- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Mini-ITX
- Computex 2024: a jövőt vázolta fel az NVIDIA
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
it Sürgős hatósági beavatkozást sürgeti a NOYB, ugyanis június 26-tól a személyes bejegyzéseink, privát képeink és online követési adataink alapján is tréningezné az AI-t a Meta.
-
Ismét láthatjuk hogy fest az Enotria: The Last Song
gp A korábbi halasztások után szeptember közepén elviekben végre megkapjuk a teljes kiadást.
Új hozzászólás Aktív témák
-
gipsztigris
addikt
válasz akooos #11806 üzenetére
Erős, megbízható, robusztus motor, gazdaságos üzemeltetéssel. Ha nincs elhanyagolva, akkor örök mint a nyomorúság. Volt nálunk 700 eKm-t futott 147-es Alfa, aminek a motorjában a vezérlésen kívül MINDEN gyári és bontatlan volt .
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
hobizoli
nagyúr
válasz akooos #11814 üzenetére
nem nagyon akar
leirta mar tobbszor is, hogy csak a motor uzemanyag es levegoellatasa van moddolva ehhez, a motor bele teljesen szeriaa veztengelyek is, rugok is, dugattyuk is, hajtokarok is, fotengely is....
nincs benne 4340-s CrMo profilos hajtokar meg keramiazott dugattyu sem
crossflow 16v hengerfeje van, ezert magas fordulaton es nyomasnal jobb a toltescsere hatekonysaga, mint egy reverserflow 8v hengerfejes TDI-nek
a furata is nagyobb, azert nagyobb szelepek fernek el a hengerfejben, nagyobbak a jaratok is, mert a szivo es kipufogoszelephez vezeto jaratok a hengerfejben nem egy oldalon vannak hatul, mint az RF 8v fejes TDI-knel, hanem elol-hatul, az u.n. plenum is joval nagyobb terfogatu...
a gyari hajtokar is robosztusabb darab
RF 8v TDI motornak semmelyik resze nem jobb tuning szempontjabol, mint egy ilyen CF 16v JTDm motor[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
slett27
addikt
válasz akooos #12207 üzenetére
olaszautobonto.hu [link] Tatán van a telephelyük. Nem tudom neked az mennyire esik ki esetlegesen személyesen elmenni.
Bár segítőkészek telefonon is.
[ Szerkesztve ]
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
válasz akooos #12209 üzenetére
Hasonlóan járt feleségem Seat Leonnal. Újra kellett fújni a lökhárítót is. Illetve a hűtőrács tartó műanyag törött azt meg cserélni kellett. Az egész művelet 165e volt. 1 éve. És csak egy parkolási sérülés igen.
Úgyhogy kb annyi lesz az ára pedig.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
hobizoli
nagyúr
válasz akooos #12369 üzenetére
dizelekben nem nagyon van fojtoszelep, mert mennyisegszabalyzottak
szerintem a gazpedal "TPS" szenzor lesz a nyugos
annal ket szenzor van egybeintegralva
az egyik 0-100% a masik 100-0% kozott valtozik, es az osszeguknek 100-nak kell lennie
ez azert van igy hogyha egy lenne es az megkukul, akkor ne kezdjen el padlogazzal gyorsitani az auto, ami automatavaltos autonal meg fel is valtana, ahogy USA-ban Toyotakkal meg a Lexusokkal meg is tortent, es ott nem szoktak kismotoros autok lenni
a Marea 2.4 10v JTD csinalt nekem hasonlot, amikor az a szenzor szarakodott
a vegen mar csinalt olyat is, hogy padloig nyomtam a pedalt es nem porgott fel a motor, alapjaraton jart tovabb
kicsereltuk es elmult
de jopofa buzi-e vagy helyen volt annaltöbb drón kell ;P
-
426os
őstag
válasz akooos #12838 üzenetére
Szerintem közel annyiba kerül az upgrade is, mint a felújítás. Amíg jó én biztosan nem szedetném szét. Ha meg elkezd hangja lenni, az úgyis feltűnik és akkor lesz időd leszervezni a javítást. Többnyire nem egyik pillanatról a másikra szoktak letérdelni (még ha volt is példa ilyenre). Legyen benne friss, megfelelő mennyiségű és minőségű olaj, aztán ha jön a baj, foglalkozol vele, egyébként szerintem felesleges előre rástresszelni.
.
-
426os
őstag
válasz akooos #12888 üzenetére
Tipp1: Allegro.pl (lengyel vatera). Cikkszám alapján általában mindent megtalálsz, gyári, új alkatrészként.
Másik alaternatíva, ha határ közelében laksz, akkor külföldi márkakereskedéseknél, ahol alaktrészekkel is foglalkoznak, lehet érdeklődni. Saját tapasztalatom, hogy olyan alkatrészt, amit MO-n sehol senki nem tudott tavaly beszerezni, Ausztriában másnapra a kezemben volt (és nem volt drágább, mint MOn lett volna)De itt van pl ez a (német) webshop is: [link] Kicsit drága a szállítás, de van készleten.
.
-
gipsztigris
addikt
válasz akooos #12894 üzenetére
Ha nem laksz messze Vecséstől, akkor elmész a boltjukba és szerintem ki fognak szolgálni. Lehet, hogy teliáron fogod kapni, de még mindig olcsóbb mintha külföldről rendelnéd.
De ha eljössz érte Pilisre, akkor megrendelem neked szívesen![ Szerkesztve ]
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz akooos #13355 üzenetére
Nem vagyok benne biztos, 1.3 is volt külföldön részecskeszűrős euro 4 ahogy láttam, itthon meg anélküli... Ha nem találsz erre vonatkozó értékeket diaggal, meg a kipu környékén is csak lambda szonda van, akkor euro 4 simán lehet DPF nélküli, nekem nem volt eddig nagy rálátásom 1.9-ekre csoportokban meg csak a nyűgöket olvastam.
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz akooos #13366 üzenetére
Tegnap beléptem máár nézegetem, még akarok biztonsági tartalékot de Januárban mindenképp esekédes valaminek a vétele.
Köszi figyelgetem majd az 1.9-et. Az lenne a legkézen fekvőbb mert heti 2x50km inga (20 város 30 pálya) azon túl országút és pálya. Néha meg motor és kajak miatt futó jó lenne de ez csak hab a tortán.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
gipsztigris
addikt
válasz akooos #13395 üzenetére
Ismerem az érzést! Mindkettőt. 23 éve még kizárólag Volkswagent javítottam és egy kicsit VW b.ziként éltem az életem.
Azóta be kellett látnom, hogy a fritzek autóiból egy valami hiányzik. Az a csipetnyi fűszer, ami szinte az összes olaszban meg van! Igen, a fűszerhez hozzá tartoznak a picit idegesítő "olaszos" apróságok is, de ezzel együtt is százszor jobban érzem magam egy olaszban mint egy németben. A Deltámra (pedig meg van öt éve) még mindig mosolyogva nézek vissza a parkolóban.
A német autók amolyan tisztes iparosmunka,....de semmi több!"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz akooos #13395 üzenetére
Golf 5-ből úgyis ki volt spórolva az anyag nekünk egy Golf 4 van itthon a Grande mellett, sok dolog dupla olyan tartós. Más kategória, régebbi technika, nem érintette a '08 válság időszak, drágábbnak is készült, nincs itt semmi látnivaló megvan mindennek a maga előnye és hátránya.
Közben néztem, Olaszországban eladásokat vezeti a Fiat, Google kérdésekben meg a VW
-
gipsztigris
addikt
válasz akooos #13759 üzenetére
Csak a Motul! Évek óta Motult teszünk Selenia helyett és sokkal jobban szerepel mint a Selenia. Mióta átvette a Petronas, azóta pedig hallhatóan/láthatóan rosszabb lett a Selenia. Sokkal hangosabb és jobban csipegeti az olajat Seleniával mint Motullal.
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
tboldi
nagyúr
válasz akooos #14198 üzenetére
Nekem csak a kormányszervó ment el a MiTóban (átcímkézett Grande ugye) aznap, mikor hoztam haza, mert a szar aksi miatt annyira leesett a feszültség, hogy bedurcizott. Új aksival azóta is hibátlan.
Az Ypsilon már más történet, meghalt a km-óra, de épp ma hoztam el, sikerült átforrasztani, és voilá, működik.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz akooos #14504 üzenetére
Nemtom, hol keresel, de az biztos, hogy Mosonmagyaróváron nem találsz ilyet, szívtam én is eleget ugyanezzel.
Az volt a szerencsém, hogy honosításkor elejtettek egy záradékot, miszerint “sportrugóval szerelve”, csak a forgalmiba elfelejtették befirkantani, de a JSZP alapján simán pótolták az okmányirodában, innentől nem volt gond később sem. Sőt rugótörés után lett egy csomó H&R-es papírom is az új szettel, így még hivatalosabbnak látszik.
[ Szerkesztve ]
-
apatyas
Korrektor
válasz akooos #14504 üzenetére
Most hogy mondod, nekem is mondták vétel előtt, hogy lejjebb van. De a műszakin egy kukkot se mondott erről a szaki, pedig direkt kérdeztem h volt-e valami ami amúgy határon van stb.
pezo77 #5 2017.12.14. 13:29 Hmm. És ez az e-hajó akkor hol is tud kikötni? Az e-bay -ben? ;)
-
gipsztigris
addikt
válasz akooos #14504 üzenetére
Ha szép piros a rugó akkor tuti nem, hacsak nem mutatsz róla tanúsítványt. Akkor be tudod jegyeztetni a forgalmiba. Ha nincs tanúsítvány, akkor az egyszerűbb móka, hogy rugók ki, fekete spray-vel szépen "gyárira" alakítani és ha nem ordenáré az ültetés akkor simán át fog menni a műszakin.
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
Új hozzászólás Aktív témák
- Elektromos autók - motorok
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Vezetékes FÜLhallgatók
- DIGI internet
- Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
- iPhone topik
- USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- (Újra)indítjuk a PH! YouTube-csatornáját
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs