Hirdetés
-
Baladins - Megjelenési dátumot kapott a PC-s kiadás
gp A jövő hónapban esedékes premiert az év folyamán a konzolos verziók követik majd.
-
Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
ma Megjelent a Glow 2.0, a Nomad fluoreszkáló iPhone védőtokjának és Apple Watch szíjának második generációja.
-
Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
it A Cisco azt mondja, hogy a hackerek átjutottak a biztonsági eszközein, és a kormányok hálózatain keresztül kémkedtek, az ügy globális kiterjedésű.
-
PROHARDVER!
A topicot az autós szimulátorok világával - ezen belül legfőképp a SIMBIN Studios játékaival - kapcsolatos kötetlen információcsere és segítségnyújtás céljából gondoltam létrehozni. Jöhetnek a különböző (legálisan használható) kiegészítő modok linkjei, a különböző spontán funrace-ek, vagy komolyabb multis versenyek meghívói, játékbeli setupok, kormánybeállítási és egyéb tanácsok, azt hiszem sokan vagyunk akik tudnánk profitálni a tapasztalatokból. Anno a Race07 Series PH topic is hasonló céllal indult, ám az már kinőtte magát kizárólag a PH WTCC liga topicjává, így remélem ez egy nagy, kötetlen topikként megmaradhat. Az infókat a multis szerverekről, az ötleteket, tanácsokat és a hozzászólásokat is várjuk nagy szeretettel!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Allbundy
tag
Ezzel vitatkoznék egy kicsit
Önmagában a nagyobb nyomástól nem lesz melegebb a gumi, sőt, ellenkezőleg.
A gumi két dologtól melegszik, attól hogy "dolgozik" (hajlik ide-oda, be-ki), és attól hogy csúszik. Valamint kúszik is, de az már inkább a meló kategória. Ha növelnéd a hőmérsékletét, akkor keményíts rugón és lengéscsillapítón, ezzel nagyobb rész jut a guminak a rugózásból, ergo többet dolgozik. Másik részről növeld az összetartást, az utánfutást(csapdőlés), és a negatív dőlést. Így nagyobb a csúszás és ezekkel jobb kanyartulajdonságokat is elérsz. Persze mindezt mértékkel. A keréknyomást úgy állítsd be, hogy a gumi közepe a két szélső hőmérséklet közepe legyen, és nagyon fontos, hogy menj pár kört erős tempóval előtte, valamint ha használod a DX-et, akkor az ott látott nyomást vedd alapul. Ebben nyugodtan használj asszimetrikus értéket.
Jelentősen befolyásolja még az első hőmérsékletet a fékezés is, kapcsold ki az ABS-t(ha használod ), tedd nagyobbra a féknyomást. Fékezz erősebben, illetve az sem mindegy mennyire durván mész be a kanyarba.
Elsőkerekesnél pedig a kigyorsítás finomsága is kíméli a gumit. Elsőkerekesnél nálam sokszor nagyobb a hátsó dőlés mint az első. BMW-nél persze hátul sokkal kisebb, de erről érdemes lenne megvárni például Yaka véleményét. -
Allbundy
tag
válasz SamuraiKenji #105 üzenetére
1. Yakának mindig igaza van!
2. ha mégse lenne, ...A lényeg, nagyjából hasonló időket lehet menni így is-úgy is, sőt néha jobban érzed az autó mozgását belülről.
Viszont például tanulásnál kell minél többet látni, illetve nem mindegy melyik autóról beszélünk. Az említett Porschéból például faszán kilátni, egy-egy GT autóból pedig semmit. (és akkor még nem említem a Race07 különbejáratú faszságát, a térdig leérő belső banereket.. ) És nem nagyon érdekel a valóságban mit látnak, mert, nekik ott van a "fenekük" mint plusz érzékszerv, a fejüket is oda fordítják ahová akarják, a "felbontás" sem ugyanaz, stb.
Illetve el kellene dönteni, hogy versanyautó szimulátort, vagy autóverseny szimulátort szeretnénk-e?
Én speciel az utóbbit, így viszont jó lenne nem csak érzésből találgatni néha mi/ki hol van. -
Allbundy
tag
válasz zolee5016 #120 üzenetére
A Race Injection egy pakk, ami a legtöbb kiegészítőt is tartalmazza, az alapjátékon kívül
Ami nincs benne: GTR Evo, ha szereted a normális GT kocsikat, akkor kötelező(a bajnokságokhoz nem kell!).
Ezen kívül a Race On, ami izomautókon kívül a '08-as WTCC és STCC bajnokságokat tartalmazza. Ez sem feltétel itt és most, de máshol kellhet.
Az hogy lemezről telepíted vagy letöltöd újra rajtad áll, a végeredményen nem sokat változtat.
Indítani egy helyről tudod, bármelyik "ikonnal" indítod, megkapod az összeset. A különbség a menü kinézete, gombok formája, ilyesmi.
A másik Race 07 ugyan megmarad(gondolom másik néven regisztráltad Steamen), de kiegészítők nélkül nem sok hasznát veszed, eladni pedig nem lehet.[ Szerkesztve ]
-
Allbundy
tag
válasz zolee5016 #134 üzenetére
Meg kell keresned a játék telepítési könyvtárát, valami ilyesmi:
"X:\Program Files\Steam\SteamApps\steam_neved\race 07\"
Itt a race 07-könyvtárban neked kell létrehoznod a GameData és UIData mappákat, kivéve ha például ez a Porrsche mod létrehozza neked őket
1. Tehát a race 07-be kell kicsomagolni a porsche modot.
2. A GameDatában létrehozni egy Locations mappát, abba kell majd tenni a pályákat amit letöltesz.Minden Steam frissítés után visszaáll angolra a nyelv, egyszerűbb azt megszokni szerintem
[ Szerkesztve ]
-
Allbundy
tag
-
Allbundy
tag
válasz zolee5016 #162 üzenetére
Én is azt hittem régebben, hogy lehet offline is gyakorolni..
Nos lehet is, de csak gyorskört, a pálya és az autó megismerésével. Pont ami szerinted problémát okozna, -azaz a társakkal együtt közlekedés- na azt nem lehet gyakorolni ai. ellen, csak online. Azt is hozzáteszem, hogy a kihívás is nagyobb, az élvezet mellett.Wtcc-ből szerintem alap autót válassz elsőre, olyat amelyik minden változatban meg van. BMW, Alfa, Honda, Seat leon(benzines), ezek vannak mindben.
Pályák közül alap dolgokat érdemes összeszedni, pld Hungaroring_11, Salzburgring, Slovakia, A1_Ring, MidOhio, Hockenheim, Misano, Most, Mugello, Oulton park, PaulRicard, Spa, Zolder.
Meg persze lehetne még sorolni, de ezek sokat vannak használva, és persze alap is például egy Hungaroring.[ Szerkesztve ]
-
Allbundy
tag
válasz SamuraiKenji #175 üzenetére
Annyit hozzátennék, hogy ha menüben kikapcsolod a "valós üléspozíció" nevű nemtomit, akkor annyira előre lehet állítani, hogy szinte meg lehet nyalni a szélvédőt Ekkor egy cockpit és hood közötti átmeneti nézet jön létre, ki kell próbálni hátha jó. (nekem mondjuk nagyon furcsa, de ez egyéni szoc. problem.)
[ Szerkesztve ]
-
Allbundy
tag
Szuper!
Én annyit tennék hozzá, hogy ha már sprint jelleg lett (kötelező box nélkül ), akkor igény esetén kettő versenyt is le lehet nyomni egyszerre. A pályákat gondolom mindenki ismeri (ha nem akkor tessék gyorsan bemagolni), az autót pedig a korlátozott beállítási lehetőségek miatt csak egyszer kell megismerni, és fejben-lábban ráállni.
Persze csak ötlet, és szerintem ha valakinek még pálya ötlete van, vagy éppen ellenérzése, nyugodtan mondja csak.
Estoril és Oscher is dobál egy-egy részen, de ennyi belefér.Pont rendszernek jó a játékban lévő régi típus, nem?
Egy vagy két versenyes formára gondoltál?
Ott vagyunk már!?
mod.: Súlyozásra gondoltál? Már csak hogy tudjam előre Yaka mennyivel indul első futamon?
[ Szerkesztve ]
-
Allbundy
tag
Nem kell, Mastersen nem használtuk. Azt hiszem elsősorban kameraállásokat módosítja, az nekünk mindegy, állítólag javítja az üzemanyag fogyasztást(így se jó ), ai javítás (szintén nem kell nekünk), a töltö képernyő pedig irreleváns. Amelyiket akarjátok, nálam mindkettő bent van, átrakom amelyik kell. letöltés, ha kell
Az a helyzet, hogy Yaka valszeg így is-úgy is agyonvág Tehát azt viccnek szántam elsősorban, de ha be lehet állítani szerveren automatikus súlyozást, akkor mehet.
A kezdést pedig szerintem tág határok között tudjuk módosítani, végül is buli akar lenni. Akár a napot is áttehetjük, ha mindenkinek megfelel. Kivéve ha jó sokan lennénk, akkor kell a fix időpont (bárcsak..)
Ott vagyunk már!?
-
Allbundy
tag
válasz SamuraiKenji #195 üzenetére
Nem baj, mi majd gyakorlunk 16-tól, és mire jössz, lesz egy kis előnyünk. Így jó?
Tudod, oroszlán és a bot esete.. -
-
Allbundy
tag
Na néhány dolog, pótlásként.
A "UiData\Movies\" mappában lévő Nvidia-nevű file az új, azt kell törölni ha zavar.
Nem dobál ez a kocsi mindenütt, Valencián, Hungaroringen illetve Brno-ban sem.
Boxolásnál négy dolog van, amire figyelni kell. Egyrészt a játék főmenüjében valahol be lehet állítani, hogy automata box legyen. Ez az elején nagyon ajánlott. Azután bent a boxban például időmérő alatt, be tudsz előre állítani különböző konfigurációkat, tankolás, gumicsere, stb. Verseny közben elő kell hozni a box panelt(nem tudom mi az alapértelmezett gombja, nálam X ). Ott a legfelső sorban az előre beállított dolgok közül tudsz választani, jobbra-balra nyilakkal. Alatta külön a tankolást, gumikat és a javításokat lehet állítgatni, szintén a négy nyíl billentyűvel, aktiválni enterrel lehet. Zöld lesz amit bekapcsoltál. Ugyan ez a panel jelzi ha meghibásodás van, vörös szöveggel. A legalsó sor több funkciós. Itt lehet kérni a boxot, majd itt lehet aktiválni is, miután beértél.
Fontos begyakorolni a box bejáratot, limiterrel, mert a játék verseny közben kegyetlenül büntet sebesség túllépésért. Ha S&G-t kapsz, akkor csakl simán be kell meni a boxba, nem kell semmit nyomni(feltéve ha automatán vagy). Ha te vezetsz a boxban, nagyon figyelni kell a megállásra, tolatni gázos, egy határ után azért is bünti jár, plusz nem is tudsz boxolni. -
Allbundy
tag
Automata box tökéletes, szerintem nem lehet kézzel jobban csinálni. Tartja a tempót, befordít, megállít pont a jó helyen, illetve azonnal indul ha végeztek. Ráadásul van időd amíg a saját helyedre érsz, elfogadni a javításokat vagy cseréket. Egy dolgod van, időben limiter tempó alá lassítani.
Akkor van gond vele, ha a ligában használatos a boxutca-áthajtásos büntetés, mert akkor ki kell kapcsolni(illetve tk. nem muszáj, csak megáll és indul tovább ha nem állítasz be semmit, az nem sok veszteség laza versenyben).
Én Estorilban nem tudtam kicseréltetni a defektes gumit, tesztelni kell hogy miért. Vagy én voltam béna, vagy a mod nem engedte azon a pályán, meglátjuk.A gumitesztelésnél nem tartom jónak a MoTec kizárólagos használatát, mert nem vagyunk Schumacherek, hogy azonos köröket tudjunk futni, ráadásul a gumihoz és az állapotához azonnal és tökéletesen alkalmazkodva. Végül Estorilban elég sok kör sikeredett, ez alapján ott alig volt előnye a softnak. A medium gumi kopása mindössze 5% körül volt, úgyhogy véleményem szerint fontosabb lesz az optimális gumihőmérséklet alapján választani az összetételt, mindegyik kibírja lazán a mostani versenytávokat. Illetve ez vezetéstől is függ, softot könnyű volt 110 fok fölé melegíteni hátul, onnantól nyúlós volt, vissza kellett hűteni.
Ezzel ellentétben Brno-ban akár két másodperc is lehet a soft előnye, melegedési probléma nélkül. Valencia pedig átmenet a kettő között. Mindenesetre ez is izgalmas része lesz a kupának -
Allbundy
tag
válasz #70869248 #297 üzenetére
Lehet hogy egyforma, vagy nincs különbség, azonban az volt a cél, hogy alap Race 07 + Porsche mod tudjon jönni bárki.
Nem tudom kinek mi van meg, ez a biztos (Nürburgring már GTR-Evos).Imola 08-nál nincs benne a célegyenes elején a plusz sikán, jobban hasonlít az eredetire (illetve a második verzióra, amióta a Tamburello sikán lett)
Délután mehetünk bármivel, ami gurul
Ha nincs mindenkinek Retro, akkor ott vannak a gyári extrák, Radical (tapad mint állat, full buli), Caterham (idegbeteg gép, igazi kihívás), illetve FBMW vagy F-3000, mehetnénk már openwheel kocsikkal is, gyakorolni az egymás mellett autózást[ Szerkesztve ]
-
Allbundy
tag
Ha megvan az Evo, nincs vele semmi dolgod (mint ahogy a többi kiegészítővel se).
Elindítod a Race07-et, és ott lesz minden pálya és autó.
Egyetlen különbség a menü kinézetében van, kinek mi tetszik. Csak ezt befolyásolja az, hogy melyikkel indítod.
Meg még olyan apróságokat, hogy milyenek a gombok visszajátszásnál, milyenek a kanyarjelző nyilacskák, stb. -
Allbundy
tag
Azért az hozzá tartozik, hogy a teljes SimBin paletta azon a motoron dolgozik mint az rF, néhány része tekinthető rF-modnak nyugodtan. A fizika erősen ugyan olyan.. A kinézet, menük és főleg a hangulat viszont sokkal jobb! Ezért SimBin topik és nem rF
Egyébként szerintem Zoli egy Race-modról beszélt, azonban nagyon vigyázni kell a nyitott autós modokkal, rengeteg közötte a kókler tákolmány. Viszont a meglévő 4 szépen lefedi a teljesítmény skálát, élvezetes cuccok, főleg sorban haladva a gyengébbtől az erősebbig. Úgyhogy jöhet az FBMW, először.
Zahikám, szerver mikor lesz? mennék már..
-
Allbundy
tag
Bizonyos portokat nyitni kell a routeren(ha a mögött vagy), illetve ehhez fix belső IP kell a gépednek.
A portok:
34200-34500
48942-48957
26900-26907(TCP+UDP 48942 – 48957, és 34200-34500 ill. UDP 26900-26907)
-
Allbundy
tag
(TCP+UDP 48942 – 48957, és 34200-34500 ill. UDP 26900-26907)
Nálam és másnál is ezek vannak odairányítva a szervergépre. Lehet hogy sok, de biztos működik.
Egyébként tegnap valami net-szolgáltató-járvány lehetett, nálam is kétszer elment a net, egyszer Istambulban, persze játék közben, utána még egyszer játék közben, Crossfire. Szökőévben egyszer van ilyen, de más is mondta, hogy tegnap gáz volt.
Lesz ma valami gurulás?
-
Allbundy
tag
UIData, UserData és Gamedata mappákat tedd vissza az eredeti helyére. Néha csinált már ilyet a Steam, hogy frissítés után hol a Commonban, hol a neved alatt volt a cucc.
