Új hozzászólás Aktív témák

  • dchard

    veterán

    válasz Canonfan #10777 üzenetére

    Ugyan nem engem szólítottál meg, de nekem is sárgult a kijelző, bevittem, 3 és fél hét után állítólag "újragélezéssel" megjavították, gyakorlatilag a kijelző panelt biztosan cserélték. Majd 3 hónappal később ismét megsárgult pontosan ott, és pontosan ugyanúgy, a már "megjavított" helyen.

    Két további kollégámmal pár hét késéssel vettünk ugyanilyen telót, mindhármunknál előjött ugyanott és ugyanúgy a sárgulós hiba.

    A szoftvernek persze semmi köze hozzá, de ismerve a wayteq köcsögségét én visszaraknám rá az eredetit. Az egyik kollégámnak a szintén kijelző sárgulással bevitt telót megpróbálták szarul összerakva visszaadni, majd miután reklamált, visszavették és nyomtak rá (csak úgy poénból) egy factory resetet. Mikor erre rákérdezett csak gúnyosan mosolyogtak.

    Ráadásul kiköltöztek az egyébként sem belvárosi Ecseri úti metrótól egy olyan helyre, ahová értelmesen nem lehet BKV-val eljutni.

    Nálam most jön majd a második kör.

    Ezekre készülj fel.

    Dchard

Új hozzászólás Aktív témák