Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
kismanus
tag
Hali!
Nem tudnátok mondani egy könnyen kezelhető tűzfalat UHU 1.2 ála? Csak mert ez a Guarddog nem túl egyértelmű nekem... -
kismanus
tag
válasz
T. Almeida #2556 üzenetére
Én konzolról csináltam - másképp nem is tudom hogy lehet. Amúgy a 1.0-7676-os driverhez jó 1.0-4191 NV kernel, vagy le kell azt is cserélni?
-
kismanus
tag
válasz
T. Almeida #2554 üzenetére
Én az 1.0-4191-et tettem föl és mást nem csináltam. A vezérlőpultban azt jelezte ki, hogy nv helyett nvidia(automatikus) van. Ezért gondoltam, hogy jó minden. Az újabb Drivereket nem tudom honnan kell leszendi, mert eléggé nagy a kuszaság.
Lehet, hogy újra kell tennem a rendszert? -
kismanus
tag
Sziasztok!
Eléggé kezdő vagyok még UHU-ban és sajnos félresikerült az Nvidia driver telepítése, így most már el sem tudom indítani a grafikus felületet. Letöltöttem a füzet szerinti fileokat és telepítettem őket rendben, de aztán a szükséges etc/X11/XF86Config file-t nem találtam. Enélkül viszont már nem jön be a grafikus felület és csak terminálról lehetne a helyreállítást végezni (X-config), de ezt nem tudom, hogyan lehetne. Illetve még azt is kérdezném, hogy akkor az Xf86 helyett melyik file-t lehet használni.
Ha valaki tudna segíteni nagyon hálás lennék.
[Szerkesztve] -
kismanus
tag
Tudtok valami jó FTP klienst, ahol lehet felhasználónevet és jelszót megadni?
-
kismanus
tag
Senki nem tudja lehet é élsimítást használni UHU alatt?
-
kismanus
tag
Lehetne valahogy élsimítást használni UHU 1.2 alatt? Azért kérdem mert TFT monitoron így sajnos nem a legélvezhetőbb a grafikus felület...
-
kismanus
tag
Hali!
Most gondolkozom, hogy cserélek 1.1-ről 1.2-re, de nem tudom miben jobb. A www.uhulinux.hu most frissült és nincs valami sok egyenlőre róla.
Bármilyen info segítség.
[Szerkesztve] -
kismanus
tag
Pontosan itt találod: http://download.uhulinux.hu/doc/Fuzet/
Új hozzászólás Aktív témák