Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz
Gyuri27 #8241 üzenetére
Sajnos nem értek egyet. Egyrészt a webshop nem azt jelenti, hogy nincs árukészlete, de van olyan amelyiknek nincs (mondjuk normál üzlet is akad).
Az, hogy a nagyker-kisker mit ügyködik egymással azért kötjük a vásárlók orrára, mert általában azzal elégedetlenkedtek korábban, hogy nem tájékoztatjuk őket, hogy áll az ügyintézés.
A webshopunkban található termékek nem "vannak" hanem rendelhetőek, azaz sikeres rendelés kell megelőzze.
Ennyi erővel a konkurens kiskerbe is kötelező lenne átmennünk venni, mert ott kapható?
A termék akkor "van", ha a bolt tulajdonában van. -
shteer
titán
válasz
Gyuri27 #8239 üzenetére
a nincs és a beszerezhető azért közel sem állják meg itt egymás ellentéteként. az ugye a nincs és a van.
nem javítható vagy a beszállító/gyártó nem vállalja a javítást > jóváír a kereskedőnek
kereskedőnél nincs raktárkészlet, szóval nem cserélhető, nem teljesíthető a csere > jöhet a 3. pont a kpvissza -
vasi89
őstag
válasz
Gyuri27 #8156 üzenetére
Én türelmes ember vagyok sőt empatikus is de amikor sokádjra is úgy megyek be h a kiszolgálás is kritikán aluli, mert egymással beszélnek közben, le sem sz.rják a vevőt. Garis ügyintézésnél meg bunkók is azért ne nézzek már el mindent főleg úgy h én fizettem nekik. Azt hiszem van egy határ...
-
YAKEN
aktív tag
válasz
Gyuri27 #8158 üzenetére
Terhelés alatt cicereg. Ez tudom még nem lenne elég a garanciára mert a kártya maga hibátlanul működik. Na de az enyém olyan hangosan csinálja, hogy még ők is elismerték ez így nagyon gáz. Főleg egy Phantomtól elvárom, hogy "kussoljon". Így a kártya minőségére hivatkozva, amivel egyet értettek bevették a kártyát.
-
YAKEN
aktív tag
válasz
Gyuri27 #8156 üzenetére
Nekem mindenképpen ez egy negatív élmény az iponnal kapcsolatban. Elég sok dolgot vettem náluk és az is igaz, hogy most volt először garanciális ügyintézésem velük. Azonban sehol nem tapasztaltam ekkora várakozási időt. Pl Aquaba már 3x vagy 4x vittem vissza alkatrészt és 2 héten belül gond nélkül el lett simítva minden (1 éven túli terméknél is). Itt meg már most egy hónapnál járok és ki tudja mikor látom meg a fényt az alagút végén, pont a GTA V idején. Talán ezért is vagyok türelmetlen már hatványozottan.
De nem szívesen vennék már akármit is tőlük. -
bul07
nagyúr
válasz
Gyuri27 #5994 üzenetére
Nekem is volt bajom más bolttal
Microsoft sidewinder X8 egeret (21e Ft) először javították, három hét , egy hétre rá már rossz is volt, újra el, ekkor három hét után közölték hogy nem tudják javítani és cserélni se mert már nincs forgalomba , ekkor kértem a pénzt vissza megadtam a számla számomat ahova utalni kell és vártam
Eltelt 10nap semmi telefon mondja szól a könyvelőnek mert ők intézik, jó, megint 6nap semmi , ekkor újra telefon megadta a könyvelő iroda számát hívtam őket , ott ígéret pár nap, megint 5nap és semmi, újabb hívás, megint ígéret ezután a 7napon láttam meg hogy megjött az utalás
Vannak ilyen sztorik mindenkinél biztosArról meg ne is beszéljek mikkor a boltos szó szerint kilopta a cuccot a gépemből azzal a címszóval hogy rossz és küldi garanciába(egész gépet vittem be memória és merevlemez hiba miatt) , és rá két hétre csődbe ment elveszett 55e Ft-om, esélytelen volt visszakövetelni , adóhivatalnak vagy 2millióval tartozott , laptopokat és más dolgokat is lenyúlt garanciázás közben, más vevőknek is tartozott vagy 2-3millióval
Van ilyen
-
dethroner
veterán
válasz
Gyuri27 #5795 üzenetére
El vagy azért tévedve. Volt egy vga-m az ipontól, amivel sok gond volt. Kétszer cseréltél (elvileg újra, de minden alakommal csak a bontott vga-t kaptam zacskóban, pedig visszaküldtem minden tartozékot, még a dobozt is), a második csere kártyát is több alkalommal javították pár hónap alatt. Ekkor azt mondtam elég, elegem van a kártyából, visszaviszem személyesen, tegyék be gépbe, és ha valóban szar, kérem vissza a pénzem. Tehát nem váratlanul odaállítottam és azonnali kipróbálást kérve vertem az asztalt, hanem kértem adjanak egy időpontot amikorra odamehetek és van idejük rám. Először jöttek azzal hogy nincs kapacitás sok a meló, nincs szabad gép, majd amikor kezdtem kicsit határozottabb lenni és mondtam x napon odamegyek és addig nem jövök el amíg pontot nem teszük ennek az ügynek a végére, akkor előálltak egy e-on karbantartással és hogy nem lesz áram stb. Odamentem, áram volt, nagy keservesen szereztek hardvereket is és 3 perc múlva megállapították hogy valóban rossz a kártya. Mondjuk utána a követelésem érvényre juttatása nem volt még teljesen sima, de erről már volt szó. A lényeg, az egyszerűbb eldöntendő kérdéseket miszerint jó vagy rossz a termék tényleg pár perc alatt el lehetne dönteni, ha volna bennük erre hajlandóság.
-
torma1981
veterán
válasz
Gyuri27 #5795 üzenetére
Talán vegyenek fel még embereket. Kit érdekel. Ne már az is az én bajom legyen mert kevesen vannak? De ha határidős a javítás( 15 nap) akkor ne 1 hónap mulva küldjék a terméket. És még egy elnézést stb. Még én érezzem magam megtisztelve hogy szóbaálltak velem. De érdekes ha a fogyvédelemmel jön elő az ember hírtelen lesz egy új cseretermék. :-) Hmm biztos pont megérkezett mi? Hogy is van ez?
-
South Velen
addikt
válasz
Gyuri27 #5789 üzenetére
Már 2 hete és 1 napja (10 munkanapja) bent van a tápom, ami újkorában el sem indult, és utána sem. Ezen túl sok mindent nem kell vizsgálni, fel sem pörög a ventilátora szegénynek... De még semmi infót nem kaptam, ami elég zavaró, én is azt hittem, a 3 napos ügyek jobban pörögnek.
-
torma1981
veterán
válasz
Gyuri27 #5783 üzenetére
Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk
meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe
helyezéstől) számított három munkanapon
belül érvényesít csereigényt, a forgalmazó nem
hivatkozhat a Ptk. 306. §-a (1) bekezdésének a)
pontja értelmében aránytalan többletköltségre,
hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni,
feltéve, hogy a meghibásodás a
rendeltetésszerű használatot akadályozzaMi itt a nem érthető?
Ha gond van körtelesek küldeni újjat. Ennyi és az ne már hetekig tartson. -
Snip3r_HUN
addikt
válasz
Gyuri27 #5728 üzenetére
Rendben kicsit beszélgessünk a korrektségről. Nem egy esetben panaszkodtak az ottani ügyintézésre. Én vidéken lakom , egy pesti út több mint 20k-ból jönne ki . Március óta a 3. rossz VGA-t kapom kézhez szóval március óta a 82ezer kidobott Forintomból jóformán semmit nem láttam , amikor meg el akarsz állni a vásárlástól és a pénzed kéred vissza , csak a kifogáskeresés megy... Ha ez a te szemedben korrektség ám legyen.
Másrészt telefonon nem válaszolnak, a levelemre meg már kb. 2 hete nem írnak vissza. Igen biztosan ilyen, egy jó bolt...
A stílusról meg, soha nem szitkozódtam levélben sem , normálisan lettek kérve, de szerintem fél év sz@rakodás után ha mást nem egy jókora bírságot megérdemelne a semmitérő banda ( a drága nagykerrel egyben).
-
-
lowzor
veterán
válasz
Gyuri27 #5717 üzenetére
Valahol újra kell címkézni/ csomagolni, hogy újra el lehessen adni azokat a cuccokat, amik gyárilag be vannak csomagolva. Szoftverre-oprendszerre persze, hogy nem vonatkozik az elállás, de csak akkor, ha külön veszed meg és már kibontottad a csomagolását.
Valahogy nem tudom sajnálni drága szegény boltokat, mert így is milliókat keresnek. -
Ace_S
csendes tag
-
lowzor
veterán
válasz
Gyuri27 #5682 üzenetére
Rendszeresen? Több százezer Ft-ot otthagytam már az iponban, ez az első cucc, amit visszaküldtem, ráadásul bontatlanul. Azelőtt is csak néhány dolgot küldtem vissza más boltokba, de csak azért, mert nem tetszettek. Tehát szerintem rohadtul nem űzök ebből sportot. Amúgy sem vesztenek ezzel a boltok egy fityinget sem, nem mintha sajnálnám őket, ha vesztenének.
mod: Ma, a 27. napon végre megjött a pénz
Amúgy a többi bolt a szállítási költséget is visszautalta, az ipon nem...
-
torma1981
veterán
válasz
Gyuri27 #5677 üzenetére
Mit mutyizott? Joga van visszaküldeni a terméket. Minek kell beszólni neki? A gariztatás tény hogy nagyon szar náluk ez tény. Nem egy terméket küldtem vissza de nem volt problémamentes egyik sem. Biztos arról is a vásárló tehet mi? Pedig normális hangnemben beszéltem velük.
-
bul07
nagyúr
válasz
Gyuri27 #5551 üzenetére
Nem életszerű amit írsz, lehet hogy ez szerepel valami jogszabályba de ez attól is függ hogy hogy van lekönyvelve(mert vannak kiskapuk , bármi lehet pár órára vagy darabbra értékcsökentett mert mondjuk valaki tett egy X-et a dobozra és az már sérült csomagolás)
Vettem én már olyan dolgott ami egy héttel azelőtt még dupla annyiba került
Sőt még alkudni is lehet a nagy áruházakba is, legutóbb egy mérlegre alkudtam 40% kedvezményt mert a csagolása rongyos volt, de nem a dobozára kell ráálni hogy megmérjen
Vagy metróba esett meg hogy elírták az árrat , szólttam az eladónak hogy a kiírt áron visszek három darabott, 12.000Ft helyett fizettem 7.400Ft-ot
Máskülömben beírtam volna a panaszkönyvbe
És szerinted ez törvénytelen, nem az -
dethroner
veterán
válasz
Gyuri27 #5546 üzenetére
Mit gondoltál mitől olcsóbb 15k-l?
Miért kéne a vevőnek ezen gondolkodni? Rájuk szakadt egy kamionról leesett szállítmány/raktársöprés van/vagy jótékonysági alapon, kit érdekel? És egyáltalán mit jelent az hogy 15K-val olcsóbb? Miből számítjuk ki hogy mennyi a valós piaci ára valaminek? Tudtommal szabadpiac van, mindenki annyiért adja a dolgait, amennyiért neki megéri.
És ha náluk 15K-val drágább a cpu mint másnál, akkor mit teszel? Akkor is a drágábbat veszed, mert nem akarsz nyerészkedni, nehogy a többi bolt ami olcsóbban adná bukjon rajta?
-
bluyoo
nagyúr
válasz
Gyuri27 #5546 üzenetére
"Mit gondoltál mitől olcsóbb 15k-l?"Azt én honnan tudjam. Azért nem annyira hihetetlen kedvezmény. Vettem hangszórót hasonló kedvezménnyel az iPon-ban ....
"Nézem a konfigod. Szóval nem értem a nagy halált." Mi köze a mostani gépemnek ehhez?
"Ha csak arra futja akkor ez van." Nem írta senki hogy nem futná rá mint írtam szerencsére van munkám. Én a rendelésem visszamondásán akadtam meg."De rá egy napra kaptam a telefont hogy nem tudják beszerezni az Intel aktuális tuning I5-ösét! " Persze másnap már a polcon volt .... Nem azt mondták hogy elb..tuk ... De HUN]Repa normálisan válaszolt és ennyi! Lett volna! Ha utána nem estek nekem ... nem gyengén személyeskedő hangnemben.
"Mégse tépném a szám," Most is ezt teszed ......
De mindegy is ..... -
bluyoo
nagyúr
válasz
Gyuri27 #5544 üzenetére
60K-s CPU 45K-ért ez nem 50% ne essünk túlzásba .... Az nyerészkedés lenne ha szeretnék magamnak jó áron egy CPU-t!? Milyen ingyen pénz? Az hogy a fizetésemhez mérten normális áron juthattam volna a CPU-hoz? "Meg elmenni dolgozni." Ez hogy jött ide? De mellesleg van munkám!
(#5543) dethroner
"Más! Miért tűntek el a tegnap esti hozzászólások?" Én takaríttattam ki mivel egyesek lassan rablónak tituláltak mert ráklikkeletem arra kib.szott CPU-ra (bár elég rendesen fogott a radír). És hogy nem tetszett hogy hogy "nem tudják beszerezni" szöveggel pattintottak le .....
-
lafaty80
addikt
válasz
Gyuri27 #5533 üzenetére
Nézd kívánom neked minden rossz indulat nélkül hogy fuss egyszer bele egy olyan szituba, amikről itt írogatsz (védve az eladót). Hogy érezd a másik oldalt is. Aztán persze megnézném hogy hogy reagálnád le.
Én nagyon is megértem az olyan vásárlót vagy leendő vásárlót, aki meglát egy árat és azon akarja megkapni a cuccot. Kit érdekel hogy hogyan/miért/miként/meddig/kitől/ származik az az ár. Ha ott van, akkor annyi, ha akkor veszi meg, akkor azért az árért kell odaadni.
Volt már példa más helyeken is ilyenre és nem az eladót védik a "szabályozások". Megmagyarázni könnyebb, mint elismerni.
-
dt451
csendes tag
válasz
Gyuri27 #5475 üzenetére
"A jótállás (köznapi nyelven: garancia) kétféle lehet: önkéntes, illetve kötelező. Utóbbiról akkor beszélünk, ha a jótállást jogszabály rendeli el. Ilyen jogszabály például az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Korm. rendelet), ami alapján a forgalmazónak egy év jótállást kell vállalnia a Korm. rendelet mellékletében felsorolt új termékekre (a továbbiakban: jótállásköteles termék). Hangsúlyozni kell, hogy a kötelező jótállás kötelezettje a forgalmazó: az, aki a terméket a fogyasztó részére közvetlenül értékesíti. A forgalmazó kötelezettsége tehát, hogy jótállásköteles termék értékesítésekor a fogyasztó részére – a Korm. rendelet által előírt tartalmi követelményeknek megfelelő – jótállási jegy kerüljön átadásra. "
Általános tapasztalat, és erre te is utaltál egy korábbi bejegyzésedben, hogy egyes szervizek a nem megfelelően kitöltött, vagy kitöltetlen jótállási jegy, stb miatt visszautasítják a garanciális javítást. Vihetek én nekik blokkot, számlát. Azokon nem minden esetben szerepel minden szükséges adat.
Most visszanéztem a számlát , illetve a garjegyet, és az átvételi elismervényt is, amit az Ipon-tól kaptam. A gyári szám, ami kötelező, és szükséges adat egy jótállási jegyen, és ami nélkül az elvileg nem érvényes, nem felel meg a ConCorde által használt formátumnak. Ezt azért tudom, mert az esetleges szoftverfrissítéseknél figyelembe kell venni a termék sorozatszámát, és emiatt megnéztem, hogy ellenőrizhessem, van e frissebb firmware az én tabomra. A számlán, garijegyen, elismervényen lévő egy belső számkód lehet, de nem az eredeti gyári sorozatszám. Vagyis ezekkel a papírokkal egy szervizben már nem tudtam volna hitelt érdemlően bizonyítani, hogy a nálam lévő hibás termék az a darab-e amit vásároltam. Pont.
Ez a cucc nem egy nagy értékű valami, és nincs is rá több "gyári gari" mint a kötelezően vállalt jótállás aminek viszont mind a kereskedőnél, mind a gyári szervizhálózaton keresztül érvényesíthetőnek kellene lennie. Megfelelő papírok nélkül viszont nem az. Csak az Iponon keresztül volna ügyezhető...
Azt is tudomásul kell venni, hogy nem mindegy, a kereskedő kitől szerezte be a terméket, mert az egyes importőrök, másképp kezelik a "gyári gari"-t, szavatosságot. Van olyan importőr, aki csak a kötelező jótállást adja meg, hiszen neki csak ezt kötelező...., és van aki a teljes gyári szavatossági időre garanciát vállal. Ugyanazt a terméket így megveheti az ember egy év garral, vagy 5 év garral... Utóbbi pedig csak a megfelelő jótállási jeggyel érvényesíthető vita nélkül. Mindegy volna?
-
dt451
csendes tag
válasz
Gyuri27 #5472 üzenetére
"Másrészről nem kell a gyártó által vagy bárki által adott külön "gari jegy". Te a számlával, blokkal mindent intézhetsz (sőt másolattal is). Akár az iponban, akár a szervizben."
Az egy év kötelező jótálláson belül, és a kereskedőn keresztül az általa esetleg pluszban vállat jótállási időn belül elvileg igen.
"Mi közöd a márkaszervizhez?"
A gyártó által vállalt szavatossági idő (mondjuk úgy gyári gari) ami néha 3-5 év is lehet, már egy egészen más tészta, mint a kereskedő által vállalt jótállás. Valójában ez az amit egy márkaszervizen keresztül érvényesíthet az ember, de csak kitöltött jótállási jeggyel. Ha nincs rendben valami jönnek az általad is említett szervizes rémtörténetek.
Igen, ez valóban csak egy lehetőség a mezei halandó számára, de nem árt ha megvan, mivel megjárna. Ami a rémtörténeteket illeti, mindenhol vannak kekeckedők, ezzel szerintem az ember számol, ha gariztat... de egy szabályosan kitöltött gyártói jótállási jeggyel a kezemben, még senki nem vitatkozott velem. Félre ne érts, nem a szervizbeli személyes ügyintézést éltetem minden áron, mert nekem is gyakran kényelmesebb, és olcsóbb a kereskedőn keresztül rendezni a dolgot... - főleg a garanciafutár által vidéki lévén - csak azt mondom, hogy nem árt, ha erre is megvan a módja az embernek. A többi az esetek kilencven százalékában úgyis a szerencsén, és az ügyintézők jóindulatán múlik.
-
dt451
csendes tag
válasz
Gyuri27 #5466 üzenetére
Amennyiben reális esélyem van a gyorsabb ügyintézésre, egy hivatalos márkaszerviz által, miért is ne kellene érdekeljen? Vannak bajok bizony. Kitöltetlen jótállási jegy például. Az Iponos garanciajegy, nem jótállási jegy. Így az ember máris elveszítette azt a lehetőséget, hogy ne rajtuk keresztül, esetleg gyorsabban, kevesebb kellemetlenséggel intézze az ügyet. Ahogy a másik hozzászólásomban már írtam, ez nem minden terméknél probléma, hiszen egy alaplappal, stb... nem fogok közvetlen márkaszervizbe rohangálni. De egy TV, Monitor, Telefon, stb. esetén, ha történetesen hivatalos szervizpartner is van a közelben, miért ne választhatnám, a számomra kényelmesebb utat? Az esetből amúgy annyit tanultam, hogy a legközelebbi rendeléseim előtt, külön minden egyes termék esetében előzetesen tájékozódom, a jótállási jegy meglétéről, és jelzem, hogy terméket csak kitöltött jótállási jeggyel vásárolok, ha pedig a disztribútor, beszállító, nagyker, bárki miatt erre nincs lehetőség ekkor nem az Iponról rendelem meg.
-
-
torma1981
veterán
válasz
Gyuri27 #5287 üzenetére
Menj fel az ipon.hu-ra ott le van írva hogy internetes webáruház. Mi ebben a felfoghatatlan? Szerinted minek számit akkor? A többiben egyetértek. A terméket úgy kell visszaküldeni ahogy jött. Hiánytalanul saját dobozában. A 8 nap elállásnál neked kell visszajuttatni a terméket saját költségen.
-
Éliás-tóbiás
csendes tag
válasz
Gyuri27 #5287 üzenetére
Kedves Gyuri27!
Mivel a vásárlástól (szerződéstől) állsz el, nem a terméktől vagy szolgáltatástól, ezért az nem érinti azt, hogy a termék hibás-e vagy nem. Egyébként hibás teljesítésnek minősülő esetnél is megillet az elállási jog 3, illetve 8 napon belül.
Másik:
Az iPon internetes áruház. Nincsen boltja, csak átvevőhelye. Ezt minek mondanád?Én a maximális tiszteletet betartva, káromkodás és lehetőleg személyeskedés nélkül próbálok írni. Természetes és sajnálatos módon ez nem mindig sikerül. De törekedem rá. Ahogy a iPon is törekedik rá, hogy 4 hét alatt kicseréljék a hibás tápegységemet. Elismerem, és elnézést, ha valakit ezzel megbántottam, de az igazságot csak le lehet már írni.Vagy nem?
Respekt!
-
minas
aktív tag
válasz
Gyuri27 #5141 üzenetére
Alaposan körbeforgatta és körbenézte az átvevő emberke az enyémet is. Pont ezért is vittem be személyesen, nem óhajtottam szembesülni azzal esetleg a futáros megoldásnál, hogy azt mondják: sérülten érkezett. És kardozzam le én, hogy ki, mikor, miért és hogyan....
A hdd nélkülözésének példája csupán csak felvetés volt. Egyébként az, hogy kinek mi mekkora befektetés, azt az adott cég lehetőségei válogatják, ebben turkálni butaság. Nem szerencsés dolog rávágni sem, hogy ez nem nagy befektetés, pláne nem hülyeséggel kapcsolatba hozni. Mondjuk adott egy kisebb cég - mondjuk legyen akár könyvelő -, ahol két gépen két ember dolgozik. Amikor tönkremegy egy hdd és a garanciális ügyintézése 2 hét (vagy több, ahogy itt már előfordult), akkor mi van? Vegyen mégegy hdd-t a cég addig is, vagy addig ne dolgozzon a munkatárs, vagy addig szedjen répát a kertben? Különben pedig az összes céges számítógépben megnézném, mennyiben van két hdd. Állítom, hogy a töredékében. Nagy cégekre ez ugyanúgy vonatkozik, a kicsikre meg abszolút. És jópofa, amikor valaki a "cég" szó mögött automatikusan csakis kitűnően prosperáló vállalkozást lát, bő keretű bankszámlával. Megsúgom, ebből van ma kevesebb Magyarországon. De hagyjuk inkább, mert OFF.
-
Rossi
addikt
válasz
Gyuri27 #5111 üzenetére
A gyorsítást globálisan értettem, nem csak az iPon részéről. Ideális esetben (ha mondjuk csak 3 szereplős a történet: vevő, iPon, nagyker, esetleg még ahová a nagyker továbbküldi) 8-10 munkanap alatt le kellene futnia egy ilyen történetnek, feltételezve, hogy mindenhol max. 1 napot áll a termék.
-
Rossi
addikt
válasz
Gyuri27 #5106 üzenetére
"Nem mindenért adott boltot kell hibáztatni."
Szerintem itt nem a boltot hibáztatta a kedves fórumtárs a hibás alkatrész miatt, csak a 4 hét garanciáztatást sokallja - megjegyzem teljes joggal, amire vonatkozóan a hatályos jogszabályok ugyebár túlságosan megengedőek.
Irreális elképzelés lenne, hogy amennyiben gyorsítanának a folyamaton, több lenne az elégedett vevő, és még többen vásárolnának a iPonnál?
"Csak ugye a magyar vevő mikor beszakad gariztatni nem a legjobb arcát mutatja."
Többször voltam bent személyesen, sosem tapasztaltam különösebb udvariasságot (mondjuk kifejezett bunkóságot sem), full életunt figurák, egyszavas kommunikáció... Így nehéz vevőként (értsd: akit kiszolgálnak) konstans udvarias hangnemet megütni.
-
adalbert1
veterán
válasz
Gyuri27 #2972 üzenetére
Mostmár azért érdekes:
a, eleve rohadt bizonytalan voltam egy ilyen hibára a garis ügyintézéssel kapcsolatban, a semmire meg nem akartam heteket várni
b, mert többször jött elő, így már biztos vagyok benne, hogy nem valami pillanatnyi zavar lehet, így már megalapozottnak látom a garanciális ügyintézést is
c, nem szeretném, ha szép lassan lehalna a lap, úgy hogy mondjuk kifutok a gariidőbőlAzért kérdeztem, hogy egyáltalán ilyen hibára lehet-e gariztatni? Elő tudják-e valahogy idézni? Ugyanis ha nagy eséllyel nem lehet legariztatni, inkább megkimélem magam a felesleges szerelgetéstől (a proc hűtő pont rálóg a táp 4-es csatijára, ami az alaplaptartó tálca mögött van elvezetve, így számomra elég szívás a ki-be szerelés), utazástól, időpazarlástól, és inkább hajtom amíg teljesen be nem krepál (ha még gariidőn belül leszek akkor legalább biztos bemutatható a hiba, ha meg nem akkor veszek egy gigabites hálókártyát, vagy valami low-end lapot helyette).
Igaz hogy P35-ös Giga lap már nincs, de több olyan lap is van amivel szerintem megfeleltethető (hú de szépen hangzik) az alábbi kritériumok alapján: S775, DDR2 2-nél több memóriafoglalattal, Intel chipset (mondjuk ahogy nézem nagyrészt G41/P41/P43 van már csak, amelyik lapot megnéztem azt pont ICH7-el szerelik, az visszalépés az ICH9-hez képest), 400-as FSB (mondjuk ezt nem tudom mekkora gond ezeknek a lapoknak, de elméletileg egyet megnézve megy bele 1600-as FSB-jű processzor is, így ezt pont tudniuk kellene), Gigabites lan, Ultra Durable kiszerelés.
Az igaz, hogy már elméletileg nem kapható, de ha tegyük fel a gariidő lejárta előtt krepál be a lap (ha jól emlékszem 2010 dec-ig van rá gari, de meg kell még majd néznem a papírját), ez a probléma akkor is fennáll nem? Az pl. miért az én hibám, hogy a nagyker vagy a Gigabyte nem úgy készletez hogy a vállalt gariidők alatt tudjanak ugyanolyat adni? Ha tavaly vesz valaki 3 év garival ilyen lapot, akkor ha már most nem kap ugyanolyat, mi lesz 2012-ben? Nyílván ha a meglévő alkatrészeit akarja továbbra is használni, akkor valamilyen kompromisszumra fog kényszerülni, a bolt akkor se fog olyan lapot találni, ugyanez a helyzet fog fennálni.
-
adalbert1
veterán
válasz
Gyuri27 #2970 üzenetére
Oké, ha adnak gigabitest... Azért nem vittem el (mint már előbb is leírtam): mert ritkán áll fent a hiba, nehezen, vagy egyáltalán nem reprodukálható (habár ők biztos jobban értenek az ilyenekhez), nincs kedvem ahhoz hogy akár hetekig ez a gép nélkül maradjak.
Másrészt nem ragaszkodom a P35-DS3 rev.1-hez, rengeteg hasonló tudással rendelkező lap van még most is a kínálatban.
Ellenben a Te hozzászólásodból burkoltan az jön le, hogy azért nem vittem el mert a jövendőbeli anyagi jólétemet abból akarom megalapozni, hogy visszakapom a lap eredeti árát. -
adalbert1
veterán
-
MZsoltee
veterán
válasz
Gyuri27 #2581 üzenetére
Nem arról van szó, hogy elbasztam valamit, vagy sem, ha igen vállalom érte a felelőséget!
Ami nem tetszett, az az ahogy felmondták a "szerződést"...
De mind1 a lényeg, hogy ez egy valós tapasztalat, ez történt a topic célja meg az, hogy a tapasztalatainkat megosszuk az Iponról. Nem akarom se azt mondani, hogy ne se azt, hogy vásároljanak a bolttól. Nekem ilyen tapasztalatom volt velük, ez nem tetszett. Mindenki döntse el, hogy ebből milyen következtetéseket vonnak le, vásárolnak-e tőlük vagy sem.
-
pepperhaj
tag
válasz
Gyuri27 #2390 üzenetére
Szia cicalány! Tudom mi a dual bios köszönöm szépen. Nem akar visszaállni magától. Nem volt tuningolva, mint mondtam még be is tudtam lépni frissítés után az új Biosba.
A back up bios a gyári biost rakja rá tudtommal. Ami viszont még nem támogatja a p2 710 procit. Lehetséges lenne, hogy ezért nem működik még a dual biossal sem?
Igen, a beta bios valóban nem nyerő de nem gondoltam volna, hogy a gép el sem indul vele. Azt hinné az ember, hogy hivatalos honlapra azért nem kerül fel ilyen.
-
tlac
nagyúr
válasz
Gyuri27 #2390 üzenetére
a bios frissítés azon része, amit leírt, rendeltetésszerű használatnak tűnik
bár a béta bios nem olyan nyerőMert a lap dual bios-l rendelkezik. Tehát a régit vissza tudod állitani. De ha ebbe nem akarsz bele bonyolódni a lapod totyikjában elnátnak tanáccsal.
ha magától nem áll vissza, akkor nem egyszerű rákényszeríteni
-
tlac
nagyúr
válasz
Gyuri27 #1079 üzenetére
Ill vállalhatnátok jelen esetben 2+1 év garit. 2-t ad a nagyker a maradék egy évben meg probléma esetén ti kiküldhetnétek a gyártóhoz (user költségére) ha a tulaj ezt akarja.
ez elég szerencsétlen megoldás lenne
ennél sokkal kényelmesebb megvenni ott, ahol megadják a max gart -
horvathkrisz
addikt
Rendeltem is -volna- csak már annyira elegem volt a várakozásokból hogy vettem egyet gyorsan máshol.
(Ahol mellesleg belémvesztek, hogy milyen tápom van és hogy az nem lesz elég mert 450-et ír a gyártó.)
Szerk.: azért vettem ref.evga 88gt-t giga96gt helyett. ez volt az utolsó hogy nem referencia kártyát veszek.
-
aginor
veterán
Némi telefonos "egyeztetés" (veszekedés) után, azt mondt a szervizes, hogy fújjuk be dezodorral, hogy ne érződjön rajta a szag, és akko méltóztatik rendes garanciába átvenni. Ha az átvételkor nem ír sérülési jegyzőkönyvet(de miért írna, ha egyszer nincs miről), akkor ha később bármi ilyesmit is állít nem fog érdekelni. Nekem vannak fényképeim a kártyáról, továbbá az a tény, hogy Ő sem talált semmit tényleges sérülést rajta. Én pontosan attól félek, hogy átveszik, majd jól összeforrasztgatja/karcolja vagy tudom is én, és rám akarja majd verni szépen, hogy ilyen volt de a hűtő miatt nem lehetett az átvételkor látni..
-
HUN]Repa
aktív tag
Az iponba is megprobálják megoldani a fizikai sérüléseket erre van a Feltételes Garanciás dolog náluk! Kiküldik a gyártóhoz és ha ők bevizsgálva megállapítják hogy a sérülés nem befolyásolta a hiba keletkezését. Van rá élő példa hogy kicserélik ezeket a termékeket is ,csak sajnos ez az út a gyártó és a kisker/nagyker között elég huzós (30-40nap) igy a jogszabályban megállapított 30nap-ot sajnos átlépi ezért van a Feltételes szó itt igy segítve a vásárlót megtesz mindent a bolt szerintem...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Életre szóló garancia Bennem bízhatsz!
- Expressz kézbesítés 5 percen belül e-mailben!
- Ohh! Dell Latitude 7430 "Kis Gamer" Üzleti Profi Ultrabook 14" -60% i5-1245U 16/512 FHD IRIS Xe
- Windows 11 Pro + AJÁNDÉK AAA játék!
- Akció! Dell Latitude 7410 Üzleti Strapabíró Profi Fémházas Ultrabook 14" -80% i7-10610U 16/256 4K
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest