- Androidos tablet topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Milyen notebookot vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- Megjött a Razer DeathAdder egerek legfrissebb nemzedéke
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Friss modell érkezett a Huawei MatePad 11.5-ből
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
pjen
félisten
-
slett27
addikt
Ahh [link] redukciós keret a neve. Véletlenül találtam meg.
-
kiskun968
tag
Üdv Mindenkinek!
2017 Swift 1.2 GL+ ba tudnátok ajánlani vezetéknélküli töltöpadot, amit a váltó elé lehetne betenni a kis fakba? Épített már be valaki magának? Köszi előre is. -
2ozzmexy
senior tag
válasz
slett27 #65042 üzenetére
Mert Béla 8000 levezetett km után megmondja hogy xar és csak az olaszt!? Vagy Sanyi aki szintén a helyi tudósklub nem bejegyzett tagja 9500km megtétele után!? Itt említeném meg hogy még olajat sem cseréltek benne, mert azt is 10ezrenként szokás ezekben!!! De ne is zavarják meg a tudatát senkinek ilyen dolgok, vagy az hogy akit kiemeltél 5 évesen vette, addigra már lehet kétszer is tekerték az óráját és autópályán akart vele 150-es utazóval járni, na arra tényleg nem a legideálisabb mivel ez egy városi kisautó, anyataxinak meg a tacskóig elgurulni, erre van kitalálva, de biztosan az Alfa 159 1,9 JTDM lesz erre a legbölcsebb választás vagy a Fiat Bravo 1,4 T-Jet-je.., több most nem jut eszembe. Jah, de MultiJet, ami ugyebár bulletproof mint a magyar alkotmány.
Most itt a rohadási és inkontinenciális zavaraikról az olasz technikáknak nem emlékeznék meg... Ennél már csak ugye a britt hajlamosabb ereszteni itt-ott ezt-azt, ahogyan mondás tartja "ha nem olajos az alja akkor nincs is benne olaj..."
-
AMD Power
titán
Egyik edző társamnak, van egy elég jó menü autókereskedése. Egyik nap felmentem az oldalára. Mondom megnézem milyen autókat árul. Ami fura volt nem volt benne Suzuki. Reggel kérdezem tőle a teremben, miért nem árultok Suzukikat? Mondja azért mert nincs eladó, pedig nagy kereslet lenne rá, de pikk-pakk eladják őket. Miért el akarom adni a Suzukit?
-
Qtya123
őstag
válasz
ncc1701 #65038 üzenetére
Nekem ugyanez volt az IS-nél. Valami kókler nem alapozott alá rendese a szélvédő cserekor és utána jött a felületi rozsda... Emiatt újra ki kellett szedni a szélvédőt és lekezelni alatta a fémet.
Nekem Rózsa Gusztáv csinálta (Gustavsson Carosserie), akkor még itt voltak közvetlen Budapest mellett, most ahogy látom Lajosmizsén vannak. Nagyon szépen dolgozott, utána nem jött elő a rozsda évek múlva sem.
Nem tudom most mennyiért dolgoznak, szerintem nem olcsó már, eléggé felkapta a Totalcar. Én még akkor voltam nála, mikor a médiában nem kapták fel. Akkor nem dolgozott drágán és viszonylag hamar el tudta vállalni. -
ncc1701
veterán
Nagy az öröm. Tegnap koppant egy kavics, délután néztem, h a szélétől kb 2 centire kaptam be, el is repedt 10 centit, úgyhogy szélvédő csere lesz. Bp-en van ajánlott cég? A főnököm anno úgy járt, h elkezdett rohadni a kasztni csere után, ilyet nem szeretnék.
-
donbig
tag
válasz
szabonagyur #65023 üzenetére
Talán itt írta valaki, hogy a tartalék kulcsban lemerült az elem rövid idő alatt, a használatban lévő vígan bírta. Én kb. évente megcserélem a kulcsokat.
-
tboldi
nagyúr
válasz
slett27 #65019 üzenetére
Az Alfához 35k a gyári, ha ez megnyugtat.
De nekem csupán egy kulcsház kellene, mert amúgy tökéletesen működik, csak erősen kopott a héj. Kínait lehet kapni 5-6k-ért, de "márkásabb" Silca is van 7500-ért, ezekbe mind át kell pakolni a belsőségeket.Nyilván a te esetedben ez nem járható út. Illetve de, ha neked is leamortizálódott.
Egyébként nem lehet, hogy inkább az autóval van bibi? Anyum korábbi Lanciájának sem működött a távirányítós zárja, de valamiért nem is engedte hozzátanítani számítógéppel, annál a résznél, ahol egy 15 mp-es intervallumon belül kellett volna 5 mp-ig nyomvatartani a gombot, meg sem várta, rögtön hibára futott. Aztán kiderült, hogy a kulcsnak kutyabaja, viszont azt a modult, ami többek között a zárakért is felelős (body computer), az autó 2-3 éves korában már cserélték, és azóta nem ment a távirányító.
-
ncc1701
veterán
válasz
Napfénysüti #65029 üzenetére
~Másfél év után hámlik mindkét elem, amit márkaszervízben fényeztek. maszek fényezőnél így még nem jártam soha. nyilván ez nem tipikus, de na.
Btw anyának letörte valami paraszt a bal visszapillantó borítást, megrendeltem, lefényeztem, mert ilyen kis elemeket otthon is meg lehet úgy fújni flakonból, mint a gyári, fasza is lett. -
chewycl
tag
Sziasztok!
Márkaszervízből BP vagy Eger környékén melyiket tudjátok ajánlani? Lezúzta valaki a tükrömet a parkolóban, cascos történet lenne de régebbi suzka, ZC31S
.
-
válasz
DarkByte #65009 üzenetére
....hagyjátok már ezt az akku kiszereléseses balf@...szkodást! Még sok embernek a zsigulis időszak becsípődése dominál. Igen, abban az időben x@rok voltak a szeléndiódás töltők, áram és feszültségkorlát nélkül. Egyébként meg menetközben sem kell levenni a sarukat amikor a generátor tölt!! Sokkal nagyobb a probléma egy-egy rossz kontaktnál amikor szikráztatják a töltő csipeszeit az akkun.
-
szabonagyur
félisten
Jut eszembe, lehet nem artana az Scross pot “kulcsot” elovennem egy ev utan es kinyitni vele egyszer legalabb?
-
Janusz001
őstag
Ma reggel meglepődve tapasztaltam, hogy amikor beültem a kocsiba (Scross 2022), akkor a zsebemben lévő kulcs zárógombját valami megnyomta és be is záródott a kocsi. Ennek biztos, hogy így kell működnie?
-
ViZo72
tag
válasz
tboldi #65018 üzenetére
Szerintem ha elég gyorsan kiveszed a nem teljesen lemerült régit és beteszed az újat, akkor nem felejt.
De lehet Neked van igazad, mert a leírások sem elemcsere esetére írják ezt a műveletet, hanem jeladó/vevő cseréje esetére, illetve új kulcs hozzáadása miatt.
Csak arra nem emlékszem nekem miért kellett tanítani (vagy csak álmodtam :-) ). -
ViZo72
tag
Nekem a 2003-as Ignisen működik napi használat mellett is, 1x volt elemcsere benne.
Csak éppen arra nem emlékszem, hogy én tanítottam újra vagy szervizben csinálták amikor más okból ott jártam (külön ezért biztos nem mentem, inkább az rémlik hogy ha már ott voltam megcsinálták).
De az is rémlik, hogy tovább küldtem a leírást unokatesómnak a Swiftjéhez és neki talán sikerült ez alapján.
Csak már egyikben sem vagyok biztos, mert mindkettő sok éve volt.
(Lehet, hogy lassan újra eljön az ideje.) -
ViZo72
tag
válasz
slett27 #65012 üzenetére
Én ezt mentettem le valahonnan (angolul).
Kulcs tanítása
Elvileg Swift-hez tették fel de én Ignis miatt mentettem le, szerintem egyformák.
A magyar könyvekben fura a fordítás, de van egy kicsit részletesebben magyarázó verzióm ami így szól.
Távirányító tanítása:
1. Alaphelyzet: minden ajtó csukva (nem zárva!) és a gyújtáskulcs nincs a gyújtáskapcsolóban.2. Bal első ajtót kinyitni.
3. Távirányítós kulcsot bedugni a gyújtáskapcsolóba, gyújtásra tekerni (de nem beindítani), majd 10 másodpercen belül kivenni.
4. Gyújtáskulcs kivétele után 20 másodpercen belül a bal oldali ajtó nyitásérzékelőjét 3x megnyomni (vagy az ajtót becsukni-kinyitni 3x, de a végén nyitva maradjon!)
5. Megint gyújtáskulcs bedug, gyújtás (nem indítás), majd 10 másodpercen belül kihúzni.
(Elvileg a zárak bezárnak majd kinyílnak, ez jelzi a regisztrációs mód bekapcsolását, amikor várja a kulcs távirányítójának a jelét az autó.)6. Ekkor 20 másodpercen belül a távirányító NYITÓ gombját megnyomni.
Elvileg az összes ajtó zárja lezár majd kinyit és ezzel kész.Nem rémlik, hogy próbáltam volna valaha is, szóval csak saját felelősségre!
Vagy szóljon aki tudja, hogy nem jó... -
ncc1701
veterán
válasz
DarkByte #65009 üzenetére
Plusz ha van elektromos állófűtésed, abból van olyan, ami tölti az autó akkuját is...
De ja, szeretem ezt a kis töltőt, valami 8 naponta kondícionálja az akkut, plusz szulfátlanít is. És mikor csepptölt még csak nem is langyos, ergo kb semmit nem fogyaszt. Igyekszem a vasat havonta elővenni télen is, de össze kell jönnie annak, h száraz legyen az út, ne essen a semmi, és mindez hétvégén legyen. Bónusz ha süt a nap.
-
DarkByte
addikt
válasz
ncc1701 #64997 üzenetére
+1, ugyanezt csinálom így télen. Az a CTEK nagyon maszekul karbantartja, hetekre is rajta lehet hagyni.
És biztos nem kellene ennek gondnak lennie hogy nincs kiszerelve, mert gyárilag jár hozzá olyan kábel is amit az autó akkusarujának a menetes szárára be lehet fűzni és akkor nem kell csipesszel szórakozni. Plusz ugye olyan opció is van hogy a szivargyújtó felől töltesz ha az nem kapcsol ki totál.
Én maradtam a csipesznél. Nem tart így sem tovább rápakolni. -
Gyöször
senior tag
Lidisben van 3,8 meg 5 amperos, ulgd amperszám megvalami sorozatszám pld B2
Az 5ös 60W al kezd tölteni, az ugye 5A. mikor eléri a 14,4Vot visszateszi magát először 30Watt köré majd 12,5W ami ugye 1A. Ha ezzel is eléri a 14,4et akkor 3,5W, azzal az scross akksi a rákapcsolt gyári dolgaival kb 1-2 nap alattt megy fel 14,4ig. Akkor nem csinál semmit kb 2 napig amig az akku nem megy le megint kb 12,5re. -
ViZo72
tag
válasz
dethroner #64987 üzenetére
Nyilván ez benne van. De ők csinálják, tudják ők is ha hibáztak és akkor ismételnek.
NEM lesz mindig egyforma a sofőr reakciója és a körülmények sem (bár nyilván törekszenek rá) de azért elég jól látszik, hogy melyik autó hogyan reagál, hol vannak a határai, főleg ahogy változtatják a sebességet a kikerülésnél.Nem kell, hogy egy Vitara lenyomjon egy Porschét, mert nem ezt nézik.
Így is megdícsérték a Vitarát, miközben semmi extra eredményt nem hozott de kezelhető maradt, a viselkedése kiszámítható volt. -
ViZo72
tag
válasz
burgatshow #64985 üzenetére
Mindegy, hogy elektromos vagy sem, kicsi vagy nagy, a feladat ugyanaz: egy vészkikerülési manőver.
Valaki kilép eléd váratlanul és azt próbálják megnézni hogyan segít az autó a megoldásban, úgy, mint komplett csomag (utcai gumival, elektronikával együtt)...A közúton sem szólhatsz előre a lelépő gyalogosnak (kiugró állatnak), hogy jól gondolja meg, hogy elektromos vagy benzines, SUV vagy kombi elé lép ki.
És igen vannak rosszul szereplő elektromosok, meg jól szerelő SUV-ok is, még direktben egymáshoz viszonyítva is..)
És igen, HA más a sebesség, HA másak a bólyaközök akkor más eredmény jön ki.
Itt most ezt így találták ki. Nem verseny, de azért megjegyzik ha valami nem a várakozásnak megfelelően (jól vagy rosszul) szerepelt.Ez egyfajta teszt, itt ezt nézik.
Másik fajta teszten meg mást, ott nyilván más a sorrend, nem értem mi ezzel a probléma. -
slett27
addikt
Tudja valaki esetleg Suzuki Swift 2008-asnál hogy kell a kulcsot hozzátanítani az autóhoz ?
Olvastam Ignisét de nem értem. Köszönöm előre is.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Samsung Galaxy S22 Ultra 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i3 10105F 16/32/64GB RAM RX 6600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! Dell Latitude E6430 - i5-3GEN I 8GB I 320GB I HDMI I 14" HD I Cam I W10 I Garancia!
- BESZÁMÍTÁS! ÚJ AMD Ryzen 8500G / 8600G AMD Ryzen 7 8700G / 7800X3D processzor 3 év garancia 27% áfa
- Epson Workforce DS-530II Dokumentum szkenner
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest