- Bluetooth hangszórók
- Projektor topic
- Házimozi belépő szinten
- Raspberry Pi
- Iszonyatos mennyiségű hulladékkal járhat a Windows 10 terméktámogatásának vége
- Új szintre emelte a fényűzés fogalmát az ASUS
- Egyesítené a ChromeOS-t és az Androidot a Google
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Újra instabilitásba futott a Raptor Lake generáció
- DUNE médialejátszók topicja
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz
bacsis #20046 üzenetére
Motorfek uzemben a regebbi injektoros motorok nulla litert fogyasztanak.
A legujabb kozvetlen befecskendezeses csodaknal mar ismet van egy minimalis befecskendezes, de joval kevesebb, mint az alapjarati befecskendezes.
Ezen kivul nem csak, hogy nem takarekos uresben gurulni, ellenben balesetveszelyes is...
Felejtsd el, vegyel orakat valakitolMod: nekem akkora motorfekem van, hogy 5-be is ugy megfogja a kocsit a rovid valto miatt, mint a splashbe a 3-ba
-
-
Urakok! Egy szakmai kérdésem lenne!
az indexen olvasgatok egy cikket, ahol hasznos tanécácsokat adnak hogy csökkentsük a fogyasztást a vezetési stílusunkkal, és ezen megakadt a szemem:
Igyekezzünk minél többet használni a motorféket, hiszen ilyenkor a korszerű gépkocsik teljesen leállítják az üzemanyag befecskendezését, ezért motorfék üzemmódban 0 a fogyasztás. Ha például már előre látjuk, hogy piros a lámpa és nincs szükség hirtelen fékezésre, vegyük le a lábunkat a gázpedálról, hogy a motorfék segítse a fékezést.
Ez esetleg igaz a "régi" swiftekre is?
Én mingíg úgy megyek hosszabb lejtőkön hogy betolom üresbe, had szaladjon...
De akkor váltanék a stíluson -
Kornel
veterán
Persze, hogy ér.
Nem fog annyit forogni, ergo halkabb lesz pályatempónál, illetve kevesebbet fog enni.
Rákérdeztem, semmi baja nem lehet ettől, szerintem Köpci tudja, hogy miről beszél, ráadásul nem egy ilyet csinált már.
Nem unalomból viszem le Veszprémbe Budapestről
A szakma 95%-ára jellemző kontárokra biztos nem bíznék rá ilyet, de amint felvetettem a kérdést, 3 teljesen különböző helyről mondták rögtön, hogy csak hozzá vigyem.Saját méréseim szerint egyébként -0,5 liter / 100 km pályatempónál és/vagy országúton a megtakarítás.
Évi 20.000 km alatt 100 liter benzin, 40.000 HUF.
35-ből meglesz. -
Kornel
veterán
Vasarnap legkesobb 15 oraig erek ra, utana irany veszprem, viszem kopcihez az autom
Holnap megveszem a sustina 5w30-at, meg egy mann filter olajszurot, eleg jo aron voltak.
Aztan megy bele a regi 1.6 swift 5. fokozata, osszes folyadek es szuro csere, gyertya, gyujtokabel, ha kell, ekszijak, meg egy teljes atnezes, hogy minden 100%-os legyen. -
-
válasz
roberto211 #20032 üzenetére
Ez az út már az olaszoknál megtett út. Dél-tirolból le a tengerig meg vissza, meg némi sallang km... nem autópályán mentünk hanem nagyrészt autóúton és főutakon... de az autóúton is végig 90-el engedett, de rengeteg helyen meg 70 volt a megengedett... persze volt jópár település meg körforgó ahol váltogatni kellett meg újra kigyorsítani... 260km volt kaltern-ből a tengerig az út (meg idáig vissza megint ennyi értelemszerűen) és bitang hosszú volt. Majdnem 5 óra
nem akartam gyorshajtásért büntit, ígyis belementem 53-55-el egy 50es táblába ahol mértek... hát majd meglássuk...
-
gerii
addikt
válasz
roberto211 #20032 üzenetére
Én már 130-cal is agyhalottá untam magam.
-
Végre netközelben... újabb tankoláson vagyok túl. Ez még az osztrák agip 98asa volt... 516km 26,9iterrel. Ez 5,2liter fogyasztás
az már csak hab a tortán hogy klímával, rogyásig pakolt csomagtartóval és 5 fő-vel (3 gyerek 2 felnőtt) persze az hozzátartozik hogy kb szinte végig 70 vagy 90-el mentem egyenletesen...
-
Tamás008
tag
válasz
roberto211 #20025 üzenetére
Kicserélik ingyen a márka szervizben? Vagyis a csere alkatrészt ők adják és ingyen(munkadíj nélkül) cserélik?
2015 márciusában vettem az autót. -
Tamás008
tag
Sziasztok.
Sajnos a rohadó gyári Berva gyártmányú első lengéscsillapító van az autómban(ötajtós '99-es 1,3 as gc ). Rohad is rendesen.
Ki szeretném cserélni. Honnan lehetne hozzá új és jó első lengéscsillapítót rendelni(a 2drb-ot előre, max 25ezer huf-ig). Melyik alkatrész webáruházakat tudnátok ajánlani nekem ilyen téren.
Köszönöm.
-
Kornel
veterán
válasz
roberto211 #20020 üzenetére
Bocs, igazad van!
Sorry mindenkitol, Kinizsi ut 1-3 a cim -
Studi
veterán
válasz
Kornel #19999 üzenetére
Meg a defenzív, figyelmes vezetés. Nem laszt minitben kell nagyot fékezni, hanem időben a megfelelő mértékűt. Hogy ne is koccanj az előtted levőnek, de maradjon is minél több lendület, ha már megy is tovább a sor a torpanás után. Nagyobb követési távolság sokat segít ezen, és ezáltal a jó fogyasztáson.
-
Kornel
veterán
Mindenki tudja, hogy akkor szombat helyett vasarnap 13 orakor talalkozunk?
-
válasz
Motion_Blur #20014 üzenetére
Origo...
-
Motion_Blur
félisten
válasz
roberto211 #20013 üzenetére
Bírom ezeket a fals címeket: "lekörözte" ...
-
roberto211
őstag
Milyen érdekes ,pont egy suzuki bemutatós képet használtak fel
-
dnelb
veterán
válasz
roberto211 #20006 üzenetére
en most csereltem, ha nincs az hogy lepadlozod,a fordulat felmegy de a sebesseg nem, akkor meg ne aggodj.
-
Kornel
veterán
szerintem én megcsináltatok most pár dolgot a kocsin:
(nem azért, mert rossz, csak hogy biztos jó legyen
)
5. fokozat cseréje
kinyomócsapágy és/vagy munkahenger cseréje (érzésre)
olaj, váltóolaj, fagyálló, fékolaj, összes szűrő cseréje
gyertyacsere
gyújtókábelek cseréjekihagytam valamit?
-
Kornel
veterán
válasz
roberto211 #20006 üzenetére
jó lesz az, amíg veszel egy másikat
-
roberto211
őstag
válasz
Kornel #20005 üzenetére
Mondjuk ha valamit megtanultam anno az a kuplungcsúsztatás
Oktatónal 10 órán keresztül a gaz közelébe sem erhettem sx4en,csak csusztathattam a kuplungot es így koroztunk a pályán. Ha emelkedő volt akkor nyomhattam max egy kicsit es 1500rpm ig a gázt.
Még anyám francia volt renaultjan is tudtam a kuplungot csusztatni pedig azon azért kell gyakorlat a 3km es fogási pont miatt. Ő meg 10ev rutinnal ugyanúgy búgatta
Mod:mindenki.
Ha már fentebb fog kicsivel a kuplungom mint eddig akkoor hamarosan cserés lesz vagy jó lesz még egy darabig?
-
Kornel
veterán
válasz
roberto211 #20004 üzenetére
szerintem ha valaki nem falábú, akkor nem hiszem.
elég sok km-t lenyomtam már, kuplungot csak a splash-ben cseréltem az előző női tulaja miatt. -
Kornel
veterán
válasz
roberto211 #20002 üzenetére
nem fékezek, csak kuplung, kicsit csúsztatva, hogy ne érje nagy ütés a lendkereket, hiába fix, akkor is lehet benne kárt tenni.
szóval 5,4,3,2... 1-be sose rakom vissza motorfék miatt... -
roberto211
őstag
válasz
Kornel #19997 üzenetére
Motorfekre visszatérve nem értek valamit.
Ugye tegyük fel van 70nél 5.-be. Visszaakarsz kapcsolni egyet mert tegyük fel 5.-be nem elég erős 70nel a motorfek.
Te hogy kapcsolsz/kapcsolnal vissza 4.-be?
Nyomod lightosan a féket,kuplung be ,vissza 4.-be közben folyamatosan nyomod a féket enyhén es szépen raengeded a kuplungot es a végen elengeded a féket.
Vagy. Simán visszakapcsolsz ,de ilyenkor ugye azt mondjak ha nem lassitasz le eléggé akkor gyilkolod a kuplungot.
Vagy Először fék ,utána visszavaltas es simán elenged a kuplung?
3 közül te/ti hogy csinalnatok melyik a legjobb módszer ?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Bluetooth hangszórók
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Az új vezér szerint már nincs a legjobb tíz chipgyártó között az Intel
- Projektor topic
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Házimozi belépő szinten
- Raspberry Pi
- Linux kezdőknek
- Iszonyatos mennyiségű hulladékkal járhat a Windows 10 terméktámogatásának vége
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Gigabyte H610M i5 12400F 16GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 12GB Zalman S2 TG Seasonic 650W
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U758 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I HDMI I 15,6" FHD I W11 I Garancia!
- Xbox Game Pass Ultimate kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól! - AUTOMATA BOLT
- 137 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4080
- Bomba ár! Dell Latitude E6440 - i5-4GEN I 8GB I 250GB I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest