- Gaming notebook topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Leégett az első Radeon a hírhedt 12V-2x6 tápkonnektorral
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen alaplapot vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Dobta az OLED kijelzőt a Honor MagicPad 3
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Calibre, az elektronikus könyvtár
Új hozzászólás Aktív témák
-
trisztan94
őstag
válasz
Alexios #5449 üzenetére
Köszönöm!
Annyi kellett, hogy a RenderTransform értékét nullára állítottam, ahogy írtad
Más:
Van egy listám, és egy másik listám, aminek a tartalma pontosan ugyanaz, mint az első listának:
List<Tipus> eredetiLista;
List<Tipus> tempLista;
-- Konstruktorban
eredetiLista = valami.GetData();
tempLista = eredetiLista;Egy metódusban dolgozok a tempListával, ott van egy ilyen rész:
tempLista.remove(tempLista[elem])
Ez szépen ki is szedi a tempListából a megadott elemet, de közben kiszedi az eredetiLista-ból is.
Ez normális?
Mindenképpen így kell nekem dolgozni, két listával, úgy, hogy egymástól függetlenül tudjak törölgetni belőlük elemeket, és úgy, hogy mindkettőnek ugyanaz az induló értéke.
a valami.GetData() random értékeket ad át eredetiLista-nak, tehát nem tudom a tempLista-ra is lekérni úgy, hogy egyező legyen.
Új hozzászólás Aktív témák
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- 123 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 - 4 év garancia
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- BESZÁMÍTÁS! Asus TUF B360-Pro i7 9700 16GB DDR4 512GB SSD RTX 4060 8GB ZALMAN S3 TG Zalman 500W
- Eladó Karcmentes állapotban levő Samsung A40 4/64GB / 12 hó jótállás
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte Z790 i7 14700KF 32GB DDR5 1TB SSD RTX 4070S 12GB Be Quiet! Pure Base 501 750W
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest