- Audiofil és gamer? Az ASUS megpróbálja
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Elvonult a zimankó, de a hardverek nem mennek sehová
- Milyen TV-t vegyek?
- Miért tűntek el ezek a PC-alkatrészek?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen monitort vegyek?
- Kész otthoni szórakoztató-központ a legújabb ROG monitor
- VR topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
tovades
csendes újonc
Sziasztok!
Win szerverben kezdő vagyok. Adott egy win2012 szerver és 20-25 kliens gép iskolai hálózaton. A szerveren fel van véve minden kliens a tartományba, és vannak felhasználók is (tanulók).
Van egy általános felhasználó, amivel én is be tudok lépni a legtöbb gépre és itt jön a bibi. Van olyan gép is amire ezzel nem, pedig elvileg tartományban van mind.
Az általános felhasználó alól egy gépre tudok telepíteni, ha megadom a szerver rendszergazdai hozzáférését. A többi gépen ez nem működik. 5-6-on próbáltam. Tudom GPO-val is lehet telepíteni, de ennek a programnak csak exe telepítője van, nincs msi. Persze biztos meg lehet oldani máshogy, de ahogy írtam egyelőre kezdő vagyok.
Szóval a kérdésem az, hogy miért nem tudok telepíteni az általános felhasználó alól, a rendszergazdai hozzáférés megadásával? Ezt kapom, amikor telepítésnél megadom a rendszergazdai hozzáférést: "ezzel a hitelesítő adattal nem lehet bejelentkezni mert a tartomány nem érhető el".
Új hozzászólás Aktív témák
- Eredeti Microsoft termékek - MEGA Akciók! Windows, Office Pro Plus, Project Pro, Visio Pro stb.
- MS SQL Server 2016, 2017, 2019
- Windows, Office licencek kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól - Automata kézbesítés utalással is!
- Windows 10 11 Pro Office 19 21 Pro Plus Retail kulcs 1 PC Mac AKCIÓ! Automatikus 0-24
- Vírusirtó, Antivirus, VPN kulcsok GARANCIÁVAL!
- 196 - Lenovo Legion Pro 5 (16IAX10) - Intel Core U7 255HX, RTX 5070 (ELKELT)
- Dell Alienware AW3423DW 34 QD-OLED Gaming Monitor 27% ÁFÁS
- Apple iPhone 13 Pro Max 256GB,Átlagos,Dobozaval,12 hónap garanciával