Hirdetés
-
Gyorsulást hoz az MSI Claw új szoftverfrissítése
ph Az MSI a későbbi frissítéseket is egyszerűbbé teszi az új BIOS által.
-
Végre Steamre tart a Sins of a Solar Empire II
gp A nyár folyamán véget ér az Epic Games Store exkluzivitása és a Valve rendszerében is megjelenik a teljes kiadás.
-
Az Insta360 ellen fordítja a hatóságokat a GoPro
it Az USA kivizsgálja a GoPro panaszát: a cég szerint egy kínai vállalat sérti a szabadalmaikat, ezért az Insta360 termékek importját is betiltatnák.
Aktív témák
-
Ariadne
őstag
Tetszik a hozzáállásod. Annyira jókat szoktam mosolyogni magamban, amikor a dugóban araszoló autósok mellett elsuhanok szépen, vagy amikor a Lágymányosin áthaladva kellemes szél fúj, süt rám a nap, ők meg ott ülnek szegények bezárva a klímás hideg/dögmeleg dobozukban, és kimaradnak ebből...
Hasonlóan gondolkodom én is, és ezért nagyon nehéz dilemma, hogy a montizás miatt viszont muszáj lenne autót venni. Múltkor pl. Kőszegen volt egy verseny, amire sátrat, cuccot plusz bringát vonattal elvinni lehetetlen. Jó lenne messzebbi országokba is elmenni bringástul, vagy még csak az országon belül is akár a Mecsekbe, de vonattal nagyobb távra, főleg átszállással kiszámíthatatlan a MÁV (azon túl, hogy milyen drága). Folyton az autóval rendelkező ismerősök jóindulatára hagyatkozni, az sem megy. Szóval valszeg muszáj lesz egy hétvégi autót beszerezni, bár minden porcikám tiltakozik az ellen, hogy egy ilyen benzinpusztító, havi soktízezres fenntartású dögöt vegyünk... A MÁV monnyonle.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
blazsey2
senior tag
válasz ludsimon #17199 üzenetére
Ha csak gyalogosok lennének,ma a Petőfi hidnál budán a kerékpárúton megyek ezerrel, a nő hajt le a felüljáróról,észreveszi hogy elsőbbségem van,fékez mint állat erre hátulról belemegy egy másik.Egy nap ha nem figyelnék 3X4-er biztos elütnének!Egyszerűen levegőnek néznek.
PSN ID:blazseydr
-
rii
nagyúr
válasz Ariadne #17201 üzenetére
pláne azért is nehéz számomra autót venni, mert a régi lakhelyemnél is már mindenhol autók parkoltak, meg a mostaninál is egyirányú lett a kis utcácska, már mindkét oldalt autók parkolnak, úgy, hogy szabad hely sosincs.
és ilyenkor kérdezem, hogy hova? hova vegyek autót? nem is tudnék a ház előtt parkolni ... mondjuk nekem nem törik le a lábam, ha 300 m-rel arrébb levő üres 30 m X 30 m-es üres helyen kellene megállnom ... csak hát jelen kor embere wc-re is négykeréken megy ...
szal'nekem sincs kedvem autót venni ....
(#17202) rétisün: a kerós csajok kiemelten veszedelmesek rám nézve (-:piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
Xantomas
őstag
Majd ha gazdaságilag utolérjük a nyugati társadalmak mostani szintjét. Ameddig itt a vadkereleten az autó státuszszimbólum lesz, addig hiába szeret valaki biciklizni, az emberek nagyrésze autóba ül, mert azért többnek érzi magát.
Autók között megyek, nem tartom magam hősnek. Őrültnek annál inkább.Utálom a nyarat. Tegnap éjjel hazafele egy szembe jövő biciklis csajjal pár másodpercre szemeztünk, de annyira belefeledkeztem abba a szempárba, hogy lekoccoltam egy Demszki karót.
(#17202) rétisün , ritka? oh, nagyon keveset jársz Budapesten. A belváros ilyen téren hihetetlenül átalakult.
Gödör és környéke, Merlin, Trefort könyvtárklub, Moszkvics... stb. tele van bringás csajokkal. Tavaly nyáron nyílt egy kifejezetten kerékpárosoknak való szórakozóhely az Ajtósin, a Stefánia út környékén, de még egyszer sem voltam ott, de jókat mondanak róla.Viszont meg tudok veszni az outis csajoktól. Női feszülős mez, rövid cica gatya, széles csípő, alsó kormányfogás. Ilyen esetben akár milyen lassan megy, nem tudom kielőzni.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Noddy
senior tag
válasz Ariadne #17201 üzenetére
Ha már szóba jött a verseny.
Egy kis alföldi maratonka Szegeden. Lehet, hogy hétvégén bejárom a pályát, hogy milyen, mennyire sok aszfalt van.
Budapesttől nincs is olyan messze
[ Szerkesztve ]
Jesus my savior, not my religion. - Jéghegy nem talál ibolyát.
-
Ariadne
őstag
Néztem már, jó lehet, az egyetlen furaság, hogy szint az nem nagyon lesz benne, viszont szélre számítani kell, azt mondják.
Elképzelhető, hogy elmegyünk, mivel volt szerencsém párommal együtt ott járni egyetemre, szép évek voltak, és kell egy kis nosztalgia.Indulni bármilyen kerékpárral lehet, de az eredménybe csak a 26”-os kerékméretű kerékpárral indulók számítanak bele.
Hmm, hát ez nem tűnik nagyon UCI kompatibilisnek...Ha bejárod a pályát, írd meg kérlek, milyen volt, érdekelne.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Jancsi
aktív tag
válasz Ariadne #17201 üzenetére
Nem olyan vészes azért a vonatozás biciklivel, ügyenesen kell csomagolni, és nem árt egy táska a csomagtartóra, vagy egy utánfutó.
Az igaz hogy ic-vel kétszer annyira jössz ki mint a benzinpénz, de 100-150km kemény terep után hullafáradtan nem lehet egy élmény hazavezetni. Másnap pedig a biciklik nyomát eltüntetni a kocsibol.
Ha csak a havi 1-2 kirándulás miatt kell autó akkor szerintem az nem fog soha megtérülni. -
Noddy
senior tag
válasz Ariadne #17209 üzenetére
Beszámolok mindenképpen.
Hát elég amatőrnek tűnik, de itt nem is lehet többet várni, Szeged környékén nincsenek normális földutak, minden kilométeren keresztezi őket valami nagy forgalmú aszfalt út. Szint biztos nem sok lesz, max gátról le és gátra fel, de a szél tényleg komoly tényező, meg tudja keseríteni a tekerést, eddig akárhányszor tekertem kint mindig volt szembe szelem, persze hazafelé jó volt .
KaraDani:
Jó a pic.
[ Szerkesztve ]
Jesus my savior, not my religion. - Jéghegy nem talál ibolyát.
-
Kickass
őstag
megjött a váz holnap délelőtt irány a bolt megkérem a srácokat üssenek nekem bele gyorsan egy fejcsapágyat, aztán jöhet a legozás biciklis módra jajj h mért mentem én ma strandra azóta már kész lenék vele és az esti hüsiben lehetett volna menni egy próbakört
én lenni very izgatott
-
h0o2a7j6
tag
válasz venember83 #17215 üzenetére
link
Parkolást, fel/ráhajtást gátló jellegzetes színű(olajzöld) kb. 80-90cm magas fém oszlopok, amik a legváratlanabb helyzetben ugarnak eléd miközben tekersz.[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
válasz Xantomas #17205 üzenetére
keveset? vidéki létemre gyakorlatilag nem járok pesten, évi egy, max két alkalommal....akkor se bicajjal
erre mifelénk sajnos nem ilyen jó a helyzet, bár határozottan javulóban van mondjuk outis csajszit nem igazán láttam errefelé sajna, de majd jobban sasolok, lehet, csak elkerülte a figyelmemet (nem hiszem )war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
-
venember83
nagyúr
Mivel általános jellegű kérdésre kevés választ kaptam, ezért erről mi a vélemény? Keménység nem zavar, csak végre legyen egyenes és lehetőleg könnyű. Nyitott vagyok más alternatívákra is, most hétvégén lesz idő nézelődni, majd jövő héten dől el úgyis. Abszolút max keret 15k.
-
h0o2a7j6
tag
válasz venember83 #17223 üzenetére
Selle Italia SLR XP 14k
180gÉn ezt venném, legalább is saját részre biztos.
[ Szerkesztve ]
-
Ariadne
őstag
válasz Jancsi #17211 üzenetére
A cross bicókkal nem is volt igazán nagy gond pl. most Balcsira lemenni, viszont a montikkal gyakorlatilag lehetetlen, mivel fullykra nem lehet csomagtartót tenni, pláne olyat, ami ki is bír súlyt, és nem árt nekik (pl. egy Thomson nyeregcsőre azért nem tennék nyeregcsőre rögzíthető csomagtartót). És sátrat meg ilyeneket nem lehet elszállítani vele, mondjuk egy tíz órás versenyre való cuccot. Meg az a rengeteg várakozás vasútállomásokon, a drága jegy, az út végéig kucorgás valahol a kerósvagonban a piszokban, mert egyik bicót sem lehet csak úgy otthagyni; átszállásnál a drukk, hogy felférünk-e egyáltalán; a kocsihoz képest akár órával is hosszabb út - ehh, ez így nem megy hosszú távon, ár-érték arányról nem is beszélve.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
becuszabi
aktív tag
válasz venember83 #17226 üzenetére
Az spd-s rész és a keret ugyan el tud fordulni egymásoz képest, de a keret síkjából egy kicsit azért kilóg. Ha a normál cipő alatt egy sima sportcipőt értesz, akkor annál lehet, hogy nyomni fogja a talpad közepét. Ha elég merev a cipőd talpa, akkor használható lesz.
"Aki szívből él, az élből szív"
-
xcbiker
addikt
válasz venember83 #17223 üzenetére
nekem a syncros nyereg bevállt.
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
dunc
nagyúr
válasz venember83 #17226 üzenetére
Nem jó normál cipövel ,fája a talpad,mert nyomná az spd,a másik felét nem látom a pedálnak,nekem egyoldalas van ,az jó sima cipöhőz is.
-
venember83
nagyúr
Másik oldala is SPD. Nekem most egyoldalas SPD-m van, de a nem SPD-s oldala elkopott, csúszik rajta minden cipő, ezért mindenképp cserélendő. No mindegy, akkor veszek egy M540-et, ideje teljesen átállni SPD-re.
xcbiker: Igen, én is azon gondolkodtam, de itt nem beszerezhető, ebike készleten nincs, más webshopot pedig nem tudok, ami külföldre is szállítana.
becuszabi: Reménykedtem, hogy nem áll ki a keret síkjából az SPD, mivel ugye a cipő talpából kiáll kicsit a stopli. Akkor ideje letenni a voksot SPD mellett vagy ellene.
[ Szerkesztve ]
-
becuszabi
aktív tag
válasz venember83 #17230 üzenetére
Nekem meg pont a cipő talpából nem lóg ki a stopli. Semennyire. Nem is jó minden pedál.
Sajnos én sem tudom letenni a voksot elég egyértelműen egyik pedál mellett sem. A munkagépekkel szétszabdalt erdei utakon nem egyszer kerültem "vészhelyzetbe". Eddig még mindig sikerült időben lelépni a pedálról, de ilyen körülmények között sokkal biztonságosabb érzést nyújtana egy platform pedál. Az viszont nehéz és nem lehet húzni sem.
"Aki szívből él, az élből szív"
-
dunc
nagyúr
válasz venember83 #17230 üzenetére
Arra is van megoldás ismerösnek spd-s pedálja (mindkét oldalon) van és ha sima cipövel megy akkor rá tud rakni egy gumi kiegészitöt (rápattintos) és akkor jó sima cipöhöz is.
Mert az spd jó meg szép,de vannak olyan helyzetek amikor macerás,és nem élg biztonságos,személy szerint nekem egyoldalad spd-m van spd-s túra cipövelé használom aminek nem lóg ki a spolia,és tudom használni a pedál normál felén ez hasznos amikor sokszor meg kell állni városi forgalomba,vagy bizonytalan rosszabb erdei úton...... -
venember83
nagyúr
válasz becuszabi #17231 üzenetére
Tegnap csak kétszer estem el ilyen vájatok miatt és azért, mert nem tudtam elég gyorsan kioldani a lábam. Ez a fő ellenérvem az SPD-vel szemben.
dunc: Igen, ez a gond, városban nem spd-znék, mivel pl. munkahelyre is bringával járok, be kéne akkor oda költöztessek egy normál cipőt, SPD cipőben nem ülnék egész nap.
-
blazsey2
senior tag
válasz venember83 #17233 üzenetére
Mikor az első spd pedálomat felraktam,rögtön az első kereszteződésnél elestem mert nemtudtam kiforgatni a lábam.Eldőltem mint egy zsák a bringa meg rám.Az emberek meg néztek hogy ennek mi baja van?Idő kell a megszokásához.
PSN ID:blazseydr
-
JColee
őstag
válasz blazsey2 #17234 üzenetére
nekem is volt meleg pillanatom tegnap, akkor használtam először forgalomban
ma mentünk egy "kis" túrát a Szelidi tóhoz és vissza (össz 230km), de nem lépett fel semmi gond spdvel (szerencsére)
sajna odafele marha jó hátszelünk volt, így visszafele gyakorlatilag végig szembe szél fújt -
picur220
veterán
Szerintetek láncot mikor kell cserélni? Az enyémben van már 4000 km, ebből olyan 3800 városi, 200 könnyű terep. Ezt cserélni kell, vagy nem muszály még? Nyúlásmérő már beleesik a szemek közé, de ez sztem annyira nem mérvadó, egy 1000 km-es láncba is beleesik....
Fékekről:
Milyen tárcsaféket? Promax 1 fos, mindenképp lecserélem, legalább elöl. Kinéztem párat:
- Avid BB5
- Avid BB7
- Avid Juicy 3
- Hayes Stroker Trail
- Esetleg gondoltam még vmilyen Deore fékre, amihez kell még venni kart, csövet, tárcsát, stb, de ez sztem sokba kerülne.
BB5-höz és 7-hez adott roundagon tárcsát szidják, tényleg ennyire szar? G2 cleansweep jobb?
Fontos lenne, hogy ne nyikorogjon, ne ciripeljen, mint a mostani, és fogjon, mint az atom, volt már meleg helyzetem ezek miatt a szarok miatt... -
Ariadne
őstag
Van ilyen műanyagom, szerintem borzalmas, használhatatlan cucc. Amikor elhoztam a montimat az üzletből, ez volt rajta, és mivel ez volt az első spd-m, ezért értelemszerűen nem volt még cipőre felszerelt stoplim. Valami 4-5 km volt hazáig, de folyton lecsúszott róla a lábam, nem lehetett rendesen hajtani, szóval amint hazaértem, dobtam is be a szekrény mélyére, azóta is ott van valahol... Szóval hát nem tudom, kinek a pap, kinek a papné.
szerk.: Spd-vel én is felemásan vagyok. Utcán oké, de terepen még mindig sokszor kilépek belőle, ha rizikósnak látom a helyzetet, akkor viszont sokkal instabilabb tekerni vele, mint bármilyen gagyi normál pedállal...
picur220: Azt is jó lenne tudni, milyen a teleszkópod, mert a gyengébbek nem szeretik az erősebb tárcsafékeket, hajlanak tőle, ami egyrészt nem használ a tartósságnak, másrészt attól is súrlódhat... (lásd csirkelábú teló ) És ciripelésmentességet senki sem fog tudni garantálni neked, az bármelyikkel előfordulhat, ilyenek a tárcsafékek.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Jancsi
aktív tag
válasz picur220 #17236 üzenetére
Semmi gond nincs a Roundagon-nal, 3 éve használom ugyazat a tárcsát elöl.
Ha van keret akkor Avid Juicy 3, ha mind a kettőt akarod cserélni akkor BB5, valami minőségibb bowdennel. A BB7-et nem próbáltam, de nem sokkal drágább tőle a Juicy 3, ha nem akarsz hidraulikusat, csak akkor vedd azt. Városi használatra bőven meg fogja tenni a BB5-is ha nem vagy túl nagydarab.
Láncot akkor illik cserélni amikor a nyúlásmérő mondja, különben cserélheted a fogaskoszorút is.
Ha már nagyon lötyög akkor hagyd a fenébe amíg nem ugrál, majd cseréled koszorúval együtt. Ilyenkor azt lehet tenni hogy meg kell reszelni a fogaskoszorút hogy rendesen akadjon bele a lánc az alján, ne a tetején kapjon bele mert azom vagy elcsúszik vagy letörheti.
A BB5 és a Juicy 3 nem nyikorog nem cicereg ha jól van beállítva és bekopott.SPD-vel kapcsolatban, olyan pedál plusz stopli kombinációt kell venni vagy faragni ami könnyen old. Egyáltalán nem biztos hogy amit adtak a cipőhöz vagy a pedálhoz az lesz a legkényelmesebb az embernek, ki kell próbálni többfélét is.
Bizonytalan úton pedig sokkal jobb az SPD mint a platform, nem csúszik le róla a lábad, tudod húzni is a gépet ha kell. Ha valami keményebben megdob simán lecsúszik az ember lába a platformról, ha szerencséje van végig is hasítja, de akár még az elsőkerékbe is beleléphet.
Futottam már össze elég alattomos pedálokkal, valamelyiket csak megrántom oldalra és máris nyit, de van olyan amibe bele kell taposni és bokátfrodítva old csak ( néha még akkor sem).
Ha nagyon nem boldogulsz a pedállal akkor keress egy szimpatikus oszlopt karold át és próbálkozz a ki és belépéssel.
Ha maga a kilépés nem megy, úgy sem hogy kézzel pattintod fel a cipőt a pedálra és próbálod oldani, de valami szorul vagy surlódik, akkor érdemesebb kölcsönkérni valakitöl egy másik stoplit vagy megmutatni egy sokat látott szervízesnek.
Ami még javít a ki-be lépésen az egy kis fémlap a stopli és a cipő között[link], így kicsit jobban kiemelkedik a stopli és kisebb esélyek akadhat be a pedál a cipő bumi talpába. -
Ariadne
őstag
válasz Jancsi #17238 üzenetére
Na meg ami segít a kilépésben, az a többirányú kioldást biztosító (vagyis multi directional release stopli, ő az. Sima stoplival, amit a pedálhoz adtak, szenvedtem, nem lehetett kedvemre valóan lazára venni, ezzel a stoplival viszont semmi gond, mindig old, ha kell, és eddig egyszer sem oldott véletlenül.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
KaraDani
addikt
Nah ma kora délután elhoztam a KTM et. Egy Vác-Budapest távon hazafelé meg is volt az ismerkedés. Eső nélkül jobban élveztem volna, de legalább nem zuhogott, csak csöpögött. A gép súlya számomra emészthetetlen egy ekkora váznál, hihetetlen könnyű Az első fékezésnél majdnem borultam előre, szárazon nagyon jól fognak ezek az avid V fékek, vizesen se voltak rosszak. A Váltók számomra teljesen új dimenziót képviselnek, sose volt még a kezem alatt ilyen szintű cucc, hangtalan pontos gyors, a hátsó váltást kb észre se vettem. Az egyenes kormány kicsit furcsa még, meg az hogy a szarvak miatt kevesebb a hely a nagy mancsomnak Nem igazán lehet összehasonlítani az előző géppel, teljesen más kategória. Tempót is sokkal jobbnak éreztem, célegyenesben a Róna utcán, kicsit meghajtottam ülve, úgy hogy hátul még asszem 2 fokozat volt, 50el kapott le az útszéli mérő, és nem sprint volt. Remélem holnap lesz egy kicsit kevésbé csapadékos idő, és tudok menni egy karikát.
Memének pedig BIG THX , szerintem baromi korrekt gép, nagyon jó áron. Azt meg, hogy mennyi idős, nem gondoltam volna (nyergen, meg egy két apróbb helyen látszik), szuper állapotú minden. A 3 hónapos vázamon volt ennyi apró karc mint ezen. Szóval eddig nagyon elégedett vagyok
-
picur220
veterán
válasz Jancsi #17238 üzenetére
Keret mejd lesz, nem azzal van a gond. A roundagont azért kérdeztem, mert olvastam a testbike-on véleményeket, és elég sok bb5 és bb7 user azt mondta, hogy "a rounagon egy rakás sz@r", "én 1 hónap után cseréltem G2-re..." ilyenek.
Neked BB5-öd van?
Igazából az lenne a baj a hidraulikussal, hogy fékváltókarom van, szóval venni kell akkor még 1 váltókart is, az meg +3k. Megkérdezem még pár helyen, de nagyon húzok a hidro felé, szóval sztem az lesz. Am minden hidraulikus fékben van legalább 2 dugattyú? vagy legalább a juicy3-ban? (2 oldalról nyomja a tárcsát?) Ez azért fontos lenne...
Igazából nekem csak városban kellene, hogy megtegye, mert a promax még oda se jó. Pl van 1 másodlagos bikeom, azon szarrákopott fékpofás V-fék van, és orra tudok vele állni, míg a promaxxal soha nem tudtam. Be fogok menni egy biciklisboltba, és megkérdezem, hogy mit tudnak ajánlani, aztán döntök, de sztem juicy 3-am lesz...
Láncra: a nyúlásmérő majdnem minden láncra mondja, hogy cseréld. Ha már mentél 800-1000 km-t, akkor mondja. Hogyha lecserélem a láncot, akkor fog úgy ropogni a lánc, amíg hozzákopik a fogaskeréksorhoz? Biciklisboltban azt mondták, hogy pár hétig ropog majd. Gondolom ez a fogaskerekek állapotától függ, az enyémen látható kopás nincs...
Köszi a válaszokat, meg hogy végigolvastad ezt a hosszú hszt... -
-
Jancsi
aktív tag
válasz picur220 #17243 üzenetére
Az RST Capa T6 nem a merevség mintaképe, elég rá a BB5 is főleg hogy csak városban lesz használva.
Két évig volt elöl egy BB5-ösöm, utána átkerült hátra és jött előre egy Juicy 3. Már a BB5 is szépten tekerte a Suntour XCP-75-ös telót, nagyobb fékezésnél, szemmel látni lehetett a hajlást.
A Juicy 3-ban két mozgó dugattyú van, a BB7-esben is, a BB5-nél csak az egyik oldal mozog, de ez annyira nem fontos szeritnem.
Fékkart szerintem még a BB5-ös esetén is illendő lenne cserélni, a teljes bowdenezéssel együtt, legalább egy FR-5 de inkább egy SD-7 dukálna hozzá, azzal szépen adagolható.
Városi gépre még a tárcsa is felelsleges nem hogy olajos, de ha már mindenfeélképpen tárcsa kell elég a BB5, ha 80-90kg alatt vagy.
Nem tudom mi értelme van láncot cserélni amikor már zörög és az új is recseg rajta. Szépen felteszed az új láncot és kaposból jól megnyújtod, sokkal rövidebb idő alatt mint a másikat, a végeredmény pedig az hogy lesz 2db megnyúlt láncod, csak egyik félév alatt nyúlt meg, a másik pedig egy hét alatt.
Érdemes több láncot felváltva használni és rendesen kenni őket, 2 lánc esetén már lényegesen továb húzza a hajtáslánc mint ha csak egyet használsz állandóan. Az is jó megoldás, ha újra ívet reszelsz a fogaskoszorúba és a lánctányérba, hogy illeszkedjen rá a megnyult lánc. Mivel együtt koptak tökéletesen fognak működni egymással. -
picur220
veterán
válasz Jancsi #17246 üzenetére
80 kg körül vagyok.
A fékkarok közti különbséget nem értem, mindegyik annyit tud, hogy húzza a bowdent, akkor hogy termelődik a különbség köztük?
BB7-esben hogy van 2 mozgó dugattyú? megoldották a mechanuikusoknál is ezt? Ilyet még nem láttam.... BB7 eddig is elgondolkodtatott, mostmár tényleg nem tudom, mi legyen... -
Meme
aktív tag
válasz Jancsi #17246 üzenetére
kijavitanálak
A bb5/7 mechanikus, 1 oldal mozog csak...
A juicy 3/5/7 hidraulikus mind2 oldal mozog...A bb5/bb7 ben állitani lehet a fix oldal távolságát.
Amugy létezik olyan mechanikus fék aminek mozog mindkét oldala.
Ez az RST. Baromi jól kitalált konstukció, viszont fékereje az sajna nincs.Szevasztok bogyókák!
Aktív témák
- Sony KD-55X80KAEP 55" 4K Ultra HD Smart LED TV - Bontott Csomagolás
- Thrustmaster TS-XW szett Ferrari F1 wheel
- HP Pro 400 G9 SFF Új, 2 év helyszíni garancia! 12. gen I5-12500 + Számla
- Apple IPhone 14 128GB Mobiltelefon Sárga, Bontott Csomagolás, 2 év garancia a webshopunkból
- Audio-Technica AT2020 Stúdió mikrofon
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen