Hirdetés
- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- Klasszikus kínai festmények ihlették a Colorful legfrissebb memóriáinak külsejét
- Ultrakompakt Key E SSD-vel jelentkezett a Silicon Power
- Mesterséges intelligenciára kihegyezett mini PC jött az ASUS műhelyéből
- ASUS blog: ExpertBook P5 notebook, a munkagép
Új hozzászólás Aktív témák
-
KőkorSzaki
tag
Vezettél hibás swiftet? Mert ismétlem, hogy én igen.
Továbbá üzenem, hogy természetesen nem kell padlóról kuplungolni, ezt egy diagnosztikaként írtam, de figyelem, 36-os lábméretnél nem működik.
És a honda meg a mazda meg a bmw itt nem értem honnan a pokolból jött elő, szerintem kutyát-macskát nem érdekelnek, már bocs, de ha muszáj erről beszélni, nyilván megvan a topicjuk valahol. És a rossz kuplung vitához utoljára még annyit, hogy hát emberek, hivatásos sofőr ismerősöm, aki amúgy merci és renault kamionokkal furikázik (vagy azt is próbáltátok?) nyilván nem tud megítélni egy rossz kuplungot, lol, mert túl kevés hondát meg bmw-t vezetett ehhez, és a suzuki szerivzek is nyilván tökkelütöttek, hogy javítják a vadiúj swifteket, jajjajjjajj.
Amúgy meg nagy élvezet 0 napos member offtopic megjegyzéseit lereagálgatni. Uff.
[Szerkesztve] -
KőkorSzaki
tag
Na, szuper, végigolvastam, illetve nem szuper, mert akkor tényleg szériahiba volt... Én amúgy egy 1 hónapos autóról beszélek, szóval ez a malőr érint pár ezer tulajt, dehát előfordul, na.
Ja tudom mit tanítanak, de az sem volt azért az anyagban, hogy bukóban kell autót vezetni, mert kuplungolásnál fejberúgod magad a térdeddel normális testtartás esetén is Holmi segédmunkahenger miatt.
[Szerkesztve] -
KőkorSzaki
tag
válasz fokukac #2552 üzenetére
Jó, de ha annyira fent fog, hogy a lábadat fel kell hozzá emelni a padlóról, mint az ismerősöm swiftjében, akkor az hiba. Vezettem, nem hallomásból mondom...
Ráadásul nem minenki hivatásos sofőr, mint ő, hogy tudja mi a normális, és mi nem. Szóval én szóltam, ha divotnál nincs is ilyen gond, másnál is lehet.
[Szerkesztve] -
KőkorSzaki
tag
''Amit meg kell szokni, hogy kicsit magasan fog a kuplung. ''
Lásd előző hsz-em! Kuplunghidraulika hiba is lehet (beállítással nem korrigálható), ugyanez volt az ismerősnél. Ha fel kell emelned a sarkadat a padlóról, akkor az nem megszokás kérdése lesz, kérni kell a cserét! (csak nem szériahibáról van szó?) -
KőkorSzaki
tag
válasz SzalaiG #2527 üzenetére
''Mindemellett egy olcsó és jó autó az új Swift. Meg szép. És megbízható.''
A megbízhatóságról szerintem egyelőre senki nem tud nyilatkozni. Környezetemben eddig egyből egy gyári hibás volt, na nem egy megoldhatatlan probléma volt, ''csak'' a kuplunghidraulika. És ez bizony tanulságos dolog: a régi swift bowdenes kuplungja ugye elavult, de viszonylag igénytelen dolog (sokan mondták rosszmájúan, hogy abban az autóban nincs semmi, ami elromolhatna, hát igen, bár inkább legyen kicsit fapadosabb, mint hogy havonta kelljen szervizbe járni vele, de ez egyéni ízlés kérdése) -
KőkorSzaki
tag
válasz fokukac #2501 üzenetére
Gondolom adóban nem mindegy, hogy 149x köbcenti vagy 1500 fölött. Szóval feltételezem, hogy kellett egy 1,5 alatti motor, meg valami olyan is, ami a 4wd-hoz is elég. Ja és valaki írta, h. az 1500-ös kevéske lesz, tulképpen engem is érdekelnének a kg/lóerő ill kg/nm adatok.
[Szerkesztve] -
KőkorSzaki
tag
Biztos azért kattintottam oda, mert érdekes volt a kép, amit még egyszer hajlandó vagyok megdícsérni, de legközelebb már nem
Amúgy ha így megróbálom rekonstruálni a történteket, szerintem SzalaiG-nek írtam volna, de nyilván csak az én szempontomból volt tökmindegy hogy SzalaiG vagy róland, szóval bocsi.
A PR anyagban lévő két képről mondtam tehát, hogy megtévesztő, mert azt a dupla A oszlopot sokan fogják utálni, és a képen a feketére lefóliázott (tehát levizsgáztathatatlan) ablakok miatt csak úgy vesszük észre, ha tudjuk hogy mit keressünk.
[Szerkesztve] -
KőkorSzaki
tag
(Nem tom milyen 4284-ről beszélsz, de) én nem a te fotódról beszéltem, hanem a press release-ekben lévő piros sx4-ről. A te fotód úgy jó ahogy van, nyilván élmény volt élőben látni, aztán nemsokára lesz belőle pár ezer meg tízezer, és mindannyiunknak megadatik ez az élmény.
[Szerkesztve] -
KőkorSzaki
tag
válasz SzalaiG #2489 üzenetére
Nem klasszikusan ez a fenntartási költség, de én a fogyasztásra leszek nagyon kíváncsi. Én már hallottam panaszt az új swift 1.3-as motorjának a fogyasztására is, nem tudom hogy a régi swiftek legendásan jó fogyasztása nélkül mire számíthat a swift és a többi suzuki modell (mert előbb-utóbb tudatosodik ám ez a tényező is a vásárlókban, mert mi a swift: olcsó fenntartás, mindenkinek ez van, állítólag nem túl biztonságos, nem túl szép. Most mi van: mindenkinek ez lesz, állítólag biztonságos, szép. Ha viszont a mai fogyasztás (+ a mai benzinárak) elveszik a vevők kedvét...) Bár annak is megvan az előnye, ha az emberek jobban megfontolják a suzuki vásárlást, mert legalább akkor nem 50 ezret adnak majd el évente itthon, és picit könnyebb lesz használtan eladni Bár nem tudom mikor lesz olyan újra, hogy suzuki swift-ért legalább azt a nyavajás eurotax árat megajánlják kocsicserénél, és nem eurotax-150k az árfolyama, vagy esetleg el is küldenek kapásból a fenébe.
[Szerkesztve] -
KőkorSzaki
tag
Más fúrumokon már biztosra veszik, hogy indulóára az 1.5-ös benzinessel 2.7 m lesz, légkondival 3m. Persze még be sem mutatták, szóval...
Viszont cseles a hivatalos sajtóanyag 2 db fotója, mert jó szokás szerint levizsgáztathatatlan fekete fóliák vannak az ablakokon, de ennél a kocsinál ez nem csak a coolness faktor: ti. így nem olyan feltűnő az A oszlop, vagy mi ez (dupla A, AB, vagy mittomén). Na én nem tűröm az ilyen zavaró megoldásokat vezetés közben, ráadásul ez a megoldás még csúnya is. Ja és egy belső fényképet is láttam, és hátra sem lehet kilátni belőle rendesen az idióta hátsó ablak miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest