Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 2ozzmexy

    senior tag

    válasz simonjoe #50360 üzenetére

    "Hülyeséget én is tudok írni" azt látom... Amit leírtál annak kb a 10%-a igaz, a többi nettó baromság. Amelyiknek van nyomáskiegyenítő az oldalán, az "csapdás" rendszerű, de azt sem lehet a hagyományos áramkorlátos töltővel tölteni. Hogy miért nem robban fel útközben és a töltőn miért? Ha ez kérdésként felmerül, akkor ott a baj már nem kicsi... A záródugót nem a gőz miatt kell kivenni, hanem a hidrogén gáz miatt, köznapi nevén durranógáz... ugyanis amikor töltöd a kénsavból hidrogén gáz szabadul ki, ami lerepíti a fedelet ha elég nagy a nyomás benne. Ezért is kell utántölteni és méregetni a savszintet benne. [link] ez csak csepp a tengerben, de idézek: "A töltés megkezdése előtt vegye le a cellákról a sapkát vagy a zá­ródugót, hogy az elektrolitban töltés közben fejlődő gáz elszökhessen; szűk vagy szellőzetlen helyiségben ne töltsön akkumulátort -egy szikrától is begyulladhat a gáz!"
    Neki egy regeneráló töltő kellene, de az nincsen otthon ezek szerint... Mellesleg szeretnek emberek kínlódni ilyen 8-10 éves alsópolcos akkukkal, nekem a Bosch S4 akku ugyanilyen használat mellett (sőt, még rövidebb utakat is ment gyakran, 1-2 km) 3 évesen pöcre indította a kocsit 1 hét utcán állás után, az elődje meg vasárnap még pöcre, hétfőn meg már az önindítót sem tudta megforgatni... elmentem, vettem újat, 4-5 évente kukázok egy akkut, de kb 10 éve akkutöltőm sincsen, nettó pénzpazarlás volt megvenni is a CTEK töltőt, úgyhogy elajándékoztam... :DDD

    "...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

Új hozzászólás Aktív témák