Hirdetés
- Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
- Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
- A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
- iGPSport iGS800 kerékpáros óra: egyből a csúcsra tör
- Már nincs messze a világ első teljes UCIe IP megoldása
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Bluetooth hangszórók
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Apple notebookok
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Milyen videókártyát?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
-
Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
ph A GMMK 3 többféle méretben, házanyaggal, hagyományos és mágneses switch-ekkel, vezetékkel, illetőleg anélkül egyaránt választható.
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
-
Őszi WTCR-es AC bajnokság az Elantra/Cupra duóval okt.3-án rajtol!
lo Az idei őszi Assetto Corsa bajnokságunkban, a jelenkori túrautós bajnokság krémjét, a WTCR-es autókat keltjük életre....
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz MPowerPH #66304 üzenetére
Mi nem látszik? A két kép?
Szintetikus, ACEA B3, 0W30, 0W40, 5W30, 5W40
szerk.: A teknő 3,6 liter, az olajszűrő meg 2 deci, vagyis 3,8.
szerk. 2: Amúgy Suzukiék kicsikét hanyagok voltak, se a gyertya, se váltóolaj csereperiódusa nem szerepel itt. Máshol szerencsére igen (előbbi 105k, utóbbi 45k km).
[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
MPowerPH
félisten
válasz tboldi #66305 üzenetére
Valtoolajat csereltem, amikor a kuplungot meg a kinyomocsapagyat kicsereltem, de ahhoz addig biztosan nem nyultak. Gyertyakat az utan csereltem.
Most meg a hatso dobfekeket kell lecserelni, az meg jo buli, mert nem lattam olyat az eletemben ez elott. Plusz nem jovok ra, miert eg a chk eng lampa. Neha elalszik, aztan ujra felvillan.
mod: Akkor akar egy Mannol Extreme 5w40 jo is lehet?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
tboldi
nagyúr
válasz MPowerPH #66306 üzenetére
Alsópolcos, de végül is megfelelhet, jobb a bármilyen friss olaj, mint a sosem cserélt. Remélhetőleg az olajszűrő viszont valami kevésbé gagyi fajta, mert pl. az Alco hajlamos menet közben "szétrobbanni" az olajnyomástól, nem egy ilyen esetről olvastam már.
Swifteknél előfordul gyakran a P420-as, lambdaszondás hiba, bár 1.5-nél még nem olvastam, jellemzőbb az 1.3-nál. Nem kell vele foglalkozni. De azért célszerű kiolvasni, hogy tényleg az-e.
A dobfék gyerekjáték, miután sikerül túllendülni a dob leszedésén, az viszont nem egy egyszerű menet.
Ha minimalizálni akarod a szívást, cseréld kompletten, legyen minden új (utánállító, munkahenger, pofák, rugók, stb.). Meg arra is érdemes figyelni, a dobba van belepréselve a kerékcsapágy, abból is célszerű újat berakni.szerk.: Ja, meg a helyes nyomaték, különben a kerékcsapágynak annyi rövid időn belül. 175 Nm-nek kell lennie.
[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
-
nagyúr
-
Vigneau
félisten
válasz szabonagyur #66319 üzenetére
Én meg lassan 2 éve keresek ET40-es 15x5-ös normális felnit jó áron a Swiftemhez.
Valahogy nem tudtam annyira megbarátkozni a 16x6-os nyári papucsokkal 3.5 év alatt.
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
ncc1701
veterán
válasz szabonagyur #66319 üzenetére
A fene tudja. Számomra a suzuki márka egy racionális kisautót jelent, ami olcsó, egyszerű, megbízható, fapados. Aztán ez biztos az én hülyeségem, de egy ilyet meg minek pimpelni?
Ok, elkezdtek árban/ méretben felfele menni, lett suzuki corolla, meg suzuki rav4, vagy mi a neve.
A nagy kerék meg ezeken az itthoni utakon szimpla félreértés. Fogadból kiesik a tömés, plusz horro drága az ilyen gumi. Az insigniámon is 17-es gyári alu van, /55-ös gumival, kényelmes, menni van, nem nézegetni. Pedig az 5 méteres autó, elférne alá bőven nagyobb kerék.Izé, nem akarok megsérteni a fentivel senkit, remélem nem ez jött le.
[ Szerkesztve ]
-
Moleman
addikt
válasz ncc1701 #66322 üzenetére
Én azért eljátszom néha a gondolattal, olyan kis ügyes, kíváncsi lennék, hogy mit tudna jó gumikkal, 16-os kerekekkel az osztrák szerpentineken.
De igen, itthonra sokkal jobb a nagyobb oldalfal, ha veszek is rá egyszer valamit, valószínű 15" 4évszakos lesz.
A másik autón 235/65R17 van, elég jó, ahogy átlépi a legtöbb úthibát. -
burgatshow
veterán
válasz ncc1701 #66321 üzenetére
A 17-es felni méret szerintem itthon egy tökre arany középút méret (már azokon az autókon amikre ez gyárilag felmegy). Kellően nagy, hogy a kisebb úthibákon átgördüljön és ne huppanjon bele a kerék, hogy még a tömítést is kirázza a fogadból, de kellően kicsi, hogy ne vigye el az összes pénzed és nagyon sok autót szereltek/szerelnek vele, szóval gumiból is van választék bőven.
-
ncc1701
veterán
válasz Vigneau #66327 üzenetére
Már 2-3 hónapja gyűjtöm az erőt, h visszamenjek hozzájuk, mert 2020 júliusban volt egy biztosítós javítás, amikor fényeztek 2 elemet, na, arról már most februárban elkezdett peregni a lakk lefele, bírt 2.5 évet. A főni szerint meg kell csinálniuk (cégautó ugye), szerintem meg úgy fognak elhajtani a picsába, h nem győzöm szedni a lábam.
-
fogkefe21
kezdő
válasz MPowerPH #66318 üzenetére
Az került most bele az enyémbe is, mert nem volt X-chess. Aztán visszaolvasva itt a fórumot ez inkább turbo dieselbe való, bár a rajta lévő leírás alapján mehet benziesbe is. Plusz az olajdoki is ajánlotta már az X-cleant pont ebbe a suzukiba meg 2 literes benzines rav4-be, szóval most nem tudom mi az igazság.
-
MPowerPH
félisten
válasz fogkefe21 #66329 üzenetére
Szerintem nem kell tulgondolni, az X-Chess nagy teljesitmenyu motorokba valo inkabb, ahol csokkenti a nyiras terhelest, es az uzem magas homerseklettel jar.
Az X-Clean meg inkabb a motort tartja tisztan, de ugyan ugy mehet benzinesbe is. Ezt onnan tudom, hogy az egyik BMW LL-01 masik meg LL-04. Az a spec nekem beszedes meg az osszes felsorolt kozul. Egy 1.5 vakarekba nem kell spec. olaj.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dethroner
veterán
válasz ncc1701 #66322 üzenetére
Ezt komolyan mondod, azért vettél fapadosabb felszereltséget, hogy kisebb kerékkel kapd? Ha már kiperkálsz 5 millát, miért sajnáltad volna 4 db kerékért a pénzt? A gyárit meg simán eladod közel annyiért, amibe a kisebb került volna. Biztos van egy csomó ember, akinek a GL-hez nagyon kellett volna a szép nagy felni
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Gyöször
senior tag
válasz Vigneau #66338 üzenetére
Mit volt ez, meg mit kell megzsíroznom, hogy ne legyen baj?
Más. Múltkor elszörnyedtem a hátsó difi olaján, hogy milyen trutymi volt benne. Akkor eldöntöttem, hogy az osztóműben is kicserélem, nehogy az is kakis legyen. Először ki kellett találni valami kulcsot amivel ki bírom nyitni a beöntö szintjelző csavart. Ezt abszolváltam fajinul. Aztán meg kentem a hajamra kb 2-3 deci olajat mert ezt még senki nem nyitotta ki, de annyira túl volt töltve, hogy buggy lett meg folyt fél óra múlva is.
Najóvan, végülis örültem neki, hogy nem jártam elégtelen olajszinttel. Aztán leengedtem, örültem mert a leeresztő csavar mágneses és nagyon pici trutyi volt csak rajta. Kár volt bántani.
Kapott új olajat, de nem tudtam eldönteni miféle gyári tuning ez a túltöltés, így hát előkerült az emelő és érzéssel de túltöltöttem én is.
Szerintetek? Hagyjam a megemelt olajszintet, vagy eresszem ezt is a hajamra?
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Vigneau
félisten
válasz Gyöször #66341 üzenetére
A kormánymű jobb oldali összekötőjének gumiharangja alatt nem volt gyárilag semmi kenőzsír a tengely végén. Csontszáraz volt, ki nem verődhetett, valószínűleg figyelmetlen összeszerelésről lehetett szó. A zsírt pótolva a nyöszörgő, súrlódó hang megszűnt.
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
Brogyi
senior tag
2018-s Swift, és sajnos megjelent az első hibám. Kattogó hangot ad menetközben. Motorfék üzemben is ad. Ha menetközben benyomom a kuplungot akkor megszünik, vagy jóval halkabb. Ha kiveszem sebességből, és csak gurulok szintén nincs hang. Érdekes, néha indulás után nem hallom. Kuplung?
Nyilván nem itt oldódik meg a hiba, de kíváncsi vagyok ki fog beletalálni.[ Szerkesztve ]
-
Szilágyi84
senior tag
Sziasztok 2007-08-as Swift 170 ezer km után a sebváltó gombja megadta magát oldalt a műanyag borítás repedezetten válik le róla.
Cserélt már valaki? A gömböt le lehet venni,de a szoknya egyben van rajta a váltókaron és nem tudom hogyan jönne le ,mert nem menetes . Köszönöm a segítséget.[ Szerkesztve ]
-
ncc1701
veterán
válasz Szilágyi84 #66345 üzenetére
Simán felfele le kell rángatni. Általában.
-
hemaka
nagyúr
válasz Szilágyi84 #66345 üzenetére
-
hemaka
nagyúr
válasz tboldi #66348 üzenetére
A suzuki amugy sem az eleganciarol szol😂
help
Akinek 2005-2010 es swiftje van fotozza mar le nekem legyszi a valto tetejen ezt a reszt. Mert valami innen hianyzik, csak lovesem nincs hogy nez ki, ami nincs mar ott. Mert igy nincs csak 3-4 sebessegem😂
[kép] [kép][ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen