Új hozzászólás Aktív témák
-
yaneez
csendes tag
válasz
Kornel #31044 üzenetére
Valami fog belekerülni, kérdés mit érdemes (eddig nem igazán költöttem ilyesmikre).
Mivel tele a net [link] hasonló cikkekkel, nagyon nem vagyok nyugodt.
Jó dolog a kényelem, de ezt a kulcsnélküli indítást szívesen nélkülözném.Sza_Sa
Nem parázok csak gyűjtöm a tapasztalatokat, és már igencsak használnám... -
Sza_Sa
senior tag
válasz
yaneez #31040 üzenetére
Turbó nem egy ördöglakat, nagyobb hajtás után várj egy keveset a visszahűlésnél, ide-oda mászkálás során, ha nem toltam neki, akkor elég az is amíg beállok a helyére, addig bőven nem pörög már a lapát, és mivel vízhűtéses, nem is melegszik úgy mint egy levegős. Szóval szerintem ne parázz, használd.
Olajra érzékenyek a mai motorok, a turbinalapátok tengelye is olajfilmen fut, oda meg nem nagy járatokon jut el az olaj, Én első olajat 5500km-nél cseréltem, a következő kb 10.000km-nél lesz. Ez persze felesleges, de így jött ki. Nem szeretem a téli olajat nyáron használni. -
Kornel
veterán
válasz
yaneez #31042 üzenetére
Sajnos ez van.
Minden indulásnál kikapcs.
Javaslok még egy erős védelmet a casco mellé, a suzukikat viszik, mint a cukrot.AMD Power: igen, én is az 1.6-ot javaslom ebből, bár az 1.3 is elviszi, de az M16 1.6 az igazi, láncos motor, olaj meg víz legyen benne.
Kaszni a hátsó sárvédőnél tud rohadni, érdemes jó alaposan megnézni, és ha még jó, akkor azonnal alváz és üregvédelem neki.
Beltér minőségibb, mint a magyar suzukikban, a magas építsenek és a középkonzol hiányának köszönhetően óriási hely van benne, az ülése is szélesebb, és hosszabb az ülőlap, mint a swiftben/Ignisben.
A sedan nem szép, de a hatchback szerintem kívülről is elfogadható, mindenképp FL-est érdemes nézni, ha lehet, akkor minél fiatalabbat, a rozsda miatt.
GLX és GS is jó felszereltség, a 4WD-t kerülném, teljesen felesleges.Ritka autó, ezért kevés van eladó, érdemes naponta nézni a kínálatot, ha ennél maradnál.
Előtte mindenképpen próbáld ki, de szerintem arkategoriaban egy igazi igaslo, egy mindenes osszver.
-
Kornel
veterán
válasz
yaneez #31040 üzenetére
Én mindig várok legalább fél percet leállítás előtt.
Nagyobb tempó után akár 1 percet is, bár már előtte próbálom nem hajtani, ha tudom, hogy le fogom állítani.
Start stop szigorúan OFF, minden indításkor!
Olajra én 10k-t mondok, FB csoportban az egyik ember most cserélte először 11500-nal, tiszta fekete volt az olaj, mint egy dízelnél. -
yaneez
csendes tag
Az új játékszer immár a kereskedésben, de még pár nap mire hazavihetem... esz a penész rendesen.Első turbós autóm lesz, kell-e még valami egyébre figyelmet fordítani azon kivül hogy hidegen ne hajtsam, húzósabb menet után ne állítsam le egyből illetve megkapja a megfelelő olajat a megfelelő időben. Városi tötymörgés után is szoktátok leállás előtt hűteni a turbót vagy akkor nem szükséges?
-
válasz
Kornel #31035 üzenetére
De összkerekes, nem hiszem hogy jobban fogyasztana
Ahogy nézem az 1 lityisek legalább 1 literrel kevesebbet esznek, nem hiszem hogy ezt behozná az 1.4t azzal hogy izmosabb és kevesebbet pörög.
Ha az i30-ra gondolsz, az meg gyengébb szerintem mint az 1.0 literes scross (lesz itt zabálás
).
-
Danex
addikt
Fuhh, na megvolt az első hosszabb, komolyabb utam a kocsival. (Miskolc - Krakow)
Hát ment a kocsi, de azért 4-fővel, klímával, csomagokkal, 130tempomatnál már kapcsolgatott vissza az automata az emelkedőn
Viszont amit nem tudtam, hogy valszeg van gyro szenzor az automatában, mert lejtőn lefelé, ha nyomtam a féket elkezdett visszakapcsolgatni, hogy motorfékkel besegítsen
Fogyasztásom szerintem elég szörnyű lesz így erősen terhelgetve, plusz erre fele nagyon hülyén vannak a sebességhatárok
-
Kornel
veterán
-
Napfénysüti
nagyúr
900k körül már én is elgondolkodnék egy bakancs Swiften. Páromnak az van már jópár éve (2005-ös 1.3) és kopó cuccokon kívül még semmi extrát nem kellett ráköltenie. Nála még a nyelestengely csapágy gond se jött elő (114k km van benne). Én is vezettem, teljesen élhető kis autó városba még praktikus is.
-
dnelb
veterán
válasz
AMD Power #31022 üzenetére
Ha 800-900ks sávban akarsz még jobban nem értelek. Annyiért már lassan Swift van, és nehogy azt hidd hogy sokkal több a hely az ignisben. Egyébként liana +1.
Abszolút nem támadáskepp, beszolaskepp írtam, csak az ignis egyszerűen egy szar autó, ez tény, ha tetszik ha nem. -
Kornel
veterán
válasz
Napfénysüti #31024 üzenetére
Én már egy éve is ezt mondtam neki.
900k környékén a legjobb vétel a Liana FL, ami már nem is olyan csúnya.
1.6 motorral, ha van érdemes kivárni egy GS felszereltséget.
Típushiba gyakorlatilag nincs, hacsak nem a hátsó sárvédő ívek rozsdásodása (ami olyan, nem kell megvenni, ami még nem, azt is kell kezelni, mielőtt olyan lenne), és a hátsó szilentek tizenX év alatt cserések lesznek.Hatchback kékben vagy szürkeben kifejezetten mutatós.
-
AMD Power
titán
válasz
kisza25 #31025 üzenetére
Nem. A favorit nalam Mk6 Fiesta a 2005 facelift utani kiadas. Es utana jon valahol a G Astra meg az Ignis. Persze mind a harombol ki lesz probalva majd jo par darab. Es ugye a puding probaja az eves.
De az informaciokra szuksegem van a jo donteshez. Vagy a kevesbbe rosszhoz!
-
AMD Power
titán
-
Kornel
veterán
Ezernél felesleges.
3-4-5 ezer km körül érheti meg. -
-
Halo
senior tag
válasz
Napfénysüti #31018 üzenetére
Konkrétat nem mondtak, igyekeztem nem háromezer fölé menni. Mondjuk a Zasszony beleült, egyből ötezres fordulattal indult...
Most majd odataposok, módjával persze
-
Napfénysüti
nagyúr
Nekem még nem aktuális az 1000-es átnézés de amikor elhoztam a szalonból beszélgettünk erről és az értékesítő kifejezetten lebeszélt róla hogy cseréltessek olajat ennél a vizsgálatnál. Mondjuk ő valami olyasmivel indokolta hogy első alkalommal a gyárban valami spéci olajjal töltik fel a motort aminél ez a csere nem is javasolt. Aztán hogy ebből mennyi igaz azt nem tudom de én is furcsálltam.
Neked amúgy mit mondtak, hogyan használd a bejáratás alatt az autót? Meddig lehet ilyenkor forgatni?
-
Halo
senior tag
Most vittem be az ezres átvizsgálásra a Vitát. Azt mondja a szaki, hogy nem kötelező az olajcsere...
Deee...mondom...deee kell...!
Azért ez minimum furcsa...elhiszem, hogy nem akarják hivatalból több költségbe verni a tulajdonost, de ez mindkét fél érdeke... gondolom én.
Egy új autónál meg úgyis cascot is köt az ember, emellett legyen már évi 16k-ja egy hivatalos olajcserere. Vagy lehet, csak en gondolom rosszul...
(Mostani állás szerint nekem elég lesz az évi egy olajcsere: vagyis kb 10-12k km, nagyja pedig városban...) -
AMD Power
titán
válasz
a_tesz #31012 üzenetére
Köszönöm szépen a linket és segítséget. Én is kb erre a szinte gondoltam. Az biztos ,hogy az F Astranal jobb lesz. Eleve mivel szeret korrodálni a kaszni nem hiszem ,hogy egy tank lenne ha baj lenne. Persze azt a szintet hozza ami 1992-ben elvárható volt. Hiába majdnem 2001 az autóm a technika 1992. Meg persze a kaszni is.
Ford Fiesta és a G Astra lenne mint másik alternatíva. Ott tudom az eredményeket. Azok ilyen szempontból jobbak. De megbízhatóság és a fentarthatóságban az Ignis biztos jobb.Krisztián Hála az Égnek nem lett igazad. Ez lényegesen jobb mint egy régi papir Swift.
-
a_tesz
Korrektor
Ausztráliában csinált az ottani NCAP, és tényleg 3 csillagot kapott: link.
Szerk: a részletes jelentésben írják, hogy alapvetően egyben maradt az utascella, a lábtér fogyott el nagyon, meg a mellkas védelme nem a legjobb, de egy akkori kisautótól ez jó eredmény, egy F Astránál biztos jobb
Szerk2: mondjuk szerintem több, mint 15 éves alapokkal rendelkező autóknál (arra Wagon R-re épül, ami Japánban 98 óta elérhető) nem nagyon várható el bármiféle biztonság, plusz az előélete ismeretlen jobbára (ki tudja, hányszor volt törve, hogyan volt javítva), úgyhogy szerintem ez inkább csak önmegnyugtatás, hogy "biztonságos" autóm van...
-
-
AMD Power
titán
Tudom ,hogy itt mindenki utálja az Ignist stb stb... de lenne azért egy kérdésem hátha van valakinek tapasztalata ezen a téren. Mennyire papír az Ignis? Lásd elődje a Swift ami vicc volt ezen a téren. Mennyire problémás ezen a téren? Semmit nem találok róla a neten.
-
Napfénysüti
nagyúr
Mikor a Balenoért mentem akkor is állt a szalonban egy bordó Swift. Az a szín tényleg jól áll neki, mondtam is barátnőmnek hogy egy ilyent el tudnék képzelni neki a bakancs Switje utódjának (2005-ös).
Viszont a szomszéd utcában van egy szürke, na az tök semmilyen szín annak az autónak. -
Thome
veterán
Ma jött szembe egy vörös színű új swift. Beszarás mennyire jól néz ki, nagyon bejött.
(#31001) Kornel: Pont így adtam el 188k-nál a Swiftem. Ez is még 100-at kap, aztán 180 körül passzolom mielőtt még elkezdenének rosszalkodni a dolgok. Addigra meg úgyis lesz valami alternatíva ez helyett.
Új hozzászólás Aktív témák
- Whisky topik
- Projektor topic
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Légies akkut kap az iPhone 17 Air
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen légkondit a lakásba?
- Gaming notebook topik
- Linux kezdőknek
- Samsung Galaxy S20 FE - tényleg nem lite
- További aktív témák...
- Gree klíma AKCIÓS áron beszereléssel együtt!
- Midea klíma akciós áron beszereléssel együtt!
- Eladó Zenga Giulia gamer szék / Daccormax ergonomikus irodai szék
- Balatoni álom - saját kép - 40x60 - akrilüveg fotó, keret nélkül, éltartóval
- Jó állapotú Kona Shred / Pike 454 dual-air 110mm-140mm / Shimano Deore felszereltség!
- Azonnali készpénzes GAMER / üzleti notebook felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- AKCIÓ! MSI B450M R5 4500 32GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Apple iPhone XR 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest