- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Milyen videókártyát?
- HP notebook topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Milyen monitort vegyek?
- Fájdalmasan gyenge kijelzőt válaszott a Switch 2-höz a Nintendo
- Kivégzi a Firewire-t az új macOS verzió?
- DUNE médialejátszók topicja
Új hozzászólás Aktív témák
-
classic B
senior tag
válasz
MrDrake #28459 üzenetére
Az enyémet is összekarcolták. Kicsi karcok, nem feltűnőek, de azért észrevehetőek voltak. A szerviz persze nem látta, meg azt is magyarázta az ember, hogy ami nem zavar be a tévézésbe, az nem is számít. Csupa maszat is volt a képernyő, második alkalommal mondtam nekik, hogy töröljék meg tisztára, mert 1 órán keresztül töröltem a maszatokat, erre ugyanúgy dzsuvásan adták vissza.
Na mindegy. Akinek nincs gondja a tévével, az örüljön. Ha egyszer szervizbe kell küldenie, semmi jóra ne számítson. -
Celtis
veterán
válasz
MrDrake #28466 üzenetére
A fogyasztóvédelem egyedi fogyasztói ügyekkel nem foglalkozik!
A fogyasztó valamely fogyasztóvédelmi problémájának megoldása érdekében az alábbi intézményekhez fordulhat segítségért:
a fogyasztóvédelmi hatóság fogyasztóvédelmi jogszabálysértés esetén jár el,
a békéltető testület egyéni ügye megoldásában segít,
az Európai Fogyasztói Központ határon átnyúló fogyasztói jogvitája megoldásában segít. -
HF77
őstag
válasz
MrDrake #28459 üzenetére
az egyik...
az hogy Ő mit lát vagy inkább nem, háát az baromira nem mérvadó
a másik...
azt meg nem szervizes mondja meg és dönti el hogy x hiba esetén mi fér bele és mi nem..max a tulajdonos, azaz TE!nálam alap a Fogyasztóvédelem megkeresése!! (és ezt kommunikáld a szervíznek is)
-
Celtis
veterán
válasz
MrDrake #28459 üzenetére
Van egy olyan benyomásom, hogy a TCL nem enged csereutalványt kiállítani a szerviznek.
Legalábbis nekem a szervizvezető szavaiból ez jött le. Több mint 2 hónapja jelenettem be a hibát, azóta harmadik körös szervizelést indítják el és egyre rosszabb a készülék.Az már biztos, hogy panaszt emelek nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságnál és ha nem adják ki a csereigazolást, akkor megyünk a Békéltetőhöz is.
Neked azt javaslom, hogy ne vedd át a készüléket és ha 30 napon belül nem kapsz egy megfelelőt és csereutalványt sem, akkor fordulj a panaszoddal a helyi Békéltető testülethez.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- BESZÁMÍTÁS! CSAK KIPRÓBÁLT! ASUS ROG Ally X (2024) 1TB kézikonzol garanciával hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 7500F 32/64GB DDR5 RTX 5060Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Samsung Galaxy S23 , 8/128 GB , Kártyafüggetlen
- LG 27CN650N-6A - Felhő Monitor - 1920x1080 FHD - 75Hz 5ms - USB Type-C - Quad Core - BT + WiFi
- Akció! Újra Gamer EGEREK! Glorious , Endgamer XM1R , Nibio
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest