Új hozzászólás Aktív témák
-
SzalaiG
addikt
Zárt területen volt, de bemásztak és elvitték. Szerintem a tréleres is benne van. Más nem is tudta, h ott van.
-
SzalaiG
addikt
Volt a kárszakártő. Nem mondott semmi jót. Majd számolgat és értesít.
DE, h ne érezzem elég szarul magam, az éjjel lelopták a 4 új kereket. Az autó a földön fekszik. -
SzalaiG
addikt
Holnap jön a kárszakértő. Remélem minden ok lesz!
-
karib
addikt
válasz
SzalaiG #3036 üzenetére
Van egy hónap türelmi idő, utána nincs biztosítása.
Nemtom, ez rád nézve jó-e vagy rossz - elvileg téged akkor is véd valami közös alap, ami a biztosítás nélkül kárt okozók károsultjainak kártalanítására lett kitalálva (). Aztán hogy a biztosítás nélkül furikázót mivel meszelik el, azt nem tudom, de valszeg nem dicsérik meg.
Miért, nem volt biztosítása? -
fokukac
nagyúr
Kicsi, gyenge, de rettentő gyors
Manapság az ember, ha kedve tartja, és a pénztárcája engedi, leugrik a márkakereskedőhöz, és vesz egy 2-3-4-500 lóerős autót. Pedig ha egy kicsit foglalkoznak vele, egy 1,3-as autó is képes lehet jobb köridőt futni, mint a sok száz lóerős szörnyetegek. És jóval olcsóbb is.
[link]
swift rulez! -
Calogero
addikt
Az eset: Haladok szépen lassan a sávomban, látom hogy a busz kéreszkedik kifele, lassítok, hogy kiengedjem, erre egy csattanás és lőkést éreztem hátulról. Kaptam egyet hátulról. Kiszállok (ekkor még nem voltam ideges annyira) mondtam a srácnak hogy álljunk félre, és intézzük el a papír munkát. A srác elismerte, hogy ő hibázott.
Találtuk két szabad parkolót, és amikor már állítom le az autót (kulcs elfordít) még egy csattanás hallatszott ez a hüje barma biztosra akart menni és mégegyszer belém jött. Ekkor már kurva ideges lettem, nem kellett sok hogy tetlegességhez folyamodjak, a párom nyugtatgatott.
A srác első szava: ''Bocsi de nem 100%-os a fékem'
Volt papírmunka rendesen, hiszen nem voltam rest 2 betét lapot kérni, hisz kétszer jött belém, duplán okozott kárt nekem -
SzalaiG
addikt
5 éves volt.
Úgy tűnik muszály lesz, mert nagyon elment a kaszni. Lejt a teteje, elnyomódott a jobb első torony stb. -
-
Calogero
addikt
válasz
SzalaiG #3023 üzenetére
1 Eset amikor összejöttünk azzal nem volt annyira gáz.
Biztosító: Hungaria. A kocsit leadtuk a hivatalos márkaszervízbe, a papírokat pedig a biztosítóhoz.
Készült két kárfelmérés (szervíz szakértő, biztosító által küldött szakértő), majd nagy csend. Másfél hónap múlva már készen is volt az autó és az üögy lezárva.
2. Eset amikor hatulról belénk jöttek (kétszer egymás után ugyan azaz autó)
Biztosító: MÁV Biztosító (ami ugye nem nagyon szeret fizetni)
Az eljárás ugyan mint az első esetnél csak a annyi a különbség hogy a MÁV biztósító szakértője nem nézte meg az autót., pedig már több mint 1 hónap eltelt.
Ha szeptemberig nem lépnek akkor hagyom a fenébe, önköltségen megcsináltatom a Focus hátulját.
Amit tanácsolni tudok, légy higgadt, és türelmes mert akkor emberszámba vesznek.
Az első esetnél volt olyan hogy az előttem álló ember agresszivan kiabált az ügyintézővel (több hónapos ügye miatt) és amikor végzett csak annyit ért el hogy miután elment, a csaj fogta a papírjárt és a legnyagyobb stóc aljára tette.
[Szerkesztve] -
tildy
nagyúr
BELETOLÓ
Ez hol tolató?
Ja azért érthetted félre, mert azt írtam ''hogy egy hátulról a másik kocsiba beletoló autó ilyen kárt tud okozni. ''
Mivel szalaig kocsijárl volt szó arra értettem, hogy Őt hátulról egy másik kocsiba beletoló.
Igaz elég hülye mondatszerkezet
[Szerkesztve] -
tildy
nagyúr
válasz
SzalaiG #3013 üzenetére
Pff azért nem semmi, hogy egy hátulról a másik kocsiba beletoló autó ilyen kárt tud okozni.
Mennyivel mehetett? Ez számomra annyira hihetetlen. Bár ismerve azt, ahogyna a régi swift törik...
Sajnálom
Én lekopogom, még csak egy kis koccanásaom sem volt (hacsak a jéárdaszegélyt nem nézem, mert az néha megkocolja alulróla lökhárítót) , remélem így is marad. C3mal mi lett? -
SzalaiG
addikt
Volán Ikarusz Csuklós-busz - Citroen C3 - Én (Suzuki Swift) - Ford Mondeo+utánfutó
Állt a busz a C3 és én. A Mondeo meg nem tudott megállni és beletolt a C3ba az meg neki a busznak. A kisautóm eleje - hátulja rommá törve. a Tréleres szerint, aki naponta lát ilyet TK. A rendőrök szerint is. Szerintem is. Elment a kaszni. Bár a motor járt.
6 napig volt meg.
Most jön a hercehurca, biztosító, bankal vita a hitel miatt, stb.
Köszönöm az érdeklődést. Amint tudom viszem a lemezeid.
Minden jót és nagyon vigyázz magadra! -
SzalaiG
addikt
TK lett a kisautóm. 6 napig volt meg.
Van valakinek ismerőse a Székesfehérvári Alianz Hungária biztosítónál?
A károkozónak ez a biztosítója. Aki tud kérem segítsen. -
ett
aktív tag
válasz
fokukac #3008 üzenetére
Párkánytól 2 km-re lakok Szlovákiában (egyébként debreceni vagyok), úgyhogy tudom mennyi magyar van itt. Ja és a suzukiban dolgozok. Nem 60 % fölötti a magyar részaránya a verdának. Abban viszont igazad van, hogy nő a bevétele, mert nyugaton viszik, mint a cukrot. Előre el van adva egy csomó belőle, pedig le sincs gyártva.
-
as_Rock
őstag
Ajánlom figyelmedbe az olyan kifejezéseket mint TCO számítás, és társai....
De elgondolkodhatsz azon is, hogy Itthon mióta fizet euróban a melósoknak és a hazi beszállítóknak?
Az, hogy a hvg miről mit ír, valamint, hogy az árakat ki hogy alakítja, vagy éppen az autógyártók és kereskedők milyen árstratégiát alkalmaznak az nincs mindig összhangban, ebben ugye azért megegyezhetünk? -
fokukac
nagyúr
a suzukit - az audival szemben - nem csak itt szerelik össze, hanem nagyrészt itt készül.
a suzuki magyar részaránya 60% fölötti.
a motor japán, ez kétségtelen.
*-----------
az meg, hogy szlovák munkások... ne felejtsd el, hogy a határ túloldalán is magyar többségű ám a lakosság...! Párkány lakosságának is kb. a 60%-a magyar, de a környéken lévő falvakban csak magyarok laknak.
[Szerkesztve] -
fokukac
nagyúr
gondold már át. a forint árfolyam-változása éppen az importtermékekre hat.
mivel a suzuki magyar termék, csak az importhányadára hat az árfolyam-változás... az meg alacsony.
és tekintve, hogy a termelés nagyrésze exportra megy, a suzukinak még jól is jön, hogy gyengült a forint; így forintban számolva ugyanis még nő is az exportbevétele. Az exportorientált vállalatok nem az erős forintban érdekeltek. -
ett
aktív tag
válasz
fokukac #3003 üzenetére
60%-ban magyar termék?
Ezt honnan tudod? Amire emlékszem, a felni magyar rajta. Kb. ennyi. Biztos van még más magyar is rajta, de nem sok. A rádió cseh, a moci japán/olasz ugye, sok alkatrész lengyel, meg német. A munkások, akik összerakják többségükben szlovákok, románok, kisebbrészt magyarok. Ez tuti nincs 60%.
-
fokukac
nagyúr
válasz
as_Rock #3002 üzenetére
pláne, hogy magyar termék, vmi 60%-ban, tehát az importhányad kicsi, nem hat rá az árfolyam...
szerintem sokkal inkább a KArib által említett erős kereslet a ludas, nyugaton viszik, mint a cukrot. és a termelés nagy része, vmi 80%-a exportra megy.
a forintgyengülés pedig versenyképesebbé teszi a magyar exporttermékeket...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen NAS-t vegyek?
- Akciókamerák
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Vezetékes FEJhallgatók
- BestBuy topik
- World of Tanks - MMO
- ZIDOO médialejátszók
- Vicces képek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- Üzleti Fujitsu Lifebook u7510 15,6" FHD IPS 2021/08. havi gyártás
- DELL Universal Dock D6000 docking station (452-BCYH) (DisplayLink)
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 9700X 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Azonnali készpénzes Microsoft XBOX Series S és Series X felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest