Hirdetés
- Jobb biztonságot és energiahatékonyságot kínál a Bluetooth 6.1
- Módosította az előző generációs Dimensity csúcslapkáját a MediaTek
- Visszafogva, de még visszatér a GeForce RTX 5090D
- Computex 2025: mindenkinek elérhető AI szuperszámítógépeket vizionál az NVIDIA
- Computex 2025: közeleg az NVIDIA Computex előadása
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Kornel #28046 üzenetére
A baleno szerintem pofás, de nekem az indiai az utolsó gyártási hely (1. Japán, 2. Magyarország) a preferenciámban.
Kell az a plusz csomagtér? Mert ha nem esetleg új swift ha nem lesz drága...
u.i: és hozzászólásaidból valamennyire látva téged (nem bántásból, nincs gond azzal ha valaki szereti az erősebb autót), én azt mondom 1.4t-t vegyél, és boldogan kifizeted az 1.5-2 liter plusz fogyit...
-
Kornel
veterán
Egyébként köszönöm a konstruktív hozzáállást mindenkinek, a nem márkaspecifikus topicokban már régen trollkodásnak gondolnák
-
Kornel
veterán
válasz
Tom1939 #28045 üzenetére
Ma megnézem alaposan a balenot is.
A GL-be nekem egy utólagosan beszerelt ulesfutes és egy navi (150k együtt) hiányzik csak, és a fogyasztása messze a legjobb bármi közül ma.
Nálam 4,5 liter lenne, az 1.0 scross 5,5 körül, az 1.4T pedig már 7 körül, mint a civic most, bár ez inkább 8-ba hajlik, ha hajtom.
Jazz elmenne még 5 körül.Illetve persze vegigulom mindet majd, meg egy két teszt kor sem árt majd, ha lehet egymás után.
Szerintem ma délután össze dobok egy összehasonlíto táblázatot, az autonavigator és az adac jó alap hozzá.
-
válasz
Kornel #28044 üzenetére
Ahogy én olvasgatom nem eszik többet mint az 1.4-es i30-asom... Jó az 1.0 igazi éhezőbajnok, de szerintem az erejéhez az 1.4t sem rossz. Az 5.5 vagy 7.0 nem olyan sokat oszt vagy szoroz (behozod az olcsóbb alaktrészen a hondához képest
).
Egyébként fogyasztásra az 1.0 és 1.2 sima szívó meg az 1.0 turbó kegyetlenül el lett találva suzukinál... Ha asszony mégis lenyúlná az scrosst akkor lehet hogy másodiknak lecserélem az i30-at egy automata celerióra (most nem adja az i30-at az scrossért...). Vagy az új swiftre ha nem lesz túl drága vagy túl alacsony hasmagasságú.
-
válasz
Kornel #28024 üzenetére
Azért neked ha jól emlékszem volt sport swifted
És annál nem lesz rosszabb érzés mint bánkódni egy 4+ millás autóban azon hogy plusz 300 ezerért sokkal jobban menne (1.4t).
Én hasonló cipőben vagyok autóvásárlásban mint te, de szerintem az 5 millás k astra még nem igazán hasonlítható a 4,8 millás scross felszereltségben (led lámpájuk nagyon jó de gyakoraltilag hiánycikk és nagyobb felszereltséghez adják pl.).
Szerintem nem érdemes lélektani összeghatárt húzni, azt kell venni ami tetszik és még belefér
Az astra nagyon jó ha az jobban tetszik.
-
Kornel
veterán
válasz
dReFiX #28037 üzenetére
Ebből egyedül a bőr kormány hiány az ami zavarna.
Valószínű ez nem lenne kizáró ok, kapna egy bőrözést.Egyébként fogyasztásban jobb lenne, a balenoval lenne pariban, de annál szerintem nagyobb.
Ami nekem kellene, az az ülés fűtés, tempomat, ami sok helyen nem az alapfelszereltség része.
-
Kornel
veterán
Egy OFF autó a suzukik mellé:
[link]Mod: köszi az infót a balenorol, esetleg központnál tipushibakra rá tudsz kérdezni?
Mondjuk a linkelt jazz szintre felextrazva ugyanannyiba kerülne, mint a Honda.
-
dReFiX
senior tag
válasz
Kornel #28034 üzenetére
Jó ár érték arány, meglepően nagy tér belül. Próbálgattam vagy 4-5 autón azokat a fel sorolt hibákat de én nem tudtam reprodukálni. Akinek Swift kicsi a Vitara nagy "réteg" vásárolja.
HAHU-s Fiat hirdetésnél is fel rakják az alap modellhez a legmagasabb felszereltségű képeket... HA valami komolyabban érdekel inkább menj be és próbáld ki vagy kérj egy ár ajánlatot. Ezeket a tévedés jogát fentartjuk vevő
átverőscsalogatós hirdetések nem relevánsak. -
dReFiX
senior tag
-
válasz
Kornel #28024 üzenetére
Ma néztem. 1,4 GL+
Igazán változás nincs a mostanihoz képest benne, csupán a rádió helyetti képernyő meg a sebváltó gombja. Viszont kívülről sokkal jobb lett. Kipróbálni nem tudtam, mert nem volt bent a tesztautó. Meg aztán elcsábulni sem akarok most.
Ott állt a Vitara meg ez egymás után. Ég és föld a két autó, bár a Vitara szürke volt emez meg a barnássárga. (Nem tudom a hivatalos nevét). Egyébként ha jól értettem, annak még nem volt gazdája.Igen, azt lehet mondani, hogy 4,8-ért már mást veszek. De nem ezzel a felszereltséggel, az is biztos.
Jó, most már befogom. Úgyis elmész, megnézed, kipróbálod őket, aztán te döntöd el mit akarsz, nem mi.Más.
Néztem az Ignist, kívül-belül. Na az egy rossz vicc...
Abban biztosan nem marad egyben a térde senkinek egy balesetnél. Olyannak tűnt, mint amit összelegóztak.... és még kicsi is.
-
Kornel
veterán
válasz
Motion_Blur #28026 üzenetére
Dehogy.
Az egyik legjobb dízel motor jelenleg.De hogy ON is legyen.
Skotsagom okán a balenot sem vetettem még el, kipróbálok mindent, aztán kiderül.Coolboy: ismerős megnézte, meg a dacianal is ratyibb.
Egyébként vitára GL+ 4,1M, gyalog 10 perc a szalon
Igazából nem éri meg a felarat az scross szerintem. -
Kornel
veterán
Sőt, most mondok egy jó nagy eretnekseget, ha a daciaban normális ülés lenne, simán vinnem dci-vel.
-
-
Kornel
veterán
válasz
Motion_Blur #28021 üzenetére
Fszm se várna.
Ha van van, ha nincs nem kell.
Nem Trabant ez a 80-as evekbol.Amúgy ha látják hogy időhöz vagy kötve, tudnak ám szerezni 1 héten belül bármikor, kis okossággal.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Kornel #28020 üzenetére
Szépen záródik az olló a Vitara és az Scross között, mármint eladott darabszámban. És ugye azt mindannyian tudjuk hogy ha megvan a kereslet akkor mi történik... márpedig az megvan, mert naponta irkálják be a csoportba hogy be van fizetve az előleg a kocsira. Oszt várnak rá 2 hónapot kb.
-
Kornel
veterán
válasz
Motion_Blur #28019 üzenetére
Fákk, ezt néztem én is...
4,1 VS. 4,3 nem mindegy azért. -
Kornel
veterán
válasz
Motion_Blur #28012 üzenetére
Hasonlóan gondolkozok én is, ezért az scross a fő csapás irány.
Harkovz: így van, ezekre is gondoltam.
-
Harkovz
aktív tag
válasz
Kornel #28011 üzenetére
Én a magas építés miatt nem gondolkodom másban.Nem tudnék már leülős autóval járni.És a magas has is előny ezekre az utakra,nem kell úgy félteni.Az 1,4 turbót venném.Úgy vagyok vele,hogy 100 ezret biztos elmegy,ha akkor be is esik egy kb.150 ezres turbó hiba akkor is megéri.A Vitaránál jóval többet ad az S-Cross.Led fényszóró stb.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Harkovz #28009 üzenetére
Tipo 1.4 95 ló, a Renaultnál előny hogy zsír új modell, meg 1.6 szívó az is, de ocsmány a középkonzol...
A felsoroltak közül egyértelműen az Scross a legjobban felszerelt és legmodernebb motorral felszerelt autó. Sokat olvasom az Scross csoportot és vegyesbe eljárnak 5.5 literrel az kis ezres turbóval, nem forszírozva. Ha újonnan veszi akkor semmiféle hátrányt nem jelent neki a turbós autó, csak előnyt. Az 1.6 szívó sehol nincs hozzá képest dinamikában, főleg ha azt a fordulatszám tartományt nézzük ahol 95%-ban autózunk, mondjuk 3.500-4.000 rmp-ig. Sokkal autózhatóbb egy turbós autó, igaz nekem dízel a céges, és 1.5 de ki van helyezve 120 ló és 260 Nm. Kb. 1-2 hetente amikor visszaülök a Swiftbe, csak nézem hogy miért nem megy...
Szerintem az 1.0T mindenre elég, felesleges az 1.4T - főleg annak aki nem pályázik állandóan 140-150 környékén.
Én tegnap nyomtam egy Szfvrá-Szeged-Szfvárt a Swifttel (~500km), végig 140-150el - azt hittem megőrülök a motorhangtól a végére.. szerettem, és még mindig szeretem mert első autóm. Valszeg soha nem fog megállni a motorja, de akkor is, már öreg vagyok ahhoz hogy pályán a motorüvöltést hallgassam órákon keresztül.
-
Kornel
veterán
válasz
Motion_Blur #28007 üzenetére
Én is azt preferalom, mivel nagyon felszerelt, kérdés a motor mennyire lesz megbízható.
Vitara szerintem puritánabb, de az 1.6 soha el nem romlik majd.
Többinek sajnos valószínű mind magasabbak lennének a fenntartási költségei, bár szerintem részletesen ki fogok mindent számolni.
Tipo 4M, mégane grandcoupe 4,2M a fapad.
-
Harkovz
aktív tag
válasz
Motion_Blur #28004 üzenetére
Hát ár-érték arányban a legjobb,sokat nézegettem,olvasgattam.Mielőtt neten megrendelem beszélek egykét gumissal mit ajánlsnak.Ha nem tudnak jobb áron akkor ez lesz.
-
Harkovz
aktív tag
válasz
Kornel #28006 üzenetére
Hát csak a S-Crosst ismerem mert teszteltem,és ennek az árát ismerem.Ezek közül még az új Tipo tetszik de nem ismerem és az árát sem.Én elfogult is vagyok és talán fenntartási költség miatt is S-Cross.De nem akarok beleokoskodni,nem ismerem a többit nagyon,ez az én véleményem.
-
Kornel
veterán
Itt teszem fel a kérdést, mert van érintett márka is a pakliban, meg sok az értelmes ember
Szóval nagyon gondolkozok idén egy új autón.
Minimum a kompakt méret lenne, legalábbis belül.Amik szóba jöhetnek:
Vitara 1.6 GL+
Scross 1.0T GL+
Új jazz 1.3
Tipo (sedan, kombi)
Renault mégane grandcoupe 1.6Árban jó lenne a 4M-hoz minél közelebb maradni, valószínű 2,5m kp mellé a többi hitelre menne, hogy maradjon is pénzünk.
Esetleg van olyan alternatíva, amire nem gondoltam?
-
Harkovz
aktív tag
lehet,hogy Conti lesz.De az EcoContact.Nem könnyű választani.És bele kéne férni 100 ezerbe azért.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- LG 55G3 - 55" OLED evo - 4K 120Hz 0.1ms - MLA - 2000 Nits - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDMI 2.1
- Giant Talon 0 Sport - Hardtail Mountain Bike
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S25, Samsung Galaxy S25 Plus, Samsung Galaxy S25 Ultra
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy Note 10+/Samsung Galaxy Note 20/Samsung Galaxy Note 20 Ultra
- Csere-Beszámítás! Xbox One X 1TB Játékkonzol Olvass! Model 1787
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest