Hirdetés
-
Kingdom Come Deliverance 2 - Konzolokon be kell érnünk a 30 FPS-sel
gp Sem PlayStationön sem Xbox-on nem kapunk teljesítmény módot, akinek a cél a minimum 60 FPS, annak a PC-s verziót kell választania.
-
A mobilos témát keresni kell a Computexen, de akad
ma Nulladik és első napi összefoglaló, meg némi személyes vélemény a 2020-as csúcsmobilok kapcsán.
-
Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
it Miközben az EU elkezdte osztani a chipszektornak a nagy támogatásokat, az ASML és az Imec olyan labort nyitottak az EU-ban, amelyben a legújabb chipgyártó eszközöket tesztelik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Asike
csendes tag
Sziasztok! Szemezgetek a vitarával és szeretnék kérdezni pár dolgot mielőtt lecserélném a swiftem rá. Nekem gyenge a futóműve ezekre a Magyar utakra, és alacsony is.
Van-e bármi gyári hibája amit a kereskedő nem nagyon hírdet?
Olvastam itt-ott, hogy a hat gangos váltó az első két fokozatot nehezen veszi. Ez mennyire jellemző? (A tesztautó amivel mentem nem csinálta)
Kokszosodás mennyire jellemző erre a turbó motorra? (1.4 mild hybrid)
Vitarában van a hátsó lábtérhez légbefúvó mint a swiftemben (2020-as)? Csak az S-crossnál van ez kiemelve adatlapon.
Mennyire fordúl elő hibásan gyártott darab? Népítéletben olyat is olvastam, hogy kettétört valakinél a váltó autópályán.
Fényezést is írták többen, hogy nem túl jó minőségű. Ez mennyire jellemző? Szalon autókon nem látni hibát, bár nem is néztem át őket nagyítóval.
Elektronika mennyire stabil? Ebben már egy rakat kütyü van.
Van bármi amit jobban nézzek meg átvételkor ha bele vágok a cserébe?
Köszi előre is a válaszokat! -
burgatshow
veterán
Futómű kérdéskör
Biztosan strapabíróbb, mint a Swifté, de azért nem klasszik terepjáró. Arra jó, hogy az erdőúton el tudj vele menni, meg ki a tanyára... A Vitara elég kemény hangolású amúgy, főleg az Scrosshoz mérve.Van-e bármi gyári hibája amit a kereskedő nem nagyon hírdet?
Nem tudok ilyenről, most volt egy gyári visszahívás Vitara/SX4/Scross-ra a fékrendszer vákuumszelepével kapcsolatban, de nem sunnyogták el mint egyes bajor márkák a kiégést...Olvastam itt-ott, hogy a hat gangos váltó az első két fokozatot nehezen veszi. Ez mennyire jellemző? (A tesztautó amivel mentem nem csinálta)
Ált. a japán kocsik váltója kicsit karcos, ez van. Nincs két egyforma példány, ne foglalkozz vele.Kokszosodás mennyire jellemző erre a turbó motorra? (1.4 mild hybrid)
Mint minden turbós motor, ez is. Megfelelő használattal, karbantartással lassítható, karbantartható. De én még nem láttam hosszú tömött sorokban Suzukikat dióbelezni, szemben a VW T(F)SI motorjaival..Vitarában van a hátsó lábtérhez légbefúvó mint a swiftemben (2020-as)? Csak az S-crossnál van ez kiemelve adatlapon.
Ezt passzolom, mert Scrossom van.Mennyire fordúl elő hibásan gyártott darab? Népítéletben olyat is olvastam, hogy kettétört valakinél a váltó autópályán.
Mint bármilyen másik gyártónál. De láttál tömegesen lerobbant Suzukikat az út szélén?Fényezést is írták többen, hogy nem túl jó minőségű. Ez mennyire jellemző? Szalon autókon nem látni hibát, bár nem is néztem át őket nagyítóval.
Nem hibás, szépen fényeznek ők is, csak vékony. Nagyon vékony!Elektronika mennyire stabil? Ebben már egy rakat kütyü van.
Ez is olyan, hogy akinek nincs vele gondja az nem írja le, akinek meg igen, ők mindenhol hangoztatják. Alapvetően szerintem stabil, nincs vele gond.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz burgatshow #66803 üzenetére
A turbó miatt nem kokszosodhat, elsősorban inkább a közvetlen befecskendezéstől.
A Fiat 1.4 T-Jet pl. még szívócső befecsis, nincs is vele ilyen gond. De ott a Kia/Hyundai GDI-je vagy a VW-csoport FSI-je (T nélkül), amik szopóbenzinek, nincs csigabiga, mégis kokszosodnak.
Karcos váltó: kivéve a Hondát, etalon. De még a Mazda MX-5 valamennyi generációjára sem hallottam panaszt.
[ Szerkesztve ]
-
Asike
csendes tag
válasz burgatshow #66803 üzenetére
Köszi a válaszokat. Terepre nem akarok menni vele csak magasabb autó jobb lenne. Szüleim is nehezen ülnek le az alacsony swiftbe. A 12 cm hasmagasság meg nagyon kevés. Az orra folyton le ér ha valami hupli van az úton. Elég karcos emiatt alul az eleje. Az 1.2-es szívót is tartósabbnak érzem az 1.4T-nél. Bár a suzuki elég jó motorokat gyárt. Nem tudom a fogyasztói társadalom "átka" mennyire kezdett hatni a suzukira.
-
Cunaja
addikt
Sziasztok!
Nagyon megy az idő. Elérkezett az éves szerviz ideje.
Kértem időpontot és közölték velem, hogy 85.000Ft, a Swift 1-éves szervize.
Van-e valami, amire nagyon kellene figyelnem, hogy ne legyek átvágva?
Már maga az összeg horror, de ez Pest.
Állítólag, ebben csak az olajcsere van benne. A levegőszűrőt nem kérdeztem, de a pollenszűrőt megemlítette és a ózonos fertőtlenítést is, hogy nincs benne az árban.
Azért egy olajcsere miatt ennyit számlázni, az komoly.
Azt mondták, hogy a rezsi árak emelkedtek és ez nagyon felvitte az összeget.
Köszi előre is a válaszokat!
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
blakey
titán
válasz Cunaja #66807 üzenetére
Ez elég érdekes ár, 1,5 hónappal ezelőtt voltam a 6 éves szervizen, ami a vizsgát is tartalmazza, és nem volt sokkal több ehhez képest. Nem hinném, hogy ilyen rövid idő alatt ekkora drágulás következett volna be. Máshol is megkérdezted?
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
burgatshow
veterán
válasz Cunaja #66807 üzenetére
Nekem Fóton volt a 2 éves ennyi az Scrosson, de én kértem (lehet feleslegesen mert amúgy is megcsinálták volna) fékfolyadék cserét is.
Az első évesem 65 körül volt szintén Fóton. Ha akarod előkeresem a számlát, de nekem benne volt mindkét alkalommal a pollenszűrő csere is.
-
Cunaja
addikt
válasz blakey #66808 üzenetére
A szomszédos kerületben 80.000. Nem sokkal olcsóbb.
Azt mondják, minél idősebb a verda, annál olcsóbb. A kolléga 10-éves SX4-e, most volt szervizben, 105K volt. Komplett fékbetetét csere, olajcsere, levegőszűrő csere, hűtővíz csere, Szolnokon.
Nálunk meg ha leszámítjuk az olajcsere kellékeit, meg az 1-órás munkaidőt, akkor kb, 60.000 forint a semmiért.[ Szerkesztve ]
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
-
Cunaja
addikt
válasz Moleman #66811 üzenetére
Most írtam a Suzuki Háznak, majd hívnak, ott mibe kerül.
Kicsit messzebb van, de ha 10-el olcsóbb, már megéri elmenni.
Várom, hogy hívjanak.[ Szerkesztve ]
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
szabonagyur
félisten
Amúgy sokszor az ilyen népítélet és társait is érdemes fenntartással kezelni, mivel sosem tudod a részleteket.
Olyan, mint a fogyasztás, mindenki Scrossa 5L alatt eszik 100-n, 90-es átlaggal!! de az autó 4 évesen eladó 16000 km-el, szóval semennyit nem futott azt a keveset meg pont jól, de azért a 90-es átlag is ritka kevés helyen tartható.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
Jadro
veterán
válasz Cunaja #66810 üzenetére
Egyértelműen sok, meg kell kérdezni több helyen. Pont tegnap voltam én is a 2. éves körön S-Crossal. 78e Kövesdánnál. (Itt van fékfolyadék csere is az árban)
Az 1. éves kör 45k körül volt ugyanitt. Ennek fényében nagyon soknak tűnik a Te ajánlatod.Samsung Galaxy S23 8/128 Green
-
Cunaja
addikt
-
burgatshow
veterán
válasz szabonagyur #66814 üzenetére
Jaj bakker ez a halálom az összes csoportban meg másik fórumon, hogy lassan már mindenki úgy közlekedik, hogy lassan üzemanyagot termel a kocsi és ha benyögöd, hogy te rendesen használod meg minden és úgy 6,5 akkor te vagy a szar alak...
Ezeket a postokat már így rezzenés nélkül átpörgetem.
-
ncc1701
veterán
Hordtam szerelő haverhoz. Most jön a 120 ezres szervíz. Az alkatrész ~60eft: 2db gates hosszbordás szíj, 0w16 ecstar olaj, 3db filtron szűrő (motor-olaj-aktív szenes pollen), 4db bosch irídiumos gyertya, fékolaja a srácnak van.
Minek vigyem márkaszervízbe? Kb 3 éve kötelezőre fényeztettem 2 elemet ott, most kezdett hámlani a lakk. Mikor visszamentem, h wtf, csak annyit mondtak, h fél év garit vállalnak a fényezésre. -
szabonagyur
félisten
válasz burgatshow #66818 üzenetére
Kiléptem ezek miatt (is) minden ilyenből. Semmiről nem szólnak. Ha felhozok egy kérdést akkor persze ott nem jelentkezik a hiba, de azt nem teszi hozzá, hogy ja nem megy pályán az autóval vagy éppen alig megy vele és a garázsban áll.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
szabonagyur
félisten
válasz bigdigit #66817 üzenetére
Én pl 65-t fizettem első évesre Nyíregyen. 42 anyag + 23 munkadíj. Ebben van levegő meg pollenszűrő is, ez a kettő 19e.
Környéken kérdeztem sehol sem olcsóbb sajna, még messzebb menni meg nincs időm rá (nem éri meg a szabi emiatt).
[ Szerkesztve ]
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
blakey
titán
válasz Cunaja #66810 üzenetére
Nem tudom, az biztos, hogy nekem nem csökkent vagy nőtt exponenciálisan a szervizdíj, az idei volt a legmagasabb. Szerintem a 80e sok, de lehet, hogy tényleg ennyit drágult.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
ncc1701
veterán
válasz szabonagyur #66821 üzenetére
Filtron olaj+aktív szenes pollen szűrő+levegő szűrő szállítással volt most 15e a kovácsautótól.
-
szabonagyur
félisten
válasz ncc1701 #66825 üzenetére
Persze, de én nem értek hozzá (se helyem, se időm), a környéken még mindig a Suzukiban tudok legjobban megbízni, hogy megcsinálja, így sajna ez van, én csak a tényt írtam le, hogy azért van szórás bőven.
Ezért is írtam, hogy jó nagy különbségnek kellene lennie, hogy megérje elindulnom vele bárhova (itt max 1 óra mindennel együtt, ezt könnyen megteszem munka mellett is).Ha át mennék Debrecen/Miskolc az már szabi, azt nem pazarolnám ilyenre, fizetés nélkülinél meg végképp nem, nincs akkora nyereség rajta.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
AMD Power
titán
válasz szabonagyur #66826 üzenetére
Ha nekem is pár éves autóm lenne én sem szórakoznék. Márkaszerviz és kész.
Amúgy én az SX4 sem csinálok meg semmit sem. Se időm, se kedvem se affinitásom stb....
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Cunaja
addikt
válasz szabonagyur #66826 üzenetére
Nekem most az a kérdésem, vajon a balhé miatt megjegyezték az alváz számomat, vagy az ügyfél, marhára nem fontos a Suzuki Háznál? Megadtam a nevem, telszámot és az alváz számot, de senki nem hívott fel. A franc fog napokig ezzel foglalkozni. Szerintem sehol nem lesz itt Pesten, 80K alatt. Marad a 85, de az 10 percre van és ott biztos megvagyok jegyezve. Akik érintettek voltak a balhémban, azok egyik se dolgozik már ott. Sajnálatosan megkellett válni a dolgozoktól. Talán így még1x, nem ba....ak át.
Nekem sincs kedvem semmit szerelni, mert nem azért vettem új autót, hogy én barkácsoljam. Kemény pénzeket kell fizetni, de ezt sejtettem, amikor bekalkuláltam a 0km-es Suzut. A kollégám Ww passátjánál 125 a szerviz díj. Szóval még olcsó is a Suzu. Ha így tekintünk rá.[ Szerkesztve ]
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
Moleman
addikt
válasz AMD Power #66827 üzenetére
Nekem eddig csak rossz tapasztalatom volt a márkaszervizekkel (és szalonokkal), úgyhogy ha legközelebb garanciális autót is veszek, nem fogom oda hordani, nem ér annyit a garancia.
Ritkán cserélek autót, ezért nem is lesz árképző tényező az eladásnál, mert addigra már amúgy sem lenne rajta garancia. -
ncc1701
veterán
válasz Moleman #66829 üzenetére
Jaja, pláne egy egyszerű japán vasnál. Mi is erre jutottunk a főnökkel, mivel ami garis gond volt, azzal elhajtottak, így a szerelő havernál szervizeltük. És lássuk be, h olajat, meg szűrőket cserélni bárki tud jól.
A gyári visszahívás szervíztől független vonatkozik rá. -
Cunaja
addikt
válasz ncc1701 #66830 üzenetére
El is felejtem.
A szerelőm, aki mellesleg Suzuki Swift rally bajnok, azt mondta. Nem kötelező szervizbe hordani, mindent megtud csinálni, de ha a hibrid rendszerrel lesz gond, akkor az borzasztóan fog fájni a pénztárcának. Ha nem hordom a kötelező szervizekre, akkor ugrik a gari a hibrid rendszerről is. Gondoljam át. Szerinte nem lesz gond vele, de ha mégis, akkor több éves szerviz dijamat is kifizethetem rá. Annyit mondott, már most tegyem félre a pénzemet rá. Több százezres tétel. A többi dologgal nem kell foglalkozni, mert mindent simán megcsinálni negyed áron. Semmit ne kérjek a szervizbe, csak az alapot és a bélyegzőt, hogy ott voltam. Szerinte is túlzás a 85K, de azt mondta ez még nem túl drága a többi márkához viszonyítva.A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
ncc1701
veterán
válasz Cunaja #66832 üzenetére
Vagy szerződsz mondjuk a DAS-al, mert itthon sem feltétele a garanciának a márkaszervíz, csak ezt nem akarják nagyon elismerni, mert nekik is meg kell élni valamiből.
Ha szakember megfelelően szervizeli az autót, akkor kötelességük ezt elfogadni. Ugyanúgy bepecsételhet. De tuti biztos vagyok benne, h ügyvédezés lenne a dologból.
A 85k pedig sajnos ez van, a 15ekm-es szervíznél csak olajat, meg olajszűrőt kell cserélni az adatlap szerint (én szoktam még levegő+pollen szűrőt is). Ez a kettő meg összesen bruttó 20eFt. Ha 20-ért cserél a szerelőd olajat (15 perc művelet, ha még alánéz, és becsületesen végigmegy a futóművön, akkor 30 perc munka kézmosással), akkor felénél vagy. És ez arányaiban így van, 100ekm-ig van 6 szervíz, sztem maszek alapon egy bő 3-400eFt-ot tudsz spórolni. És azért ez nem egy összetett autó. Mi bevállaltuk, h nem lesz baja, be is jött, nem is volt semmi. Mondjuk az enyém szerencsére egy fapad 1.2 szívó cucc, aminek nagyon örülök, h még nem a kamuhibrid verzió.De ja, nehéz döntés. Nekem sokat számított, h van kiváló szerelőm, és nem hogy ott lehetek, hanem csinálhatom én is a szervízt. Én ilyen vagyok, de el tudom fogadni, h van, aki csak leadja, vagy inkább megvárja, de egy csavarhoz sem akar nyúlni. Másik vagyunk.
[ Szerkesztve ]
-
-
Jadro
veterán
válasz szabonagyur #66837 üzenetére
Igen, március közepén volt egy éves, de nálam a km játszik, nem az idő.
Első körben vittem 11.000-nél, mert sokat városozok, van dugó is dögivel, legyen cserélve az olaj előbb mint 15K.
Most meg kijjebb akartam tolni, ugye 11K+15K=26K a határ vagy újabb egy év az előző szerviztől. Úgy adódott, hogy mivel megyünk külföldre, az időpont kérés idején nem tudtam bekalkulálni pontosan, hogy túllépem-e a 26K-t agy nem és még nyaralás előtt elvittem inkább. A Garit nem szeretném még bukni. Jelenleg 22K van benne. Korai ugyan, de legalább megkapja időben az új motorolajat. (+szűrők, fékolaj)
A következőt majd igyekszem 37K közelében elvégeztetni.
Samsung Galaxy S23 8/128 Green
-
simonjoe
őstag
Én is az érdi mellett teszem a voksom. Nagyon szimpatikus és szakértő csapat. Ráadásul nem dolgoznak brutál árakkal.
Azt azért hozzáteszem, h a szlovák határtól nem lakunk messze és három ismerősöm folyamatosan kihordja az autóit szervizeltetni, garancián belül és azon túl is. Ebben igaz van két Skoda de a harmadik Suzuki. A tapasztalatuk az, h sokkal kedvezőbb áron dolgoznak, kedvesek és a munkájuk is példaértékű.Joe
-
Moleman
addikt
válasz szabonagyur #66836 üzenetére
Most nekem sincs jó, ezért próbálom én elvégezni, amit elméletileg el tudok.
Pesten nagyon jó szerelőm volt, a mai napig korrekt, dolgozik hozott anyaggal is, olyankor 1.5× óradíjjal, így nagyságrendekkel olcsóbban jön ki, mint a többiek a 3× áron továbbadott olajjal.
-
Cunaja
addikt
válasz simonjoe #66840 üzenetére
Érden megtudom várni a szervizt? Felvettem velük a kapcsolatot, kiváncsi vagyok hívnak-e?
Budapest túl felén vagyok, de az 50K már igen kecsegtető és a vélemény a szervizről.
Ha innen se hívnak vissza, akkor tuti az alvázszámomnál van valami megjegyzés.A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
szabonagyur
félisten
válasz Cunaja #66842 üzenetére
Dehogy van megjegyzés, ilyet ne találj ki.
Megkeresés amúgy mit jelent nálad? Ugye nem emailt írsz és arra vársz? Alváz szám amúgy is minek Típust bemondod telefonban és elmondja mire számíthatsz.
Nincs azért 100 futó modell, hogy akkora választék legyen alkatrészben.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
Cunaja
addikt
válasz szabonagyur #66843 üzenetére
Cheat-ban adtam meg a számomat és az alvázszámot. 11:30-ig várok a hívásra, utána már direkt felhívom őket. Azért csináltam így, mert tesztelem, mennyire számít az ügyfél?
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
burgatshow
veterán
válasz simonjoe #66840 üzenetére
Mindenféle politizálás nélkül de szerintem egyáltalán nem nehéz a határ másik oldalán kedvezőbb árakat biztosítani, mert nincs bajnok 27% áfa, a rezsi is olcsóbb és az árfolyam is stabilabb.
A nagyker meg gondolom kb. ugyanannyiért adja az árut, mint itthon (értékét tekintve).
-
burgatshow
veterán
válasz szabonagyur #66843 üzenetére
Nekem ellenkező tapasztalatom van az érdi brigáddal (már amennyiben az a Szabó), pedig náluk vettem a kocsit. Se az ezresre se a 15 ezresre nem kerestek meg, pedig én kerestem őket, hogy akkor beszélgessünk.
Fótról meg előre felhívnak, hogy lassan aktuális az XY szerviz, mikor lenne alkalmas. De lehet én vagyok a kivétel amely erősíti a szabályt.
[ Szerkesztve ]
-
szabonagyur
félisten
válasz Cunaja #66844 üzenetére
Chatben? OMG...
Anno amikor autót kerestem emailt írtam nekik, 0 reakció.
Bementem, mondom nekik és mondja, hogy igen esélyesen megkapták de nincs arra idő, ember meg főleg nem aki ezekre válaszoljon.
Egy hívás meg ha várni is kell megvan 5 perc alatt.
Sőt tudod mit? Ha ígéri, hogy visszahív, de nem történik meg 1-2 óra alatt akkor felhívom újra.
Mi van ebből? Semmi az égvilágon. Emberek, bejöhet egy ügyfél bármikor, főnök azonnali kérése stb.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
szabonagyur
félisten
válasz burgatshow #66846 üzenetére
Nem ismerem, nekem Nyíregyháza és környéke amikkel beszéltem eddig.
Előre engem sem hívtak, nem is várom el, mert minek. De azért chates megkeresésre választ várni.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
Cunaja
addikt
válasz szabonagyur #66848 üzenetére
Nálam az üzlet az első. Ha számít az ügyfél, akkor igen is visszahívom az nap. Mivel a jó hazánkban csak az számít, hogy minél hamarabb gazdagodjunk meg, az emberség és az ügyfelekre odafigyelés már nem divat. Most írtad le a lényeget. Ha nem hívnak vissza, akkor ezt is elfelejtem. Alapból minősíti a helyet. Most nézegettem közben a fóti szalont. burgatshow írta.
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kingdom Come Deliverance 2 - Konzolokon be kell érnünk a 30 FPS-sel
- Gyúrósok ide!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Elektromos autók - motorok
- NVIDIA® driverek topikja
- Filmvilág
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen