Hirdetés
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Házimozi belépő szinten
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Blu-ray lemez tapasztalatok
- Unigine Superposition Benchmark
- Milyen monitort vegyek?
- Hobby elektronika
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen SSD-t vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
bluyoo
nagyúr
válasz
Jómagam #8885 üzenetére
Amikor az új (amúgy ellenőrzött) kódra, hat nap múlva megint " kód érvénytelen" hibát dobott, hát kicsit kétségbeestem, hogy elúszott a játék.
Bár az Asus képviselet még mindig olyan amilyen, részemről maradt 1-es.
Még válaszolni sem hajlandóak. Ami mint vásárló "kicsit" idegesítő.
Kár volt spórolni és nem az EVGA kártyát vásárolni.
Őszintén szólva majdnem visszaküldtem a kártyát, csak az utolsó pillanatig vártam a válaszukat (próbáltam elállás nélkül) és közben meg megszületett a fiam.Szóval a kártya maradt.
-
bluyoo
nagyúr
Na lezárult az ügyem!
Először kicsit megijedtem amikor az nVidia-hoz irányítottak. Ők meg persze vissza ....
De szerencsére pozitívan zárult a dolog, hála az ügyintézőknek. Ezúton is köszi!
Ma lett aktiválva de elsőre nem engedte. Be is paráztam, hogy megint ...r. de egy óra múlva gond nélkül aktiváltam. -
bluyoo
nagyúr
Hi!
A két hete vásárolt kártyámhoz kapott Rise of The Tomb Raider kód érvénytelen. Ilyenkor mi van?
Járt már így valaki? -
bluyoo
nagyúr
válasz
HUN]Repa #8469 üzenetére
Maga a termék ugyan az mint a külön megvásárolható.
Azt meg, hogy kéz alól vásároltam nem rájuk tartozik, semmi köze problémához. Új volt, bontatlan.
Nem látom akadályát annak, hogy megoldják a tulajdonos esetleges gondját. Főleg ha azt nélkülük nem igazán lehet .....
Az hogy kínai lokalizációjú volt onnan kezdett érdekes lenni, miután ti nem tudtatok segíteni és Asus-ék is azonnal pattintottak mert .... Vicc, hogy egy pár száz forintos kábelt, amit ők gyártanak, nem lehet megvásárolni tőlük ...
Mindenesetre részemről kerülni fogom őket egy ideig, van elég multi a piacon. -
-
bluyoo
nagyúr
Nincs miért .... Elálhattam volna a vásárlástól, amit külön fel is ajánlottak.
Valószínű az üzlet az esetleges garanciás ügyintézést is intézi azzal akitől vásárolta a lapot.
Ha nem próbáltam volna intézni magamnak azt a pár száz forintos kábelt nem is vettem volna észre semmit.
Na meg ha sikerült volna (természetesen nem ingyen) kikönyörögni a gyártótól azt a ..ott kábelt (vagy legalább jó lenne a termékbe másik kábel) nem is idegesítene. Szóval ez ügyben az itthoni Asus képviselet olyan amilyen, részemről 1-es. Nesze neked hiper-szuper ROG.
Főleg, hogy elsőnek Roccat egeret akartam, az a gyártó meg 5* -re vizsgázott ügyfélszolgálatban.
Történt ugyanis, hogy a billentyűzetemen gyári hibás volt két gomb. Írtam nekik, hogy mi a legegyszerűbb megoldás, illetve érdeklődtem melyik az a külön megvásárolható gombkészlet ami jó lehet a termékükre.
Kérés nélkül, teljesen ingyen küldtek új gombokat. -
bluyoo
nagyúr
Mondjuk nekem magát a hardvert elég pörgősen cserélték (nem garanciás ügyintézés volt).
Bár a legutóbb vásárolt (az egeret vettem újonnan kéz alól) hardverrel azért sikerült kicsit megszívni [link].
Nem is sikerült pontot tenni az ügy végére. Egy jó ideig hanyagolom az Asus-t az biztos. -
bluyoo
nagyúr
"ha ezt írta" Szó szerint ezt írta, azért az idézőjel!
Mindenesetre nekem (kivételesen) nem a jótállás, jótállási idő a "gondom". Bár valóban felmerült, hogy így sima ügyintézés lenne vagy sem.
Az én gondomon a bolt nem tud segíteni, mert ...., az Asus meg ugyancsak elhajtott, mert Kínába szánt terméket vettem az iPon-tól!
Neked ez szarkeverés vagy nem (bár ez hogy jött ...), azért nem hajlandók segíteni mert Kínába szánt termék ....
Most ez a kamionról leesett árus dolgot kicsit túlreagáltad szerintem! -
bluyoo
nagyúr
Nem is írtam, hogy bárki hibája lenne! Vagyis de! A kormány! Nem az ellenzék!
Mondjuk azért ha pl. boltos lennék, és te vennél tőlem egy rakat rossz húst és szét ... a wc-t.
Mondhatnám azt, hogy nem tehetek róla. Csak az olcsóbb hentestől vettem, menjél hozzá verni a pultot?
Mindenesetre én nem mehetek a beszállítotthoz, hogy te ..g kínába szánt, kamionról leesett árút adtál! -
bluyoo
nagyúr
Arra azért kíváncsi lennék, ha behalna a lap, hány év alatt intéződne a garanciája!
(#8136) fricz19
Az Asus-os srác a lapról is beszélt .... Szóval nem csak az egér.
Nem is az, a kapcsolók kemény 500Ft -ba kerülnek. A matrica meg a hord táska meg nem létfontosságú ugye, de azt a rohadt kábelt nem lehet beszerezni. Ilyen idióta formája van, az itthon lévő microUSB kábelek nem jók bele.
Ami van hozzá az meg nem jó nekem.
Mindenesetre a ROG nem erről szólna, na mindegy, ez az Asus sara (is). -
bluyoo
nagyúr
Na egy újabb érdekes történet.
Történt ugyanis, hogy egy fórumtárs vásárolt egy Asus Z97-PRO GAMER laphoz kapott Asus Gladius egérrel. Aminek az egerét örömmel átvettem.
De a csomagja hiányos, a külön kaphatóhoz képest.
Egyedül a pót talpak, és a szövetes kábel van meg.
Hiányzik a "sima" kábel, a 2db Japán gyártmányú Omron kapcsoló, és a hord táska is!
Plusz a ROG logós matricák sincsenek benne. Bár az utóbbi annyira nem izgat, de a kapott kábel egy merev sz.r, mondjuk jól néz ki ....
Na szóval gondoltam megoldják a dolgot (mivel volt aki megkapta a hiánytalan csomagot). Írtam az iPon-nak levélváltás ... Majd miután írtam, hogy az egér nálam, a lap nála készségesen felajánlották az elállást!
Na ok, megértettem, hogy segítséget ez ügyben nem kapok.
Ezért hát írtam az Asus-nak. A legutóbbi kábelhiánynál (monitor) nem tettem meg most már halmozottan ....
Na jött a válasz, hogy nem segítenek mert:
"Sajnos azonban, a komponensét még csak nem is itthon vásárolta, legalábbis
hivatalosan nem magyar termék."
Na mondom ezt benézte, írom hogy már pedig ..... erre ő:
"Értem, de a sorozatszám alapján az Ön alaplapja a kínai piacra szánt modell, ami nem rendelkezik magyarországi jótállással." Miii van? -
bluyoo
nagyúr
Nem is írtam hogy szentek. De attól még, hogy egy élelmes kereskedő .... attól nem kell nekünk is ...nak lenni.
Ha elállsz a vásárlástól a futárdíjat is vissza kellene kapnod (ezzel én sem voltam tisztában). Persze a visszapostázás díja téged terhel. [link](#8052) torma1981
Egy ekkora cégnél természetes, hogy van hiba.
Pl. a sportsdirect.com -ról rendeltem túracuccokat ... megjött a csomag, vagyis egy helyett kettő is.
Nem is furcsállottam mert sokszor kitömik, gondoltam nem fért egy zsákba.
Amikor az egyiket szétszedtem, csak pislogtam a sok rózsaszín póló láttán!
Kiderült a csomagom mellé, valahogy hozzácsapták egy Csehországi ügyfél csomagját.
Persze ha megnézem a ráragasztott papírt, feltűnhetett volna, hogy nem csak az én nevem van rajta.
A lényeg ha lapítok, gazdagabb lettem volna vagy 20K-val. De nem .... -
bluyoo
nagyúr
Nem hiszem hogy 3K egy postázás. Mindenesetre értem amit írsz.
De azért érdekes szemlélet, hogy egy üzlet áll. átvert valakit .... ezért teljesen jogos, hogy megpróbáltuk megkárosítani egy üzletet.
Amúgy nálam pl. teljesen problémamentesen zajlott az elállás [link].
Mindez egy év garancia miatt. Garifutár vitte a régit (kibontatlan) és hozta az új terméket, teljesen ingyen, és még kárpótlást is kaptam a kellemetlenségért. Vagyis az nem érkezett meg, de legalább azt kaptam amit/ahogy akartam. -
bluyoo
nagyúr
Mondjuk nem vagy köteles az ajándék nélküli terméket megvenni .... így semmi károd nem keletkezik, megveszed máshol.
Itt meg ugye az üzlet kész tények elé van állítva (a vásárló elállás joga).
Ha az iPon tudta volna előre, biztos nem adja el neki azt a VGA-t! Inkább egy olyan vásárlónak, akinek kell a termék.
Ha vásárolok tőled egy VGA-t, majd meggondolom magam és visszaküldöm (követelve a pénzem), de pl. a mellé járó ajándék egérpad nélkül.
Te mit mondanál? Hogy ok, használd egészséggel, a tacskóban úgy is kilopják az ajándék poharat a dolgozók? -
bluyoo
nagyúr
Nem vettem magamra.
Csak arra akartam kilyukadni, hogy sok vásárló issza meg a levét az élelmes társaik tetteinek. Mert ugye az üzletben nem ismernek .... hiába gondolom magam korrektnek.
Persze ez a korrekt vásárlót nem vigasztalja ..... Négy hét után már én is "követelőztem" az üzletnél.
Ez a beszállítómizéria engem is idegesít (bár most más okból).
Lásd a nemrég általam felvetett garancia nélküli termékek megjelenése. -
bluyoo
nagyúr
Ha te mondod!
Nekem meg az mindegy kinek meddig, és mi húzódik!
Nekem is volt már hónapos lapcserém, nem kellemes, de legalább cserélték!
Azt meg hogy külföldön minden rózsaszín egy nagy h....ég! Persze sok mindent megtehetnek, amit mi nem .... és sok mindent nem tesznek meg, amit mi megteszünk .... De ez általánosítás, és természetesen ettől még kellemetlen a megvásárolt hardver nélkül! De erről nem kifejezetten csak egy üzlet tehet, de ezt gondolom te is tudod. -
bluyoo
nagyúr
válasz
torma1981 #7998 üzenetére
Ne haragudj, de ha az üzlet helyébe képzelem magam. Hát hogy is mondjam. Inkább nem.
Egyszerűbb lett volna kivárni azt a 14 napot azzal a kuponnal. Gondolom tisztába voltál a lehetőségeiddel ezen a téren.(#7999) htc07
Egy "jó üzlettől" elesni persze, hogy rosszul esik az embernek. -
bluyoo
nagyúr
Ezért is sza.roznak egyre többet az üzletek .....
Csodálkozunk ha lassan a nevünket sem hiszik el ...... -
bluyoo
nagyúr
válasz
HUN]Repa #7920 üzenetére
Részemről rendben, máshonnan beszereztem az izzókat, és még a plusz termékeket amiket akartam.
Miután (csak nálatok) már kétszer gariztattam pár hónapon belül LED-es fényforrást, ezért valóban "nem a tartós fogyasztási cikk".Elképzeltem ahogy a 3K-s fényforrások pár hónapon belül tönkremennek és dobhatom ki (bukván az árukat), miközben még a Tesco is kicserélné ....
Mindenesetre szerintem minősíti a beszállít a dolog (és így sajnos az üzletet is, hogy így árul).
Ilyenkor azért a "hülye azért nem vagyok" bolt reklámja azonnal eszembe jut!
Bár lehet csak az én heppem ez a garanciaérzékenység! -
bluyoo
nagyúr
Nem tudom, van olyan elmebeteg, aki 0év garanciával vásárol terméket? Persze miközben a gyártó 3évet biztosítana.
Elsőnek nem jutottam dűlőre az üzlettel. Vásárolni akartam pár Samsung LED-es fényforrást csak egy volt a bibi, a fent említett garanciaidő. Egy gyors levélváltás után a következőben maradtunk:
"Mivel nem tartós fogyasztási cikk és az ára nem haladja meg a tízezer forintot ezért nem kötelező rá jótállást vállalni." Miután már ment tönkre (fél éven belül) hasonló termék, nem is egy. Azt hiszem így nem kötelező ezeket a termékeket innen rendelni.Pedig a rendelés viszont meghaladta volna a 10K-t .....
-
bluyoo
nagyúr
válasz
katt777 #7801 üzenetére
Hát nekem ez simán belefér a kapitalizmusba!
Többek között azért sem állok neki szétbontani a csomagot, mert általában csak "bejáratott" üzletektől rendelek. Mint a topic témáját adó üzlet is. Szóval nincs féltégla ....
A nem régi HDD-s sztori [link] után meg végképp nem félek innen rendelni. -
bluyoo
nagyúr
válasz
Stylerr #7795 üzenetére
Azt hiszem ebben minden le van írva: Az elállási és felmondási jog.
-
bluyoo
nagyúr
-
bluyoo
nagyúr
válasz
Stylerr #7785 üzenetére
Hi!
Egyszerűen rendelj a honlapjukon garanciafutárt. -
bluyoo
nagyúr
válasz
BullKoxa #7687 üzenetére
Szerintem ezeket a gyártók saját, szerződött szervize végzi, nem maga az iPon.
PWM-es ventilátort nem sűrűn szoktak tápba tenni.
Táp ventilátor csere. -
bluyoo
nagyúr
Köszi a választ! Akkor benéztem a jogszabályt.
Rám jár a rúd mostanában. Egy hónap alatt annyi terméket vittem/küldtem vissza mint 10év alatt sem.
Rendelek egy bézs tokot (a képeken is a bézs látszik), majd kiderül hogy csak a belseje olyan színű (amit a készülék kitakar), a többi meg valami ócska szövet, szóval még az anyaga sem ugyan az ....
Ehhez jön még az én figyelmetlenségem is, SD kártyát microSD helyett! Gyári hibás edény, ... -
bluyoo
nagyúr
Hi!
Elálláskor a szállítás díját is visszakapnám? Vagyis visszaellene? -
bluyoo
nagyúr
Mondjuk ettől eltekintve kíváncsi lennék a tapasztalatokra más üzletekkel kapcsolatban is, már csak hogy teljes legyen a kép. Legyen az pozitív, vagy negatív vélemény.
Személy szerint meg vagyok elégedve velük. Ok, húztam már a számat egy-két dolog miatt, de szinte mindent megoldottak úgy, hogy nekem is jó legyen.
Az új honlappal is megbarátkoztam, és a hardverekről adott infó (legtöbbször) meg szinte példátlanul pontos, és terjedelmes. A keresővel így ugyancsak hasznos tud leni. Ráadásul az esetleges hibákat be lehet jelenteni, és ezt még honorálják is. -
bluyoo
nagyúr
válasz
PrometheusX #7274 üzenetére
Hi!
Ha nem rágod meg a hardvert, és nem trükközéssel próbálkozol pl. a garancia utolsó hetében, nagy valószínűséggel nem lesz gondod.
A garanciafutár meg kényelmes.iPon
Én a helyetekben nyitnék a többi nagyobb webshop-nak is egy topic-ot.
Ne csak titeket elemezzenek. -
bluyoo
nagyúr
De azt csak te tudhatod.
Jelenleg pont egy ilyen csavarelnyírós ügyem van, bár nem az iPon-nal. Egy Böker zsebkésen vannak a torks csavarok megrongálva, mintha nem a megfelelő kulccsal húzták volna meg, szóval nagyobb sérülés nélkül nem tudom szétszedni.
Na most ezt az életben nem tudom bebizonyítani hogy nem én voltam, bár másnap írtam nekik, így elméletileg rendezik az ügyet. -
bluyoo
nagyúr
válasz
Sondi1986 #7211 üzenetére
Hát ezzel a garanciafutárral jó páran, a netes rendeléstől való, utolsó visszatartóerőtől is megszabadultak.
Ugyan olyan egyszerű, és ingyenes a garanciáztatás mint a sarki boltban.
Nagyon jó újítás az biztos, főleg hogy a Pick Pack Pont-on átvett áru esetén is él a dolog.
Így viszonyilag olcsón megkapod a szolgáltatást (az említett konkurencia 790Ft-os árához képest végül is ingyen). -
bluyoo
nagyúr
Itt mindig érdekesebbek lesznek a sztorik, mihelyst a másik oldal is ír/reagál!
-
bluyoo
nagyúr
válasz
Repsol600 #6956 üzenetére
Nekem is ez tűnk kézenfekvőnek!
Csak felhívták a figyelmem hogy külön odaírták a leírásba hogy:
"INTEL Core i7-4790K 4.00GHz 1150 BOX processzor hűtő nélkül."
Mindenesetre jeleztem hibaként, majd kiderül hogy létezik-e vagy nem ez a processzor hűtő nélküli, BOX verzió. -
bluyoo
nagyúr
Hi!
Az egyik fórumon találtunk egy kis anomáliát.
[link]
"INTEL Core i7-4790K 4.00GHz 1150 BOX"
"Dobozos: Nem "
"INTEL Core i7-4790K 4.00GHz 1150 BOX processzor hűtő nélkül."
A BOX verziókhoz nem jár a hűtő? -
bluyoo
nagyúr
Én meg hogy korrektség!
Az MM is tud érdekes anomáliákat ... Cseregaris egeret, nem egészen egy hónap után visszavittem hogy behalt a görgője, vinném az újat!
Erre a kis muksó közli, hogy nem eszik olyan forrón ... mert már 3K-val drágább lett, válasszak másikat ami a régi árába belefér. Erre én közöltem hogy ......! Ott a polcon az eredeti választottam (amire az érvényes cseregarancia van) ide vele! Adok, kapok, jön az üzletvezető! Vele már sikerült nyakkendőhöz méltóan kommunikálni, és megértette, hogy nem azért költöttem 10K felett egy csergaranciás egérre, hogy rá egy hónapra egy teljesen más (olcsóbb) darabot kapjak. -
bluyoo
nagyúr
Azért ez az ügymenet nem kötelező!
Amikor a mostani Tv-t vásároltuk (kábeltévé szolgáltatótól ...) kihozták, lepapíroztuk. Rakta volna össze a szerelő, mondom neki hogy boldogulok vele, nyugodtan mehetnek ... Összeraktam a Tv-t fel a falra, és kikerekedett a szemem. A képernyő közepén egy ~3-4cm-es karc. Hát nem örültem neki, hogy 250-ért vettem egy sérült készüléket. Hívom a szakikat, hogy ilyenkor mi van (Péntek 17óra)? Mondják hogy jó kérdés majd jövőhéten ... Kedden már csengettek az új készülékkel! Pedig sértetlen csomagolás, átvettem, beüzemeltem, ... -
bluyoo
nagyúr
válasz
jozsi252 #6492 üzenetére
Hát nekem nem ezt írták e-mailben ....
"Mivel pick-pack pontos átvétellel vásárolta, ezért jogosult a garancia futár szolgáltatásra, amit weblapunkon keresztül tud megrendelni."
Sajnos előtte már feladtam mindkét bedöglött LED izzót (mert én is azt hittem hogy nem jár ...). Persze külön haltak be 2-3 nap eltéréssel ... Csak azért hogy többet bukjak a postán. -
bluyoo
nagyúr
"nem mindig az azonnal-akarok-mindent-tájékoztatást-és-választ-de-iziben mentalitás a nyerő" Azt hiszem én sem nem ebbe a csoportba tartozom.
Azért is sikeredett kicsit cinikusra a az első pár hozzászólásom.
Bár őt is megértem hogy minél hamarabb szeretné a gépben tudni a hardverét elvégre azért vette hogy használja. Anno én sem értettem miért tart több hétig a hiba megállapítása, miközben én pár perc alatt megállapítottam hogy nincs net és nem is lesz azzal a lappal.(#6482) Zoli54213
Szerintem várd meg a végét, felesleges összeesküvés-elméleteket gyártani. -
bluyoo
nagyúr
válasz
Zoli54213 #6477 üzenetére
Nem tudom neked miért nem válaszoltak. Hátha megmagyarázza valaki .... Nekem mindig jött a válasz a leveleimre (sokszor órán belül) és idáig mindig megoldották a problémámat. Lehet nem szimpatikus a stílusod az üzletnek/ügyintézőnek.
"Ez így olyan volt mintha nem akarnának se fizetni, se kártyát adni..." Ezt szerintem te sem gondolod komolyan hogy 150K-val akarnak nyilvánosan lehúzni!
Mindenesetre várjuk a végkifejletet. Remélem neked is pozitív lesz. -
bluyoo
nagyúr
válasz
Zoli54213 #6472 üzenetére
"Mit nem lehet abban érteni?" Hogy mi köze az országnak ahhoz hogy már egy nappal meghaladták a 15 napot. És te több fórumon ......
Mindenesetre eszem ágában sincs védeni egy üzletet, arra ott vannak az alkalmazottak.
De az ügyed szerintem nem akkora hú de durva (egyelőre) .... hogy soha többet ne rendeljek az iPon-tól (de ez lehetne más üzlet is). Főleg hogy azonnal cserekártyát ajánlottak, ez szerintem törekedés az ügyed megoldására vagyis a kellemetlenséged csökkentésére. -
bluyoo
nagyúr
-
bluyoo
nagyúr
Inaktív termékre már nem lehet rákeresni? Vagy csak én vagyok vak?
-
bluyoo
nagyúr
Úgy látszik nem csak én vagyok "maradi"!
Szerintem is jobb volt az előző oldaluk ....
Bár az is igaz hogy majdnem mindent meg lehet szokni. -
-
bluyoo
nagyúr
Vagy simán megnyomja a USB BIOS Flashback gombot.
-
bluyoo
nagyúr
Szerintem befolyásolja. Legalábbis az én olvasatom szerint.
"Az elállási jog kompenzálja azt, hogy a vásárlás előtt nem volt lehetőségünk a termék megvizsgálására, kipróbálására, illetve üzembe helyezésére."
Ugye személyes átvételnél erre lehetőséged van. Szóval szerintem az üzletet semmi nem kötelezi. De egyszerűbb lenne az iPon-nak írnod.(#6077) Kiki18
Ugyan ez a szitu személyesen vetted át ....
Viszont te is írj az üzletnek mert lehet gond nélkül cserélik. Főleg ha nincs is kibontva a termék. -
bluyoo
nagyúr
Ha internetes vásárlás volt, akkor 8napon belül minden indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól és 30 napon belül meg kell kapnod a vételárat vagy ugye levásárolod (talán az utóbbinak jobban örülne az üzlet
).
Elállási jog fogalma és gyakorlásának feltételei. -
bluyoo
nagyúr
-
bluyoo
nagyúr
válasz
Bélaaaa #6056 üzenetére
100K feletti rendelés esetén nem elérhető! Pick Pack Pont
Viszont lehetett volna kártyával is fizetni ...
"Előreutalással
Bankkártyával azonnal
PayPal" -
bluyoo
nagyúr
válasz
essexboy #6005 üzenetére
Hát sajnos nálam ez nem áll fenn!
(#6006) bul07
Nem igazán tudom. Amikor kinéztem 3év volt , amikor a papíron észrevettem 2évet akkor is. Most megint kettő.
"Mondjuk én se örülnék -1év garanciának" Mindenképpen hosszabb garanciaidőt szerettem volna. Az 5 évvel ellátott HDD-k árát már sokalltam maradt egy ajánlott/megbízható darab 3 évvel. Ezért sem hagytam ezt a -1 évet ....(#6007) djculture
Szerencsére HUN]Repa tud a gondomra korrekt megoldást , szóval nem nyomozunk!(#6008) HUN]Repa
köszönöm!Ment a válasz!
-
bluyoo
nagyúr
-
bluyoo
nagyúr
Hi!
Lenne egy gondom (?) ... Vásároltam egy WD 1TB Red IntelliPower 64MB SATA3 WD10EFRX HDD-t és 3év gari helyett csak kettő van a papíron. Pedig direkt csak három év vagy annál többel kerestem HDD-t [link]. Szóval ragaszkodnék a három évhez.
Vajon kapok új garipapírt a három évről? -
bluyoo
nagyúr
válasz
Gyuri27 #5546 üzenetére
"Mit gondoltál mitől olcsóbb 15k-l?"Azt én honnan tudjam. Azért nem annyira hihetetlen kedvezmény. Vettem hangszórót hasonló kedvezménnyel az iPon-ban ....
"Nézem a konfigod. Szóval nem értem a nagy halált." Mi köze a mostani gépemnek ehhez?
"Ha csak arra futja akkor ez van." Nem írta senki hogy nem futná rá mint írtam szerencsére van munkám. Én a rendelésem visszamondásán akadtam meg."De rá egy napra kaptam a telefont hogy nem tudják beszerezni az Intel aktuális tuning I5-ösét! " Persze másnap már a polcon volt .... Nem azt mondták hogy elb..tuk ... De HUN]Repa normálisan válaszolt és ennyi! Lett volna! Ha utána nem estek nekem ... nem gyengén személyeskedő hangnemben.
"Mégse tépném a szám," Most is ezt teszed ......
De mindegy is ..... -
bluyoo
nagyúr
válasz
Gyuri27 #5544 üzenetére
60K-s CPU 45K-ért ez nem 50% ne essünk túlzásba .... Az nyerészkedés lenne ha szeretnék magamnak jó áron egy CPU-t!? Milyen ingyen pénz? Az hogy a fizetésemhez mérten normális áron juthattam volna a CPU-hoz? "Meg elmenni dolgozni." Ez hogy jött ide? De mellesleg van munkám!
(#5543) dethroner
"Más! Miért tűntek el a tegnap esti hozzászólások?" Én takaríttattam ki mivel egyesek lassan rablónak tituláltak mert ráklikkeletem arra kib.szott CPU-ra (bár elég rendesen fogott a radír). És hogy nem tetszett hogy hogy "nem tudják beszerezni" szöveggel pattintottak le .....
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- PlayStation 5
- Politika
- Ukrajnai háború
- Monster Hunter (gyűjtő topik) - PC/PS/XBOX/SWITCH
- Autós topik
- Beats Powerbeats Pro 2 - az Apple termék, ami jobb Androiddal
- Mesterséges intelligencia topik
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- További aktív témák...
- ZSÍR Lenovo ThinkPad P15 G2 Tervező Vágó Laptop -75% 15,6" i9-11950H 64/1TB RTX A3000 6GB /2 Millió/
- Eladó használt M2 Mac Mini - 8gb ram, 256 Gb ssd
- ZSÍR Lenovo ThinkPad P15 G2 Tervező Vágó Laptop -75% 15,6" i9-11950H 32/1TB RTX A3000 6GB /2 Millió/
- Turtle Beach Recon 70 /// Új // Számla+Garancia
- Eladó Apple Mini 6
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest