Hirdetés
-
PROHARDVER!
Minden játéknak van története. Azonban csak egyetlen egynek legendás... A legenda mindig visszatér!!! - The Legend of Zelda 1986 - Egy év amelyre minden Nintendo fan szíve összerezzen. Ebben az évben jelent meg The Legend of Zelda amely Mario mellett a Nintendo 2. legsikeresebb sorozata. Főhőse Link, egy Hylian, akinek minden részben akad problémája a gonosszal, de ő mindig győzedelmeskedik mindenki örömére. Eddig 17 Zelda játék jelent meg, de a sorozat nem szakad meg. A Twilight Princess az eddig verhetetlen Ocarina of Time nyomdokain haladva próbálta letaszítani ot a trónról a Világ Legjobb Játéka címért! A most megjelenő Skyward Sword is e célból készült...vajon sikerül neki? Beszéljünk erről! Beszéljünk arról miért tartjuk Linket az egyik legcoolabb játékkarakternek, hogy milyen nagyszerü elme Shigeru Miyamoto, mindenről beszéljünk, de egy biztos: A Zelda a Legjobb!
Új hozzászólás Aktív témák
-
xuldar
addikt
válasz
Sirandrish #1599 üzenetére
Látom, nem esett le. A sziklák önmagukban, feltűnő módon jeleznek egy-egy lehetséges rejtekhelyet. A Stone of Agony viszont azokat jelzi, amiket semmi mással nem találnál meg magadtól, vagyis a semmi közepén robbantható lyukakat. Attól, hogy "tudtoddal" nincs ott semmi, még ott van
-
Sirandrish
Topikgazda
-
xuldar
addikt
válasz
Sirandrish #1597 üzenetére
Azért, mert egy szikla messziről is látszik, és evidens, hogy lehet alatta lyuk. A sziklákat mindig szétrobbantjuk, szétcsapjuk. A csupasz földön viszont nem nagyon látszik semmi. Kakarikoban is van egy a mező felőli bejárat és a nagy fa között a nagy semmi közepén. Több mint 10 éve nem játszottam vele, szóval nem tudom már, mi van lent, de van ott egy robbantható lyuk.
-
Sirandrish
Topikgazda
Kérdés:
Ocarina 3DS
Amit 20 skullért kiváltok az a Shard of Agony, az hogy működik? Értem én hogy a "secretek" mellett pulzálni kezd, de nagyon trágyán működik. Amikor megyek befele Goron City-be és van az a kis kő emelvény amin sok kis szikla van és az egyik felében 3-3 szív van a másik felében meg 3-3 rupi van..nah ott pulzál mint az atom.
Ellenben amikor megyek fel a hegyre és van egy hatalmas szikla amit szétrobbantok egy lyuk van alatta, ott meg semmit sem csinál... -
ldave
félisten
válasz
Sirandrish #1594 üzenetére
Nekem főleg az egyszerűsített tárgymenedzsment ami nagyon bejött, Water Temple sokkal egyszerűbb, hogy nem kell folyton a menüben mászkálni a hülye csizma miatt, mint N64-en kellett. Ja meg a stabilabb framerate
-
Sirandrish
Topikgazda
3D-s Dodongo is kifilézve..nagyon király a 3D-s Ocarina
-
Sirandrish
Topikgazda
3D-s Deku fa akasztva
-
Sirandrish
Topikgazda
Egyébként valaki tolta már a 3DS-s Zeldát? Milyen? Mennyire használja ki a 3D-t?
-
xuldar
addikt
válasz
Sirandrish #1589 üzenetére
Nagyon jól néz ki, de az ára picit húzós...
-
Sirandrish
Topikgazda
válasz
Dr.F.E.R.I. #1588 üzenetére
Mivel a gép mellett egyelőre nem lesz pénzem játékokra, így kell egy Zelda amivel elütöm az időt
Mellesleg nekem is nagyon bejön.Gondolkodtam hogy elég-e a sima 3DS...de az XL jobban vonzott
-
Dr.F.E.R.I.
addikt
válasz
Sirandrish #1587 üzenetére
Az ezüst-fekete XL mellett ez a gép néz ki a legjobban.
-
Sirandrish
Topikgazda
Úgy fest a dolog hogy talán veszek egy ilyentet
Természetesen nem az 576-ból
-
xuldar
addikt
válasz
Sirandrish #1583 üzenetére
Még a zenében is vannak Zeldás elemek
-
-
ldave
félisten
Egész jó Zelda-klón a Kickstarteren, PC-re: Midora
-
ldave
félisten
Nendoroid Link
-
ldave
félisten
válasz
Dr.F.E.R.I. #1576 üzenetére
Szerintem itt az lenne a poén, hogy sokan azt hiszik, hogy a főszereplő neve Zelda, nem pedig Link.
-
ldave
félisten
-
ldave
félisten
-
ldave
félisten
válasz
Sirandrish #1571 üzenetére
Ha minden igaz, akkor annyi segítség van most a Wii U-s verzióban, hogy a Miiverse-re megosztott képeket le tudod menteni magadnak, szóval megcsinálható az egész gyűjtögetés egyetlen fénykép készítése nélkül is
-
Sirandrish
Topikgazda
Mi egyszer toturival kifulloltuk...
Ugye csak második végigjátszással tudod megcsinálni, mert mire megkapod az elsőbe a fényképezőt, addigra már leütsz 1-2 olyan bosst amit csak ott és akkor látsz. Mi nekimentünk ugye újra..le is fényképeztük az első bosst, és a faszi nem fogadta el
Még jó hogy nem mentettünk közbe így újra tudtuk kezdeni...megint -
ldave
félisten
válasz
Sirandrish #1569 üzenetére
Nem, az ilyen gyűjtögetős dolgok sose érdekeltek igazán.
-
ldave
félisten
Óó, áháá! Na akkor vissza a tervezőasztalhoz
-
ldave
félisten
válasz
Sirandrish #1563 üzenetére
Ezt a képet nem fogadja el: [link]
-
ldave
félisten
válasz
Sirandrish #1563 üzenetére
note to self: meeting alatt, fél kézzel ne fórumozzak egy összenyomott ablakban
-
ldave
félisten
válasz
Sirandrish #1561 üzenetére
Azaz, pedig az fotóztam neki, nem nem fogadta el, merthogy nem sápadt vagy valami. De majd este tolok egy képet róla, aztán megmutatom.
-
ldave
félisten
válasz
Sirandrish #1559 üzenetére
Na, végre van itt egy szakértő
WW kérdés:
Van egy faszi Windfall szigetén, aki azt akarja, hogy fotózzak neki valami sápadt dolgot. Lekaptam egy teliholdat, de nem fogadja el. Mi lehet a gond? Este majd tolok róla egy képet is. -
ldave
félisten
Link variációk
-
ldave
félisten
Wind Waker: van az a küldetés, hogy a Deku Tree magjait kell megöntözni szerte szét a világban. Azt egyszerre kell megcsinálni 30 perc alatt vagy lehet egyesével is?
-
ldave
félisten
Hoppá, a Wikipedia mai napi kiemelt cikke nem más, mint a The Legend of Zelda: Link's Awakening
-
xuldar
addikt
válasz
Sirandrish #1551 üzenetére
Ebben konkrét helyszínek vannak a Link to the Pastból, nem csak külsőre ugyanaz. A játékmenet viszont jelentős felújításon ment át. Nagyon várós!
-
Sirandrish
Topikgazda
válasz
Dr.F.E.R.I. #1552 üzenetére
Szerintem 1-2 óra alatt szokható
-
Dr.F.E.R.I.
addikt
válasz
Sirandrish #1551 üzenetére
Most néztem meg pár perccel ezelőtt 3ds-en, fenn az eShopban a videó 3D változata. Nekem nagyon tetszik ez a régies látványvilág, csak nem tudom, mennyire lesz zavaró a szintek közt ugrándozni. Még ami bizarr nekem, ez a falonjárás, ettől picit tartok.
-
Sirandrish
Topikgazda
The Legend of Zelda 3DS Gameplay Trailer
Van egy "enyhe" Minish Cap érzése...csak itt nem mini leszel hanem papír
-
ldave
félisten
válasz
Sirandrish #1548 üzenetére
Kellene, de ebben a pár hónapban brutál túlköltekeztem magam, szóval sajna most nincs rá keret, megálljt kellett parancsolnom magamnak
-
ldave
félisten
válasz
Sirandrish #1546 üzenetére
Te, Andrish, ezt mivel magyarázod?
-
Sirandrish
Topikgazda
válasz
Dr.F.E.R.I. #1545 üzenetére
Jaja..én is nézegetem a Devian Artot és próbálok is némi ihletet szerválni
-
Dr.F.E.R.I.
addikt
válasz
Sirandrish #1544 üzenetére
Bocsi, nem szeretném teleszemetelni a fórumot, de Deviantart-on nagyon szép 'master sword'-képeket találtam. Talán ez az egyik legszebb.
-
Sirandrish
Topikgazda
válasz
Dr.F.E.R.I. #1543 üzenetére
És a kardos motívumba hova tennél egy Templom belsőt, beszűrődő napfénnyel?
Egyébként köszi a segítséget, de túlzsúfolni se szeretném..
Most épp azon gondolkodom hogy ami az előbb mondtál hogy a Triforce jelentését ilyen szalagra bele lehet-e valahogy építeni, de szerintem az már sok lenne vagy valamit ki kéne hogy hagyjak..Nah erre még alszom 1-2-t szerintem
-
Dr.F.E.R.I.
addikt
válasz
Sirandrish #1542 üzenetére
Nekem az Ocarinában a kedvenc helyszínem az Idő Temploma volt, ahol ugye Linkkel előre-vissza tudtunk utazni az időben. Nagyon tetszett a letisztult, minimalista belső dizájn, de főleg az, ahogy a csarnok közepén ott volt az emelvény, ahová a kardot kellett beszúrni, az ablakokon átszüremlő fény pedig igazi misztikus hangulatot adott hozzá. Ha egyetlen meghatározó képet kellene kiemelnem a játékból, akkor ez volna az.
-
Sirandrish
Topikgazda
válasz
Dr.F.E.R.I. #1541 üzenetére
Hát már nem tudom..de valami egyediséget szeretnék belevinni, hogy azért ne egy az egybe legyen copyzva..
Szerintem megy majd egy felirat alá vagy felé az tuti, de még valami "csavar" kellene bele -
Dr.F.E.R.I.
addikt
válasz
Sirandrish #1540 üzenetére
A színes tetkókról nekem sincs nagy véleményem, úgy néznek ki vele az emberek, mintha leöntötték volna őket egy vödör festékkel. Sokkal letisztultabb a hagyományos egyszínű szerintem is.
Szerk.: vehették volna az ábrát 20-30%-kal kisebbre, így aránytalanul nagynak tűnik az illető karjához képest.
-
Sirandrish
Topikgazda
válasz
Dr.F.E.R.I. #1539 üzenetére
Azon a képen is van valami az "ábra" alatt csak nem nagyon értem
Illetve ez a kép nagyon szép és jó, de én mindenképp feketét akarok..a színes nekem túl csicsás, és pl ez az ábra is túl zsúfolt lenne feketében..
Elvesznének a részletek..annak meg semmi értelme nem lenneAzért ez sem gyenge
-
Dr.F.E.R.I.
addikt
válasz
Sirandrish #1538 üzenetére
Sok helyen látom, hogy a triforce eredeti 'erő-bölcsesség-bátorság' jelentését tetováltatják a szimbólum közelébe. Egyébiránt jogosan, mert eredetileg - a játék szerint - is ezt az üzenetet hordozza. Az Ocarinában mutatták azt a három istenséget, akik megalkották, a játékban nincs ezeknek valamilyen ál-ősi nyelve? Mert akkor kézenfekvő lenne ezen a nyelven kiírni, ha van ehhez tartozó írás.
-
Sirandrish
Topikgazda
válasz
Dr.F.E.R.I. #1537 üzenetére
De a kardos pajzsos motívum így is úgy is maradna
Tehát azt nem vetettem el csak az alá vagy felé ívesen lehet odabiggyesztek egy zelda feliratot is, csak még nem tudom milyen betűvel -
Dr.F.E.R.I.
addikt
válasz
Sirandrish #1536 üzenetére
Tudom jól, hogy Zelda-őrült vagy, csak én a képi szimbolikákat nagyobb előnyben részesítem. Egy szimbólum sokszor bírhat több jelentésárnyalattal, míg a szöveg egy elég egzakt dolog. Valamennyire én is ismertem a Zeldát, de azt például nem tudtam eddig, hogy saját írásrendszert is alkottak hozzá (illetve nem tűnt fel). Viszont a háromszögek és a jellegzetes kard motívumaira rögtön ráismertem magam is. Ennél fogva nagyobb lehet a 'cool-faktora' (hogy divatos kifejezéssel éljek), ha egy magamfajta földi halandó szeme is megakad rajta. Az önkifejezés az mondjuk másabb tészta, azt csak Te tudod eldönteni, mi a jó neked, mások nem. Természetesen nem szerettelek volna lebeszélni semmiről, meg persze rábeszélni sem, csak egy vélemény volt.
-
Sirandrish
Topikgazda
válasz
Dr.F.E.R.I. #1535 üzenetére
Nem tudom feltűnt-e hogy ez egy Zelda topik, és hogy én egy Zelda őrült vagyok, illetve hogy amit linkeltem "ősi" nyelvek, azok mind mind a Zeldában használatosak.
Tehát úgy ősi hogy a Zelda univerzumban ősi..nah érted nem?" 'olvashatatlan' írást (kínait, japánt, meg mindenféle sznobkodást) értelmetlen feltetoválni, mert ha nem ad át semmilyen üzenetet a külvilágnak,"
Én magamnak csináltatom és nem a külvilágnak..
Nem akarok üzenni vele senkinek semmit..nekem kell hogy tetsszen és nem annak aki látja, végül is én fogom életem hátralévő éveiben viselni. -
Dr.F.E.R.I.
addikt
válasz
Sirandrish #1533 üzenetére
Szerintem ezeknek az "ősi" nyelveknek egyike sem régebbi 15-20 évesnél... Ha ősit akarsz, és nem valami mű vackot, még mindig ott a jó öreg rovásírásunk. Amúgy mindettől független az a véleményem, hogy 'olvashatatlan' írást (kínait, japánt, meg mindenféle sznobkodást) értelmetlen feltetoválni, mert ha nem ad át semmilyen üzenetet a külvilágnak, csak egy üres, öncélú dolog marad. Inkább ábratetkó, a fentebb belinkelt kardos elég jól néz ki.
-
Sirandrish
Topikgazda
válasz
Sirandrish #1531 üzenetére
Vagy ilyen ősi nyelven kellene vagy ha olvasható akkor a Ravenna és a Sherwood tetszik!
Vélemény?
Az egyik a TP-be a másik a WW-ben volt jelen -
ldave
félisten
válasz
Sirandrish #1531 üzenetére
Na most elvetted a kedvem
Amúgy szerintem szöveg hülyén mutat tetkóban, csak simán egy ábra sokkal szebb.
-
Sirandrish
Topikgazda
Ez lehet kevésbé mutatna jól az én szőrös seggemen
Komolyra fordítva: Próbálok kitalálni valami egyedit is a tetkóba..esetleg valami szöveg, persze zeldás betükkel..
Nem tudom..de valami kéneSzerk: Mondjuk ebből alá hogy Zelda
Vagy ilyenből..ez elvileg a TP-ben használt Latin-Hylian
-
ldave
félisten
válasz
Sirandrish #1529 üzenetére
Szerelmes vagyok
-
Sirandrish
Topikgazda
-
ldave
félisten
válasz
Sirandrish #1527 üzenetére
Király
Rákerestem google képkeresővel a "Zelda tattoo"-ra, vannak nagyon durva dologok
-
ldave
félisten
Nagyon pöpec Zelda fanart (steampunk stlye):
-
ldave
félisten
válasz
Sirandrish #1523 üzenetére
Már csak valahogy dedikáltatnom kéne Miyamoto-val
-
ldave
félisten
válasz
Sirandrish #1520 üzenetére
Na persze, kecskére káposztát?
-
Sirandrish
Topikgazda
Köszi srácok...nagyon igényesnek néz ki képek alapján
-
ldave
félisten
válasz
Sirandrish #1515 üzenetére
Amazonnál drága, én innen vettem, bár olcsónak itt se mondható, viszont ingyenes a postázás. Lényegében képek és történetek vannak benne.
Bevallom kikölcsönöztem pdf-ben az internetről és annyira megtetszett, hogy úgy döntöttem helye van a polcomon. -
Dr.F.E.R.I.
addikt
válasz
Sirandrish #1515 üzenetére
Itt még bele is tudsz lapozgatni.
-
Dr.F.E.R.I.
addikt
Szép kiadvány, de nekem nem jelent annyit ez az univerzum, hogy beruházzak rá. Hirtelenjében egyetlen hasonló kezdeményezés jut csak eszembe, amit egy lapon lehet vele említeni: Peter Jackson és stábja amilyen aprólékos részletességgel, fizikai formában megalkották a Gyűrűk Ura világát. Nekem a gyűjtői DVD-ken van meg rengeteg anyag, de kiadták ők is artbook formában. A Zelda játékok és a Gyűrűk Ura szimfonikus zenéi pedig szintén ott vannak a szeren.
-
ldave
félisten
Ja, amúgy rendeltem egy ilyet
Áprilisban adják ki EU-ban.
-
ldave
félisten
válasz
Dr.F.E.R.I. #1511 üzenetére
Szerintem a Wind Waker remake hagyományos, gombos irányítást kap kiegészítve GamePad tapi funkciókkal, de az új, Wii U-s Zelda marad a Skyward Sword mozgásérzékelős irányításánál. Legalábbis én erre tippelek
-
Dr.F.E.R.I.
addikt
Találtam egy rajongói videót, amiben egy fiktív irányítási rendszert mutat be az emberünk a Zelda WW remake esetében. Alapvetően a táblakontrollert használja, de a wiimote is előkerül. Csak egy elképzelés, nem hivatalos N videó.
-
ldave
félisten
Szerintetek az új, Wii U-s Zelda (nem a WW remake) milyen irányítással lesz? Visszatérnek a gombokhoz hogy használják a GamePad-ed vagy marad a Skyward Sword-féle Wiimote-s rendszer? Én utóbbinak jobban örülnék.
-
Sirandrish
Topikgazda
válasz
Dr.F.E.R.I. #1506 üzenetére
Zelda remake érdekelne elsősorban meg ofc majd idővel az új zelda..
Néztem amúgy..majdnem 100K, szóval mindenképp várok néhány hónapot -
Dr.F.E.R.I.
addikt
válasz
Sirandrish #1505 üzenetére
Elég drágák, én a helyedben megvárnám a nyári ráncfelvarrást, +egy esetleges árcsökkentést. Persze ha csak nem akarsz mindenáron olyan játékokkal játszani, amik még ősz előtt kijönnek.
-
-
ldave
félisten
Szóval Wind Waker remake-el indul a Wii U-s Zelda történet, nekem az a rész kimaradt teljesen, szóval örülök neki. Már épp azon gondolkoztam, hogy szerzek Wii-hez GC memkarit és joy-t, bepótolni pár klasszikust.
Az új Zelda pedig új koncepció alapján készül, open-world, talán co-op, szintén jó hírek.
-
ldave
félisten
-
Dr.F.E.R.I.
addikt
Pont karácsonyra vittem végig az Ocarinát. Nagyjából azt kaptam, amire számítottam, sőt még pozitív irányban is csalódtam. A grafikája nagyon jó lett, az eredeti játék ehhez képest - videók alapján - teljesen fakónak, élettelennek hat. A történet ugyan végtelenül sablonos, de a részleteket olyan szépen kidolgozták, hogy az ember mégis beleszeret. Két komolyabb hibája azért van, amit felróhatok neki.
Egyrészt az irányíthatósággal gyűlt meg a bajom, részint mert csak analóg kart kezel a játék, nagyrészt viszont a túlzott automatizálásból fakadó buktatók miatt. Sokszor pl. nem tudta eldönteni csóri gyerek a peremeken, hogy akkor ugorjon, vagy másszon inkább
... De ami nagyon idegesítő, a bénábbnál bénább kameramozgások, amik sokszor mindent mutatnak, csak amit kellene látnom, azt nem. Az volt a csúcs, mikor akkurátusan célzok az íjjal, a szörny rátapos egy kapcsolóra, felsiklik a rács mögöttem, a program pedig rögtön odakapja a kamerát (hűha, most aztán felnyílt a rács!
), de ott is hagyja - a szörny meg azt csinál mögöttem, amit úri kedve diktál...
A másik fekete bárány a szopatások voltak, amiknek a továbbjutás érdekében muszáj voltam alávetnem magam. Nem a rejtvényekről, puzzle-jellegű dolgokról beszélek, mert azokat hosszabb-rövidebb idő alatt kitalálja az ember, sőt sok esetben már előre láttam, mit kell csinálni (kb. a játék közepétől, mikor már ráéreztem a készítők agymenetére - korábban nem Zeldáztam), hanem olyan dolgokról, amik feleslegesen keserítik csak a játékélményt. Ilyen, amikor kb tudod, mit kell tenned, de ha nem pontosan úgy teszed, ahogy a készítő gondolta, akkor puffneki. Zenélhettem én a nagytesónak napestig az ajtaja előtt, hogy beengedjen, mire a kőben meglestem, hogy egy lépéssel hátrébb, a szőnyegen állva kellett volna okarinázni... Ami itt a csúcs volt, hogy egy tolható blokk tetejére nem tudtam felmászni. 110% voltam benne biztos, hogy fel kell valahogy, mert más út már nem vitt előre, mindent végig jártam. De csak tolni engedte, felmászni rá nem, bármilyen szögben álltam is mellé. Megnéztem a követ, az is mutatta, hogy másszak fel. Hurrá. Visszakászálódtam a labirintusba, továbbra sem engedte. WTF, programhiba
Go to Zeldadungeon. '...Hehe, cibáld oda a tömböt, hehe, mássz rá föl,...' Pfff... Már nagyon eltökélt voltam, és már ugye biztosan jó helyen is kotorásztam, így csakazért is addig akartam a gyereket nyüstölni, amíg fel nem mászik arra a tömbre (a fenti pár sorba úgy két nap krónikáját tömörítettem bele). Na az volt a nyitja a dolognak , hogy ha nekimegy a kölök a tömbnek, akkor a program nagyvonalúan felajánlja, hogy ellöködhetem valamerre. Ilyenkor viszont semmit nem szabad csinálni, csak tovább lépkedni egyhelyben, és akkor pár másodperc múlva felkínálja végre a mászást is, mint opciót... Bevallom, világéletben gyűlöltem az automatikát, mikor egy gép, vagy program akarta megmondani nekem, mit akarok, és sajnos nem a szépséges Zelda lesz az, aki kigyógyít ebből a perverz bajomból...
Technikailag az tetszett nagyon a játékban, hogy mindent, ami nem kívánkozik a 3d képernyőre, azt átpakolták az alsó érintőre. Nem kell szíveket, tárgyakat, térképeket bámulni, amik a vége felé már kitakarják előled a fele hátteret, hanem okosan-ügyesen kettéosztották a játékot, kihasználva a duál képernyős rendszert. Előre látom, hogy a Wii U verzió is ezt a módszert követi majd - és helyesen. A Nintendo szerint nem kell ugyan a Zelda-techdemó szintjét várni a következő játéktól, de az biztos, hogy azt nem fogom már kihagyni. Régebbi részekkel már nem hiszem, hogy játszani fogok (talán a két Wii-re megjelent kivétel lesz), de tényleg elég szórakoztató ez a zeldázás, mégha nem is lopta be a szívembe magát annnyira, mint a jó öreg Mario
. Hozzáteszem, lehet hogy tizenéve még más lett volna a hatás...
Új hozzászólás Aktív témák
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Okos Otthon / Smart Home
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Videós, mozgóképes topik
- Filmvilág
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Battlefield 6
- RETRO beárazás (mobil, PC, konzol)
- Szívós, szép és kitartó az új OnePlus óra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- További aktív témák...
- Azonnali készpénzes GAMER / üzleti notebook felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- Bomba ár! HP Elitebook 850 G5 - i5-8GEN I 16GB I 256GB SSD I 15,6" FULLHD I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude 7390 2in1 - i7-8G I 16GB I 256SSD I 13,3"FHD Touch I HDMI I Cam I W11 I Gar
- Tablet felvásárlás! Samsung Galaxy Tab S10+, Samsung Galaxy Tab S10 Ultra, Samsung Galaxy Tab S10 FE
- Xbox Ultimate előfizetések