Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Nixon18

    senior tag

    Sziasztok!

    Építész műszaki leírást szeretnék automatizálni, amennyire lehetséges.
    Van egy Excel táblázatom, amibe én ki tudok menteni elég sok információt, számítást, telek, építtető, stb. adatokat.

    Meg lehet azt oldani, hogy ebből az excelből én megadok mezőket, amiket a word kitölt automatikusan?
    pl. ahol a telek helyrajzi számának kell szerepelnie, ott megadom, hogy melyik munkalap melyik celláját írja be
    Természetesen ez úgy működne, hogy minden tervnek lenne egy saját word- és excel-fájlja és a wordben egy helyen kell beállítani, hogy melyik excelből vegye az információkat.

    Remélem nem egy lehetetlen dolog... Vagy ha access-szal lehet megoldani, az is jó lehet, valamikor foglalkoztam azzal is.

    Nagyon hálásan köszönöm, ha tudtok segíteni! :R

    szerk.: Office 2019-ben dolgozom.

Új hozzászólás Aktív témák