Hirdetés
- Prezentálta sokadik AI útitervét az Intel
- Bírsággal karöltve kötelezi az Intelt a garancia betartására India
- Szabadalmi vita után bukta a német piacot az ASUS és az Acer
- Elképesztő sebességre képesek a Micron közelgő, PCI Express 6.0-os SSD-i
- Még ezüst is van a Pulsar és Vaxee közös egerének receptjében
- Pletykák szerint 30 GB memóriával szerelik a PS6-ot
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Bluetooth hangszórók
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- OLED TV topic
- Elképesztő sebességre képesek a Micron közelgő, PCI Express 6.0-os SSD-i
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Vezetékes FEJhallgatók
- TCL LCD és LED TV-k
-
PROHARDVER!
Wise díjak [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
zseko
veterán
válasz
trialboj
üzenetére
Hello, igaz amatőr vagyok hozzá, de megpróbálok úgy válaszolni ahogy én tudom, ha túl rosszul mondanám, majd kijavítanak.
Én úgy gondolom, a kettőnek alapvetően más a lényege. A paypallal fizetsz, vásárolsz inkább, ezzel pedig pénzt utalsz. Én legalábbis erre használtam, mikor kint dolgoztam angliában, az angol bankomból ezzel utaltam haza a magyar bankomba a pénzt. Tehát ezzel elsősorban te küldesz pénzt másik számlára (amikor kezdtem, még ennyi volt).
Ezért nem értem, milyen kártyát akarsz létrehozni neki? Vagy hol? Első körben úgy gondolnám, annak kellene lennie TW számlának aki utal neked, megkapja az itthoni adataidat hogy hová, mint egy rendes banknál, de itt tölti ki és utalja át. Persze ez nem valószínű hogy könnyen járható út.