Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Teasüti

    nagyúr

    válasz bacus #2046 üzenetére

    Nem kellenek az előzmények, elég menet közben generálni saját adatbázist a bejövő hívások adataiból.
    Sokkal egyszerűbb számokhoz (nevekhez) tartozóan utolsó hívás időpontot tárolni, mint 10 különböző változóban értelmetlenül ugyanezt, majd csörgés közben végig iterálni találatért, no meg persze folyamatosan futtatni a háttérben a változók karbantartásáért. Ez egyszerűen nonszensz. :)
    Ugyanazzal a művelettel, amivel találatot keresel, azzal az eggyel meg lehet oldani az egészet egyetlen tömb alkalmazásával - 10 különböző helyett -, és ezt elég eseményszerűen meghívni, nem is kell folyamatosan futnia a háttérben.
    Meg persze teljesítményben sem ad akkora handicap-et, mintha iterálni kellene hívás közben.
    És ha 1 óráról lenne szó, akkor 60 különböző változót használnál? :N
    Persze lehet 4 magos telefonokon több giga ramnál ez nem para, de mondjuk nálam a bughalmaz kicsi Ace-emen néha már a hívás maga is meg tudja fagyasztani a telefont egy-egy rom esetén. :U
    De persze ettől még az optimalizáció mértéke nem hardver függő, hiába van erős vas, ha szar a kód.
    Főleg Android-on, főleg Tasker-ben.

Új hozzászólás Aktív témák