Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tboldi

    nagyúr

    válasz MPowerPH #66306 üzenetére

    Alsópolcos, de végül is megfelelhet, jobb a bármilyen friss olaj, mint a sosem cserélt. Remélhetőleg az olajszűrő viszont valami kevésbé gagyi fajta, mert pl. az Alco hajlamos menet közben "szétrobbanni" az olajnyomástól, nem egy ilyen esetről olvastam már.

    Swifteknél előfordul gyakran a P420-as, lambdaszondás hiba, bár 1.5-nél még nem olvastam, jellemzőbb az 1.3-nál. Nem kell vele foglalkozni. De azért célszerű kiolvasni, hogy tényleg az-e. :D

    A dobfék gyerekjáték, miután sikerül túllendülni a dob leszedésén, az viszont nem egy egyszerű menet. :D
    Ha minimalizálni akarod a szívást, cseréld kompletten, legyen minden új (utánállító, munkahenger, pofák, rugók, stb.). Meg arra is érdemes figyelni, a dobba van belepréselve a kerékcsapágy, abból is célszerű újat berakni.

    szerk.: Ja, meg a helyes nyomaték, különben a kerékcsapágynak annyi rövid időn belül. 175 Nm-nek kell lennie.

    [ Szerkesztve ]

    Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html

Új hozzászólás Aktív témák