Hirdetés
- Több száz játékban kezdi meg karrierjét az FSR Redstone
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen alaplapot vegyek?
- Pánik a memóriapiacon
- Bluetooth hangszórók
- Milyen notebookot vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Az ötlet jó, de milyen a kivitelezés? Teszten a Chieftec Kockája
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Természetből eredő gyökerekhez tér vissza a Keychron
Új hozzászólás Aktív témák
-
tovades
csendes újonc
Sziasztok!
Win szerverben kezdő vagyok. Adott egy win2012 szerver és 20-25 kliens gép iskolai hálózaton. A szerveren fel van véve minden kliens a tartományba, és vannak felhasználók is (tanulók).
Van egy általános felhasználó, amivel én is be tudok lépni a legtöbb gépre és itt jön a bibi. Van olyan gép is amire ezzel nem, pedig elvileg tartományban van mind.
Az általános felhasználó alól egy gépre tudok telepíteni, ha megadom a szerver rendszergazdai hozzáférését. A többi gépen ez nem működik. 5-6-on próbáltam. Tudom GPO-val is lehet telepíteni, de ennek a programnak csak exe telepítője van, nincs msi. Persze biztos meg lehet oldani máshogy, de ahogy írtam egyelőre kezdő vagyok.
Szóval a kérdésem az, hogy miért nem tudok telepíteni az általános felhasználó alól, a rendszergazdai hozzáférés megadásával? Ezt kapom, amikor telepítésnél megadom a rendszergazdai hozzáférést: "ezzel a hitelesítő adattal nem lehet bejelentkezni mert a tartomány nem érhető el".
Új hozzászólás Aktív témák
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Több száz játékban kezdi meg karrierjét az FSR Redstone
- Le Mans Ultimate
- Hálózati / IP kamera
- Energiaital topic
- Spórolós topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen alaplapot vegyek?
- Béta iOS-t használók topikja
- Pánik a memóriapiacon
- További aktív témák...
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro Max 128GB Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3918
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450 R5 5600X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3080 10GB RAMPAGE Shiva Cooler Master 750W