Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Allbundy

    tag

    válasz zodo #263 üzenetére

    Automata box tökéletes, szerintem nem lehet kézzel jobban csinálni. Tartja a tempót, befordít, megállít pont a jó helyen, illetve azonnal indul ha végeztek. Ráadásul van időd amíg a saját helyedre érsz, elfogadni a javításokat vagy cseréket. Egy dolgod van, időben limiter tempó alá lassítani.
    Akkor van gond vele, ha a ligában használatos a boxutca-áthajtásos büntetés, mert akkor ki kell kapcsolni(illetve tk. nem muszáj, csak megáll és indul tovább ha nem állítasz be semmit, az nem sok veszteség laza versenyben).
    Én Estorilban nem tudtam kicseréltetni a defektes gumit, tesztelni kell hogy miért. Vagy én voltam béna, vagy a mod nem engedte azon a pályán, meglátjuk.

    A gumitesztelésnél nem tartom jónak a MoTec kizárólagos használatát, mert nem vagyunk Schumacherek, hogy azonos köröket tudjunk futni, ráadásul a gumihoz és az állapotához azonnal és tökéletesen alkalmazkodva. Végül Estorilban elég sok kör sikeredett, ez alapján ott alig volt előnye a softnak. A medium gumi kopása mindössze 5% körül volt, úgyhogy véleményem szerint fontosabb lesz az optimális gumihőmérséklet alapján választani az összetételt, mindegyik kibírja lazán a mostani versenytávokat. Illetve ez vezetéstől is függ, softot könnyű volt 110 fok fölé melegíteni hátul, onnantól nyúlós volt, vissza kellett hűteni.
    Ezzel ellentétben Brno-ban akár két másodperc is lehet a soft előnye, melegedési probléma nélkül. Valencia pedig átmenet a kettő között. Mindenesetre ez is izgalmas része lesz a kupának :D

Új hozzászólás Aktív témák