UserDatában a gyári setupok vannak, azok amiket lakattal jelez bent a garázsban. CustonSkin-t kitörölheted, de felesleges, mert újra létrehozza[ Szerkesztve ]
-
Allbundy
tag
Azért Zahi, mert egyben raktad fel, ő pedig a meglévő mellé (ha jól értettem).
Steamből ha nem választasz helyet neki, akkor az alapértelmezettbe teszi. De ennyi legyen a legnagyobb bajunk, egy áthelyezés és kész.
(Aztán majd egy direktlink, ha szervert is akarsz futtatni, alkalomadtán megbeszéljük.) -
Allbundy
tag
válasz #70869248 #389 üzenetére
Zahi: "Bár a jó versenyző valamennyire jó mérnök is "
Ez persze igaz, de a mérnök pont nem azt várja el a versenyzőjétől, hogy pontos adatokat mondjon neki, -erre ott a MoTec vagy más telemetria ill adatrögzítő. Azt várja, hogy egyrészt megmond neki: mi nem stimmel, mit érzel rossznak? Az csak egy plusz, ha ötleted is van rá hogyan javuljon az adott rész.
Ott van igaza b-type-nak, hogy itt neked kell lenned a mérnöknek is. Nem gondolom, hogy ehhez kell a MoTec, ha az alapelvekkel tisztában vagy, akkor a "rossz" részek javításával megtalálod a megfelelő beállítást. Persze használja aki akarja, ez is egyfajta plusz, játék a játékban. Másnak egy új pálya megtanulása okoz nagy-nagy örömöt, vagy éppen egy jól ismert kör végletekig csiszolása.
És még egy probléma: ahhoz hogy egyáltalán el tudd kezdeni használni, először saját kútfőből semlegesre kell hangolnod az autót, a saját stílusodon belül.
És megint mondom: nem ellene vagyok -
Allbundy
tag
Így-így (parancssort rendszergazdaként futtasd!)
Mindent olvass el kétszer, szóközökre figyelni.
Ha nagyon bővében vagy a helynek, akkor egyszerűen másold át a Race 07 könyvtárból a Gamedata-t a race07ds-be.
[programkód-ként írd be, akkor nem tördeli szét. Csak csúnya..][ Szerkesztve ]
-
Allbundy
tag
válasz #70869248 #442 üzenetére
Ez egyrészt "próba szezon", másrészt pont a fun jelleg miatt vágtunk bele.
Tehát a két hetes ciklus nem ideális, mert tovább nő az egész időtartama. Erre persze megoldás, ha két verseny van egy nap. Az időpont nagyon nehéz ügy, egyrészt a meglévő, már futó ligák időpontja eleve kilőve, másrészt nehéz olyat találni, ami mindenkinek jó. Lásd Yaka, bár a modot ő dobta be a köztudatba, nem nagyon tud jönni az időpont miatt. Természetesen ha valaki dolgozni akar vele, akkor lehet honlap meg kutyafasza, csak akkor kell szabályzat, bírók, stb. Ugrott az egész buli jellege.
Toborozni jó lenne, hirdessétek mindenhol(Ja, és ne gyakoroljatok annyit, anélkül is gyorsak vagytok, hát még így .. )
-
Allbundy
tag
Elnézést, de muszáj volt rohannom, a család ...
Jó parti volt, ezen a pályán mondjuk szinte lehetetlen előzni, de mindig belerontottam.Eddig nagyon szerettem ezt a pályát, most egy cseppet meginogtam. Porschéval a második sikán vagy lassú, vagy vágós. Egyiket sem akartam, el is dobáltam ott szépen a kocsit. Most jól jönne a lelkemnek egy kis Hockenheim
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- HP EliteBook 640 G9 Ezüst (14" / Intel i5-1235U / 16GB / 512GB SSD / Win 11 Pro) -10% Most 203.990 F
- Lenovo M810z AIO Core I5 6400 4x2700/8GB/120G SSD/wifi/cam 21,5 -10% 66.950 ft
- Microsoft Surface Book 2 - i7-8650u/8GB/256GB SSD/Windows 11 -. 10% Most Csak 125990 Forint
- Microsoft Surface Go 2 tablet - 10% Most Csak 72660 Forint
- JBL Partybox 710