor ugy is leveszi az áramot igy nem marad fenn a világitás sem.
Na most ,hogy elvittem muszaki átvizsgálásra nem tudom, hogy mit csináűltak vele, de este vettem észre, hogy a tompitott világitás folyamatosan ég a kocsin elol hátul ugy hogy a kulcs a lakásban van.
Valaki tud valami beállitást, hogy hol keressem ,hogy vissza lehessen ezt állitani ? -
Integrale
veterán
válasz
molnarpeter #14821 üzenetére
Az utolsó helyek egyike lenne, ahonnan alkatrészt vennék.
-
repvez
addikt
válasz
molnarpeter #14821 üzenetére
majd meglátjuk, de mivel felirta a hiba listát és nem tudom mennyire látszik a rendszerben , hogy ne lehessen igy trukkozni ezért inkább kicserélném.
amit irtál céget nem olyan nagy forgalmu és a FB on se biztato ami vélemyént találtam rola. -
repvez
addikt
üdv! tud valaki segiteni, hogy hátso biztonsági öv csatot, hol tudnék venni ? használt vagy bontobol is jó csak muködjön .
Esetleg cikkszámot hozzá vagy bármi azonosito adatot amivel pontosan rá tudok keresni , hogy a megfelelő alkatrészt tudjam megrendelni vagy megvenni.
Az Auto egy Grande punto 5 ajtos, 2006-os, 1.4 benzin. 75 lovas verzio.Müszakira menne a kocsi, és kitalálták, hogy nem jó ( a külső muanyag burkolat repedt), ezért cserélni kell addig nem engedik át .
-
gipsztigris
addikt
válasz
csongi #14814 üzenetére
Mannol injektor tisztítója egész jó! Ezt használtam tisztításra.
-
Freddy76
addikt
Az alap üzemanyagokat mindegyik lánc a MOL-tól veszi. A spéci üzemanyagok (pl. Shell Racing 100) import.
Nekem anno még a Mazdánál ajánlotta azt egy "szaki" (mérnök barátom, sok éve amatőr rallis, autóbuzi), hogy pár tankolásonként ürítsem le a tankot 10-15 %-ra, és tegyek bele százast, ha pedig hosszabb ideig áll, akkor eleve ez legyen benne. Ez utóbbi mondjuk nálam elég ritka, legfeljebb akkor áll az autó két napnál többet, ha nyaralunk messzi távolban...
Nem tudom, van-e benne logika, én így csinálom.
-
csongi
veterán
válasz
Directors #14808 üzenetére
Ha mindig ugyan az a henger, akkor lehet az injektorfej nem eled fel inditaskor, Vagy a vezerles nem inditja. Csak tippelek.
Sajnos az E10 szaraz, sztem a hazai eppen csak teljesiti az eloirast.
Lehet egy revatelizalo kurat ki kellene probalni.
En a dizelnel elkeztem egy kurat Mannol al.
Tulvagyok 1000km-en. Csendesebbek lettek a fejek.
Kulturalatabban jar a motor.
Pedig OMW tankolok, de ez sem igazan garancia az osztrak uzemanyagra. -
hobizoli
nagyúr
válasz
HussarF #14812 üzenetére
ja...de az az Etanol-bol lesz az is vmi + eljarassal
es a 95-s benzinben tobb van belole, mint a 100-sban
volt egy olyan elterjedt szokas is utobbi evekben, hogy pl 95-s benzint ne hagyd benne a funyiroban telre, mert allasaban bezselésedik, es szet kell szedetni a karbijat tisztitani
a 100-sal meg nem -
hobizoli
nagyúr
válasz
Patrick #14810 üzenetére
a 100-s benzinben kevesebb % Etanol van, mint a 95-sben
----------------------
anno a PuntoGT-ben volt Innovate LC1 Wideband O2 rendszer + digitalis meroora, meg VEMS digitalis kijelzojen lattam a VE korrekcio %-t is valos idoben
siman volt olyan benzinkut, ami utan +5-6%-t korrigalt folyamatosan, pedig elvileg be volt allitva az ECU
masik kuton tankolva meg 0-1% volt a korrekcio
azaz az elso kuton annyival tobb Etanol volt a benzinbe okositva
akkoriban meg volt E85 egyes kutakon -
Patrick
addikt
válasz
hobizoli #14804 üzenetére
1-2 évig nem volt baja a 95-től omv, ment beel 98-as is sokszor. Aztán jött a 480 Ft-os 95. Na, az első alkalommal, miután azt tankoltam, állt 8 órát az autó, utána, mint a kenguru benzin, meg hidegben furin indult... omv-n tankoltam, azóta sem tankolok ott, vagy felvizezték, vagy nem tudom...
Na mondom akkor ez elég is volt, mehet a 98 bele, ami már nincs azóta, csak 100-as, soha többet nem jött elő a probléma. Full Energynél tankolok, omvtől kintről hozzák a benyát, velük vannak szerződésben.Lassan 2 éve megy bele a 100-as, pöc-röff. Meg azért pörgetem is. Szereti.
Többen is panaszkodtak, még alfás is, hogy nem indul rendesen, stb, mondom mehet bele a 100-as pár alkalommal, ha utána is szar, akkor ...
Különben is, 639 a 100-as.
597 a sima, 2520 Ft-al több a teli tank esetében. Egy hónapig elég a 60 liter. 1 doboz cigi ára. Mondjuk nem dohányzom.
426os
Egyébként az uráli kőolaj tényleg kaki.Meg a földgáz is...
-
hobizoli
nagyúr
VAG PD dizeleknel meg kozismert "hiba", hogy meleg motornal kicsit lassabban forgat az onindito, ezert nem eri el a treshold rpm-t a motor es nem kezd el befecskendezni az ECU
erre is van egy utolagos mod, az ECU-ban kisebbre modositjak ezt az rpm erteket
egyebkent a 190cc/min-s injektor a 147-kben baromira alul van meretezve
a szinten 150loeros Opel C20XE-ben 250-s injektorok vannak
...vagy 136lojjos E30-E36 318iS-ben is 215-sok vannak
kicsit retkes is lesz, mert az E85 belemos vmi retket a tankbol, maris kisebb a kapacitasa attol is
a injektor betap oldalan van egy mikroszuro
PuntoGT-nel volt olyan injektor, hogy -40%-s volt a nevlegeshez kepest, amikor elkezdtek E85-l hasznalni , nem ertettuk miert nem indul be
tisztitas utan is csak 85-95%-sak lettek
4 uj injektor, es pöcc-röff
volt is egy olyan bevalt szokas akkoriban, hogy 3-4 telitank utan injektorok ki, inline benzinszuro csere, injektorok ultrahangos tisztitas
kivettuk a szurot megprobaltad belefujni es felfujtad a pofad, de alig ment at rajta vmi
....hat az uj "tiszta" szuro az nem ilyen
benzines 147 ECU-t amugy tud irni vki? -
Directors
senior tag
válasz
VMatteo #14798 üzenetére
Nálam annyit csinál a Garnde T-jet hogy 5-10mp-ig 3 hengerezik, majd picit emel a fordulaton 1-2 százat, majd szépen beáll minden úgy ahogy kell. Hideg motornál.
Anno lett gyertya meg trafó is cserélve, plusz takarítva a fojtószelep és társai. Nem hozott eredményt. A vicces az egészbe az , hogy rapszódikusan csinálja. Van hogy 5-6 hónapig semmi, majd 1-2 hónapig a nap első indításnál meg 3 hengerezik.Gondolom ez is benya miatt lenne ? Lehet tolok bele 100-as benyát, de csak próbára. Elvagyok én most így is vele. Ha súlyosbodna, akkor viszont lehet hogy íratni kell a vezérlőt.
-
sanzi89
addikt
Ezeket én értem, csak az E10-et nem egy hónapja vezették be, és előtte semminek semmi baja nem volt. Szóval valami csak nem klappol a motorban.
De egye fene, a következő pár tank 100-as lesz, ezen nem múlik.@csongi
Köszi a tippet, ha lesz egy üres hétvégém végre megnézem. Neten olvasgatva több lehetséges okot is felsoroltak, majd igyekszem jobban utána járni. -
hobizoli
nagyúr
válasz
Patrick #14801 üzenetére
amugy azert fullad inditaskor, mert a E10 miatt dusabb keverek kene neki
ezt ugy kepzeld el, hogy 10%-nyi E85-nek az energiatartalma benne igazabol kisebb
szoval mintha lean keverekkel indtanal, hianyzik par % "benzin"
es a benzinmotor az erzekenyebb a "jo" AFR-re, mint a dizel
en most kiprobalom atbaszni a rendszert azzal, hogy a gyari 190-s injik helyett berakok 215-soket (156 2.5 V6 24v-é ilyen pl)
par nap mulva meg fognak jonni remelhetoleg
---------
95-sel tenyleg hokibban indult a 147 is, a 100-sl "jobban"
de mivel en leginkabb LPG-vel jarok azzal, fel evig is eltart egy tank benzin benne, par honap utan azzal se olyan jo mar
multkor is azert tankoltam tele, mert 2-3x el kellett inditani amire jarva maradt
ahogy felütöttem a tankban elvo maradek uzemanyagot a friss 100-sal, egybol jobb lett
abbol is kiparologhat vmi osszetevo, vagy a levego nedvesseg tartalma miatt valtozik -
-
hobizoli
nagyúr
na akksit kicsereltem
itt allt a haz elott par napig az auto, mert a dezsoket hasznaltam inkabb
ajto nyit, be, szivargyujtoba digit kijelzos Baseus USB telotolto be, gyujtas, 11V, inditozas ketty, 10-9.8V
dezsokevel a madaras tacskoba, 56Ah-s szurke Bosch akksi, 39k
e örö é bódottáá
a diganozis szerintem cellazarlat
megneztem a papperjat 2,5eves akksi, 2 ev gari volt ra -
Patrick
addikt
A hasonló tünetek miatt (2éve) én is 100-ast tankolok. Lassan másfél éve.
98-as megszűnt, így marad a 100. 95-ös E10-es lóhugyot soha többet...
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali mobilos kérdések órája
- iPhone topik
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Nyaralás topik
- Házimozi haladó szinten
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- EAFC 25
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- PH! Szakszervezet
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- Telefon felvásárlás!! Honor 90 Lite/Honor 90/Honor Magic5 Lite/Honor Magic6 Lite/Honor Magic5 Pro
- AKCIÓ! Apple Macbook PRO 15" 2018 i9 32GB 500GB notebook garanciával hibátlan működéssel
- Samsung S23 Ultra 8/256GB Állapot: 10/10 6 hó jótállás!
- Fém, összecsukható és kihúzható fotó állvány eladó
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest