- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Milyen házat vegyek?
- Akciókamerák
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- E-book olvasók
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
-
PROHARDVER!
TCL LCD és LED TV topic téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
classic B
senior tag
válasz
MrDrake
#28459
üzenetére
Az enyémet is összekarcolták. Kicsi karcok, nem feltűnőek, de azért észrevehetőek voltak. A szerviz persze nem látta, meg azt is magyarázta az ember, hogy ami nem zavar be a tévézésbe, az nem is számít. Csupa maszat is volt a képernyő, második alkalommal mondtam nekik, hogy töröljék meg tisztára, mert 1 órán keresztül töröltem a maszatokat, erre ugyanúgy dzsuvásan adták vissza.
Na mindegy. Akinek nincs gondja a tévével, az örüljön. Ha egyszer szervizbe kell küldenie, semmi jóra ne számítson. -
Celtis
veterán
válasz
MrDrake
#28466
üzenetére
A fogyasztóvédelem egyedi fogyasztói ügyekkel nem foglalkozik!
A fogyasztó valamely fogyasztóvédelmi problémájának megoldása érdekében az alábbi intézményekhez fordulhat segítségért:
a fogyasztóvédelmi hatóság fogyasztóvédelmi jogszabálysértés esetén jár el,
a békéltető testület egyéni ügye megoldásában segít,
az Európai Fogyasztói Központ határon átnyúló fogyasztói jogvitája megoldásában segít. -
HF77
őstag
válasz
MrDrake
#28459
üzenetére
az egyik...
az hogy Ő mit lát vagy inkább nem, háát az baromira nem mérvadó
a másik...
azt meg nem szervizes mondja meg és dönti el hogy x hiba esetén mi fér bele és mi nem..max a tulajdonos, azaz TE!nálam alap a Fogyasztóvédelem megkeresése!! (és ezt kommunikáld a szervíznek is)
-
Celtis
veterán
válasz
MrDrake
#28459
üzenetére
Van egy olyan benyomásom, hogy a TCL nem enged csereutalványt kiállítani a szerviznek.
Legalábbis nekem a szervizvezető szavaiból ez jött le. Több mint 2 hónapja jelenettem be a hibát, azóta harmadik körös szervizelést indítják el és egyre rosszabb a készülék.Az már biztos, hogy panaszt emelek nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságnál és ha nem adják ki a csereigazolást, akkor megyünk a Békéltetőhöz is.
Neked azt javaslom, hogy ne vedd át a készüléket és ha 30 napon belül nem kapsz egy megfelelőt és csereutalványt sem, akkor fordulj a panaszoddal a helyi Békéltető testülethez.
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- LEGO klub
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Milyen TV-t vegyek?
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Revolut
- További aktív témák...
- SAMSUNG (QE85QN990FTXZU) 215CM 8K 240HZ NEO Q-LED VISION AI CSÚCS TV ! AKCIÓ
- Eladó 82 colos 4K HDR Samsung TV
- SAMSUNG (QE85Q60DAUXXN) 215CM Q-LED SMART UJ MODELL! AKCIÓ!
- SAMSUNG (QE75LS03FW) 190CM NEO QLED FRAME SMART UJ MODELL! AKCIŐ
- Samsung UE50AU7022KXXH 50 Crystal UHD 4K Smart TV, kifogástalan állapot
- Wacom Cintiq DTK-2260 digitális rajztábla
- Akciós! Lenovo ThinkPad P15 Gen 1 Intel i7-10875H 32GB 512GB Nvidia Quadro RTX 3000 1 év garancia
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32/64GB RAM RTX 5060 Ti 16GB GAMER termékbeszámítással
- Panasonic CF-XZ6 AIO all-in-one laptop tablet 2k touch i5-7300u speciális ütésálló rugged
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ROG B760 i9 14900K 32GB DDR5 1TB SSD Asus ROG RTX 3090 24GB Zalman Z1 1000W
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Vhiktor

