Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dfsz34

    őstag

    válasz mistixx #375 üzenetére

    Hasonlóan zöldfülű versenyző, de a rokon gyerekek nagyon profik és figyelem őket, amikor játszanak.

    A KV1 egy lövéssel ki tud nyírni egy könnyű német harckocsit, viszont a német mozgékony, fordul, gyorsul. Körbe kell menni, amennyire lehet, ráadásul, ha nagy ágyúja van a KV1-nek és nincs gyorsítója, akkor lassan is tölt be, tehát el kell "ugrani" a lövése elől és utána gyorsan lecsapni rá, meg körözni körülötte. A baj csak az, hogy még így is nehéz belőni stock ágyúval. Esetleg az arty-ban vagy a csapattársakban lehet bízni, a KV1 általában megáll, ha harcba kerül, kevés olyan profi van, aki harcközben is mozgatja, ez ad némi előnyt az arty-nak meg a többieknek is, hogy odaérjenek.

    Egyszer láttam egy olyan trükköt, hogy talán a vezetőt vagy valakit kilőtték és utána annyira lassan fordult a KV1 tornya, hogy röhögve körbekerülték, mire szerencsétlen forgatta a tornyát mindenfele, de túl lassú volt, leszedték.

    Ezzel együtt nagyon nehéz könnyű tankkal leszedni egy KV1-t, ahogy én látom. Valahogy a hátába kell kerülni, mert lassan fordul. Szedtem már le KV1-et P4-el úgy hogy a hátába kerültem és próbált fordulni én meg mentem vele, mire a torony is odafordult, már vége volt. Igaz a 75mm csúcságyúval, az jóféle kis fegyver.

    De ritka az olyan helyzet, hogy csak ti ketten vagytok, tehát ez a baj igazán. Ha nekiállsz manőverezni, akkor csak ott lesz valaki, aki beléddurrant, velem mindig ez történik, elkezdem a keringést és valaki belémlő és mondjuk megállít, aztán szevasz, addigra a KV1 is "ügyesen" odaforgatja az ágyút és kész.

    Szerintem tisztán 1:1 -ben némi tereptárgy segítségével simán ölhető lenne a KV1, de csatában nehezebb dolog ez.

  • dfsz34

    őstag

    válasz Napfénysüti #389 üzenetére

    hát igen sok olyan van aki viszont direkt ezt csinálja. ott áll mellettem és ugyanúgy tiszta rálátása van a célra, de hagyja hogy löjem és kockáztassak és csak vár és befejezi helyettem Mondjuk azt nem tudja, ha én lövök, hiába van bokor mögött, akkor ő is látszódni fog, szevasz.

    engem mondjuk idegesít, mert nem egy meccs ment már el ilyeneken, akik csak várnak a lövéssel, hiába tiszta a cél, de egy lövés egy kill (van is egy ilyen nevű harcos, hogy one shoot one dead vagy vmi hasonló :) ) a céljuk

    mondjuk az ellencsapatban is vannak ilyenek, de ha nem jó az eloszlás, akkor elmegy a meccs az ilyeneken

  • dfsz34

    őstag

    Ma 6-os csúcs és 80% 4,5 mellé berakott egy MS-1-et, szegény, elbújt valahova...

  • dfsz34

    őstag

    válasz Djuree #588 üzenetére

    Én speciel nem kedvelem a 3 vagy még több arty-s meccseket. Valahogy elveszi a játék ízét. Nem lehet taktikázni kicsit, semmit, mert ha nem mozog az ember, mint mérgezett egér és rááll 2 vagy több Arty semmi esélye, főleg lassabb KV1, KV1s-el...

    Biztos, hogy van akinek ez tetszik, de nem én vagyok az.

    1 arty rendben van, hogy a nagyon állóharcosokat is mozgásra késztesse, de ez a 3-4 már nagyon nem jó, elviszi a játékot egy eszelős lövöldözős irányba, mert megállni nem lehet, 10 métert egyenesen előre gurulni nem lehet. Arról nem is beszélve, ha tényleg életszerűre akarják megírni, ahogy állítják, akkor az arty szerepe teljesen hibás, az életben nem céloztak az önjáró lövegek ennyire pontosan, persze, pontos koordináták mellett, teljesen álló járművet esetleg,

    ma több olyan meccsem is volt, ahol pedig cikkáztam a KV-1s.el meg hirtelen megálltam, elindultam, de 3 arty volt és úgy körbelőttek, hogy esélytelen volt bármit csinálnom, pedig leszedtem egy ellen gépsárkányt és a másik kettő elől el tudtam bújni, de a 3 arty elől persze nem, ha meg kidugom az orrom, akkor a két lesben álló tank nyír ki, pedig lett volna jó taktika, csak ott meg egyenesen kellett volna mennem kicsit, a tankok elől takarásban, dehát nem megy az ilyen 3 arty mellett...

    nem szeretem az ilyen meccseket, nem izgalmasak, mert nekem a kis taktikázás, helyezkedés, ami tetszik, amit teljesen lerombol a 3 arty,

    nem kéne ezt az arty dolgot nagyon erőltetniük, meg másrészt teljesen irreális a szerepe 1-nél többnek

    [ Szerkesztve ]

  • dfsz34

    őstag

    válasz vhw #608 üzenetére

    Azért érdekes, hogy játék alatt is, meg a fórumon, hogy osztják sokan a kezdőket, miközben a "profik" is csinálnak akkora hülyeségeket, hogy a fejem fogom a baromsága láttán, de ő noobozhat, meg moronozhat, ha neki szól valaki, akkor meg...

    A másik dolog meg vajon a sok noob nélkül szerinted meddig lenne életképes ez a játék? Ki tartaná el a fejlesztőket?

    A sok perverz embert én sem értem, hogy osztja a kezdőket, de vannak nagyon normálisak, múltkor pl egy arty látta, hogy kezdők maradtak a végén és adta a tanácsokat, ki hova helyezkedjen meg nagyon jól fedezte az embert, amikor elindult, meg is nyertük, teljesen korrekt hozzállás, a másik véglet meg, amikor a nagyarcúnak szétlövik a seggét, aztán elkezdi szidni a csapatot

    egyiknek mondtam már, hogy a sírból nem pofázunk, zombik nem kellenek, húzzon vissza a garázsba, ha értelmeset nem tud szólni :)

  • dfsz34

    őstag

    válasz vhw #616 üzenetére

    Én azt nem értem, ha nagyjából egyenletes a kezdők, noobok eloszlása, akkor érdemben nem befolyásolja az eredményt. Ez a tiszta logika, innentől mindenféle vereséget a kezdőkre fogni lehetséges, csak nem jogos és főleg nem igaz. Persze, ha valaki sőtét összeesküvést sejt, hogy mindig hozzá osztják be a keződket, akkor úgy már van értelme, máskülönöben nem nagyon.

  • dfsz34

    őstag

    válasz smisa #619 üzenetére

    Fent van, de azt tapasztalom, hogy van amikor az én csapatomnak áll a zászló és van amikor nem meg legtöbbször +- 20% -on belül van, ami persze nem kevés, de erre nem fogom az eredményt.

  • dfsz34

    őstag

    válasz nyunyu #812 üzenetére

    Akkor visszaveszem a Su76-t és meglátom mennyit lehet vele farmolni, legalább az árának a dupláját
    visszahozom vele. Legalább elérem vele a 3 millió kreditet a hétvégén. A SU76-al egész jól ment, legalábbis ha nem raktak be nagy vasak mellé...

    mondjuk lehettek volna egy kicsit megengedőbbek tier 4-5-6 gépek, amik nekem vannak most, dehát legalább a 2 éves akcióban lehetett aratni rendesen, most csak kicsit lehet,

    az x3-t kéne valahogy jól kihasználni, nem tudom, hogy az-e a jó taktika, de ha szorzózni akarok, akkor mindig várok a bázison 1 percet és utána indulok csak a nagyobb nyüzsgés irányába, mert annál dühítőbb olyankor nincs, mikor az arty kikap az elején és a többiek megnyerik úgy, hogy én még jóformán az ellenséget sem láttam

  • dfsz34

    őstag

    Felkerült a KV-1s-re a troll ágyú, már csak az erős motor kell, meg az egy skilles legénységnek kell elkészülni a KV-1 és akkor tényleg pusztító lesz ez a tank.

    Úgy látom, nem lesz gond az XP termeléssel, akkorákat sebez ez az ágyú, hogy öröm nézni és pontos is. Kissebbeket egy jól célzott lövéssel kivégzi. Még a Tiger P-nek is kicsipkéztem vele a s..ggét, úgy futott előlem, hogy tényleg átjárt valami káröröm féle, persze ez játék, de maga érzés jó, eddig általában fordítva volt, lapultam, mint sz.r a fűben vagy menekültem törve-zúzva, ha tiger p-t láttam, mert nem tudtam eddig sebezni, most már az a kérdés, hogy ki az ügyesebb. Persze neki még mindig sokkal egyszerübb, 2 lövésből megvagyok neki, fordítva már több kell, de nem kell kiálni 1:1-ben vele és akkor nincs gond.

    Egy nagy gond van csak, hogy drága a lőszer, mint a fene és kapcsolgatnom kell az olcsóra, ami időigényes. Kéne már nagyon az előérzet képesség és akkor mehet a pusztítás, nagyvadakra mehet néha-néha egy gyors gold lövés, kisebbekre olcsó lőszer, közepesekre meg a drágább.

    Mondjuk elég sejtelmes a leírása, hogy esélyt ad rá, hogy típusváltásnál azonnal be legyen töltve a lövedék, majd a gyakorlatban kiderül hogyan működik ez, ha végre befejeződik a tréning.

    Normális ágyúval máris más a játék, utolsó 10 meccsem, 3-5 kilőtt tank, 3 volt a legkevesebb, 5 a legtöbb eddig, 1805-ös sebzés a csúcs, úgy, hogy én voltam a top a KV-1s-el, gyakorlatilag kilyuggattam 6-7 másik tankot és ha nem is lőttem ki mindet, de utána már könnyebb dolga volt a többieknek. KV1 egy lövésre kivégezve, némi tűz rásegítéssel ugyan, jó lesz ez, bár ha berak nagyok közé, ott valószinüleg leszednek majd pillanatok alatt, de most jó a sorsolás eddig.

    Csak a lőszerrel kell nagyon takarékoskodni, mert iszonyat drága és ha mellé még kilőnek és/vagy vesztünk is, akkor már bukó a kör könnyen.

  • dfsz34

    őstag

    Segítsetek, hogyan tudom visszanézni a csatát?

    Volt egy durva jelenetem, amikor su122-vel átgördültem egy kisebb dombon és esés közben szétlőttem egy ott lapító IS3-t és utána, amikor tudtam újra mozogni, meg egy jagdpanther-t lerohantam a lejtőn lefelé és szintén vége lett, mint a botnak.

    Megnézném újra a zuhanás közbeni lövésemet

    Érdemes volt megvenni a SU122-t, elképesztően izgalmas csatákat lehet vele menni, legalábbis, amikhez eddig szoktam a KV1-el meg a KV1s-el, ahhoz képest. Famrolni is lehet vele okosan, de vigyázni kell nagyon mikor melyik lőszert használom, mert elég drága, úgyhogy vaktában nem lehet lövöldözni.

  • dfsz34

    őstag

    válasz GrooveHero #1138 üzenetére

    Kösz, sikerült visszanéznem. Végül is nem zuhanás volt, csak meredek volt a domboldal, ahol lezúgtam, na mindegy, így sem votl rossz, biztos meglepődött kicsi az IS3 :) , mert ilyen meredek oldalon ritkán támad TD

    ahrn: nekem még annyit sem hoz, főleg ha én vagyok az alsó tierben, akkor kereshetem a hátát meg az oldalát a nagyoknak, de arra vigyázni szoktak vagy vadászhatok a kicsikre, hátha találkozunk

  • dfsz34

    őstag

    válasz Cseri0058 #1281 üzenetére

    a T95-t még SU122-vel is kilőttem, csak pontosan kell lőni, meg a kegyelemdöfést gold ammoval adtam, hogy biztosra menjek, igaz annyi időm elment rá, hogy szépen odaértek a társai és nem tudtam elmenekülni, de kicsit kevesebb lepattanóval meglett volna a kill is meg a menekülés is

    a két púpját kell lőni meg a csőnek a tövét, azt átviszi 170 pen és amilyen lassú dög, be is lehet pontosan célozni, igaz utána spuri és felvenni lövőpozíciót máshol.

  • dfsz34

    őstag

    Abban kérném a tapasztaltabbak tanácsát, hogy a fogyóeszközök között lehet venni pár hasznosnak tűnő cuccot, igaz aranyért:

    nagy szerszámkészlet, nagy elsősegély és tűzoltó készülék

    Ha jól olvastam, ha nem használom fel soha, csak installálom, akkor a nagy szerszámkészlet gyorsítja a javítást és az elsősegély is segít, de a túzoltó készülék automatikusan olt, az nekem nem jó

    A kérdésem az, hogy ha csak felteszem a nagy szerszámkészletet és elsősegélyt (ezek a leírás szerint akkor is segítenek, ha telepítve vannak, nem kell feltétlen felhasználnom), akkor remélem nem csak egy csatáig marad ott? Arra nagyon figyelnem kell, nehogy véletlen lenyomjam a gombot, de most jól jönne egy kicsit gyorsabb javítás és a szerszámosládának már nincs szabad helyem a venti+gyorsító+célzó mellett

    [ Szerkesztve ]

  • dfsz34

    őstag

    Ezeken az XP versenyeken milyen értékkel lehet bekerülni az első 100-ba? nagyjából

  • dfsz34

    őstag

    válasz gzbotii #1597 üzenetére

    Nagyon tetszik,

    rengeteg olyan meccsem volt, ahol nem volt arty vagy 1-2 max és nem is hiányoztak
    sokkal élvezetesebb a játék, amikor nem hemzsegnek az artyk

    az új pályát egyszer beadta nekem, de elmentem körülnézni, mire kilőtt valaki, úgyhogy a felét sem láttam még

  • dfsz34

    őstag

    Azon gondolkodom hangosan, hogy német tiger vonalon milyen képességet adjak először a sofőrnek. A javítás és a kuplungégetés között vacilálok, jó lenne a javítást gyorsítani, de ezek a német vasak valami borzalom lassan forognak, akár az IS-hez képest. Idegőrlő kivárni egy csatában, míg megfordul és tudok egy kicsit manőverezni velük, úgyhogy a kuplungégetés hasznosabbnak tűnik nekem, legalábbis ezeknél a német vasaknál.

    Azt néztem, hogy magasabb szinten is megmarad ez a borzalom lassú forgásuk.

    Csatában is nézem sokszor, hogy a Tiger mit össze szerencsétlenkedik még képzett játékosoknál is, ha megszorítják kicsit és kéne manővereznie. Nekem meg az IS (igaz 100% kuplungégetéssel) úgy forog, ahogy kell és szűk helyeken is jól lehet vele manőverezni.

  • dfsz34

    őstag

    Azt hiszem az E75 most megtanulta, hogy milyen fontos a gyors javítás vagy legalább egy javítókészlet tartása.

    A fullos SU122-vel elkaptam a láncát többszáz méterről és gyorsabban lőttem, minthogy javítani tudta volna. Belelőttem majdnem az egész tárat, de a cél a helyben tartás volt, amig a nagyobb tankok odaérnek, mert minket kicsiket kicsinált volna pillanatok alatt. Sebezni sajnos csak keveset tudtam rajta de két tier-el nagyobb vas, meg nem is a jó ponton lőttem igazából.

    Átváltottam goldra kétszer, de pont akkor elcsúszott a lövésem főlé és a kicsit mögötte lapuló jpanther-t leszedtem. Hangosan röhögnöm kellett, de akkor vissza tudott menekülni a kő mögé az E75 és amikor kidugta az orrát, akkor kezdtük előről, amig oda nem ért egy tiger2 és szétlőtte. Mondjuk féltem az artytól kicsit, de béna volt, vagy jól zavarták a scout-ok, mindegy is, senki nem zavart a hossuú percekig tartó durrogtatás közben.

    Az E75 meg gold noobozott, pedig a jpanther kapta csak a gold-ot, de úgy látszik nem nézte még meg, hogy gyorsabban lő a SU, mint ahogy ő javítani tud, meg a láncához nem kell nagy pen.

    Jók ezek a prém tankok prémium előfizetéssel együtt, mert még így is egy minimális pluszban zártam a kört (mondjuk leszedtem két 6-ost a végen, akik addigra értek csak oda, de már sebzettek voltak, úgyhogy nem sok összsebzésem volt), pedig rengeteget elpuffogtattam és 1025 credit darabja meg a gold lövedékek :)

    Néha tetszenek az ilyen menetek, amikor bebarmul ember és csak lő, amennyire kifér a csövön.

  • dfsz34

    őstag

    válasz zoszt #2665 üzenetére

    Nagyon jó, jöhet az IS3...

    A WG-s srácok elég jól megérzik, hogy hol tartok a fejlődésben :)

    Érdekes, mintha valaki írta volna, hogy tier X még soha nem volt jóárasítva, de most majd 2 milla kreditet meg tud takarítani, akinek IS7 kell. Mondjuk az IS3-on is lehet fogni 750e-t, az sem kevés.

    Kár, hogy nincs valami terv vagy logika az akciókban, mert ha ezt tudom, akkor korábban rágyúrtam volna jobban az IS vonalra :F

  • dfsz34

    őstag

    válasz nihill #2680 üzenetére

    Én ezt csináltam:

    Tankok:

    1 szint: mindenkinek javítás, parancsnoknak 6th sense (ez a legfontosabb, már többször megmentette az életemet,), illetve kuplungégetés a sofőrnek, mert a minél gyorsabb manőverezés szintén életet menthet, szűk helyeken még fontosabb
    2: elitalakulat (ez gyorsít sok mindent, javítást, de a legfontosabb a töltésidőt is)
    3: parancsnoknak és sofőrnek javítás, többieknek álcázás
    4: parancsnoknak és sofőrnek álca, többieknek bármi mást, de ne perket, mert azt már soha nem fogja kifejleszteni

    TD:
    annyi különbség, hogy nem kell a kuplungégetés az első szinten, esetleg csak. mint 4. képesség, mert ha TD-vel kell manőverezni szorult helyzetben, akkor már úgyis mindegy, nem segít és helyette egyből mehet a javítás neki

    Azt is figyelembe kell venni, hogy egyre tovább tart kifejleszteni ezeket a második szinttől már. Én azért raktam a BIA-t a másodiknak, mert az perk és mindenkinek meg kell legyen 100% szinten, ami sok idő lehet, de addig is már működik a legfontosabb, a hatodik érzék, meg a javítás és a tankoknál a kuplungégetés segít a csatákban ezalatt az idő alatt is

  • dfsz34

    őstag

    válasz Jolet #3624 üzenetére

    Ahogyan észrevettem, az Arty-k nagy része frag-ot akar, ergó a legkissebbet választja, azt meg konkréten nagyívben, hogy mivel tudja a csapatát segíteni.

    Tier 7 meccsekig, amikben tier5 arty a legnagyobb, talán tier 6-t nem is láttam még vagy csak nagyon ritkán, de még elmegy a játékélmény, nem rontják el az artyk. Néha itt is kiszednek váratlanul, amikor leginkább benne vagyok a csatában, de ritkán. Az IS még hagyján, elég gyors és fordulékony, a su122 is, de a stock tiger olyan, mint a tetü és mégis, eddig 30 meccsből egyszer sem arty végzett velem, ha végzett valaki.

    Megvettem az IS3-t az ákció keretében és igaz stock, de ezzel lenne a legkevesebb bajom, mert itt már rengeteg arty van, tier7-esek is. Egyszerüen játszhatatlan, ha kettőnél több van. Van hatodik érzékem, de még így is, mit csináljak? A legnagyobb bajnak azt látom, hogy az arty nem a kempelőket szedi le, hiszen azokat nem is látja, hacsak nincs egy jó scout. Sokkal inkább azokat kapja ki, akik akció közben vannak, de mondjuk töltés miatt vissza kell húzódniuk vagy ugye megy a peek-a-boo és hátul van egy ellen tank, elől meg egy a másik, amit támadok, ergó elég egyértelmű, hogy mit tudok csak csinálni. Az arty-k meg gondolom marha büszkék magukra, hogy kitalálták, hogy előre fogok menni és odarakja a célkeresztet. Szoktam előre hátra hintázni, de annyit általában nem tudok mozogni, hogy elkerüljön a lövedék, úgyhogy nagy levegő és megyek, mást mit lehet tenni?

    Rettenetesen lerontja a játékélményt a sok nagy arty. A bázison kempelők természetesen biztonságban vannak tőlük, csak akik akcióban vannak, azokat szedik ki. Nem is értem így az egésznek az értelmét.
    Meg tudom, jönnek a sok okos tanáccsal, hogy bújkálni kell előlük, meg odamenni, ahol nem látnak, de pontosan ez teszi dögunalmassá a játékot. Pl. Engelberg, a vár tövében lapítottunk ketten, szinte a beleolvadva a várba, a másik srác kiugrott, hogy lőjön, erre a négy arty úgy körbelőtte, hogy azonnal vége lett. Én lapítottam, engem nem tudtak az artyk meglőni, "nagyszerű", "izgalmas" játék így.

    Állítólag tier9, tier10 még rosszabb, ott még nagyobb artyk vannak.

    Azt hiszem én hagyom a francba a 7-nél magasabb tiereket, mert szórakozni akarok, nem artyk elől bújkálni.

    Akkor vannak csak jó csaták, ha nincs arty vagy 1 van csak.

    Írtam már a WG-nek is, hogy tönkreteszik a játékélményt a sok arty-val és egy fizető játékost elveszítenek hamar, mert ezért én nem vagyok hajlandó fizetni, meg értelme sincsen, mert egyre unalmasabbak a meccsek. tier 7 pörög, izgalmas, prém nélkül is simán pluszosak a tankjaim, mikel más? Néha kapok nagy ellenfeleket is, úgyhogy az is megvan, szevasz, minek fizessek dögunalmas tier8,9,10 meccsekért? mert azokat prém nélkül már nehéz finanszírozni...

  • dfsz34

    őstag

    válasz Macka #3636 üzenetére

    Igen, de szubjektív megítélésem szerint sokkal több olyan tier8-as csata van, ahol sok (3 vagy több arty van). Gondolom a játékos kevesebb, tehát végülis logikus. Nem tudom, hogy van-e ilyen statisztika valahol, hogy milyen az átlagos tank típus eloszlás, de érdekes lenne.

    Én csak azt kérdőjelezem meg, hogy az artyknak ilyenformán mi a szerepük. Mert ok, hogy ne tudjanak a tankok egy helyben állni sokáig és néha tényleg hasznos, ha nagyon elakadunk valahol, akkor az arty kiszedi a fedezék mögül az ellent és mehetünk tovább, de van már legalább 100 tier 8-as csatám és rohadtul nem tetszik, hogy a vezető halálok az arty agyonlő. Ráadásul itt már nagyon drága a tank javítása, prém nélkül meg a mostani akció nélkül biztos nettó bukás lenne, tehát vagy farmolok, ami unalmas, vagy fizetek, de csak akkor fizetek, ha van játékélmény.

    Ahogy figyelem, a zöld, kék meg lila xvm-es játékosokat, tier9,10 tankokban ugyanúgy kiszednek az artyk, tehát nem én vagyok a noob egymagam, hanem a csaták karakterisztikája ilyen a magas tier-ben. Elég megnézni, hogy mennyi frag-ja van tier8-as csatákban az arty-nak általában. Nem egy-egy konkrét csatáról beszélek, mert láttam már tier7-ben is 8 frag-ot, de átlagban hogyan néz ki és mennyi a beleszólásuk a végeredménybe.

    Ahogy olvasom a külföldi fórumokat, sokan panaszkodnak erre. A WG állítólag egyszer írta, hogy esélyt kell adni az arty-s játékosoknak is, mert belőlük is sok van, hát nem tudom, hogy érdemes-e ebbe az irányba elmenniük. Állítólag majd prémmel ki lehet választani a térképet meg az artyk számát korlátozni, ami mondjuk már lehet egy jó megoldás, de még csak tervezgetik ezt.

  • dfsz34

    őstag

    válasz bartucc #3819 üzenetére

    A sebzés mellett a frag / kill is fontos, mert volt már olyan, hogy kiosztottam 1500hp-t 4 támadó tanknak a pearl river-en, de csak egyet kaptam el, a többiben maradt élet és mire rájöttek, hogy ha egyszerre támadnak, akkor az sikeresebb, máris legyalultak.

    Ha több ellenféllel van szemben az ember, célszerű azt lőni, akinek a legkisebb a hp-ja, hátha kidől végleg, de mondjuk ez egyértelmű.

    Mostanában tapasztalom TD-vel, hogy ha a közelembe tud jönni egy tank, akkor odavágódik az oldalamhoz és nem tudok szó szerint semmit sem csinálni, nem tudok elszakadni tőle normálisan, mondjuk, forogni meg pláne nem. Eddig ilyenbe nem futottam bele, de már én is használtam ezt a technikát TD ellen.

    Persze a csapatot is minősíti, mikor TD-vel kell leállni és szerencsétlenkedni a közelharcban, de más nem volt, aki a bázist visszament védeni, úgyhogy nekem kellett 1 másik tankkal bozótharcolnom a bázisért, ami nem túl könnyű, de amig csak 1 ellenfél jutott ránk, addig még ment valahogy, de amikor túlerőbe kerültek, akkor vége is volt a harcnak hamar...

  • dfsz34

    őstag

    Egy olyan kérdésem lenne, hogy most mit is jelent pontosan a legénység gyorsított fejlesztése?

    Igaz, már 100%-sak, de a képességet fejlesztem rajtuk és ha bekapcsolom, ha kikapcsolom, mindig ugyanazt a megszerzett xp értéket számolja be, amit a csata után kiír.

    Ha nincsenek kiképezve az adott vasra, akkor meg csak a felét de semmi különbséget én nem láttam aközött, ha bekapcsolom vagy kikapcsolom a gyorsított képzést.

    Lehet, hogy csak az alap %-ok fejlesztésénél van jelentősége? Ha tudja valaki, ossza már meg, ha nem tudja senki, akkor majd kikeresem vagy kipróbálom valahogy, de megkímélném magam a kísérletezéstől.

  • dfsz34

    őstag

    válasz Cseri0058 #3989 üzenetére

    Semmit nem csinálnának, az van, elhullanának a nagyarcúak is, mint a legyek.

    nem tudom mi van ma, 30-40 meccset én is buktam szinte sorozatban, talán 5 győzelemmel beiktatva, pedig a véletlenszerüség miatt az ilyennek nagyon kicsi az esélye, nem értem

    látom, hogy a nagyon jó statisztikájú játékosok is pillanatok alatt elvéreznek a túlerővel szemben, talán csak annyi van, hogy ők próbálják elkerülni az ilyen helyzeteket, de amikor a csapatból 7-8 tank 1 perc alatt eltünik, akkor sokat nem lehet tenni, bárkit legyűr a túlerő

    esetleg, amit láttam egyszer, hogy városban a srác eszméletlenül jól mozgott egy t71-el vagy 69-el és ha nem hatan vannak ellene egyszerre, hanem két hullámban jöttek volna és csak 3 vagy esetleg 4 van ellene egyszerre, akkor szerintem kivégezte volna őket, annyira nem bírták meglőni és pillanatok alatt fedezékbe húzódott a házak között, sőt a noobok még egymást is meglőtték többször véletlenül, de ekkora túlerő ellen max annyit számít a tudás, hogy 10 másodperc alatt vagy 2-3 perc alatt végzik ki az embert

  • dfsz34

    őstag

    válasz nyunyu #4033 üzenetére

    Kösz a választ, akkor érdemes meghagyni mégiscsak. Így gyorsabb a csapat fejlődése tényleg. Annyi apró részlet van ebben a játékban, hogy idő kell, mire az ember mindent megért.

    [ Szerkesztve ]

  • dfsz34

    őstag

    Egy gyakorlati kérdés. Vennék hétvégén egy amcsi prémtankot. az SP vagy a T34, amin gondolkodom.

    50% móka meg legényfejlesztés és 50% farmolás a cél, később, amikor nem lesz prémelőfizetésem, akkor is jöjjön a pénz

    Melyik tank lenne alkalmasabb erre a célra? A T34 felé húzok, mert ahogy néztem, azzal több creditet (meg xp-t is) nyernek átlagban a játékosok, meg nem gond, ha tier10 ellen kell menni, legalább tanul az ember. Az SP viszont jóval olcsóbb, ezért nem könnyű hát dönteni és pár tanácsot szívesen fogadok.

  • dfsz34

    őstag

    válasz bartucc #4352 üzenetére

    Hi, ha hétfőn is jó még, akkor tudok adni egy nvidia invite kódot, de a hétvégén nem vagyok otthon és csak az otthoni gépemen van meg a kód

  • dfsz34

    őstag

    válasz grex4 #4357 üzenetére

    Én a legjobb köröm (az összes 3000-ből) IS-el mentem eddig. Jól mondod, hogy kell rá rammer, venti meg célzásgyorsító. Féláron vannak most a hétvégén amúgy is, fel kell hát szerelni mindent a tankra.

    Meg nem árt egy kétskilles legénység, BIA + javítás + hatodik érzék + kuplungégető
    Így már egy nagyon fordulékony, relatív nagy DPM-es szuper jó tank lesz a 7-es osztályban.

    Egy dolog zavar csak, hogy a top ágyú nagyon pattogós. Egy type59 beszorított egyszer a sziklafalhoz, hogy csak a tornyát tudtam lőni, közvetlen közelről belelőttem vagy 4-et és mind lepattant, de ez egyedi eset persze, viszont az általános tapasztalat is az, hogy nagyon pattog, tehát kell a pontos célzás valóban, jól látod.

    A pattogás azért zavar, mert az okosok mindig azt tanácsolják, hogy az oldalt vagy a hátat lője az ember, csak a fránya ellenfél nem hajlandó az oldalát meg a hátát megmutatni mindig és szemből már kell a pontosság :) IS3 top ágyú már sokkal jobb, az viszi a tornyokat is gond nélkül

    Kisebb tankok sokszor hiába trükköznek, hogy csak a tornyukat akarják mutatni, de azokat simán kilövöm a tornyuknál sőt a löve meg indian panzer sem szokott gond lenni, de azokkal már jobban kell vigyázni, mert visszaharapnak egy nagyot

  • dfsz34

    őstag

    válasz CptMisi #4363 üzenetére

    A goldammo tejlesen hivatalos lőszer. Sokan úgy csinálnak, mintha csak a noobok használnák. Azt nem akarom megítélni, hogy noob vagyok vagy sem, de nagyvadak ellen én is goldra váltok legtöbbször. Egy nagy tank kilövése simán hoz annyi creditet meg a másik dolog, ha sikerül, akkor mehetek tovább, míg gold nélkül valószínüleg ott maradok. Ha többen jönnek az emberre, akkor is fontos lehet, hogy minden lövés találjon. Tehát van számtalan olyan helyzet, amikor indokolt használni.

    Gondolkodom rajta, hogy kipróbálom az előérzet perket egy alkalmas legénységgel, ahol elvileg jó eséllyel azonnal lehet váltogatni a lőszertípusok között. Hozzá az adrenalin-t, ami további 9,1%-al gyorsítja a töltést, ha a tankomnak már alacsony az életereje (ami előfordulhat a közelharcos tankokkal könnyen) és akkor kipróbálom, hogy tudok-e meglepetést okozni a nagyvasaknak.

  • dfsz34

    őstag

    válasz Haart #4366 üzenetére

    Eladtad már az is3-t? ott meg kell adni, hogy depoba mennek a cuccok, persze 10 arany kell hozzá per cucc

    Valószinüleg nem szerelted még le vagy az eladásnál nem raktad raktárba. Ha a második eset, akkor már nem tudsz mit csinálni, ha még nem szerelted le, akkor tedd meg először.

    Ez alapján az IS8-ra is ugyanazok a cuccok kellenek, mint az IS3-ra

  • dfsz34

    őstag

    válasz homeless09 #4381 üzenetére

    Egy egyszerű hüvelykujj szabály a győzelemre, hogy ki tud több szabad lövést bevinni, azaz amit nem viszonoz az ellenség.

    Ez főleg a pee-a-boo szerű csetepatékra igaz, mikor fedezék mögött van mindkét csapatnak pár tankja és nem tudnak egyszerüen mit kezdeni egymással. Tipikus példa, El Halluf felső széle, ahol jönnek lentről a tankok meg fönt a védők. Ha a védő kidugja az orrát, akkor a szemközti hegyről is lövik, ha a lenti támadó felér, akkor meg őt lövik hasonlóan a másik hegyről. Az arty-k meg mindkét bandát be tudják löni.

    Mostanában nem is szeretek arra menni, mert annyira unalmas mindig, mindig ugyanaz a szerencsétlenkedés ott, de egyszer egy csapat tényleg kezdő még hozzánk képest is (win6 és lejátszott meccsek alapján) volt fent és azt csinálták, hogy megvárták, mig lővünk lentről és kirontott 6 vagy 7 tank a három ellen és hatalmas, vérpezsdítő csata alakult ki. Persze a túlerő lenyomott hármunkat, de egy nagyon izgalmas, pörgős helyzet alakult ki, a szokásos szenvedés helyett.

    Rengeteg ilyen helyzet van, hogy létszámfőlényben levő csapat ott szerencsétlenkedik a fedezékben és egymást lökdösik meg előnytelen pozícióból kénytelenek tüzelni, mert a jobb pozíciók már foglaltak, ahelyett, hogy egy huszárrohammal legázolnák a kevesebb számú tankot. A legnagyobb és legjobb állapotban levő tanknak be kéne vállalnia a lövéseke és ezzel rengeteg szabad lövéshez juttatná a csapatát, ami el is döntené az adott helyzetet.

    Már sokat gondolkodtam ezen, hogy lehetne ilyen helyzetben a többieket meggyőzni egy egységes támadásról, de ha próbálkoztam beírogatás után, akkor annyi lett, hogy maximum 1-2 követett és minket kilőttek pillanatok alatt, amig a csapat maradék része hátramadva lapult és mivel mi ott voltunk az ellenség és köztük, ezért még lőni sem nagyon tudtak. nem tudom, mit lehetne ilyenkor csinálni, pedig nem egy csata máshogy alakulhatott volna...

  • dfsz34

    őstag

    válasz octopus666 #4409 üzenetére

    4298

    kérdeztem ezt már én is tegnap, de nem lettem sokkal okosabb az az igazság
    valószínüleg T34 lesz nekem, mert azzal már némi eséllyel mehetek T10 ellen is (kell a gyakorlás) és a link szerint farmolásban is jobb

  • dfsz34

    őstag

    válasz Macka #4490 üzenetére

    Én is remélem, mert tier 7-ig még úgy, ahogy rendben van a dolog, csak ritkán szednek ki az artyk vagy sebeznek meg annyira, hogy hátra kell maradjak.

    Most megvettem viszont az is3-t az ákcióban és ami ott folyik, az tényleg durva. Rengetegszer van 3-4 nagy arty, ami azt jelenti, hogy nyílt terepre ki sem dughatom az orromat. Amit különösen utálok az artykban, hogy nem az igazi kempelőket lövik, mert nem is látják őket (csak néha-néha, ha egy scout spotol), hanem azokat lövik, akik akcióban vannak és ezzel a játékélményt rontják kegyetlenül. Ha visszavonulok tölteni, akkor nagyon kell figyeljek a belövési irányra, hogy takarva legyek, de még így is elkapnak néha. Ha előremegyek az ellent lőni, akkor már ott vár sokszor az arty becélozva, ezért mondjuk szoktam játszani, de nem mindig sikerül meg nem lehet mindig olyan takarásba visszahúzódni, ahol az arty nem ér el. Túlságosan lerontják a játékélményt, mert itt már sok meccsen az van, hogy az artyk lövik ki a legtöbb tankot, totál értelmetlenné téve az egészet a tankok számára, annyira lekorlátozódik a mozgási és taktikázási lehetőség.

    Remélem nerfelik a nagy artykat, mert teljesen tönkreteszi a játékélményt, annyira nem lehet semmi szokásostól eltérőt csinálni, mert azonnal büntetnek az artyk. Vagy el kell felejteni a nehéz tankokat és csak gyors tankokkal szabad nyomulni.

  • dfsz34

    őstag

    válasz atis123 #5275 üzenetére

    A statisztikával is az a baj, ami általában mindennel, hogy próbálunk egyértelmű szabályokat és következtetéseket levonni, aztán nem mindig, sőt gyakran nem jön be.

    Először is ott a sok statb..i, akik gold ammoval járnak tier 5 és 6-ban és irtják a jónépet, aztán szembekerülnek magasabb tierben jó játékosokkal, aztán...

    De mondok jobbat, elvileg, ha jól értem, meg lehet tankonként külön is nézni, hogy az illetőnek mennyi a statja, arra az egy tankra.

    Pl nekem nagyon jól megy most az is3-al, hogy fullos lett a tank, előtte meg állandóan pattogott a lövés, csak szenvedtem. A win rátám még mindig 36% és a járműre vonatkoztatott win6 is3-ra 540.

    Aztán az volt, hogy jött két kék xvm-es (unikum) játékos type59 meg egy FCM50 ellenem, meg ott piszkált még egy black prince is és csak az FCM élte túl, erősen lepusztult hp-vel. Ja, és előtte kilőttem egy kv1s-t meg scoutját, mire a nagyokhoz jutottam.

    A kilőtt tpye59 ideges volt nagyon, mert kétszer is mellémlőtt, mert sikerült jól mozognom. Mondta, hogy megnézte a statomat is3-ra és ilyen sz.r értékekkel túl jól ment nekem, meg biztos arany lőszert használtam, pedig nem, csak jól megy ezzel a vassal.

    Ennyit a statról. Mondjuk persze legtöbbször segít, hogy mennyire kell figyelni egy adott játékosra, de félre is vezet legalább annyiszor.

  • dfsz34

    őstag

    válasz #35692544 #5286 üzenetére

    Ez igaz, ha tehetem én is a kékeket meg a lilákat irtom először :) vagy ők engem

    Csak azt akartam mondani, hogy sokszor inkább nem a statot figyelem, hanem a tank tevékenységét. Sokkal jobban meg lehet így ítélni szvsz.

    A kékek meg a lilák is gyakran csak sniperkednek és ki nem mozdulnak a takarásból. Ha két tank jól koordináltan nekik megy, pillanatok alatt végük, persze ha a szokásos egyesével támadjuk, amig a többiek a biztonságos távolból figyelik, akkor már lehet meglepetés...

  • dfsz34

    őstag

    válasz jano_77 #5290 üzenetére

    BIA-t miért nem használsz? Talán a hatodik érzék mellett a második leghasznosabb dolog. Az gyorsítja a töltési időt!!!, javitást, álcázást, mindent. Harmadiknak sajnos nem már nem érdemes, mert sokára lesz csak aktív...

    Álcázást szokták egyébként még javasolni, ami nagyon hasznos és az jó harmadiknak is

  • dfsz34

    őstag

    Egy jótanács, akinek T34-e van. Lecseréltem a szellőzést binocular-ra (nem tudom a magyar nevét, nem távcső, mert az a másik), mert soha nem láttam eddig a tier9 meg 10 tankokat, azok meg csak lőttek engem. Így romlik néhány tulajdonság a tanknak a szellőzés nélkül, de cserébe brutális a látótáv és tier10-t is előbb veszem észre általában, mint ő engem. Illetve megfogadtam a tank leírásban a tanácsot és a második, harmadik vonalban tartom, bármennyire is erős a késztetés a nyomulásra. Igaz, ezért sokszor megkapom a kempelő noobot a többiektől, meg b..gatnak, hogy menjek, de le...rom, ez nem támadó tank, lassú, nehezen fordul és a teste puha, de "cserébe" hatalmas, hogy jó célpont legyen, ezért inkább a nagy távolságú harcokban kiváló. Azóta dől a credit (30-40e nettó vagy még több is, pedig az arany lőszerrel sem spórolok, ha olyan a helyzet már váltok is), bár a win rátám még mindig csak 39%, de az utóbbi 30 meccsből húszszor nyertem valami brutális sebzés átlaggal (2000 felett bőven, volt 4000-es is), legalábbis az eddigiekhez képest.

    Nagy távolságból (350-380m, de lőttem 400m felett is) csatáztam most pont egy E100-al meg E75-el, igaz nekem hull down volt, a torony meg bírja a strapát és az E100 nem élte túl az E75 meg viszavonult lepusztítva. Na így már tetszik ez a T34 tank, pedig az elején sokat szenvedtem vele, ezek szerint főleg a látótávolság volt a ludas, meg az hogy nyomultam vele túlságosan.

  • dfsz34

    őstag

    válasz jahrn #5419 üzenetére

    egld-m van, de inkább a vertikal stabilizátort tettem rá helyette, mert nagy távolságról az talán fontosabb 20%-al kisebb a kör, bár normál sebességgel csökken, de ha kimatekozod, akkor ezzel valamivel hamarabb beszűkül teljesen. Elméletben ez hasznosabb még közelharcban is, mert 80%-ról indul, hiába szűkül lassabban, mert közelharcban nem sok idő van kivárni.

    Most lőttem ki egy fullos is3-t 448m-ről három lövéssel, amiből a második letalpalta és nem tudott elmenekülni. Nem rossz ez a binocular. Azt nem tudom, hogy spotolták vagy én magam is láttam volna. Elméletben belefért a 360*1,25=450m látótávomba, de azt nem tudom, hogy a kamofaktor ezen hogyan változtat, valószínű spotolták amúgy, bár nem biztos.

    [ Szerkesztve ]

  • dfsz34

    őstag

    válasz jahrn #5429 üzenetére

    elolvastam, azért írtam, hogy ha használni akarom a binoculart, akkor a rammer ugye marad és választanom kellett az egld és a vertikal között és a vertikal hasznosabb

    a binocular szvsz fontosabb, most hogy irtom a jónépet 410-420m-en meg afelett is és akkor sem kell félnem a nagyoktól, ha nincs spot, mert majdnem biztos, hogy előbb észreveszem őket, mint ők engem
    ez az, ami engem eddig dühített, hogy láthatatlan tankok lőttek, főleg sok tier10-nek van 417m-es látótávja

  • dfsz34

    őstag

    válasz mcwolf79 #5450 üzenetére

    van, egyrészt, ha van aranyad, akkor átkonvertálhatod a járműspecifikus xp-t szabad xp-re,
    a másik a legénység gyorsított képzése, amit pont nemrég beszéltünk. Azt jelenti, hogy a leggyengébb legény mindig dupla xp-t kap, így attól függően, hogy milyen létszámú a legénység, 16-20-33%-al gyorsabban fejlődnek

  • dfsz34

    őstag

    válasz atis123 #5457 üzenetére

    "Valamint, úgy menj ki, hogy a betöltés utolsó pár másodperce egyezzen a célkereszt szűkülésének idejével."

    közelharcban célzó szűkülést várni? érdekes egy tanács, nem mondom

  • dfsz34

    őstag

    válasz Napfénysüti #5494 üzenetére

    Az biztos, hogy az artyk szerepe eltúlzott a játékban. Főleg nagyobb tier csatákban és olyan nagyon, hogy amikor kettőnél több arty van a játékban, akkor már játszhatatlan a normális módon.

    Számomra az artyk szerepe annyi kéne legyen, hogy mondjuk le tudják talpalni a tankot, meg sebezzenek valamennyit, néha sebezzenek nagyot. A gond szerintem az, hogy az artyk brutál nagyot sebeznek, ráadásul felülről, ahonnan rengeteg a kritikus találat.

    Valamit csinálni kéne velük, mert nagyobb tierben már most is world of arties van, ha három (de néha kettő is elég) vagy több nagy arty van, akkor róluk szól az egész játék, ami szvsz nagyon rossz.

  • dfsz34

    őstag

    válasz AlexWolf #5511 üzenetére

    maradjunk a lényegnél, az artyk nem sokat tesznek hozzá a játékélményhez, de elvenni elvesznek

    ami igazán idegesítő, hogy nem a kemény kempelőket lövik, hanem azokat, akik akcióban vannak és ennek nem látom értelmét így, nagyon sokk meccs arról szól, hogy aki próbál harcolni, azt az artyk szétszedik

    a bölcs és okos játékos meg bújkál a takarásban az artik elől

    igazából a heavy tankoknak van sanyarú élete, meg bármelyiknek, amelyik meg mer állni, le mer állni harcolni
    ez így baromság, a játékmenetre nézve

    engem sem lőnek ki sokszor az artyk, de iszonyatosan idegesítenek sokszor, hogy nem lehet leállni egy kicsit harcolni, ha már 1mnél messzebre megyek a faltól már lőnek, főleg mikor 3 vagy több nagy arty van

    én nerfelném az összeset és max 2 legyen meccsenként

    mondjuk ahhoz is kell egy agyberendezés, hogy artyval menjen tank helyett, hogy ki találja ezt érdekesnek, fel nem fogom

  • dfsz34

    őstag

    válasz echterion #5519 üzenetére

    én a jelenlegi artykat nerfelném a búsba és korlátoznám a számukat

    a kemény kempelőkkel meg azt lehetne tenni, hogy "airstrike", légicsapás, A rendszer figyelné, hogy kik a legtétlenebbek és lecsapna oda, de nem az a cél, hogy megsemmisítse (bár történelmileg a repülők sokkal hatékonyabbak voltak, mint az spg-k), de sebezzen, talpaljon, ilyesmire gondoltam

    hasonlóan az artyk is, a cél, hogy piszkálják a tankokat, de az egy baromság, hogy az artyk általában több tankot lőnek ki, mint a többi csapattag, főleg ha 3 vagy több arty van ott
    nekem erre ne mondja senki, hogy ez kiegyensúlyozott

  • dfsz34

    őstag

    tipikus tier 8 meccs:

    3-3 arty és ezek csak tier 6, lehetett volna rosszabb is

    ellenfél 3 artyja kilőtt 11 tankot
    a mi 3 artynk 10-t

    ja és a vége döntetlen, mert nem maradt tank, csak a 3-3 spg a végére és egymást vadászták, de megmaradt 1 és 2 mindkét oldalon

    mondjuk ha okos és bölcs maradtam volna és a malinovka hegytetőn levő malom mögött tovább kempelek, akkor nem lőnek ki (egy epic harc után, egyedül maradtam ott, mindenki elhullott aki a hegyre jött, rajtam kívül), kidugtam az orromat, hogy felderítsek a binocular-al, de ezek szerint valaki másnak még nagyobb a view range-e, vagy bokor mögött lapult, egy lövés voltam az artynak, nagyon izgalmas volt a játék így, de legalább volt addig 1800 sebzésem és két killem,

  • dfsz34

    őstag

    válasz xtmod #5559 üzenetére

    "nektek nem tűnik úgy, mintha már prémiummal is kevés pontot adna a gém?"

    nem igazán, most csináltam egy nettó 75e credites kört a T34-el, pedig volt benne 3 gold lövés is

    mire gondolsz pontosabban?

  • dfsz34

    őstag

    válasz sutyi^ #5589 üzenetére

    Egyetértek teljesen, tegnap beírtam, hogyan néz ki egy tipikus magas tier meccs, ahol 3 vagy több arty van. Az artyk kiszednek 10-11 tankot mindkét oldalról és a végére maradnak az artyk meg 1-2 tank. T34-el engem akartak scoutra zavarni, na meg a q any..tok azt scoutolok nektek, beálltam inkább bázist védeni és jöttek is az egyszem megmaradt ellen tank meg az artyk is (persze közben ment az idiotozás meg az anyázás, de mondtam nekik SYFMU shut your.f... mouth up) és sikerült kiszednünk őket, az utolsó arty meg már gyerekjáték volt.

    Főleg a nyílt pályákon kéne max 2-re korlátozni az artyk számát, de én inkább 1-et engednék csak a játékélmény miatt. Himmelsdorfban felőlem lehet akármennyi.

    Megírtam a WG-nek, ha ezen az arty elosztáson nem változtatnak, akkor én többet prémiumra nem fizetek elő.Pedig még csak max tier 8 vasaim vannak, de a T34-en kívül a többivel már ezen a szinten sem lehet nyereségesen játszani a sok artys pályákon és szinte csak olyanok vannak.Menjenek a búsba, fizessem a javítást, sebezni alig van esélyem, vagy lapulok arty takarásban és sniperkedek egész idő alatt, na neeem, köszönöm, ilyen játékból nem kérek, marad max tier 7, ott még elviselhető a helyzet és nem fizetek lóf.xot sem ezeknek, nem vagyok hülye.

    Másik megoldás, hogy hagyom a fenébe a nehéz tankokat és mozgékony medekkel megyek, de ott sem lehet állandóan mozgásban maradni, nem megy.

  • dfsz34

    őstag

    válasz Chris0321 #5590 üzenetére

    Nekem a skillek,perkek esetében ezek a fontossági sorrendek és miért:
    Mondjuk annyi, hogy ezek harcoló tankra vannak (pl is3), egy TD-re némileg másokat tennék:

    hatodik érzék: számtalan esetben mentett már meg, főleg nagy tierben van néhány tanknak böszme nagy a látótávolsága, enélkül fogalmam sem lett volna, hogy spotoltak és már kapom is az áldást (még ezzel is előfordult, hogy hamarabb meglőttek, de a váratlan arty lövést eddig legalábbis mindig elkerültem így, artynak nem elég 3 másodperc a pontos célzáshoz és ha mégis kapásból lő, akkor eddig még mindig mellettem durrant)

    BIA: ez az egyetlen tulajdonság, ami csökkenti töltési időt, ja és mellette javít mindenen, "+2,3% bonus to view range, radio signal range, rate of fire, accuracy, aim time, acceleration, turn rate, turret traverse" és "+5% bonus to repair, camo and firefighting"
    Na most, ugye, innentől nem kérdés. Nekem a harcoló tankoknál a legfontosabb a töltési idő és a célzási idő, mert a sebzést minél gyorsabban kell kiosztani

    snap shot: kisebb a célzási pontatlanság, ha forgatod az ágyút (kisebb a kör), hasonlóan a BIA-hoz, ha harcol a tank, nagyon nem mindegy, mennyire pontosak a lövések, még közelharcban is fontos

    javítás: fontos és jó dolog, hogy ez azonnal segít, mert amennyi százalékod van, arányosan annyit javít. De én nem értékelném túl, a BIA szerintem fontosabb, ráadásul amíg nincs meg a 100% javítás mindenkinek, addig is lehet kis javítókészletet vinni, csak 3e credit és ha nagyon kritikus a helyzet, akkor 2 sec alatt kijavítom a lánctalpat és már menekülhetek vagy mehetek lőni, már nagyon sok tankot elkaptam így, akik azt hitték, hogy letalpalnak aztán kényelmesen kilőnek, aztán volt a fejvesztett menekülés, amikor szinte azonnal mentem tovább és pofán lőttem őket, de meg kell gondolni, mert csak 1x lehet bevetni, igaz van nagy javítókészlet is, azt is oda kell rakni, mert az is javítja az időt már akkor is, hacsak ott van nem kell felhasználni, de amúgy az 20e credit, azt soha nem használom csak lánctalpra, annyit nem ér,

    kuplungégetés: a manőverezés életbe vágó, érdekes, hogy érzetre sokkal többet javít, mint ami a % alapján következne, bár olvastam, hogy lehet, hogy hozzáadódik, nem megszorzódik, ezért javít többet, passzolom, de érzésre nagyon hasznos, mikor is3-al rendkívül fordulékony vagyok, sokszor mentett már meg egy villámgyors forduló

    álcázás: ez szintén fontos lehet, mert igaz harcoló tank, de az nem jelenti azt, hogy nem sniperkedhet néha és pár szabad lövés mindig jól jön

    innentől a többi tulajdonságot úgy kell kiválasztani, hogy mi az ami leginkább történhet a tankkal, tűzoltás, ha gyakran tüzet kap, ha gyakran robban, akkor a biztonságos lőszer elhelyezés

    TD-nél annyiban mások a prioritások, hogy ott a recon fontos a parancsnoknak, meg az álcázás talán még a javításnál is fontosabb

    Van egy olyan trükk is, hogy berakják a mentor-t a parancsnoknak és így gyorsabban fejlődik a legénység, aztán lecserélik a mentort másra később, de ez leginkább arannyal működik, hogy ne legyen szint veszteség a cserénél

Új hozzászólás Aktív témák