- Computex 2024: az ASUS nem viccel, ha felsőkategóriás billentyűzetről van szó
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Mini-ITX
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Computex 2024: MSI Claw 8 AI kézikonzol Lunar Lake-kel
- Vezetékes FEJhallgatók
Hirdetés
-
Élénk színekben várható a Galaxy Watch FE
ma A forrás részletes termékfotókat és a várható specifikációt is közzétette.
-
Like a Dragon: Yakuza - Élőszereplős sorozat jön Amazonra
gp A premierre nem is kell sokat várni, már ősszel láthatjuk a végeredményt.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Új hozzászólás Aktív témák
-
dunc
nagyúr
Álltalános felhasználásra szuper, de nem conti., vagy Michelin, viszont kb fele ár!
Természetesen a Sebring kínálatában is megtalálhatóak a négyévszakos abroncsok, egyelőre elsősorban személyautókra. A Sebing All Season a vásárlói vélemények alapján egy jó abroncs minden szezonra, ugyanakkor nem árt figyelembe venni, hogy egy alacsony árkategóriás abroncsról van szó, vagyis inkább a hideg időkre való, a havas-jeges utakon gyengébben teljesít, mint egy átlagos téli abroncson. Ám ha viszonylag keveset közlekedünk, elsősorban a városban, akkor a Sebring négyévszakos gumi is jó lehetőség lehet.
[ Szerkesztve ]
-
-
mvkly
senior tag
A 2020-as 1.2-es Ignis első ablakmosó fúvókájáról a 2(?) lukú szóró véget egy ismeretlen jóakaróm leszedte. Se magyar, se külföldi oldalakon nem találok hozzá pótot.
Tud valaki esetleg egy helyet, ahonnan beszerezhető ehhez a típushoz, mert így, mondanom se kell, az ablakmosás kivitelezhetetlen.
Vagy szerintetek a gyári szerviz ezt tudja pótolni a kiterjedtebb hálózat miatt? Ugye most a hosszú hétvégéken az elérhetőségük kilőve. -
tboldi
nagyúr
Nekem csak Michelin CrossClimate+-szal van tapasztalatom, de ezekre az olcsóbbakra eléggé jellemző, hogy eleinte még mondhatni, hogy jók, de nagyon hamar leromlik a teljesítményük. A Michelint már 5 éve nyúzom, és bár érezni rajta, hogy ez is öregszik, de még mindig messze van a életveszélyestől.
Évi 5-6000 km-t futottak, még mindig van rajtuk ~4,5 mm minta. -
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #66065 üzenetére
Legyen inkább digó hintó?
Nem akarom folyton azt írni, hogy Alfa vagy MiTo, ennyi.
-
Gyöször
senior tag
-
pjen
félisten
válasz szabonagyur #66067 üzenetére
Trabi?
-
mvkly
senior tag
Ti tudtátok, hogy az Ignisnek (16-tól) az autómosó fúvókája nem lyukacsos, hanem porlasztós? Ráadásul úgy néz ki, mintha hiányozna a végéből a lyukas félgömb. A topikban is csak egy találat volt erre, még évekkel ezelőtt. A neten meg valamiért semmi, se fotó, se szöveg.
-
pjen
félisten
válasz ncc1701 #66072 üzenetére
A magyar jogszabályok kimondják, hogy egy téli gumi akkor válik csereéretté – többek között persze –, ha profilmélysége eléri az 1,6 millimétert.
A tapasztalat és a gyakorlat ugyanis azt mutatja, hogy egy téli gumi – pláne havas és jeges úton – 4 milliméteres profilmélység alatt már képtelen ugyanazt a biztonságos teljesítményt garantálni, mint újkorában,
Csak úgy.[ Szerkesztve ]
-
dethroner
veterán
Téligumi, vagy télen használt gumi? Mert nem mindegy. Ugye itthon nem kötelező a téligumi használat, vagyis ha a nyári gumit használom télen, akkor a nyári gumira érvényes 1,6mm a kötelező minimum decemberben is, míg ha téligumit használ valaki, neki 4mm alatt már cserélnie kell. Ezért nem mindegy hogy téligumi, vagy télen használt gumi
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
tboldi
nagyúr
6/1990. KöHÉM rendelet: II. fejezet 36. §
-
pjen
félisten
válasz tboldi #66079 üzenetére
Összefoglaló:
Csak olyan gumiabroncsot szabad használni, amelyen a mintázat mélysége a futófelület teljes kerületén eléri:75 cm-t meg nem haladó átmérőjű gumiabroncs esetében az 1,6 mm-t ( ált. személygépkocsik és terepjárók)75 cm-nél nagyobb átmérőjű gumiabroncs esetében a 3 mm-t (ált. teherautók)A kopás mértékének megállapításához segítséget nyújtanak az abroncs mintázatának árkaiban több helyen is megtalálható kis kiemelkedések, a kopásjelzők (1. kép), melyek magassága éppen 1,6 mm. Elhelyezkedésüket a gumiabroncs vállrészén feltüntetett háromszög alakú kis nyíl (2. kép), illetve a TWI felirat (3. kép) mutatja.
1.) 2.) 3.)
Fontos:
A nyári gumikat 2,5-3 mm (megnövekedett fékút, fokozódó aquaplaning veszély), a téli gumikat pedig 4 mm profilmélység (a biztonság további növelése, a téli gumi kedvező tulajdonságainak érvényesülése érdekében) elérésekor ajánlatos újakra cserélni.
Kimásoltam ide.Ez a 4mm még mindíg csak ajánlásnak tűnik az összefoglaló"A nyári és téli abroncs profilmélység jogszabály által fényében."A nyári és téli abroncs profilmélység jogszabály által meghatározott minimum értékkel rendelkezik. A 6/1990. (IV. 12.) KöHÉM rendelet, amely a közúti járművek forgalomba helyezésének és forgalomban tartásának műszaki feltételeiről az alábbi módon szabályozza a gumi profilmélységet:
“(4) Az (1) bekezdésben említett járműveken csak olyan gumiabroncsot szabad használni, amelyen a futófelület mintázatának magassága a teljes felületen eléri:
a) az M1, N1, O1 és O2 kategóriájú járműveken a gumiabroncs átmérőjétől függetlenül az 1,6 mm-t; továbbá
b) az egyéb járműveken
ba) a 0,75 métert meg nem haladó átmérőjű gumiabroncsok esetében az 1,6 mm-t,
bb) a 0,75 méternél nagyobb átmérőjű gumiabroncs esetében a 3 mm-t.”
Itt is egy KÖHÉM rendelet:6/1990.(iv.12)[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
aktív tag
Sebring Snow a Vitara télije és a téli ebben az arsavban hamar bakelit lesz, de ez 3 szezon után sem az...
Pusztán az ára miatt valamit leirni nem túl bölcs dolog.
Ha annyira olcsó akkor nem fáj 3 évente újat venni, vagy 2 évente... Vagy lehet venni dupla árért "jót" ami kibir 4-5 évet, széle a hosszát."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
SirKero
őstag
Mi a véleményetek az SX4 S-Cross - S-Cross cserén? . Negatív pozitív mindegy.Most a 0% THM hitel lehetőség miatt gondolkodom rajta.
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
blakey
titán
válasz SirKero #66084 üzenetére
Felesleges "pazarlás" és pénzkidobás. Ha te fontosnak tartod, hogy cserélj, akkor tedd. Mások döntései, véleményei ne befolyásoljanak.
[ Szerkesztve ]
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
-
Chereiose
addikt
válasz AMD Power #66086 üzenetére
Hát igen ez elég vicc, az ára meg ehhez képest főleg vicc. Valahogy addig érte meg, amíg 6m alatt kijött egy GL+ még amikor bejött a hybrid verzió, azóta teljes eszetlenség amit műveltek az árral. Beszéltem egy értékesítővel is, ő is mondta, hogy alig van vevőjük mostanság és az utolsó áremelést már végképp nem kellett volna meglépni.
-
AMD Power
titán
válasz Chereiose #66087 üzenetére
2013-ban az a belső az én mostani SX4 után tényleg komoly szint lépés volt. De ,hogy 3 generáció óta ugyan az a beltér/műszerfal van ez valami szégyen. Az árakról nem is beszélve.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Chereiose
addikt
válasz AMD Power #66088 üzenetére
És kívülről is kb ugyanaz a lámpákat kivéve, ugyanaz a tükör, felni, meg jó pár elem. Nem tudom akkor mi a franc indokolja a 8 milliós alapárakat, a profitéhségen kívül (bár tudom a sablont, a forint-euró, "háború", covid..még valamit biztos kihagytam).
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz Chereiose #66089 üzenetére
Na igen. Belül annyi változott, hogy a középkonzol felső része a kijelző miatt más, de a műszerfal többi része, az ajtóburkolatok és minden más teljesen ugyanaz 10 éve.
Kívül meg a 2. generációs Crossnál a lökhárítókon kívül minden full azonos, még a sárvédők is. A 3. generációnál van a sárvédő+ajtókban némi eltérés. Beltér meg szintén maradt a 2013-as burkolatokkal. Jó, az tény, hogy így kimondva durva, hogy 10 éve változatlan, de az is tény, hogy mondjuk egy Opel Crossland-nek sem tűnik modernebbnek a belseje (szerintem), pedig azt nagyon nem 2013-ban adták ki.
Az árban viszont pont emiatt kellene barátságosnak lennie egy új Crossnak, hogy a külső-belső jelentős része teljesen ugyanaz, tehát az itt megfogott költségek megjelenhetnének a kedvező árban. De nem...
De miért is jelentek volna meg? Elvitték így is az összeset? Igen. De most már nem.
[ Szerkesztve ]
-
szabonagyur
félisten
válasz Chereiose #66087 üzenetére
Beszéltem egy értékesítővel is, ő is mondta, hogy alig van vevőjük mostanság és az utolsó áremelést már végképp nem kellett volna meglépni.
Akit én ismerek továbbra sem panaszkodik, viszik szépen ahogy várható volt. Nem elszállva, mint 1 éve, de viszik.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
szabonagyur
félisten
válasz ncc1701 #66093 üzenetére
De ha használt is szóba jön akkor miért az új 8-10M-s árat teszed mellé?
Ha új autó akkor újat tennék csak mellé elsősorban.
Ha mondjuk mellé raksz egy 8-10M körüli használtat ott sem mindegy éppen mit raksz mellé.
Pár éves (1-3) Golf/Octavia vagy esetleg már fentebbi kategória 5-6 évesen. Persze más autók, de azért fenntartásban erősen érződik.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
AMD Power
titán
válasz szabonagyur #66094 üzenetére
Igen a fenntarthatóság, a többi márka még extrémebb árazása. Nagyon nehéz nehéz, pokolian rossz most sok szempontból az autó piac.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Qtya123
őstag
válasz AMD Power #66095 üzenetére
Összességében nem a Suzuki árral van gond, hanem mindegyik autó árával.
Akkor volt jó deal egy új Suzuki, mikor 2018-19-ben a Swift 3 millió, a Cross meg ha jól emlékszem 4.5 millió körül mozgott. A fizetések sokaknál nem voltak lényegesen alacsonyabbak 2019-ben, mint most és hiába volt némileg kevesebb a bevétel, ugye nem darálta be a vásárlóerejét az infla.
Nem csoda, hogy vették a Suzkákat, mint a cukrot. Mondjuk azt nem tudom, hogy akkoriban mennyivel volt olcsóbb egy Cross, mint a konkurens márkák hasonló típusai. Most pl egy új Cross és egy Opel Crossland kb egálban van. -
ncc1701
veterán
válasz szabonagyur #66094 üzenetére
Igen, vágom, h új vs használt, de mondjuk ha a használt egy 2-3 éves, garis darab, ott azért nagyon nagy gáz nem lehet szerintem.
Mindegy is, ez az én véleményem, én soha nem adnék autóért 10M összeget. De nem ez a vicc, főnök is úgy volt vele, mikor gtk lett a superb, h kizárt, h 25-öt adna egy autóért (tellne rá), inkább vett egy 4 éves audi a4-et használtan 7M-ért. -
ncc1701
veterán
De h ontopik is legyek, még felmentek a gyári nyári papucsok. Itt-ott azért már látható rajtuk pici repedezés ha nagyon keresem, úgyhogy utolsó szezonjuk.
-
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen légkondit a lakásba?
- Computex 2024: az ASUS nem viccel, ha felsőkategóriás billentyűzetről van szó
- USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ingatlanos topic!
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Macska topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- További aktív témák...
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen