- Három játékprofillal készült az új Arc meghajtó
- Befutottak a beágyazott rendszerekbe szánt, tempós Ryzenek
- Mi történik a szemeddel, ha napi 8 órát monitort nézel? | Orvos válaszol
- A Synology visszatáncolt a saját márkás HDD-k megkövetelésének kapcsán
- 350 Hz-es IPS kijelzővel gyarapodott a Samsung portfóliója
- SONY LCD és LED TV-k
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Milyen széket vegyek?
- A karmos/ujjbegyes fogásokkal nyomulók örömére megjött az Arye szénszálas egere
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Külső 3,5'' mobil rack-ek topikja
- Vezetékes FEJhallgatók
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Vezeték nélküli fülhallgatók
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
classic B
senior tag
válasz
MrDrake #28459 üzenetére
Az enyémet is összekarcolták. Kicsi karcok, nem feltűnőek, de azért észrevehetőek voltak. A szerviz persze nem látta, meg azt is magyarázta az ember, hogy ami nem zavar be a tévézésbe, az nem is számít. Csupa maszat is volt a képernyő, második alkalommal mondtam nekik, hogy töröljék meg tisztára, mert 1 órán keresztül töröltem a maszatokat, erre ugyanúgy dzsuvásan adták vissza.
Na mindegy. Akinek nincs gondja a tévével, az örüljön. Ha egyszer szervizbe kell küldenie, semmi jóra ne számítson. -
Celtis
veterán
válasz
MrDrake #28466 üzenetére
A fogyasztóvédelem egyedi fogyasztói ügyekkel nem foglalkozik!
A fogyasztó valamely fogyasztóvédelmi problémájának megoldása érdekében az alábbi intézményekhez fordulhat segítségért:
a fogyasztóvédelmi hatóság fogyasztóvédelmi jogszabálysértés esetén jár el,
a békéltető testület egyéni ügye megoldásában segít,
az Európai Fogyasztói Központ határon átnyúló fogyasztói jogvitája megoldásában segít. -
HF77
őstag
válasz
MrDrake #28459 üzenetére
az egyik...
az hogy Ő mit lát vagy inkább nem, háát az baromira nem mérvadó
a másik...
azt meg nem szervizes mondja meg és dönti el hogy x hiba esetén mi fér bele és mi nem..max a tulajdonos, azaz TE!nálam alap a Fogyasztóvédelem megkeresése!! (és ezt kommunikáld a szervíznek is)
-
Celtis
veterán
válasz
MrDrake #28459 üzenetére
Van egy olyan benyomásom, hogy a TCL nem enged csereutalványt kiállítani a szerviznek.
Legalábbis nekem a szervizvezető szavaiból ez jött le. Több mint 2 hónapja jelenettem be a hibát, azóta harmadik körös szervizelést indítják el és egyre rosszabb a készülék.Az már biztos, hogy panaszt emelek nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságnál és ha nem adják ki a csereigazolást, akkor megyünk a Békéltetőhöz is.
Neked azt javaslom, hogy ne vedd át a készüléket és ha 30 napon belül nem kapsz egy megfelelőt és csereutalványt sem, akkor fordulj a panaszoddal a helyi Békéltető testülethez.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Elektromos cigaretta 🔞
- Nagyon apró félokos a HMD új mobilja
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Kuponkunyeráló
- Nyaralás topik
- SONY LCD és LED TV-k
- iPhone topik
- Cseppino: Windows 11 25H2 frissítés – Újdonságok, AI-funkciók és rejtett beállítások.
- További aktív témák...
- SzoftverPremium.hu
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB DDR5 RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro Max 128GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3390, 93% Akkumulátor
- MOBILNETES! Lenovo ThinkPad X13 Gen 2 i5-1145G7 16GB 256GB FHD+ TouchScreen 100% sRGB 1 év garancia
- Telefon Felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest