- Házimozi belépő szinten
- Milyen egeret válasszak?
- Hobby elektronika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen TV-t vegyek?
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Gaming notebook topik
- Milyen processzort vegyek?
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
Hirdetés
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Mozgásban az F1 24
gp A Forma 1 versenyek rajongói hamarosan végre belevethetik magukat az idei epizódba.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
Aktív témák
-
amargo
addikt
Ui lemaradt a kerékpár amilyeneket nézegettem:
KELLY'S 2007 EXQUISITE“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
Ariadne
őstag
Egy 2006-os ilyenem van, teljesen elégedett vagyok vele. Másfél évig jártam vele montis túrákra terepen, arra is viszonylag jó, de persze aszfalton jobban érzi magát. Semmilyen gondom nem volt vele, ráadásul Dual Control fékváltókaros, amit nagyon szeretek. Városi használatra egyetlen hátránya, hogy soha semmilyen körülmények között nem merném lekötni sehol, ahhoz túl szép... Ez mondjuk a legtöbb kelly's-re igaz.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Ez tudtommal kétszázezer felett van, ha van egyáltalán, mert Cube-ból ha nem látod ott az üzletben a bicót, akkor gyakorlatilag csak rendeléssel lehet bringához jutni - egy évvel előre... A Kelly's is anno legalábbis évközben 130k volt, nem tudom, most mennyiért osztják.
mod: Ez viszont tényleg 105k, csak drukkolj, hogy legyen méret. Meg el kell dönteni ugye, hogy most cross vagy monti, a kettőt nem nagyon lehet összehasonlítani, hiszen más típus... Ha esélyes, hogy beleesel a hegyekbe és mászkálni fogsz terepen sokat, akkor érdemes eleve montival kezdeni, míg ha inkább városba kell és/vagy aszfaltra, esetleg lehet később külön mellé egy monti is, akkor viszont a cross a jobb.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Amit most linkeltél Cube, az cross, ahogy a Kelly's is. Viszont az előzőleg linkelt, 200k-s Cube monti. Keresem a Cube honlapon a crossokat, de nem találom, fura.
mod: No ez az LTD CLS Comp, vagyis a cross Cube, ami 105k a magyar honlapon. Ha az Exquisite-et megkapod 100k-ért, szerintem az a jobb vétel, a felszereltsége sokkal jobb. No meg mondom, telefonálj rájuk legalább, hogy tényleg kapható-e most neked való méretben egyáltalán a Cube.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Jobban megnézve talán mégsem jobb sokkal a Kelly's felszereltsége, inkább hasonló, de majd a nálam szakibbak megmondják.
Tehát ez az LTD Comp meg a Kelly's cross bicók, az Aim viszont monti. Eltérő kerékméret (cross: 28", monti: 26") és más a hajtás is (cross: 48/38/28, az én Exquisite-em legalábbis, míg a montik ált. 44-32-22), vagyis a cross jobb városban és síkon, a monti meg terepen és hegyen. És tapasztalat, hogy cross-szal a geometria miatt sokkal kellemesebb városban tekerni, mert egy kicsit kevésbé dől előre az ember, jobban látja a lámpákat meg a forgalmat, montival meg folyton a fejemet kell tekergetnem, hogy lássak, kényelmetlen.[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
amargo
addikt
Cube LTD CLS Comp Meg van, Nos ez eddig nagyon jónak tűnik.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
Ariadne
őstag
Érdemes még a Magellanok között is körülnézni, szerintem az idei színeik nagyon jól sikerültek, élőben is nagyon szépek. Jónak meg mindig is jók voltak.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz amargo #10478 üzenetére
Hát létezik olyan edzett lánc, amit csak flexszel tudnak elvágni az üzletben is, az éppenséggel sok mindennél jobb - csak ott a gond, hogy akkor olyan lakat is kellene hozzá, amit hasonlóan nehéz elvágni, az meg már nem két fillér, ha van egyáltalán.
Ami érdekes megoldást láttam még, egy ismerősöm esküszik arra a (talán) Abus lakatra, amit kb. 10 centi hosszú vastag fémlapokból áll, és olyan, mintha egy nagy lánc lenne, nagyobb részt is át lehet vele kötni, mégis elég vastag az anyaga. Egyébként meg össze lehet hajtogatni és a bringán egy tokba beteszed. Elég masszívnak tűnt, és a srácnak jó ideje megvan a kerója. Vész esetén önvédelmi célokra is jó, meglódítva nagyot lehet ütni vele... De nem találom a neten...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
-
tr00p3r
őstag
válasz amargo #10810 üzenetére
Szia,
Örülök, hogy sikerült a biznisz és, hogy bejött a TFS500. A sérülések szerintem kizárólag a szállításból származnak, mert max. 15 méter van a bringában (az autótól a garázsig).
A lakatra: múltkor linkeltem egy GRANIT STRATO 61 U-lakatot. Egy tízesért elviheted. Bolti ára: 17K. Teljesen új, csak kulcs-tesztre lett kibontva.
GRANIT STRATO 61 U-lakat
Könnyű és biztonságos
Extra széles bilincs
Kiváló egyensúlya a biztonságnak és tömegnek az extra ellenálló, nagyon könnyű anyagok felhasználásának köszönhetően
Könnyen szállítható SH rögzítés, optimális tömeg.
- Belső mérete: 230 / 127mm
- 2 kulcs (az egyik világít)
- Falvastagság: 11 mm
- Súly: 998g
- ABUS biztonsági szint: Maximum Level 10 -
tr00p3r
őstag
válasz amargo #10840 üzenetére
Szia,
Telefonon megbeszéltük a lakat témát.
Nyereg: hát kinek mi jön be. A TFS500 ezzel van gyárilag szerelve. Tehetsz rá másikat, de szerintem nem érdemes. Egy idő után megszokod a "gyűrődést", és már nem lesz gondod vele. Ha túl puha ülést raksz fel, azzal az lesz a gond, hogy megszokod és ha elkap a tuning hév, akkor egy újabb és könnyebb (keményebb) nyereg újra törni fogja a hátsód.
Fék: Elvileg 50-100 km után a bovdeneket állítani kell. Nálad lehet éppen gyárilag lazábbak. Nem dísz természetesen az első fék, de azért egy Avid Single Digit 5-öt ne hasonlítsunk egy olajos tárcsához. Be kell állíttatni az első bringaboltban.
-
tr00p3r
őstag
válasz amargo #10918 üzenetére
Nincs gond. Nekem nem a fékhatással volt gondom. Hanem azzal, hogy ez így történt. Lehet, hogy a tárcsafékkel, más gondom lett volna. Csak ott, abban a helyzetben, megfordult a fejemben, hogy jobb lenne a tárcsa. Ettől még lehet, hogy nekem a V-fék is bőven elég, hiszen mekkora az esélye, hogy ugyanilyen hülyén esik a bringa....
-
nagyúr
válasz amargo #10985 üzenetére
Fékmerevítő felesleges, V-fék nem húzza össze a vázat, legfeljebb, ha álló helyzetben feszegeted, de azt meg ugye minek. Amire a pillangók elkezdenék feszíteni a támvillákat, már rég állóra fékezted a kereket. A fékmerevítőket igazából a brutál kanti fékekhez találták ki, meg persze a már említett Magurákhoz, de ott eleve azzal voltak szerelve gyárilag.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
-
LucifeI2
őstag
válasz amargo #14347 üzenetére
Első keréken megtudok így állni, az alapokat tudom. Arra lennék kíváncsi, hogy hogyan tudok gurulni így.
Próbálgattam, de még nem nagyon jött össze. Lehet, hogy az a baj, hogy túl lassan megyek. Szóval szerintem valahogy úgy kell, hogy mész normál sebességgel és félig húzod be a féket kb., hogy valamennyire fékezze az első kereket, előre helyezed a súlypontot és a hátsókeréken is rántasz egy kicsit, és utána lassan emelkedik fel a hátsókerék. Vagy úgy kell, hogy durván megmarkolod a féket és amikor a balance ponton vagy, akkor elengeded féket? A második verziót még nem nagyon próbálgattam, mert abból hatalmas pofára esés lesz szerintem. Azt se tudom, hogy itt a fékkel folyamatosan fékeznek-e, vagy csak addig, amíg felemelkedik a hátsó kerék, aztán pedig elengedik?
Azért szeretném tudni a pontos változatot, mert így megkímélem magam a felesleges pofára esésektől. Mondjuk, biztos hogy jó párszor előre fogok esni, de legalább nem feleslegesen.
-
Ariadne
őstag
válasz amargo #14627 üzenetére
Kérdés, hogy mire akarod inkább. Egy ilyen középső fuóéles gumi sosem lesz jó terepes mászó, mert pont az a tulajdonsága hiányzik, a kapaszkodós középső bütykök... Ha kell gyors aszfaltozáshoz és terepezéshez is, akkor mese nincs, kétfélét kell venni és cserélgetni.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz amargo #14629 üzenetére
Pedig mondjuk egy Schwalbe Big Apple aszfaltra, meg egy Maxxis Crossmark terepre, az egész jó. Az utóbbit használom kevésbé terepes terepesnek, nagyon terepes terepesnek meg Specialized Resolutiont, ez valami brutálisan tapad, alig fér a vázba, nem csúszik meg, viszont még döngölt földúton is traktorhangja van. A Big Apple-t meg párom imádja, ha montival kell aszfaltoznia, jó kis duci majdnemsima gumi.
Na azért nem vagyok nagyon tapasztalt ebben, ez csak a saját tapasztalatom, hátha a többiek is mondanak még ötleteket.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz amargo #14634 üzenetére
A kevláros (hajtogathatós) mindig jóval drágább. Gondolom drágább a gyártása. Viszont magaddal viheted hátizsákban összehajtva, míg a drótosat kissé nehéz hajtogatni.
Contikból sok helyen lehet kapni nagyon olcsón, kétezer forint körül felirathibás, kisebb szálhibás darabokat. Van aki szereti és használja ezeket, van aki nem szereti, de tény, hogy olcsóbbak és elvileg jók is.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
ludsimon
veterán
válasz amargo #14634 üzenetére
Nekem mindennél fontosabb, hogy aszfalton tökéletes legyen.
Szempontjaim:
-Könnyű bringa legyen
-Erős váz, ha sietek és leugrok egy magas patkáról bírja azértNyáron egy ilyen bringát akarok összerakni.
Gyorsan szeretek gurulni, de nem versenybringát akarok, mert az szart se ér terepen.
Én olyat akarok ami azért bírja terepen is, ha terepre kényszerülök.undefined
-
rétisün
veterán
válasz amargo #15126 üzenetére
az csak egy automatikus válasz e-mail, amit a rendszerük küld, ha a honlapon rendeltél.
lehet, hogy nálam csak utánajárnak, be tudják-e szerezni amit szeretnék (honlapon nincs, de ez korábban sem volt akadály) azért nem válaszoltak még. elkezdhetnék keresgetni másfelé, de így nem tudok, amíg nem reagálnak valamit.war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
ludsimon
veterán
válasz amargo #15320 üzenetére
Igen hasznos.
Én is így csinálom, csak állványom nincsen, meg nem szedem le a gumit.
Mennyiért lehet ilyen profi állványt beszerezni?
rétisün
(PH! addikt)
(#15321) rétisünIgen. De emlékszem, egyszer akkora ütést kapott az első kerék. Maga a felni hajlott meg tojás alakba, persze nem annyira vészes.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
rétisün
veterán
válasz amargo #15329 üzenetére
én úgy vettem észre, hogy a ridebike/ebike nagyjából ugyanaz, csak az ebike ált. kicsit olcsóbb
igaz, pont ma mondták az egyik bicajboltban, hogy az ebike-on milyen pofátlan árak vannak. lehet, de eddig mindig megküldték, mai kellett, ami a helyi boltokra nem bizony mindig jellemzőwar...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest